|
TURK.NET HIZIMI DÜŞÜRDÜ VE ŞİMDİ YÜKSELTMİYOR!- 59 Gün Geçti! (3. sayfa)
-
-
Merhaba, arızanız ile ilgili yapılan kontrollerde yerleşik operatör saha ekipleri tarafından sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Bu konuda elektrikçi yardımı almanız durumunda sorununuz çözümlenecektir. -
Hala aynı standart cevapları kopyala yapıştır yapıyorsunuz. Ya benim dediklerimi anlamıyorsunuz ya da anlamak istemiyorsunuz.
Hala BBK sorgulaması diyorsunuz! BBK sorgulaması altyapı 24 veriyor sorun yok deyip gönderiyorlar! Sorun hızımın 25uptan 10upa düşmesi !
BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM! ALTYAPIMDA SIKINTI YOK, SANTRALDE BİR SIKINTI VAR VE TURKTELEKOM EKİPLERİ SANTRALDEN SORUNU TESPİT ETMEK YERİNE HAT DEĞERLERİ ÜZERİNDEN KONTROL EDİP ALTYAPI ZATEN BUNU DESTEKLİYOR DİYEREK HEM SİZİ HEM BİZİ OYALIYORLAR!
ARIZA KAYDI AÇMANIZI VE SANTRAL ÜZERİNDEN ARIZA TESPİT YAPMANIZI İSTİYORUM.
HİÇBİR ALTYAPI BAKIR KABLO ARIZASI ÇAT DİYE 25TEN 10A DÜŞÜRMEZ. SANTRAL TARAFINDAN YAPILAN BİR MÜDAHALE SONRASINDA BENİM HIZIM DÜŞTÜ VE BUNU ARIZA KAYDI AÇARAK TESPİT ETTİRMENİZİ İSTİYORUM. GEREKİRSE TURKTELEKOM EKİPLERİNE 1 MİLYON KERE ARIZA KAYDI AÇACAKSINIZ AMA BU ARIZAYI DÜZELTECEKSİNİZ!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sdenizhan -- 3 Haziran 2021; 10:43:46 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Dün okudum kardeşim senin sorunu da :) videoya bile zahmet edip bakmayan insanlardan soruna yönelik çözüm bekliyoruz ... Allah’a kaldı işimiz gerçekten :(
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
BTK, Twitter, oim ... yakında ekşi sözlüğe bile girerim herhalde bu sıkıntı yüzünden:)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İlettiğiniz sorunu teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda tekrar çalışma yaparak size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, arızanız ile ilgili yapılan kontrollerde yerleşik operatör saha ekipleri tarafından sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Bu konuda elektrikçi yardımı almanız durumunda sorununuz çözümlenecektir.PUHAHAHAHAHA
Neden turknet kullanmamalısınız? sorusunun cevabı işte.
Ben aslında "modem üreticinize başvurun" cevabını beklerdim ama elektrikçi çağırın da fena değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
GELİNEN ŞU NOKTADA, SON 4 GÜNDÜR TT'YE HERHANGİ BİR ARIZA KAYDI AÇILMADI ! ARIZA KAYDI AÇIN DEDİKÇE ALDIĞIM CEVAP HEP AYNI, ALT YAPINIZ BUNU DESTEKLİYOR!
BÖYLE BİR FİRMA, MÜŞTERİ ANLAYIŞI OLABİLİR Mİ ? DAHA BEN DERDİMİ NASIL ANLATACAĞIM BİLEMİYORUM! FORUMDAKİ ARKADAŞLAR ANLADI NE İSTEDİĞİMİ, 1 TANE TURKNET YETKİLİSİ ANLAMADI!
ALLAH BU İNTERNET SERVİSLERİNİN ELİNE KİMSEYİ DÜŞÜRMESİN, KARDEŞİMDE BU FİRMAYI KULLANIYORDU O DA 15 GÜN İNTERNETSİZ KALMIŞTI BUNLAR YÜZÜNDEN! ŞİMDİ DE BANA DENK GELDİ...
-
Tamam Türknet! TT klasik cevaplarından biri daha işte! tekrar diyorum bana iç tesisat için kablo tavsiye et! yani ethernet kablosu değil internet ve telefon aktarımı için olanı ve bu saatten sonra TT polis eşliğinde gidecem ki adamların gönlünü razı edemiyoruz yaptırım gücü gerekiyormuş! sanki devletler arası bürokrasi yapıyoruzda!
-
modemden hız testi yap diyeceğim lakin hızını kendileri düşürdüyse inan çıkartmazlar! bunu ancak şöyle yapabilirsin TT sistem mesajlarında download hat kapasitesi yazar onu iste ve talep et! eğer hız profillerine bir değer ise yani 50 mpbs çıkartmak istemiştim önceden 60mbps kadar geliyordu sonra onuda bir düzenleme yaptık dedikten sonra 35mbps sabitlediler hat hızım max44 45 mbps aldığı için 50mbps çıkartmadılar.
eğer senin hızın 50mbps destekliyorsa çıkartabilirsin. bu türknetin bana söylemiş olduğu bilgidir.
-
Nasılsa ülkede tüketici hakkı- hukuku yok.BTK denen kurumda Şirketlerin ve firmaların yandaşı.Ses çıkartabilen yok.Diğer(fransa,almanya,norveç,danimarka,finlandiya...) ülkelerde olsa bir dünya ISS'nin ipini çekmişti devlet böle ISS'lerin.Biz de ise nasılsa devlet aldığı vergiye bakıyor kim ölmüş kalmış kim memnun kim kazıklanmış umrunda olmadığından.Tüketicinin de bu konuda hiç bir şey yapamayıcağını bildiğinden mecbur el avuç 2-3 tane firmaya el mahkum olduğunu da biliyorlar ISS'ler.Tüketici umurlarında olmuyor ISS'lerin.Nasılsa onların haklarını savuncak kimse yok piyasada diyip.Rekabet sağlıyıcak kimsede yok.Vur ensesine al cebinde ki parayı....gelene he he de...gidene by by...nasıla dönüp dolaşcağı aynı yer...DEVAM! 😜😜🐱🏍...
Tek kurtuluş= tüketici haklarının geliştiği ve önemsendiği ülkelere göç etmek...ISS'ler de aynı...elektirik sağlıyan firmalarda aynı...su sağlayan firmalarda aynı...Topu aynı!...
5 YILDAN FAZLADIR TURKNET ABONESİ OLARAK.SON 3 YILDA BERBAT BİR HİZMET POLİTİKASINI EDİNDİKLERİNİ SÖYLEMELİYİM.MALESEF PİYASA TEK EL OLDUĞUNDAN(TURKTELEKOM) NEREYE GEÇSEM AYNI HİZMET BERBATLIĞIYLA KARŞILAŞMAK ZORUNDAYIM.PİYASADA BULUNAN TÜM ISS'LER DE AYNI POLİTİKAYI UZUN ZAMANDIR EDİNDİĞİNDEN VE EDİNMEKTE OLDUĞUNDAN HALİYLE TURKNET KULLANMAKTAYIM ŞUAN 😪😪😪😡🤢
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NaziErBaşı -- 4 Haziran 2021; 0:20:13 >
-
Merhaba, teknik uzmanımızdan yaşadığınız sorun ile ilgili bilgi talep ettim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. -
Merhaba, size yardımcı olabilmem için yaşadığınız sorunu detaylı olarak PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Merhaba, hattınız 32 Mbps ile buluşmaktadır. Açık destek kaydı üzerinden arkadaşlarım yerleşik operatör ile yazışma başlattı. Ancak alınan bilgide hat değerlerinde sorun görülmediği altyapının desteklediği maksimum hızı aldığınızın bilgisi verilmiştir. Sonrasında açılan aynı statüdeki kayıtlar sorun görülmedi olarak kapatılmaktadır. Tekrar arıza bildirimi yaptığımızda da aynı sonucu alacağız. Maalesef bu konuda farklı bir işlem yapamıyoruz. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, hattınız 32 Mbps ile buluşmaktadır. Açık destek kaydı üzerinden arkadaşlarım yerleşik operatör ile yazışma başlattı. Ancak alınan bilgide hat değerlerinde sorun görülmediği altyapının desteklediği maksimum hızı aldığınızın bilgisi verilmiştir. Sonrasında açılan aynı statüdeki kayıtlar sorun görülmedi olarak kapatılmaktadır. Tekrar arıza bildirimi yaptığımızda da aynı sonucu alacağız. Maalesef bu konuda farklı bir işlem yapamıyoruz."Sonrasında açılan aynı statüdeki kayıtlar sorun görülmedi olarak kapatılmaktadır."
işte bunu hat değerlerine bakıp yapıyorlar. hat değerlerinde sıkıntı görmedikleri için kapatıyorlar. siz kapatmamalarını sağlamak zorundasınız. benim sorunum nihayetinde hattımdaki değer düşüşleri, hızların düşmesi. bu yüzden siz ve ekibiniz onlar kapatmayana kadar bu arıza kaydını oluşturmak zorundasınız.
benim hızım normale dönene kadar hem btk hem de sistemininizdeki arıza şikayetini sonladırmayacağım. isterse 10 yıl sürsün sürekli açık olacak!
-
Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : VDSL2_35M_6144
Upload Çıkış Gücü : 7.2
Download Çıkış Gücü : 13.5
Upload Kapasite Hızı : 11678 kbps
Download Kapasite Hızı : 44259 kbps
Upload Mevcut Hızı : 6142 kbps
Download Mevcut Hızı : 35839 kbps
Upload Noise Margin : 15.7 dB
Upload Attenuation : 14.8 dB
Download Noise Margin : 9.2 dB
DownloadAttenuation : 27.1 dB
demek istediğim şey buydu
Download Kapasite Hızı : 44259 kbps
Upload Mevcut Hızı : 6142 kbps
Download Mevcut Hızı : 35839 kbps
bu hız kapasite hızı önemli yani kapasite hızını düşünmüşler! bende önceden 60 mbps alıyorumdum. Sistemle oynarak burdaki mevcut download hızıyla oynuyorlar! senin modemindeki snr değerleri oynayıp düzeltebiliyorsun lakin orada paket anlayışı farklı işleyince hattan düşmekten başka işe yaramıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berce -- 4 Haziran 2021; 16:47:32 >
-
Bu konuda sizi çok iyi anlıyorum. Biz kapatılan kayıtlar üzerine yerleşik operatör ile yazışma başlattık. Ancak verilen bilgiler üzerine ve hat değerlerinde sorun olmaması üzerine farklı bir işlem yapılamayacağı bilgisi verilmiştir. Bu konuda yapabileceğim bir işlem olsaydı size yardımcı olmak isterdim. -
Aynen.. maksimum daha 54K download vardı şimdi 33k seviyelerinde geziyor. Aynı şey upload içinde geçerli. 27kdan 11kya indirmişler. Bunu da altyapıya bağlıyorlar. Sonra yapabileceğimiz hiçbirşey yok diyerek sıyrılıyorlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ne yapayım yani gidip hattımı sabote mi edeyim? Ben sabote etsem bu sefer bina içi tesisat diyeceksiniz.
Bir şekilde bu problemi çözün. Artık nasıl yaparsınız bilmem ama çözün. Siz çözene kadar ben pes etmeyeceğim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
alt yapıyla alakası yok! sen ev değiştirmedin ki! sadece bu şu anlama çıkıyor alt yapıyla oynamışlar! şu çok kişi internete girip hızı düşürmesinler diye bak gör daha yüksek fiyat ver o zaman nasıl düzeliyor :) adamlar paradan başka bir şey anlamıyor EVET PARAYLA HİZMET OLMAZ HİZMET FEDAKARLIKTIR, FERAGATTİR HİZMET SAMİMİYETTİR GÖNÜL İŞİDİR. HER TÜRLÜ HİZMETİN BU BAHSEDİLENLERİN FARKI OLUR FAKAT TİCARİ HİZMETTE DE BU SAYDIKLARIM GEÇERLDİR. Yani parasını önce düşünen işte hizmeti bu kadar olur! Türkneti tavsiye ettiler girdik ne diyeceğim TT sevmediğim için çıkmayı düşünmüyorum en azından şehir dışına taşındığım vakit gelesiye kadar!
bana dediler ki hizinizi 35mbit ile sabitledik onu verebiliyoruz. halbuki oyle degil yani mevcuttan daha hizli alinabilir yani gercek kapasitiyide gostermiyorlar.
şöyle düşün bastım parayı 46mbit yada 50 başka operatörden aldım. niye Türknet bu oltaya geliyor sebeb şu TT türknete diyor ki benim sana verebileceğim hız Miktarı şu kadar ve onun üstüne çıkamazsın
eğer TT bunu yapmamış olmasa elinden müşterileri gideceğini düşünüyor! anladın PARAGÖZ TT
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berce -- 4 Haziran 2021; 17:40:20 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X