Şimdi Ara

TURK.NET HIZIMI DÜŞÜRDÜ VE ŞİMDİ YÜKSELTMİYOR!- 59 Gün Geçti! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
204
Cevap
1
Favori
5.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sdenizhan kullanıcısına yanıt

    @sdenizhan

    bunun için farklı bir kaç yöntem denemek gerekiyor onlarıda ilerleyen günlerde hayata geçirmeyi planlıyorum. yani bir kaç yerle görüşeceğim hizmet alacağımız kurumlar hiç ilgilenmiyor o yüzden onları dinleyecek birileri ile temasa geçeceğim bakalım onlar ne diyecektir!

  • Selamlar

    Bu sorunun aynısını ben ve çevremdeki iki arkadaşım yaşadı. Kendi yaşadığımı anlatayım. 35 down / 7 up şeklinde kullanıyordum. 1 sene sorunsuz kullanımdan sonra bir anda internetim tamamen kesildi ve 3 günün sonunda 13 down / 10 up olarak döndü. Onlarca arıza kaydı açtım. Her seferinde "sizin hattınıza Max 13 mbps geliyor daha fazla alamazsınız" denildi. Önceden 35 mbps alabiliyordum dediğimde de "şu an böyle yapabileceğimiz bir şey yok" dediler.

    Sonucunda uğraşmadım ve millenicom'a geçtim. Eve gelen 65 mbps ama paket sebebiyle 35 kullanıyorum. Sorun yok.

    Hiç uğraşmayın bence çünkü bunun bir çözümü yok. 1 yılda ne oluyorsa artık o sürenin sonunda her şey patlıyor.

    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi kimse kimsenin hızını düşürmez, sizin altyapının hızı düşmüş sadece. Nasıl düşer diye sorarsanız, saha dolabı çok abone olduğundan kaldırmıyor ve hat değerlerini düşük veriyor. Yoğun kullanım da etki ediyor. Kısaca burdaki suçlu altyapı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TURK.NET HIZIMI DÜŞÜRDÜ VE ŞİMDİ YÜKSELTMİYOR!- 59 Gün Geçti!


    niye ısrarla xDSL kullanıyorlar fiber alt yapıya geçmeleri varken...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-9A0BECBC3

    Şimdi kimse kimsenin hızını düşürmez, sizin altyapının hızı düşmüş sadece. Nasıl düşer diye sorarsanız, saha dolabı çok abone olduğundan kaldırmıyor ve hat değerlerini düşük veriyor. Yoğun kullanım da etki ediyor. Kısaca burdaki suçlu altyapı.

    suçlu alt yapı ise ona göre müdahale etmeleri lazım. bunların mantığı alt yapınız bunu destekliyor bunu kullanın fazlasını istemeyin. ne verirsek ona razın olun sesinizi çıkarmayın.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: berce

    @sdenizhan

    bunun için farklı bir kaç yöntem denemek gerekiyor onlarıda ilerleyen günlerde hayata geçirmeyi planlıyorum. yani bir kaç yerle görüşeceğim hizmet alacağımız kurumlar hiç ilgilenmiyor o yüzden onları dinleyecek birileri ile temasa geçeceğim bakalım onlar ne diyecektir!

    hadi bakalım sonuçları merakla bekliyorum hocam...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: PainOfChaos

    Selamlar

    Bu sorunun aynısını ben ve çevremdeki iki arkadaşım yaşadı. Kendi yaşadığımı anlatayım. 35 down / 7 up şeklinde kullanıyordum. 1 sene sorunsuz kullanımdan sonra bir anda internetim tamamen kesildi ve 3 günün sonunda 13 down / 10 up olarak döndü. Onlarca arıza kaydı açtım. Her seferinde "sizin hattınıza Max 13 mbps geliyor daha fazla alamazsınız" denildi. Önceden 35 mbps alabiliyordum dediğimde de "şu an böyle yapabileceğimiz bir şey yok" dediler.

    Sonucunda uğraşmadım ve millenicom'a geçtim. Eve gelen 65 mbps ama paket sebebiyle 35 kullanıyorum. Sorun yok.

    Hiç uğraşmayın bence çünkü bunun bir çözümü yok. 1 yılda ne oluyorsa artık o sürenin sonunda her şey patlıyor.

    Geçmiş olsun.

    işte bende ne olduğunu merak ediyorum hocam. eğer alt yapıda bakır kablolarda sıkıntı varsa ona göre Türk Telekom merkezine başvuruda bulunacağım. yok sahadaki dolabın kapasitesi yetmiyorsa yine ona göre başvuruda bulunacağım ama ilk önce bana sorunu tanımlamaları lazım.


    fakat sorun tanımlamadan, ağızlarına bir laf dolamışlar, "alt yapınız bunu destekliyor" diye başka bir şey demiyorlar ...





  • fırsat bulursam bugün, bulamazsam yarın santrale gidip şahsi olarak problemi anlatacağım ve Turk.Net'in bunu çözmek için bir girişimde bulunmadığını söyleyeceğim. Bakalım santraldeki yetkili bir cevap verecek mi ?


    biraderin sıkıntısında yardımcı olmuştu inşallah bu seferde yardımcı olur.

  • sdenizhan kullanıcısına yanıt
    Ben firmanın sahibi değilim hocam, onu tt'ye şikayet etmeniz lazım..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-9A0BECBC3

    Ben firmanın sahibi değilim hocam, onu tt'ye şikayet etmeniz lazım..

    hocam size bir şey dediğim yok, yanlış anlaşılma için kusura bakmayın. Ben onların mantığını anlatmaya çalışıyorum. TT ekipleri alt yapı kontrolünde bir sıkıntı yok deyince, TurkNet ekipleri de aynı şeyi bana iletiyorlar.


    TT'ye şahsi olarak ayrıca bir arıza kaydı açabiliyor muyuz ? Bu yüzden santrale gidip oradan birinden yardım isteyeceğim.

  • sorun sende. iss kaynaklı birsey yok. hat maksimum hızla bulusmus. marjlar dibe cekilmis.

  • IsO6 kullanıcısına yanıt

    yaptığı şu maksimum hız düşürmek için hat değerleri ile oynamaktalar.

  • sdenizhan kullanıcısına yanıt

    Valla o zamanlar okuduğuma göre bu YAPA altyapısında bir sıkıntı var, şişme mi oluyor çökme mi oluyor bir şeyler oluyor ve o hız düşüyor.


    Meme yapmıştır belki TURK.NET HIZIMI DÜŞÜRDÜ VE ŞİMDİ YÜKSELTMİYOR!- 59 Gün Geçti! 

  • IsO6 kullanıcısına yanıt
    Sorun neden bende ? Ben mi dedim değerlerimi düşürün? Gelip iç tesisatımı da kontrol ettiler sıkıntı yok iç tesisatta. O yüzden benlik bir şey yok!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sorun 16. gününde hala devam ediyor @TurkNetDestek ... çözün artık şu problemi !!

  • sdenizhan kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun, 2020 Ocak ayına kadar ben de 30mbps download, 7 mbps upload alıyordum. Benim santrale de tecavüz etmişler. 9 mbps download, 3 mbps upload'a düşürmüşler. Sorunu bildirdim, 1.5 yıl bunlara dil döktüm maximum hızı almaktasınız diyorlar. Belirttim daha önce daha yüksek hız alıyordum diye, santrande çalışma yapıldığını ve bunun sonucunda hattımın 1500 metre mesafede ki santrale bağlandığını ve bu sorunu çözmeyi beceremeyeceklerini belirttiler.

    O kadar destek kaydı, btk falan uğraştım ancak karşımda müşterisini mağdur etmek için el ovuşturan bir firma olunca olumlu dönüş gelmedi tabii. En son mayıs ayı ortalarında millenicom'a geçmeye karar verniştim, evrakları vs imzalayıp hazırladım ve ertesi gün gidip kargoya vericektim. Ancak o gün Türknet yelekli kişileri gördüm ve binada ve çevresinde çalışma yapıyorlardı, kablo çektiler. Ne çalışması dedim, fiber olduğunu söylediler. Tabii sonra destek kaydı açtım, fiber çalışması olduğunu ve haziran sonun da hizmet alabilceğimi belirttiler. Ben de bekleyin dedim 1 ay daha, şu an tüm apartman bekliyoruz hazitan sonunda dedikleri gibi Gigafiber hizmeti vermezlerse hiç düşünmeden hemen apartmanı millenicom'a taşıyacağım.

    Müşterisine değer vermeyene ben neden vereceğim. Bina olarak bize 10 mbps internet vericeksin bi de aylık 100 tl fatura ödeyeceğiz ve aldığımız hizmet 10 mbps :))))'

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • sdenizhan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin yapmış olduğu kontroller sonucunda altyapınızın desteklediği maksimum hızı aldığınızın bilgisi verilmiştir. Aynı binada sizden yüksek hız alan abonelik varsa hizmet numarasını ve aldığı hızı kayıt içerisine eklemeniz durumunda arkadaşlarım tekrar kontrol edecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Uzmanlarınız (!) hız kaybını problem olarak görmemekte, TT’nin verdiği “alt yapınız bunu destekliyor” sözünü papağan gibi bana iletmektedir.

    Benim alt yapım 25up/50down destekliyorken, birden bire neden 10up/30down değerlerine düştüğünün cevabı, “alt yapınız bunu destekliyor” değildir! “Bakır kablolar zamanla hız düşürmektedir” hiç değildir!

    TürkTelekom’a bir arıza kaydı açtırıp bu hız düşmesinin sorununu çözmenizi istiyorum. Dolap yetersizliği ise dolabı güncelleyin, kablo kesintisi/zayıflığı varsa düzelttirin.

    Benim hızlarım eski haline dönene kadar bu sorun çözülmüş olmayacak!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 1 Haziran'da açtığım BTK şikayet kaydım 9 Haziranda kapanmış. bu nasıl 10 gün oldu anlamadım ama hemen yeni bir BTK kaydı daha açtım.


    24 Mayıs'ta açtığım destek kaydı devam ediyor.

  • sdenizhan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınız için yerleşik operatör ile de görüşme sağladık ancak mevcut altyapınız en fazla bu hızları desteklediğini ilettiler. Çalışmalar neticesinde hızlar artarsa sizlere daha üst hızlar vermeyi çok isteriz. Şu anda yapılabilecek farklı bir şey maalesef yok.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.