Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (109. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.983
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sıfırdan internet bağlatmak işi sonsuza uzuyor arkadaşlar demedi demeyin. Çok uzun mesaj attım açıklamalı. Gelişme sıfır. Bakalım birşeyler olursa mesaj atarım.
    Hat taşımak için iyi sıfırdan bağlamak için berbat bir hizmet var ortada. PORT yok diyemiyor en kısa sürede diyoe internet bağlantısı için. Birde önce telefon bağlantısı sonra internet başvurusu var böyle olunca port varsa da doluyor hemen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reco.

    sonunda internetim geldi. wireless testinde 40 mbps çıktı.


    oh be ttnetten kurtuldum darısı interneti bağlanmayanların başına.

    Kaç gün sürdü dostum?
  • TheVictim037 T kullanıcısına yanıt
    2 gün önce onay için aradılar. Bugün hiç beklemiyordum geçiş tamamlanmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    arkadaşlar bu gün öğlen ttnetten hattım türk nete taşındı hemen modeme şifreyi girdim ve hız testi yaptım hızım 5,5 mbps upload 3 mbps gözüküyor modemim huaweı HG655d müşteri hizmetlerini aramammı gerekiyor yoksa modemden mi ayar yapmalıyım
    ttnette 24 mbps hipernet kullanıyordum ı

    arkadaşlar modem değerlerim bunlar bu değerlere göre ne kadar hız alabilirimTurk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ




  • 007messi kullanıcısına yanıt
    4 mbit upload,66 mbit download hızınız var hocam.
  • ama benim hızım testlerde hala 5,5 hızım gözüküyor
  • ASLA AMA ASLA BU FİRMAYA BULAŞMAYIN, ELİNİZİ VERİP KOLUNUZU KAPTIRIRSINIZ !

    + Bölge: Kapaklı/Tekirdağ
    + Her mh görüşmesinde modem arayüzündeki internet ayarları kontrol edildi.
    + Yapılan hiçbir görüşmede sorunumun gerçekten çözülmek istendiğine dair hissi duyamadım.
    + @doominsert nickli firma yetkilisi de her şikayet bildirdiğim posttan sonra sadece göstermelik olarak ilgilendi, hocam tel. no iletişim no at; bir bakayım dedi. Tamamen sizin gözünüzü boyamak için. Asla faydalı olmadı.
    + Tüketici hakem heyetine de başvuracağım, umarım süresi dolmamıştır. Onunla ilgili gelişmeleri de buralardan size aktaracağım.
    + Bu yazıyı bütün turk.net konularının altına yazacağım ki, kimse bunların şirin görünümüne aldanmasın. 20 30 lira daha fazla versin, daha düşük hızla, daha düşük akk ile uğraşsın; ama başı ağrımasın.
    + Şikayetvar'a yazdım:https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/5872489/internet-hizmeti-veremeyen-ama-odeme-almasini-cok-iyi/rzmbd
    + Ekşi Sözlük'e yazdım:https://eksisozluk.com/?q=turk.net%2f%40feel+the+blanks

    10/06/2016 - Evraklar gönderildi.
    15/06/2016 - Evraklar ulaştı.
    17/06/2016 - Ankastreye hat çekildi.
    18/06/2016 - Ankastreden eve bağlantı sağlandı. İç tesisat kalite kontrolü yapıldı; sorun yok. Çevir sesi var, DSL ışığı yok. Bununla ilgili mh arandı, 10289597 no'lu arıza kaydı oluşturuldu.
    22/06/2016 - Banka kayıtlarında 26,45 tl'lik ödeme provizyona yansıdı.
    23/06/2016 - "Hizmeti veremeden, parayı nasıl alıyorsunuz; nasıl fatura kesiyorsunuz?" temalı bir mh görüşmesinin ardından, sistemde faturanın gözükmediği; daha faturalandırma gerçekleşmediği söylendi. "Fatura kesmeden nasıl ödeme alıyorsunuz?" sorusuna cevap verilemedi.
    24/06/2016 v.1 - TT saha ekibi binaya gelip hattı kontrol etti ve binada bir sorun olmadığını; santralden çözeceklerini söylediler. Yarım saate internetin geleceğini belirttiler.
    24/06/2016 v.2 - Kısa bir süre içinde DSL ışığı yandı, fakat Internet ışığı hala yanmıyordu. Mh arandı, bununla ilgili olarak 10313677 no'lu arıza kaydı oluşturuldu.
    24/06/2016 v.3 - @doominsert nickli arkadaş ilgilenmek üzere iletişim numaramı gerekli bilgileri vs. aldı. 15:56'da donanımhaber'den ulaşmam üzerine, TurkNet genel merkezinden aradığını söyleyen birisi aradı.
    27/06/2016 v.1 - C.tesi Pazar günleri nöbetçi ekiplerin çalıştığı söylenen ama gerçek dışı olan bu iddia nedeniyle iki gün daha beklendi ve Internet ışığı hala gelmedi. 14:16'da mh arandı, Bora beyle görüşüldü. Gayet huzursuz, rahatsız bir durumda olunduğu ve işlemin önceliklendirilmesi değil; bir an önce çözülmesi istendiği belirtildi.
    27/06/2016 v.2 - Faturayla ilgili olan rahatsızlık; bankada provizyonda gözüken ödemenin kesinleşmesiyle; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na 383805 no'lu şikayet numarasıyla iletildi.*
    28/06/2016 - 09:01'de cep telefonuna TURKNET'ten mesaj geldi: "Teknik ekibimizin calismalari sonucunda internet erisiminiz saglikli calismaya basladi. Hizmetinizi keyifle kullanmaya devam edebilirsiniz." Müşteri hizmetleri arandı. 13:28'de Çiğdem hanımla görüşüldü; dün saat 16 sularında internet ışığının yandığı bu sebeple mesaj gönderildiği söylendi. Ama şu an ip alınamıyormuş... Hiç alınamadı ki! "Belirtilen saatlerde de bilgisayar ve modem başındaydım; internet ışığı gelse haberim olurdu. Madem dün geldi, neden dün atmadınız mesajı?" deyince cevap veremedi. Yeniden arıza kaydı oluşturuldu: 10325370. Zira eski kayıt, sorun çözüldüğü için kapatılmış!
    29/06/2016 - Sorun hala çözülmedi. Artık gına geldiğinden; BTK'ya internet hizmeti alamamaktan yakınılan ikinci bir şikayet gönderildi. Şikayet no: 384445.** BTK'nın yeterli olmayacağı düşünüldüğünden bir şikayet de BİMER'e gönderildi.Şikayet no: 737379.***
    30/06/2016 - Ne internetten, ne de telefondan herhangi bir müşteri hizmetleri görüşmesi yapılmadı, olaylar akışına bırakıldı. Sinirler gergin, her şey son raddede.
    01/07/2016 v.1 - 14:16'da müşteri hizmetlerinden Ömer beyle görüşüldü. Artık ezbere giden telefon konuşması kısa sürsün diye önce adımı soyadımı, telefon numaramı, arıza kaydımın numarasını söyleyip, memnun oldum tanıştığıma demesine rağmen; tekrar adımı sordu. Neyse konu bu değil. "Şikayetiniz sonuçlanmış, modemi resetleyelim; tekrar kurulum yapalım." dedi. Modem resetlendi, yine yeniden ip alınamadığı için internete bağlanılamadı. Küfürler, beddualar... (Burayı sizin hayal gücünüze bırakıyorum.)
    01/07/2016 v.2 - Türk Telekom'un evde internet paketlerinden birine 24 ay taahhüt verildi.
    01/07/2016 v.3 - Turk.Net müşteri hizmetleri aracılığıyla abonelik iptal işlemleri başlatıldı. İptal işlemleri kayıt no: 10341892. Müşteri hizmetlerindeki Burak bey "musterihizmetleri@turk.net" adresinden örnek iptal formu yollanacağını söyledi. Örnek form gelmeyince 16:53'te email olarak kendi yazdığım iptal dilekçesini yolladım(kayıtlı olan "@live.com" uzantılı mail adresinden). Aynı adrese 16:55'te "Merhaba, Talebinizi inceleyerek size en kısa zamanda bilgi vereceğiz." maili geldi, otomatik büyük ihtimalle. Form uzun süre gelmeyince mail adresimde bir sıkıntı olabileceği düşüncesiyle tekrar mh'yi aradım. Muhammet bey'den iptal evraklarını farklı bir mail adresime iletmesini istedim. Kayıtlı olan mail adresini değiştirmek zorundalarmış, "adım@soyadım.com" şeklindeki mailimi kaydettirdim. 17:13'te bu adresten deaynı maili yolladım fakat cevap gelmedi.


    *
    quote:

    Eve bireysel kullanım amacıyla internet bağlatmak için turk.net'i seçtim. Abonelik başladı, 17 Haziranda ankastreye kadar hat çekildi. 18 Haziranda ilk telefon görüşmesi sağlandı, fakat modemdeki adsl ve internet ışığı yanmıyordu. Yani verilmesi planlanan hizmet eksik verilmekteydi; telefon çalışıyor, internet çalışmıyordu. 23 Haziran'da banka kayıtlarımı kontrol ettim ve otomatik ödeme çekebilmek için kredi kartı bilgilerimi isteyen TurkNet'in 22 Haziran'da 26,45 tl'lik bir ödemesinin provizyondaki işlemlerde yer aldığını gördüm. Fakat 27 Haziran itibariyle de adsl ışığı sorunu çözülmesine rağmen; internet ışığı yanmıyor hizmet alamıyorum. Müşteri hizmetlerini arayıp hizmet veremeden nasıl oluyor da fatura kesiyorsunuz deyince; "Şu anda adınıza kayıtlı fatura bulunmuyor." cevabı aldım. "Fatura kesmeden nasıl ödeme alıyorsunuz?" sorum yanıtsız kaldığı gibi; şu ana kadar herhangi bir fatura bilgisi tarafıma ulaştırılmamış, ya da bu 26,45 tl'lik "internet + telefon" hizmeti adına kesilen ödemenin tamamı ya da belli bir kısmı iade edilmemiştir. Ayrıca 26,45 tl'lik ödeme an itibariyle banka kayıtlarında provizyondaki işlemlerden çıkmış, kesinleşmiş işlemlerde gözükmektedir.

    26,45 tl olmak üzere kesilen bu ödemenin tekrar hesaplanmasını talep ediyorum; interneti kullanamadığım için parasını ödemek zorunda değilim, telefon kullanımımın da normal tarifeye göre hesaplanmasını ve ödemenin ona göre tekrar şekillendirilmesini istiyorum.


    **
    quote:

    17 haziranda ankastreye hat çekildi, telefonum sorunsuz çalışıyor; fakat DSL ve Internet ışığım yanmıyordu. 1 hafta içinde DSL ışığı geldi, fakat Internet ışığım 28 Haziran itibariyle hala yok. Bununla ilgili ilk olarak 10313677 no'lu arıza kaydı oluşturuldu. Turk.net'inhttps://turk.net/video-destek/ sayfasından Airties Air 5444 model modemimin kurulumunu başarıyla sağlamama rağmen IP alamıyorum. Bu sabah 09:01'de xxx xxx xxxx no'lu telefonuma TURKNET'ten "Teknik ekibimizin calismalari sonucunda internet erisiminiz saglikli calismaya basladi. Hizmetinizi keyifle kullanmaya devam edebilirsiniz." mesajı geldi; bununla ilgili olarak çağrı merkezini aradım. "27 haziran 16 sularında internet sinyali alabilmişsiniz, o yüzden mesaj gönderilmiş." dendi. Aynı görüşmede belirtilen gün bütün gün bilgisayar ve modem başında oturduğumu, internet ışığı gelse görmüş olacağımı açıkladım. Sonuç olarak sorun çözümlenmiş olarak işaretlendiğinden; eski arıza kaydım kapatılmıştı. Yenisini açmak zorunda kaldım 10325370 kayıt numarasıyla.

    TurkNet'in; Türk Telekom altyapısını ve saha ekibini kullandığını biliyoruz. Bu bağlamda sorunun TurkNet ve Türk Telekom arasındaki koordinasyon eksikliğinden kaynaklandığı da açıkça görülmektedir. DSL ışığının yanmama arızası bir hafta boyunca saha ekibinin binayı ziyaret etmemesiyle uzamış; sorun ise bina değil, santral kaynaklı olarak tespit edilmişti. Internet ışığının yanmaması sebebiyle de uğraştıracaklar.


    ***
    quote:

    Telefon ve internet hizmetini 282 xxx xxxx nolu sabit hat üzerinden Türk Telekomun altyapısını kullanarak hizmet veren TurkNetten almaktayım, Türk Telekomun ikinci dereceden müşterisi sayılırım. Fakat internet hizmetiyle ilgili olarak yaşadığım sorun beni ve TurkNeti aşmış bulunmaktadır. Bu sebeple konunun Türk Telekoma intikal etmesi gerektiğini düşünüyorum. 17 haziranda ankastreye hat çekildi, telefonum sorunsuz çalışıyor fakat DSL ve Internet ışığım yanmıyordu. 1 hafta içinde DSL ışığı geldi, fakat Internet ışığım 28 Haziran itibariyle hala yok. Bununla ilgili ilk olarak TurkNette 10313677 nolu arıza kaydı oluşturuldu. Turk.netinhttps://turk.net/videodestek/ sayfasından Airties Air 5444 model modemimin kurulumunu başarıyla sağlamama rağmen IP alamıyorum. Bu sabah 09:01de xxx xxx xxxx nolu telefonuma TURKNETten Teknik ekibimizin calismalari sonucunda internet erisiminiz saglikli calismaya basladi. Hizmetinizi keyifle kullanmaya devam edebilirsiniz. mesajı geldi: bununla ilgili olarak çağrı merkezini aradım. 27 haziran 16 sularında internet sinyali alabilmişsiniz, o yüzden mesaj gönderilmiş. dendi. Aynı görüşmede belirtilen gün bütün gün bilgisayar ve modem başında oturduğumu, internet ışığı gelse görmüş olacağımı açıkladım. Sonuç olarak sorun çözümlenmiş olarak işaretlendiğinden eski arıza kaydım kapatılmıştı. Yenisini açmak zorunda kaldım 10325370 kayıt numarasıyla. TurkNetin Türk Telekom altyapısını ve saha ekibini kullandığını biliyoruz. Bu bağlamda sorunun TurkNet ve Türk Telekom arasındaki koordinasyon eksikliğinden kaynaklandığı da açıkça görülmektedir. DSL ışığının yanmama arızası bir hafta boyunca saha ekibinin binayı ziyaret etmemesiyle uzamış sorun ise bina değil, santral kaynaklı olarak tespit edilmişti. Internet ışığının yanmaması sebebiyle de işlemler yine uzayacak. Santralden, ya da ellerinin ucundaki bilgisayardan bana internet hizmeti vermekten acizdirler. Bu da yetmezmiş gibi 22 haziranda otomatik ödeme talimatı verdiğim TurkNet bankamdan 26,45 tl lik bir ödeme aldı, çağrı merkezindekilere haksız yere fatura kesmişsiniz: ben daha internet hizmetini alamıyorum dediğimde adınıza fatura yoktur cevabı aldım. Yukarıda anlattıklarımdan ötürü Türk Telekomun müşterisinin müşterisi olan bana ikinci sınıf vatandaş muamelesi yaparak internet hizmeti almama engel olmasından dolayı Türk Telekom dan: kullanmadığım internet hizmeti için fatura bile kesmeden bankamdan kesinleşmiş bir şekilde ödeme alan TurkNet ten şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını arz ederim.



    • Modem: Airties Air5444
    • Bağlantı Adı: Internet
    • Protokol: PPPoE
    • Encapsulation: LLC
    • DSL Kullanıcı Adı: "ceptelefonnumarası"adsl@turk.net
    • DSL Şifresi: Şifre.
    • MTU: 1492 Byte
    • İsteğe Bağlı: Tik yok.
    • VPI: 8
    • VCI: 35
    • ATM QoS: UBR
    • PCR: 0 cps
    • SCR: 0 cps
    • MBS: 0 cells



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vocalzone -- 1 Temmuz 2016; 17:19:45 >




  • TheVictim037 T kullanıcısına yanıt
    Ben daha başlayamadım ki çıkartsınlar :)
  • Reco. kullanıcısına yanıt
    AMİNNNN......
  • İnternet hizmetini veremeden gelen posta değerlendirme anketi birde sms yollamışlar dalga mı geçiyorsunuz?
    "Modem kurulumunuzu hizlica yaparak internet hizmetinizi kullanmanin cok kolay bir yolu var. Hemenhttps://www.youtube.com/user/turknet?feature=hovercard linkini ziyaret ederek kurulum videolarimizi izleyebilirsiniz."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilerek ek mesaj yazıyorum şu anda modem kullanıcı adı şifre içeren mesaj attılar halbuki dsl ışığı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhunn

    Hocam bende 5 gün böyle kullandım sistemlerinde bir sorun var çağrı merkezini arayıp arıza kaydı bırakınca arayıp düzeltiyorlar bu değerlerle 50+ hız almanız lazım

    çağrı merkezini aradım 2 saat sonra dönüş yaptılar mesaj attılar ekibimizin çalışması sonucu sorun tespit edilememiştir modem ve bağlantı ayarlarını kontrol ediniz diyor
    şaştım kaldım yardımlarınızı bekliyorum
  • Burada yetkili bir arkadaş vardı kendisi tatilde sanırım hiç sesi çıkmıyor ortada yetim evlat gibi kaldık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfırdan bağlantı sağlayan arkadaşlar rica etsem yardımcı olabilir mi? Telefon 6 gün önce aktif oldu. Kullanmada sıkıntı yok. Adsl kullanıcı adı şifre yolladılar ama dsl ışığı yanmıyor, splitter ve splittersız denedim hiçbir türlü dsl ışığı yanmıyor. Ve ek olarak telefon bağlanırken gelen adam internetle ilgili bir işlem yapmadığını söyledi bina girişindeki kutuya dokunmadı bile. Ve tekrar ekipler gelmedi hiç dolayısıyla telefon çalıştığı için interneti de verdik dedikleri için ne yapacağımı şaşırdım ankastre de internet için ayrı bağlantı mi yapacaklar yoksa tt ekipleri mi gelecek? Arıza kaydı açtılar ama ne yapılacak bilgi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetlerini tekrar aradım dns değişikliği yaptırdı reset attırdı ama sorunum çözülmedi hala 5.5 hız alıyorum sonunda sorun senin modeminde dedi aynı modemle ttnette iken 24 mb hız alıyordum. Şimdi gidip modem alsam ayrı dert ya sorun modem kaynaklı değilse boşuna modem almış olcam offff yarın bakalım deneme yapmak için modem bulabilecekmiyim bursa koru park tarafında oturan yardım edebilecek varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • speedtest değerlerim şu şekilde;

    dosyaları geçen hafta bugün göndermiştim. Tam olarak 1 haftada işlem tamamlandı.

    ufak tefek sıkıntılar yaşamış olsamda gerçekten şuan için çok memnunum.



    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reco.

    speedtest değerlerim şu şekilde;

    dosyaları geçen hafta bugün göndermiştim. Tam olarak 1 haftada işlem tamamlandı.

    ufak tefek sıkıntılar yaşamış olsamda gerçekten şuan için çok memnunum.



    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ



    Arkadaşım hangi modemi kullanıyorsun modeme şifre girmeden başka her hangi bir işlem yaptınızmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 007messi kullanıcısına yanıt
    zyxel WMG3312. ttnetin 96 tl ye verdiği vdsl modem.


    mesaj ile gelen adsl kullanıcı adı ve şifresini modeme girmek yetiyor.



    tabi bu anlattıklarım internetini taşıyanlar için geçerli. Yeni bağlantı başvurusu yapanların süreci biraz farklı işliyor sanırım.
  • Bende internetimi taşıma yöntemi ile geçiş yaptım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam her şey tamamlandı dün dedilerki port tahsisi yapılacak türktelekoma iş emri verilmiş onaylarını bekliyoruz bugün bağlantı sağlanmadı tekrar aradım müşteri hizmetlerini diyor ki bulunduğunuz yerde boş port yok, şaka gibi resmen. Hayır öyle herkesin çılgınlar gibi evinde internet kullandığı bir yerde de değilim. Bu port meselesi nedir, nerden bağlanıyor ? Bizim evin caddesinde bir tip7 saha dolabı var ordan mı yapılacak acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.