Şimdi Ara

Tüm tabularımı burun kıvırdığımız genelde şirket aracı olan fiesta yıktı.. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
2
Favori
3.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Senin tabularını yıkmış, benim hayallerimi yıktı, bu durum tamamen kişisel beğeniyle alakalı olsa gerek, ben aman aman bi sürüş hissiyatı yaşayamadım,

    arkadaşıma verilen dizel fiesta şirket aracını kullandım, sadece kendisi kullanıyor bu arada, alelade B segment bi araçtan fazlasını vermedi, falanda olmadım hiç ...

    Forumda bazı şeyler gibi, fiestanında gereğinden fazla abartıldığını düşünüyorum ...
  • electro_g kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum b sınfında bir çok arabayı binmiş kullanmış biri olarak fiesta herkesin seveceği bir araç değil (bende dahil) gereğinden fazla abartılıyor, bilmiyorum direksiyonu elektrik destekli mi hidrolik destekli mi ama, hidrolikse zaten hissiyatlı olacaktır, keza b sınıfında ki çoğu araç elektrik tahrikli artık. Ayrıca B sınıfı araç ile sürüş dinamiği dediğiniz şeyler çok uzak kavramlar. Gören fiesta ST konuşuluyor filan sanacak bir benden gelsin.
  • Herkese merhaba öncelikle. Daha bu hafta başında aracımı teslim aldım. Acemi şöförüm bunu da ekleyeyim :) Çoğunuz kadar profesyonel yorum yapamayacağım.
    Aracım 1.25i Trend+Güvenlik Paketi. Daha önce az bir Clio'yu da denedim, tek artısı debriyaj daha hafif onda. Fiesta'da biraz daha sert. Direksiyon gerçekten çok keyifli ki herkes bu konunun üzeirnde durmuş. Yol tutuşu olarak gp olmasınında artısı sanırım ESP mevcut çünkü asla kaydırmıyor. Hill Holder'da gerçekten çok başarılı. Hafif keskin eğimlerde dahi devreye giriyor. Valla ben iyi ki almışım diyorum. Şunuda belirteyim boyum 1.90'ın üzerinde :) çoğu kişinin "ferah değil" düşüncesine hiç katılmıyorum. Araba alış süremde Clio, Polo, 208, i20 denedim. Ferahlık olarak sırala deseler 1. i20, 2. Fiesta, 3. Clio, 4. Polo, 5. 208 derim. Ses sistemine zaten laf yok :)
  • Bu konuyu açtığınız iyi oldu bazı tecrübelerimi aktaracağım.

    ilk arabam skoda fav. 92 model 1999-2004 yılları arası kullandım. 70.000 km yol yaptım.
    2. arabam opel corsa 1.4 tdcı otomatik 2004-2010 arası kullandım (0 almıştım) 150.000 km yol yaptım.
    3.arabam 2010 focus II trend-x paket 1 sene kullandım. 30.000 km yol
    4.arabam 2010 focus II titanium paket hala kullanıyorum. 50.000 km yol

    bunlar şahsi araçlarım. şirket aracı olarak ren.meg-toyota cor.ren.fl falan hepsini kullandım.
    otomobil kullanmaktan zevk almam ford ile başladı.
    direrksiyon hissi,yol tutuş, yokuşlarda yüksek tork gücü, sert süspansiyon ve sert direksiyon. üst segment araçlar hariç (bmw-merc-audi)
    başka marka hiç bir araçtan zevk almıyorum. Öyle hız meraklısı hoplayan zıplayan bir sürücü değilim klasik aile babasıyım.

    Bazı arkadaşlar bu direksiyon hissi nedir demişler. Çok haklılar sanırım bu hissi yaşamadaklarındandır.
    Çünkü bende ford kullanana kadar bunun ne olduğunu bilmiyordum.
    tabiki fordun bir çok eksikleri var konfor,araç içi gürültü,bazı abuk sabuk gerzeklikler var ama gene de forddan artık vazgeçemiyorum.
    Bir kaç kere niyet ettim ama forddan vazgeçemedim. Fransız arabalarını kaale bile almıyorum.

    Ayrıca ford ww ve toyota arasındaki rekabet hakkında bir tezim var. Şöyleki ( focus-corolla-golf )
    bunlar her ne kadar birbirinin muadili olsalarda bence sürüş ve kullanım dinamikleri açısından çok farklı otomobiller
    mesela corolla konfor ve yumuşaklık olarak çok iyi, golf ise motor seçenekleri ve görsellik açısından iyi
    ancak focus sürüş dinamikleri açısından çok üstün. konu şu şekilde başlıyo mesela şehir içinde evden işe işten eve giden
    bir adama focus verirsenin muhtemelen hiç sevmeyecektir. çünkü ağır direksiyon sert süspansiyon sürekli sıkıntı olacaktır.
    ancak sürekli yollara çıkan ve uzun yollar kateden birine de corolla verirseniz oda hiç mutlu olamaz. ilk seyahatte içi dışına çıkar

    yani demek istediğim aynı segmentte bulunan araçlar bile biribirinden çok farklı dinamiklere sahip olabiliyo.
    o yüzden bu daha iyi bu ondan üstün tarzı yaklaşımları doğru bulmuyorum.

    Konuyu açan arkadaşa gelince bu saatten sonra seni ancak 2.0 mondeo paklar. 2.elde üst paketleri çok uygun fiyatlarda bulabilirsin. titanium aşağısı alma
    yakında bende mondeo ya geçmeyi düşünüyorum.




  • 2012 1.6 tdci c-max ile ben de konu sahibi arkadaşın yaşadığı hisleri yaşamıştım. bir yakınımdan gelin arabası olarak almış ve düğünü arabada yapasım gelmişti :) ben de vw kullanıcısıyım, sattığımda ben de yeni kasa focus düşünüyorum. çocuk vs olursa da cmax :)
  • Bende hem Kuga hem Fiesta sahibi olarak arabalarımdan çok memnunum .Yol tutuşları başarılı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nejoz -- 6 Aralık 2013; 18:08:49 >
  • electro_g kullanıcısına yanıt
    Aracin limitlerini zorlayinca ne demek istediğimi anlarsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parker48 kullanıcısına yanıt
    B segmenti lakin bazi d segmentinde olmayan dinamige sahip. O elektrik destekliler suni oluyor ve tekerlerden yani geri uyarmadan yoksun. Normal kullanımda yada normal bir soforun bunu anlamasini beklemiyorum zaten. Ben araçtan çok keyif aldim, direksoyunu olması istedigimin tam karsiligi ve bunu ilk kez fiestada karsilastim. durum bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uysall07 -- 6 Aralık 2013; 19:48:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.