Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TURBO ARACA LPG (YA DA DAM ÜSTÜNDE SAKSAĞAN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
57
Cevap
1
Favori
2.684
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> TURBO ARACA LPG (YA DA DAM ÜSTÜNDE SAKSAĞAN)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1386 Mesaj
    Aylık 2000 km civarı yol yapıyorum.. Ocak ayının başından bu güne kadar 1756 km yol yapmışım..

    Aldığım toplam lpg:148,31 litre ödediğim rakam: 484,53 tl ortalama:27,59 krş (ortalama litre:8,44 litre/100 km)

    Aldığım toplam benzin: 7,34 litre ödediğim rakam:46,02 tl ortalama:2,62 krş (ortalama litre: 0,42 litre/100 km)

    Benzin+LPG toplam olarak kilometrede 30,21 krş yakmışım.. Benzin ile 50 krş civarı yakıyor..

    Bu tüketim en soğuk havalarda ve çoğunlukla 4x4 tüketim şekli, yazın düşecektir..

    1,5-2 yılda kendini amorti edecek diye umuyorum..



    |
    |
    _____________________________
    So it shall be written, so it shall be done..
  • Yüzbaşı
    591 Mesaj
    Kit nedir



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1386 Mesaj
    Prins..
    |
    |
    _____________________________
    So it shall be written, so it shall be done..
  • Yarbay
    10657 Mesaj
    Kit maliyeti nedir?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1386 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Kit maliyeti nedir?
    7500 tl hocam..
    _____________________________
    So it shall be written, so it shall be done..
  • Yarbay
    7936 Mesaj
    Gerçekten güzel bir tüketim. Güzergah rahat anlaşılan.
    |
    |
    _____________________________
    Fikrin kadar varsın!
  • Yarbay
    8301 Mesaj
    Arac nedir?
    Modeli falan, ve aldiginiz fiyat?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    imzami kaybettim, gören ya da duyan var mi?

    özel mesajları okuyamıyor ve gönderemiyorum. özel mesaj göndermeyin bana.
  • Yarbay
    7717 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Çocuk Adam


    prins sağlam kittir ama fiyatı da sağlamdır

    tüp'e geçerseniz ciddi manada ekonomi yaparsınız doğru. ben bile düşünüyorum atmosferik aracıma.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1386 Mesaj
    Araç 2018 vitara turbo 4s.. Bilseydim bu kadar km yapacağımı atmosferik alırdım.. Birkaç yere sordum, candan müh. falan, taktıran biriyle görüştüm memnundu..

    Fiyatı pahalı evet, uzun sürede amorti edecek evet, ama durum bu..

    Atmosferik aracım olsa bugün taktırırım..
    _____________________________
    So it shall be written, so it shall be done..
  • Binbaşı
    1386 Mesaj
    Ankara şehir içi kullanıyorum, pek trafik yok.. Aracı yazın 132 bin tl ye almıştım..
    |
    |
    _____________________________
    So it shall be written, so it shall be done..
  • Yarbay
    4573 Mesaj
    Hocam eger motorda sıkıntı yaşamazsaniz kit kendini amorti eder ama en ufak problem amorti süresini uzatır. Prins vsi2 taktırdıniz galiba bende çok düşündüm ama yemedi o kadar riski almak kit de pahalı. O kit ile uzun yolda 18 kuruş yakacağım ama mecbur benzinde 35 kuruş yakmaya devam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -Sadece Saygı-
  • Binbaşı
    1386 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Hocam eger motorda sıkıntı yaşamazsaniz kit kendini amorti eder ama en ufak problem amorti süresini uzatır. Prins vsi2 taktırdıniz galiba bende çok düşündüm ama yemedi o kadar riski almak kit de pahalı. O kit ile uzun yolda 18 kuruş yakacağım ama mecbur benzinde 35 kuruş yakmaya devam
    Evet prins vsi2 kit.. Sizde ne araç var?
    |
    |
    _____________________________
    So it shall be written, so it shall be done..
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    guzel degerler artık dızeller 50 kurus altına dusemıyor mlsf ki 4*4 aracta 60 kurus altına hıc dusmezler
    _____________________________
  • Yarbay
    3896 Mesaj

    Bence senin tüketimin iyi. Benim de 1 aylık tüketim konum vardı. Şehir içi dışı karışık.

    Benim kit landi renzo . Sevis kötü işçilik demişti. Zaten bakınca da belli oluyor. Bence araca bişey yaptırırken özen göstererek çalışan ve kalite şeylere yönelmek lazım. En iyisini yapmışsın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    freemangroovy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Japan : "let's think of a new way to make engine more efficient and eco-friendly"
    Europe : "ugh, let's lose one more cylinder and add another turbocharger"
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj
    herkes öyle umuyor ama gerçekler kârı sanayiye bırakıyor .lpg yi sonra söküp çöpe atıyor yada arabayı birine kaptırıyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1386 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Bence senin tüketimin iyi. Benim de 1 aylık tüketim konum vardı. Şehir içi dışı karışık.

    Benim kit landi renzo . Sevis kötü işçilik demişti. Zaten bakınca da belli oluyor. Bence araca bişey yaptırırken özen göstererek çalışan ve kalite şeylere yönelmek lazım. En iyisini yapmışsın.
    Sağol hocam, sen de ne araç var, turbolu mu? Kötü işçilik sonradan düzeltilemiyor mu?
    _____________________________
    So it shall be written, so it shall be done..
  • Yarbay
    3896 Mesaj

    Yok bendeki atmosferik Civic.

    Memnun olmadığım işçilik hataları şunlar;

    1 simit depoyu lastik formunda yapsalar stepne yerine tam olarak oturacaktı. Onun kapağı 1 cm kadar açık kalıyor.

    2 sistemin ecu sunu aku muhafazasının yanına sıkıştırmışlar bağlantı filan yok. Bi yer yapma bi yere muhafasıyla sabitleme filan yok. Bi sıkıntı yaşatmıyor ama kötü bir görünüm ve baştan savmalık hissi veriyor.

    3 Enjektörleri manifolda dört tane yassı metal vidalayıp tutturmuşlar. Bu işi profesyonel olarak yapan ve bu kadar ücret alan firmaların hem aracın enjektörü hem de kendi enjektörleri için üretilmiş araca uygun emme manifoldu ile orijinal olanı değiştirip bu işlemi yapmaları gerekir. Bunu yapmayan her lpg firması amatörce iş yapıyor demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 21 Ocak 2019; 13:33:44 >
    |
    |
    freemangroovy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Japan : "let's think of a new way to make engine more efficient and eco-friendly"
    Europe : "ugh, let's lose one more cylinder and add another turbocharger"
  • Konuyu takip ediyorum özellikle. Ben de 1.4 multiair giuletta almanın hayalini kuruyorum, LPG dönüşümü şart olacak. Kafamdaki rakam 5000tl idi, 7500 TL çok fazla bir rakam benim için ki ayda ortalama 1200 km yol yapan adamım, kafamda deli sorular.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1386 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dış kapının iç mandalı

    Konuyu takip ediyorum özellikle. Ben de 1.4 multiair giuletta almanın hayalini kuruyorum, LPG dönüşümü şart olacak. Kafamdaki rakam 5000tl idi, 7500 TL çok fazla bir rakam benim için ki ayda ortalama 1200 km yol yapan adamım, kafamda deli sorular.
    Hocam benim bir aracım daha var, ona da lovato taktırmıştım, prinsten sonra tofaş gibi geliyor, sesi tüf tüf, ankara şaşmaz DAMLA otoda yaptırdım, ilgi alaka sıfır, işçilik hakgetire..

    Şu anki aklım olsa lovatoya uğramam bile..

    Biraz masrafı göze alıp prins taktırırdım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freemangroovy -- 21 Ocak 2019; 15:32:35 >
    |
    |
    _____________________________
    So it shall be written, so it shall be done..
  • Binbaşı
    1143 Mesaj
    Ben de turbolu aracımı lpg ile kullanıyorum. Benimki biraz fazla tüketen cinsten, volvo s40 2.0turbo-otomatık vites.



    Lpg yi taktırırken 'ne zaman amorti edecek acaba' diye dertlendıgımden aldığım yakıt miktarlarını kaydetmeye basladım, LPGde 50.000km ye çok az kaldı, o gazla hala kayda devam edıyorum



    Belki ilerde gerçekçi veri paylaşmak adına konu açarım, çünkü kayıtlarda hiç kaçak yok. Bu konu üzerine listeye söyle bir göz attım. Bugünkü yakıt fiyatlarına göre hesaplama yapınca kabaca 8500tl tasarruf etmişim. Kıt montaj ücreti ve lpg bakım-ayar toplam 3000tl civarı harcamısım (brc taktırdım, o döneme göre pahalı sayılırdı). Lpg kaynaklı arıza hiç yaşamadım.



    Yani 50.000km de tasarruf kabaca 5500tl. Bana göre araca 1-2 yıl ve 20-30bın km bınılecekse lpg montajı güncel fıyatlarla pek mantıklı değil, ama 100bın ve üzeri km kullanılacaksa kesinlikle düşünülmeli derim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2003 Volvo S40 2.0T
    2004 Lada Niva 1.7i




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
Blogio
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,321
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.