Şimdi Ara

Tüm gün boş boş oturuyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
1.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
5 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaşam enerjim çekildi resmen. Akşama kadar sigara içip yutupta takılıp uyuyurum.

    Herhangi bir hedef veya hobide bulamadım kendime. Çünkü neyi sevdiğimi bulamıyorum.

    Tavsiyeniz var ise seve seve okurum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chesley -- 18 Ağustos 2020; 0:17:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Yaş kaç?

    _____________________________
  • Bende mal gibi yatiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Zatı Muhterem kullanıcısına yanıt
    Hocam çok özledim ya aklım bir an 2009-2010'lara gitti hüzünlendim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arada bir çık etrafı dolaş bari.

    _____________________________
    Game Garaj Slayer R9T3D, Ryzen 9 9955HX3D, RTX 5070 Ti, 32 GB RAM, 1 TB SSD
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-06D4C1909

    Yaş kaç?

    20


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • https://forum.donanimhaber.com/profesyonel-hayat-danismanligi-hizmeti-veriyorum--144934665

    Gel brom gruba 10 kişiye ulaştığımızda kuracağız, ilgi alanı bulmak benim uzmanlık alanım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    We few, we happy few, we band of brothers.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben de aynı durumdayım, böyle gitmen gereken bir yer vardır ama trafik bayağı tıkanıktır ya, sen de ne yapacağını bilemez haldesindir; hayatımın son 2 yılı böyle geçti.

    Sıkışık, anlamsız, sorgulayıcı ama eyleme giremediğim bir durumdayım. Dizi, film izlemek, oyun oynamak... Başka da bir şey yok.

    Tembellik sebep gibi geliyor bana ama çalışmayı istememekten çok neye çalışacağını bilememek, umudu tükenmek gibi bir hale büründüm.

    Motivasyon diye bir şeyin olmadığına inanıyorum(sadece başlangıçta var olduğuna), bence insanlar kendilerini bir şekilde zorunda hissediyorlar ve alışkanlık halini aldıktan sonra otomatikleşiyor zaten.

    Ben ise kendimi bir türlü bir işe veremiyorum. Veremedikçe daha da umutsuzlaşıyorum.

    Sanırım ya terapi ya da ilaç sonumuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • barryallenn kullanıcısına yanıt

    Çalışsan ne olacak ki ?


    Bu ülkede kim maaşla bir mala sahip olmuş ?


    Bende defolup Almanya'ya gitmek istiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 20 yaşında adamın boş oturması ile 30 yaşındakinin bir değildir. 20 yaşındakinin cebinde parası yoktur, arkadaşları azdır, okul kapalıdır, ders sıkıyordur. 30 yaşında adam boş boş oturuyorsa daha ciddi dertleri olabilir. İşsizlik, boşanma, hastalık gibi. Onları ayırt etmek adına sordum.

    _____________________________
  • Bir insan boş oturuyorsa kim olursa olsun hangi yaşta olursa olsun büyük sıkıntı bence. Bu da benim görüşüm. Zaman geçiyor. Birşeyler yapmak gerek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı fikirde değilim. Genç birinin boş boş zaman geçirmesi beklenen bir şey çünkü ne yapacağını bilmiyor, kendini tanımıyor. Gavurların gap year dediği bir şey var. Gençler hayatı tanımak adına bir yıl her şeye ara veriyorlar. Ondan sonra ne yapacaklarına karar veriyor. Misal bu arkadaş 20 yaşında olduğunu söyleyince tavsiye vermek istemedim çünkü çok normal.

    _____________________________
  • Adam boş zaman diyor. Boş boş oturuyorum diyor. Hayatı tanımakla bu aynı şey mi bence biz aynı telden konuşmuyoruz. Neyse. Bu arada konuyu açana benim tavsiyem YouTube'da öğretici videolar izlemen. Hatta kendin de video çekip paylaşabilirsin. Dünyanın en büyük forumu bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ah keske tekrar 5 sene once 20 yasima donsem.belli bi yastan sonra her gecen zaman yaslanma hissi uzuyor.benim 20 den 25 e hayatim kotu gecti.kendi kendimi gereksiz seylerden dolayi uzdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hani sevdiğim şeyler ne bilmiyorum diyorsun ya.Sevdiğin şeyleri görmen için en iyi yol.Youtube ta ne izlediğine bakman.Aç youtube geçmişini bak bakalım ne izlemişsin. Atıyorum

    oyun kanalı,tarih kanalı,müzik diye gidiyor.Agirlıklı olan atıyorum oyun. Oyunlarda en çok neye bakmışsın. Mmo oyununa mı,pes-fifa mı.

    Baktıktan sonra bana yaz. Merak ettim. 20 yaşında olduğuna göre üniye gidiyorsun ve boş vaktin bol uzaktan eğitim olduğu icin.O yüzden sen de vaktini youtube ta geçiriyorsun.En özgür olduğun yer orası.


    Birde 1 gününü not et neler yaptın.Sabah kalktım yemek yedim tv açtım.Mesela tv de ne açtın.Spor kanalı mı magazin mi? Bunlar ufak ufak ipuçları.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anormal zirve

    Hani sevdiğim şeyler ne bilmiyorum diyorsun ya.Sevdiğin şeyleri görmen için en iyi yol.Youtube ta ne izlediğine bakman.Aç youtube geçmişini bak bakalım ne izlemişsin. Atıyorum

    oyun kanalı,tarih kanalı,müzik diye gidiyor.Agirlıklı olan atıyorum oyun. Oyunlarda en çok neye bakmışsın. Mmo oyununa mı,pes-fifa mı.

    Baktıktan sonra bana yaz. Merak ettim. 20 yaşında olduğuna göre üniye gidiyorsun ve boş vaktin bol uzaktan eğitim olduğu icin.O yüzden sen de vaktini youtube ta geçiriyorsun.En özgür olduğun yer orası.


    Birde 1 gününü not et neler yaptın.Sabah kalktım yemek yedim tv açtım.Mesela tv de ne açtın.Spor kanalı mı magazin mi? Bunlar ufak ufak ipuçları.

    Oyun kanalları sıkıyor hocam zaten oyun oynayan biri değilim. YouTube da daha çok islami ve felsefi üzerine bakınıyorum. Birde evrim ağacı, barış özcam ve hikmet anıl öztekin’in videolarını kaçırmadan izliyorum.

    Üstteki arkadaşında dediği gibi boş boş oturuyorum evet ama ne yapabilirim nasıl bir yol izlemeliyim üzerine düşünüyorum çok sık. Umarım arkadaşında dediği gibi 1 yıl gibi sürede ne yapacağıma karar verebilirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chesley

    Oyun kanalları sıkıyor hocam zaten oyun oynayan biri değilim. YouTube da daha çok islami ve felsefi üzerine bakınıyorum. Birde evrim ağacı, barış özcam ve hikmet anıl öztekin’in videolarını kaçırmadan izliyorum.

    Üstteki arkadaşında dediği gibi boş boş oturuyorum evet ama ne yapabilirim nasıl bir yol izlemeliyim üzerine düşünüyorum çok sık. Umarım arkadaşında dediği gibi 1 yıl gibi sürede ne yapacağıma karar verebilirim.



    Alıntıları Göster

    Tam tahmin ettiğim biri gibi çıktın cünkü bende bundan 4 yıl önce senin gibiydim.Liseye giderdim eve döbmek 45 dk sürer yolculuğumda müzik dinler akşam yemeği yer.İslami,felsefi videolar izler en sonda da yatardım.Babam kızardı hatta gozlerin bozulacak diye ve doğru cıktı gözlerim bozuldu :D Baba sözü dinelyin ha birerbir uygulamayın ama dinleyip dedikleri üzerinde fayda var.Bu da konudan bagımsız bir not olsun.


    Neyse o günleri mesela özlerim hep.Okuldan eve yürüyüşüm.Müzik dinlemem felsefeye yeni yeni adım atmam.Dört dörtlük değildi ama ayrı bir tadı vardı.Her yılın ayrı bir tadı var.Hatta bu 2020'nin bile.O yüzden tadını çıkar.Zevkini yaşa.

    Felsefe için sana tavsiyem kitap okuman ve kitabın yanında not tutman.Kitapta önemli gordüğün yerleri yazarsın.Video izleme.Ben daha çok Efe Aydal takılırdım ama daha sonra diamond tema,karmati armana basladım.Podcast gibi dinliyorum.Müslüman kanallar aklıma gelmiyor.Kirmizı asayı övüyorlar baya hakikat vardı onlar geldi aklıma.Mesela zamanında Efe aydal takip ederdim sonra baktım ki Efe'nin bilgi seviyesi yetmemeye basladı.Kitap okumaya geçtim o yüzden sana tavsiyem kitap oku video izleyerek bilgi seviyen çok ilerlemiyor.İlk başta kitap okumaktan daha faydalı gibi gelsede uzun zamanda elde var 0 oluyor.Sadece milletin dediklerini dinlemiş oluyorsun.Birde belli şeyden sonra takip ettiğin insanlardan sıkılıyorsun.Mesela şu an aboneyim ama izlemem çünkü ne diyeceğini az çok bilirim Efe'nin harika işler yapmasına rağmen.


    Yazdiğın kanallardan yola çikarak

    Biyoloji

    Felsefe

    sosyaliji

    Psikoloji

    Zooloji

    alanlarında meraklısın gibi.Belki genetik muhendisliği,kimya falan da olur.Bu alanlarla ilgili kendini geliştirebilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anormal zirve

    Tam tahmin ettiğim biri gibi çıktın cünkü bende bundan 4 yıl önce senin gibiydim.Liseye giderdim eve döbmek 45 dk sürer yolculuğumda müzik dinler akşam yemeği yer.İslami,felsefi videolar izler en sonda da yatardım.Babam kızardı hatta gozlerin bozulacak diye ve doğru cıktı gözlerim bozuldu :D Baba sözü dinelyin ha birerbir uygulamayın ama dinleyip dedikleri üzerinde fayda var.Bu da konudan bagımsız bir not olsun.


    Neyse o günleri mesela özlerim hep.Okuldan eve yürüyüşüm.Müzik dinlemem felsefeye yeni yeni adım atmam.Dört dörtlük değildi ama ayrı bir tadı vardı.Her yılın ayrı bir tadı var.Hatta bu 2020'nin bile.O yüzden tadını çıkar.Zevkini yaşa.

    Felsefe için sana tavsiyem kitap okuman ve kitabın yanında not tutman.Kitapta önemli gordüğün yerleri yazarsın.Video izleme.Ben daha çok Efe Aydal takılırdım ama daha sonra diamond tema,karmati armana basladım.Podcast gibi dinliyorum.Müslüman kanallar aklıma gelmiyor.Kirmizı asayı övüyorlar baya hakikat vardı onlar geldi aklıma.Mesela zamanında Efe aydal takip ederdim sonra baktım ki Efe'nin bilgi seviyesi yetmemeye basladı.Kitap okumaya geçtim o yüzden sana tavsiyem kitap oku video izleyerek bilgi seviyen çok ilerlemiyor.İlk başta kitap okumaktan daha faydalı gibi gelsede uzun zamanda elde var 0 oluyor.Sadece milletin dediklerini dinlemiş oluyorsun.Birde belli şeyden sonra takip ettiğin insanlardan sıkılıyorsun.Mesela şu an aboneyim ama izlemem çünkü ne diyeceğini az çok bilirim Efe'nin harika işler yapmasına rağmen.


    Yazdiğın kanallardan yola çikarak

    Biyoloji

    Felsefe

    sosyaliji

    Psikoloji

    Zooloji

    alanlarında meraklısın gibi.Belki genetik muhendisliği,kimya falan da olur.Bu alanlarla ilgili kendini geliştirebilirsin.



    Alıntıları Göster

    Efe aydal, diamond tema, hakikat bunları bende izliyorum hocam karmati armanı ilk defa duydum.

    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim bu arada hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.