Şimdi Ara

Turbo valve nedir, sorunlu ise ne sakıncası vardır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
9.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün (17.04.2012) 2009 model astra enjoy sedan 1,3 cdti araç aldım, almadan öncede opel odakta expertiz ettirdim ve verilen raporda turbo valfinin arızalı olduğunu, değişmesi gerektiğini söylediler. Ücretide 300 TL + işçilik ücreti (indirimlerim hariç). Turbo valf nedir ne işe yarar, bir müddet arızalı kullanılması sorun teşkil eder mi ?

    Konu hakkında bilgi sahibi arkadaşların yorumlarını bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NIQO -- 18 Nisan 2012; 22:36:04 >



  • hoşgeldin ücreti olabilir
    1 den 5 seri devirini buluyorsa sorun yoktur
    1.6 seat valfi 200 tl civarı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    hoşgeldin ücreti olabilir
    1 den 5 seri devirini buluyorsa sorun yoktur
    1.6 seat valfi 200 tl civarı

    Peki bu 5 devrini araç boşta durur haldeyken mi denemeliyim yoksa seyir halinde mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NIQO

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    hoşgeldin ücreti olabilir
    1 den 5 seri devirini buluyorsa sorun yoktur
    1.6 seat valfi 200 tl civarı

    Peki bu 5 devrini araç boşta durur haldeyken mi denemeliyim yoksa seyir halinde mi ?

    seyir halinde olacak ..vites geçislerinde gazı bıraktıgınızda bile gaz kelebeği kapanınca valf içerde kalan havayı kullanması lazım...
    servis konusundaki şüphem neye dayanarak parcanın bozuk oldugunu soyled?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    quote:

    Orijinalden alıntı: NIQO

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    hoşgeldin ücreti olabilir
    1 den 5 seri devirini buluyorsa sorun yoktur
    1.6 seat valfi 200 tl civarı

    Peki bu 5 devrini araç boşta durur haldeyken mi denemeliyim yoksa seyir halinde mi ?

    seyir halinde olacak ..vites geçislerinde gazı bıraktıgınızda bile gaz kelebeği kapanınca valf içerde kalan havayı kullanması lazım...
    servis konusundaki şüphem neye dayanarak parcanın bozuk oldugunu soyled?


    Gaz kelebeği mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    quote:

    Orijinalden alıntı: NIQO

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    hoşgeldin ücreti olabilir
    1 den 5 seri devirini buluyorsa sorun yoktur
    1.6 seat valfi 200 tl civarı

    Peki bu 5 devrini araç boşta durur haldeyken mi denemeliyim yoksa seyir halinde mi ?

    seyir halinde olacak ..vites geçislerinde gazı bıraktıgınızda bile gaz kelebeği kapanınca valf içerde kalan havayı kullanması lazım...
    servis konusundaki şüphem neye dayanarak parcanın bozuk oldugunu soyled?


    Servisin neye dayanarak söylediğini bilmiyorum, sadece bana verilen raporda turbo valfinin arızalı olduğu ve değişmesi gerektiği yazıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NIQO

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    quote:

    Orijinalden alıntı: NIQO

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    hoşgeldin ücreti olabilir
    1 den 5 seri devirini buluyorsa sorun yoktur
    1.6 seat valfi 200 tl civarı

    Peki bu 5 devrini araç boşta durur haldeyken mi denemeliyim yoksa seyir halinde mi ?

    seyir halinde olacak ..vites geçislerinde gazı bıraktıgınızda bile gaz kelebeği kapanınca valf içerde kalan havayı kullanması lazım...
    servis konusundaki şüphem neye dayanarak parcanın bozuk oldugunu soyled?


    Servisin neye dayanarak söylediğini bilmiyorum, sadece bana verilen raporda turbo valfinin arızalı olduğu ve değişmesi gerektiği yazıyordu.

    yani aracla kısada olsa bi denem yapmadılarmı sizle beraber?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • aracın kontrolünün 3 saat süreceğini öğrenince aracı serviste bırakıp gittim, benimle birlikte herhangi bir deneyleri olmadı ama kendileri deneme sürüşü yaptılarsa bilmiyorum. bu arada aracı bugün 2. viteste 5 devire kadar getirdim ve sorun yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NIQO

    aracın kontrolünün 3 saat süreceğini öğrenince aracı serviste bırakıp gittim, benimle birlikte herhangi bir deneyleri olmadı ama kendileri deneme sürüşü yaptılarsa bilmiyorum. bu arada aracı bugün 2. viteste 5 devire kadar getirdim ve sorun yaşamadım.

    buradan bu kadar yardımcı olambiliyorum...ama bence bi müddet devam edin soyledikleri fiyatıda arastırmaya calısacagım...benzinde zamanla ses değişir fark edersiniz dizelde 3 4 km bi sürüşte kontak kapatınca stop sesi
    sinir bozucu olmaya baslayınca müdahele etmek gerekir
  • Arac 4+km sürüldükten sonra stop edilince anormal bir ses duymuyorum, herşeyi normal, acaba servisin oyunumu bu diye düşünmeyede başlamadım değil. Bir anormallik sezinceye kadar kullanmaya devam etmek doğru seçim olacak sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ersin

    hoşgeldin ücreti olabilir
    1 den 5 seri devirini buluyorsa sorun yoktur
    1.6 seat valfi 200 tl civarı

    benim araçta 2. vitesde devir saati 4 den yukarı çıkıyor 3. vitese attığından itibaren 3 bin deviri geçmiyor gazı kesiyor 4 e çekiyorum gene 3bine kadar gidip kalıyor 5e çekiyorm gene aynı araba 140 km yi zor geçiyor turbo valfinin arızalı olabileceğini söylediler.ama bazen köpek gibi gidiyor 3 bin deviri geçiyor asılıyor değiştirsem düzelirmi
  • turbo valfinden kasıt wastegate olabilir mi ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.