Şimdi Ara

Tüm gün oyun oynayıp anime izleyip dışarıdan beslenip günü osbiirle kapatan tipler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Böyle olmaktan çok korkuyorum 35 yaşına gelince birden bunalıma girer aptalca şeyler yaparım diye

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Kaç yıl kaldı 35'e?

    _____________________________
  • Real RocknRolla R kullanıcısına yanıt
    Bedenen daha genç hissediyom hocam bi 20 yılı var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bedeni boşver, bu konuda önemsiz o. Özellikle erkeklerin o yaşlarda bunalıma girip içe kapanmasının sebebi sosyal hayatlarının bitmesi. Okul, mahalle arkadaşlıklarının yavaş yavaş sona ermesi (evlilikler, çocuk, diğer önceliklerin ortaya çıkması), ortak nokta bulunamadığı için yeni arkadaşlıklar oluşturamaması...


    Kaç yıl var diye sordum, merak ediyorum çünkü, 35'inde bu duruma düşmemek için ne kadar vaktin var, ve ne yapıyorsun.

    _____________________________
  • Haftada bir gün yap, cheat day gibi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Yorganalti Gercekler
  • Böyle bir yaşantının sonuçları olacaktır. Anksiyete, panik atak, okb, konfor alanından çıkamamak, depresyon, anti depresan kullanımı!

    Çözüm çok basit; oyun haricindeki alışkanlıklardan uzak durmak. Oyun konusunda ise minimum düzeyde oyun oynamak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.