Şimdi Ara

Türk Telekom altyapı yok (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
2
Favori
44.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • the little prince kullanıcısına yanıt
    He ya iki yıl orada oturdum herşey sıkıntı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen Salı operasyon müdürünün hızlandırın dedikleri ek kablo bağlantısı için ekip gelmedi halen 1 hafta içerisinde de gelmezse BTK'dan şikayet yağmuruna başlayacağım.

    Bu arada tt taahhütüm bitti. Nakil için başvurumda iptal oldu. Kullanamadığım sürenin iadesini nasıl alabilirim?
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Altyapı olmadığından sorumlu onlar oluyor.

    Telefonda bunu iletirsen çözerler.


    Bende Ankara'nın göbeğinde 2. yıla girdim internetsiz. Müdürlükle görüştüğümde projenin çıktığını , bu yıl para yeterse yapılacağını yetmez ise seneye kalacağını söylediler pişkin pişkin.
  • yarım saat önce tekrar gidip görüştüm. Projenin 3 mayısta çıktığını Ramazan Bey diye birisinden dönüş olmadığını söyledi. Adamı aradım ama bulamadım tekrar gidip rahatsız edeceğim bakalım ne zamana olacakmış onu öğreneceğim.

    2 Yılda oldukça uzun bir süre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezimuse

    yarım saat önce tekrar gidip görüştüm. Projenin 3 mayısta çıktığını Ramazan Bey diye birisinden dönüş olmadığını söyledi. Adamı aradım ama bulamadım tekrar gidip rahatsız edeceğim bakalım ne zamana olacakmış onu öğreneceğim.

    2 Yılda oldukça uzun bir süre

    Altyapı ekibinin daha fazla sallamasına dayanamadım. Online işlemler ve şikayet var üzerinden ilgili kişilerin isimler ve tarihleri vererek döşedim. Twitter üzerinden teknoloji bakanı Faruk Özlü Bey'e de yazdım. 10 dk sonra türk telekom destek bana cevap olarak sorununuzla ilgili en kısa sürede iletişime geçeceğiz yazmışlar. Bakana yazınca nasılda görmüşler hemen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezimuse -- 19 Mayıs 2017; 15:44:49 >




  • Paul doany 'ye yazdıktan sonra türk telekom genel merkezden aradılar anlattım durumu. Adreste adsl görünüyor vdsl yok dedi. Kablo bağlı değil hicbir hizmet alamıyorum dedim. Sorun ile ilgili bire-bir ben ilgileneceğim bulunduğunuz müdürlük ile görüşüp bilgi alayım size geri dönüş yapacağım dedi. Şimdilik durum bu beklemedeyim.

    22.03.2017 de hattı logardan bağlamışlar bugün nakil için tekrar başvuracağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezimuse -- 22 Mayıs 2017; 14:47:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Telekom müdürlüğüne gittim müşteri hizmetlerini geçemedim. Siz kiminle görüştünüz özellikle. Departmanı yada bölümü neydi. Bursa Telekom müdürlüğü baya büyük bir yer. Bende ona göre burada aynı görevdeki kişiyi bulmaya çalışayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nekhbet13 N kullanıcısına yanıt
    Operasyon Müdürü yazıyordu hocam kapıda. Network, altyapı gibi bölümlerde vardı. Bizim burası çok büyük değil tabi. Etrafınıza bir bakın içeriye girince, numara veren birisi yada çaycı görürseniz sorun; abi proje müdürü yada networke bakan yer neresi diye muhtemelen gösterir. Müşteri hizmetleri sizi oraya yönlendirmez.

    Network biriminde ise hız ayarlamalarını fln yapıyorlar önceden birkaç kere gidip upload hızımı arttırmıştım
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim Hafta başında gidicem inşallah. Kurda demişler neden ensen kalın?" "işimi kendim görürüm de ondan" demiş ... Müteahhite kaldıysak işimiz zor. Kendim halledicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2016'nın 10 ayında alt yapı için başvurmuş olduğum alt yapıya 31.05.2017 tarihinde alt yapı gelmiştir. Birde aramışlar alt yapınızı bağladık diye bilgi veriyorlar. Maşallah efferin size ne de güzel hızlıca çözdünüz dedim. 7 ay boyunca çektiğim mağduriyet yanıma kar kaldı. Her ay 120TL civarı taşınabilir internet faturası ödedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayCC

    Arkadaşlar 2016'nın 10 ayında alt yapı için başvurmuş olduğum alt yapıya 31.05.2017 tarihinde alt yapı gelmiştir. Birde aramışlar alt yapınızı bağladık diye bilgi veriyorlar. Maşallah efferin size ne de güzel hızlıca çözdünüz dedim. 7 ay boyunca çektiğim mağduriyet yanıma kar kaldı. Her ay 120TL civarı taşınabilir internet faturası ödedim.

    İl/İlçe nerede ikamet ediyorsunuz? Bizim binaya da kablolama yapıldı ama henüz altyapı tamamlanmış olarak görünmüyor... bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codeaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: BayCC

    Arkadaşlar 2016'nın 10 ayında alt yapı için başvurmuş olduğum alt yapıya 31.05.2017 tarihinde alt yapı gelmiştir. Birde aramışlar alt yapınızı bağladık diye bilgi veriyorlar. Maşallah efferin size ne de güzel hızlıca çözdünüz dedim. 7 ay boyunca çektiğim mağduriyet yanıma kar kaldı. Her ay 120TL civarı taşınabilir internet faturası ödedim.

    İl/İlçe nerede ikamet ediyorsunuz? Bizim binaya da kablolama yapıldı ama henüz altyapı tamamlanmış olarak görünmüyor... bekliyoruz.

    İstanbul Eyüp. Telefonla aradılar hemen internet bağlayabiliriz diye. Açıkçası Türktelekom düşünmüyorum. Türktelekom ile ilgili hiç bir şey düşünmüyorum daha doğrusu. Türknet bağlattıracağım.




  • Ben de turk telekom düşünmüyorum. Altyapı için çektirdikleri bu kadar eziyetten sonra zorunlu kalmadıktan sonra asla ve asla. Turknet ve Superonline arasında gidip geliyorum ben de. Altyapı tamamlandı desinler iki firmayla da görüşeceğim, ama forumda okuduğum kadarıyla Turknet aboneliği başlatma konusunda biraz ağır kalıyor. Hal böyle olunca da sorun çıktığında teknik servisi de yavaş ve sorunlu olacağı hissine kapılıyorum. Hayırlısı olsun artık...
  • Merhaba forumdaşlar

    Bina henüz 1 aylık. Yarısı taşınmış (18 dairr kadar) yarısı ise ramazandan önce veya sonra taşınacak.

    Bakır altyapıda var binada.



    Ancak TT'nin bağlaması gereken şu ankastre ile bina arası kablolar yok.

    TT personeli geçen gelip yeni binaların planlarını alıp gitmiş.

    Sizce ne kadar sürer bağlanması?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codeaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: BayCC

    Arkadaşlar 2016'nın 10 ayında alt yapı için başvurmuş olduğum alt yapıya 31.05.2017 tarihinde alt yapı gelmiştir. Birde aramışlar alt yapınızı bağladık diye bilgi veriyorlar. Maşallah efferin size ne de güzel hızlıca çözdünüz dedim. 7 ay boyunca çektiğim mağduriyet yanıma kar kaldı. Her ay 120TL civarı taşınabilir internet faturası ödedim.

    İl/İlçe nerede ikamet ediyorsunuz? Bizim binaya da kablolama yapıldı ama henüz altyapı tamamlanmış olarak görünmüyor... bekliyoruz.

    Benimde aynı şekilde alt yapı yapıldı kablo apartmandan içeri geldi kutuya takıldı ama aradığımda alt yapı gözükmüyor deniyor bilgisi olan varsa yardım ederse çok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BerkDmrc B kullanıcısına yanıt
    6 ay ile 2 yıl arası değişiyor bölgeye de bağlı bazen 1 ayda bitirildiği de oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vasel kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı durum test süreci var bizim 10 gün dediler 6 gün kaldı ama sizde süre daha farklı olabilir Müdürlüğe gidip altyapı bölümünden bilgi alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Data

    Bende de aynı durum test süreci var bizim 10 gün dediler 6 gün kaldı ama sizde süre daha farklı olabilir Müdürlüğe gidip altyapı bölümünden bilgi alabilirsiniz

    Büyük ihtimal bizim de öyledir çalıştığım için bu tip işlerde izin almak her zaman zor oluyor inşallah kısa zamanda hallolur cevap içinde teşekkür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliertunga

    5 aydır da ben bekliyorum. Hiçbir kurumdan hiçbir sonuç alamadım. Avcılar Telekom Müdürlüğü'nde yüzüme bile bakmıyorlar. Damacanalı ustaya yakın mağduriyetim var. Yazılım ile uğraşıyorum, internet benim için çok önemli. Sadece internet üzerinden oluşturduğum şikayetlere cevap alabiliyorum, onlarda neredeyse birebir aynı, sadece oyalamaya yönelik. Memlekette bu kurumun çalışmadığını görecek resmi tek bir merci kalmamış anlaşılan.

    Benim 7 buçuk ay oldu hâlâ internetim bağlanmadı. Bende buradaki birçok arkadaş gibi her yolu denedim.

    Ben bu olaylarla ilgili bugün yaşadığım bir olayı paylaşmak istedim. Bende birçok arkadaşın bahsettiği gibi internetin bağlanması için düzenli bir şekilde Türk Telekom'a şikayetler bırakıyordum. En son sosyal medya üzerinden bıraktığım şikayette beni 10 gün beklettiler ve sonra dönüş yaptı elemanın biri, port yok internetinizi bağlayamıyoruz dedi,(ulan biliyoruz herhalde, o yüzden şikayet oluşturuyoruz), ya dondurun ya da iptal edin dedi. Bende dondurma sürem doldu, ne olacak dedim. Bu elaman da klasik müşteri hizmetleri ağzıyla otomatiğe bağlayıp birkaç defa ısrarla iptal edin tekrarlamaya başladı. Bende sinirlendim iptal edin dedim. Sonra aklım başıma geldi, bunu bağlayacak tek kurum var. Ben interneti iptal ettirirsem şikayeti nereye oluşturacağım. Sonra tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve iptalin iptalini istedim. Daha sonra iptal için ısrar eden eleman tekrar aradı ve iptalin işleme alındığını söyledi. Bende iptalden vazgeçtiğimi,internetin iptal edilmemesini talep ettiğimi söyledim. Fakat eleman bu işin geri dönüşü yok, işleme alındı iptal edilecek dedi. Bir önceki, iptal edilmemesine karşın verdiğim kaydın görünmediğini falan söyledi ısrar edince göründüğünü söyledi.

    Velhasıl kelam, muhtemelen düzenli oluşturduğum kayıtlardan rahatsız oldular ve bu yola başvurdular. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi siz siz olun sakinliğinizi koruyun ve sabırla işin takipçisi olmaya devam edin. Çünkü bu port işini Türk Telekom'dan başka kimse çözemiyor, özellikle yeni binalar için. Çünkü başka şirket abonesiyseniz, Türk Telekom abonesi değilsiniz şikayetinizi, abonesi olduğunuz şirketinize yapın diye söylüyorlar.

    edit: İnterneti iptal etmişler, yeni mesaj ve mail yoluyla ilettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliertunga -- 7 Haziran 2017; 13:41:28 >




  • Evin önüne kadar fiber hat çekilmişti. Bugün Telekom Bakım Arıza bürosuna gidip son durumu öğrendim. Santral için sipariş geçtik bekliyoruz dediler. Bu siparişler tahmini ne kadar zamanda gelir bilgisi olan varmı. Şu andan itibaren tek tesellim fiber hat olması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.