Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM (AVEA) PİŞMANLIKTIR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir yılı aşkın süredir Avea kullanıyorum. Sadece telefon almak için geçmiştim. Telefonu 24 ay, tarifeyi de 12 ay taahüdle aldım. Önce paketinin süresi bitti. Yeni taahhüt vermek istedim, 19 TL öderken en ucuz tarifenin 29 TL olduğunu söylediler. Aynı tarife yeni aboneler için 19 TL idi. Telefonun taksitleri devam ettiğinden mecbur kabul ettim. Geçen ay internette gezinirken "İcradan yarı fiyatına" araba ilanını görüp tıkladım. Bana mesaj ile şifre geldi, ardından aylık abonelik ücreti olarak 56 TL alındığına dair bir mesaj geldi. Hemen iptal ettim. Ardından müşteri hizmetlerini aradım. Durumu anlatıp alınan ücretin iadesini istedim. Bundan sonraki aylar için aboneliğin iptal edildiğini ancak alınan ücret için bir şey yapamayacaklarını söylediler. Ben de mesajda ki firmanın numarasını aradım iade talep ettim.AVEA İLE İŞ ORTAKLIKLARI olduğunu söylediler, iban numarası verirsem iade yapacaklarını söylediler. Neyse zor bela 56 TL'yi geri aldım. Avea'yı tekrar arayıp hattımın mobil ödemelere kapatılmasını istedim. Hat mobil ödemelere kapatıldı. Geçen gün 5 yaşındaki kızım telefonda ön yüklü olan demo oyunları oynarken mesaj geldiğini fark ettim. Telefonu alıp baktım, okuma yazma bilmeyen kızım mobil ödemelere kapalı telefonumla iki tane oyun satın almış. O anda deliye döndüm. Avea'yı aradım bu iş nasıl olur diye sordum. Geçen gün yaşadığım olayı anlattım, hattımın mobil ödemelere kapalı olduğunu neden oyun satın alınabildiğini sordum. Bunun için hattın internetten içerik satın alınmasına kapanması gerektiğini söyleyince iyice tepem attı. Sonuç olarak; bozulan psikolojim nedeniyle 12 ay telefon, 10 ay da tarife için taahhüt olmasına rağmen hattımı taşıyıp Avea'dan kurtuluyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bireysel hatalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: köfteciŞakir

    Bireysel hatalar.

    Hiçbir ücret uyarısı yapılmadan sadece bir bağlantı tıklayarak abonelik başlatılması bireysel bir hata mı? Mobil ödemelere kapatılan bir hat ile oyun satın alınabilmesi bireysel bir hata mı? Eğer Avea çalışanı değilsen yaklaşımın çok komik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vaskin77 kullanıcısına yanıt
    peki ona kapatabilir miyiz hattı içerik servisine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inexo kullanıcısına yanıt
    Evet kapatılabiliyormuş hocam. Ama benim sabrım kalmadı artık. Onu kapatmak yerine hattımı kapatıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu diğer operatörlerde de oldu..
    Olmaması gerekir ama hepsi aynı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • man utd kullanıcısına yanıt
    Haklısın, özünde hepsi aynı...al birini vur ötekine. Ben kötünün iyisini seçmeye çalışıyorum. Milletçe kaderimiz bu galiba...hep kötünün iyisini seçmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Salvodor_07 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.