|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chesley -- 18 Ağustos 2020; 0:17:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chesley -- 18 Ağustos 2020; 0:17:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yaş kaç? |
|
_____________________________
|
|
Bende mal gibi yatiyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
Arada bir çık etrafı dolaş bari. |
|
_____________________________
Game Garaj Slayer R9T3D, Ryzen 9 9955HX3D, RTX 5070 Ti, 32 GB RAM, 1 TB SSD
|
20 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
We few, we happy few, we band of brothers.
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
Çalışsan ne olacak ki ? Bu ülkede kim maaşla bir mala sahip olmuş ? Bende defolup Almanya'ya gitmek istiyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
20 yaşında adamın boş oturması ile 30 yaşındakinin bir değildir. 20 yaşındakinin cebinde parası yoktur, arkadaşları azdır, okul kapalıdır, ders sıkıyordur. 30 yaşında adam boş boş oturuyorsa daha ciddi dertleri olabilir. İşsizlik, boşanma, hastalık gibi. Onları ayırt etmek adına sordum. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
Aynı fikirde değilim. Genç birinin boş boş zaman geçirmesi beklenen bir şey çünkü ne yapacağını bilmiyor, kendini tanımıyor. Gavurların gap year dediği bir şey var. Gençler hayatı tanımak adına bir yıl her şeye ara veriyorlar. Ondan sonra ne yapacaklarına karar veriyor. Misal bu arkadaş 20 yaşında olduğunu söyleyince tavsiye vermek istemedim çünkü çok normal. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hani sevdiğim şeyler ne bilmiyorum diyorsun ya.Sevdiğin şeyleri görmen için en iyi yol.Youtube ta ne izlediğine bakman.Aç youtube geçmişini bak bakalım ne izlemişsin. Atıyorum oyun kanalı,tarih kanalı,müzik diye gidiyor.Agirlıklı olan atıyorum oyun. Oyunlarda en çok neye bakmışsın. Mmo oyununa mı,pes-fifa mı. Baktıktan sonra bana yaz. Merak ettim. 20 yaşında olduğuna göre üniye gidiyorsun ve boş vaktin bol uzaktan eğitim olduğu icin.O yüzden sen de vaktini youtube ta geçiriyorsun.En özgür olduğun yer orası. Birde 1 gününü not et neler yaptın.Sabah kalktım yemek yedim tv açtım.Mesela tv de ne açtın.Spor kanalı mı magazin mi? Bunlar ufak ufak ipuçları. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Oyun kanalları sıkıyor hocam zaten oyun oynayan biri değilim. YouTube da daha çok islami ve felsefi üzerine bakınıyorum. Birde evrim ağacı, barış özcam ve hikmet anıl öztekin’in videolarını kaçırmadan izliyorum. Üstteki arkadaşında dediği gibi boş boş oturuyorum evet ama ne yapabilirim nasıl bir yol izlemeliyim üzerine düşünüyorum çok sık. Umarım arkadaşında dediği gibi 1 yıl gibi sürede ne yapacağıma karar verebilirim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Tam tahmin ettiğim biri gibi çıktın cünkü bende bundan 4 yıl önce senin gibiydim.Liseye giderdim eve döbmek 45 dk sürer yolculuğumda müzik dinler akşam yemeği yer.İslami,felsefi videolar izler en sonda da yatardım.Babam kızardı hatta gozlerin bozulacak diye ve doğru cıktı gözlerim bozuldu :D Baba sözü dinelyin ha birerbir uygulamayın ama dinleyip dedikleri üzerinde fayda var.Bu da konudan bagımsız bir not olsun. Neyse o günleri mesela özlerim hep.Okuldan eve yürüyüşüm.Müzik dinlemem felsefeye yeni yeni adım atmam.Dört dörtlük değildi ama ayrı bir tadı vardı.Her yılın ayrı bir tadı var.Hatta bu 2020'nin bile.O yüzden tadını çıkar.Zevkini yaşa. Felsefe için sana tavsiyem kitap okuman ve kitabın yanında not tutman.Kitapta önemli gordüğün yerleri yazarsın.Video izleme.Ben daha çok Efe Aydal takılırdım ama daha sonra diamond tema,karmati armana basladım.Podcast gibi dinliyorum.Müslüman kanallar aklıma gelmiyor.Kirmizı asayı övüyorlar baya hakikat vardı onlar geldi aklıma.Mesela zamanında Efe aydal takip ederdim sonra baktım ki Efe'nin bilgi seviyesi yetmemeye basladı.Kitap okumaya geçtim o yüzden sana tavsiyem kitap oku video izleyerek bilgi seviyen çok ilerlemiyor.İlk başta kitap okumaktan daha faydalı gibi gelsede uzun zamanda elde var 0 oluyor.Sadece milletin dediklerini dinlemiş oluyorsun.Birde belli şeyden sonra takip ettiğin insanlardan sıkılıyorsun.Mesela şu an aboneyim ama izlemem çünkü ne diyeceğini az çok bilirim Efe'nin harika işler yapmasına rağmen. Yazdiğın kanallardan yola çikarak Biyoloji Felsefe sosyaliji Psikoloji Zooloji alanlarında meraklısın gibi.Belki genetik muhendisliği,kimya falan da olur.Bu alanlarla ilgili kendini geliştirebilirsin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Efe aydal, diamond tema, hakikat bunları bende izliyorum hocam karmati armanı ilk defa duydum. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim bu arada hocam. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|