Şimdi Ara

Tulpar T7.1.1 17' Servisten Gelen Monsterin 1 ay sonra aynı sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba yaklaşık 1,5 ay kadar önce kendiliğinden kapanan ve bir daha açılmayan laptopu servise göndermiştim ve ana kart değişeceğini söyleyip ellerinde parçada olmadığından yurt dışından gelmesini beklemem gerektiğini söylediler. Bekledik mecburen değişikliği yaptılar gönderdiler.

    Fakat geçen hafta alet yine sağıttı, bu seferki sorun ise nvidianın ekran kartı device managerda sarı ünlem şeklinde görünmeye başladı. onboard intel ekran kartında sorun yok. kapatıp açıyosun bi bakıyosun görüyor. Sonra oyun sırasında yada nette gezerken bi anda ekran bir birine giriyor. intel devreye giriyor oyundan atıyor tabi ki bu sırada. sonra masaüstünde tekrar device managera bakıyorsun yine sarı ünlem. son driverlar kurulu olmasına rağmen bu şekilde çileden çıkarttı beni. formatladım temiz driver kurulum yaptım olmadı. inteli biostan devre dışı bıraktım yine kafasına göre bi görüyor nvidiayı bi görmüyor durumdaydı. Sonuç yine servis. Servis teknisyeninin 4 günlük incelemesi sonunda sorunun yine anakarttan kaynaklandığını ve anakartın değişeceğini söylediler ve yine ellerinde stok tutmadıklarını yurtdışından toplu alım yapılacaklarını söyleyip onu beklemem gerektiğini ilettiler sağolasıcalar.

    Yaw arkadaş fii tarihinden bir laptop kullanmıyorum ki senin geçen sene çıkardığın laptop bu daha. Yani elinde nasıl stok tutmuyorsun hemde bu kadar sorun çıkaran bir laptop parçasını. Valla yıldırdı beni monster. Sırf teknik servisi için aldığım bu laptop şirketin stok tutmama politikasından dolayı teknik serviside zor duruma düşürüp dolaylı olarak kalitelerini etkiliyor.



    iade için ise garanti kapsamının 2.senesinde olduğundan toplamda 6 kere daha servise gitmeliymiş ki değişim talebinde bulunabilirmişim. Arkadaş zaten ortalama 2 ayda bir hata veren laptop 15 gün serviste yatıyor ne saçma bir şirket bu. çevremdeki herkese monster tavsiye ettim aldırdım ama şimdi onlarda düşünüyor kara kara.


    kısacası alacaklar tekrar düşünsünler bu laptopu



  • Çok geçmiş olsun. Bu tarz sorunlar kullanıcıyı gerçekten bezdiriyor. Son zamanlarda monster'da böyle şeyler duymaya başladık. Yalnız monster müşteri hizmetlerinde gerçekten iyi. Sizin durumunuz şanssızlık olmuş. Durumu bence kendilerine de iletin. Cihazın anartını bulundurmamaları saçmalık. Sizi mağdur etmemeliler. Çok fazla monster kullanan olmadığından sorun var mı yok mu onu da bilemiyoruz çünkü hepsi forumu kullanmıyor. Ben alalı cihazı 2 ay oldu en korktuğum sorunlardan biri de uzun süreli bilgisayardan uzak kalmak. Bilgisayar elim ayağım. Umarım hiçbir arkadaşımızın başına gelmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fuzz123 -- 10 Ocak 2018; 0:36:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuzz123

    Çok geçmiş olsun. Bu tarz sorunlar kullanıcıyı gerçekten bezdiriyor. Son zamanlarda monster'da böyle şeyler duymaya başladık. Yalnız monster müşteri hizmetlerinde gerçekten iyi. Sizin durumunuz şanssızlık olmuş. Durumu bence kendilerine de iletin. Cihazın anartını bulundurmamaları saçmalık. Sizi mağdur etmemeliler. Çok fazla monster kullanan olmadığından sorun var mı yok mu onu da bilemiyoruz çünkü hepsi forumu kullanmıyor. Ben alalı cihazı 2 ay oldu en korktuğum sorunlardan biri de uzun süreli bilgisayardan uzak kalmak. Bilgisayar elim ayağım. Umarım hiçbir arkadaşımızın başına gelmez.

    valla benimde korktuğum başıma geliyor iki seferdir. hadi ilkinde elinde kalmamıştı vs. olabilir de 2. seferde de elimizde yok stok tutmuyoruz diyince delirdim. yani sorun çıkar takılmıyordumda parça gelecek die ne bekletiyosun beni 20 gün. hemde 1 ay arayla aynı sorundan. teknik servisleri çok yardım sever lafım yok onlara ama stok tutmuyoruz enteresan yaw. 50 tane tutacağına 5 tane tut bu kadar zor mu bu iş
  • Bu arada az önce teknik servisten arayıp anakartın değiştirildiğini ve sorunun düzeltildiğini söylediler. E dedim hani yurt dışından parça gelecekti toplu alım yapılacaktı vs. Alım yapılmış filan vs. dediler. valla şaştım kaldım. anakartın gerçekten değişmiş olduğunu nasıl anlarız ki acep
  • eup kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun yine mağdur etmemişler sizi. Asıl önemli olan garanti bitince ne olacak.
  • Şu son zamanlarda bende laptop almayı düşündüğümden dolayı forumu çok sıkı takip ediyorum fakat bu nedir arkadaş ? Monster'ı da aynı Dell'i de aynı Lenovo'suda . Biz hangi markaya güvenip alacağız anlamadım doğrusu . Ne paralar döküyoruz ama gelgelelim problemden geçilmiyor . Sizede geçmiş olsun hocam inşallah bir daha olmaz valla çok sıkıntılı bir durum hemde 2.kez olması ayrı bir dert . Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi garanti bitince nolucak orası da ayrı bir dert .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nartive -- 12 Ocak 2018; 2:51:33 >
  • Benim cihazda genel kontrollerde tespit edilemeyen bir sorun vardı, hep sağlam raporu veriyorlardı. Cihaz değişimi oldu ama aynı sorun yine nüksetti ne yapacağım bilmiyorum.

    Kasa, HDD, SSD, Anakart bu donanımlar eskilerden farklı seri numarasına sahip ama Ekran kartı ve RAM'lerin seri numaraları eski donanımlarımla aynı.

    Teknik servise sordum size farklı cihaz gönderildi diyorlar ısrarla. Ben zaten arızanın ekran kartından kaynaklandığından şüpheleniyordum eğer değiştirilmediyse bir anlamı yok yeni cihaz göndermenin.

    Son 48 saat içinde 2 defa kilitlenme yaşadım ve Power tuşundan kapatmak zorunda kaldım. 32GB RAM'li, 7. Nesil K serisi İ7 işlemcili, GTX1070 ekran kartlı canavar gibi laptop film izlerken niye kilitlenir ki? Virüs yok, yazılımsal bir sıkıntı yok pat diye kilitleniyor belli belirsiz zamanlarda.

    Ama oyun oynarken kilitlenmiyor işin ilginç tarafı o. Masaüstünde boştayken ya da film izlerken oluyor. Ve Genel Kontrollerde bir arıza görünmüyor. Kafayı yemek üzereyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAMEHUNTER

    Benim cihazda genel kontrollerde tespit edilemeyen bir sorun vardı, hep sağlam raporu veriyorlardı. Cihaz değişimi oldu ama aynı sorun yine nüksetti ne yapacağım bilmiyorum.

    Kasa, HDD, SSD, Anakart bu donanımlar eskilerden farklı seri numarasına sahip ama Ekran kartı ve RAM'lerin seri numaraları eski donanımlarımla aynı.

    Teknik servise sordum size farklı cihaz gönderildi diyorlar ısrarla. Ben zaten arızanın ekran kartından kaynaklandığından şüpheleniyordum eğer değiştirilmediyse bir anlamı yok yeni cihaz göndermenin.

    Son 48 saat içinde 2 defa kilitlenme yaşadım ve Power tuşundan kapatmak zorunda kaldım. 32GB RAM'li, 7. Nesil K serisi İ7 işlemcili, GTX1070 ekran kartlı canavar gibi laptop film izlerken niye kilitlenir ki? Virüs yok, yazılımsal bir sıkıntı yok pat diye kilitleniyor belli belirsiz zamanlarda.

    Ama oyun oynarken kilitlenmiyor işin ilginç tarafı o. Masaüstünde boştayken ya da film izlerken oluyor. Ve Genel Kontrollerde bir arıza görünmüyor. Kafayı yemek üzereyim.

    Ekran kartında ben de böyle bir sorunu eski laptobumda yaşadım. Sonra zaten ekran kartı yandı. Chipsetlerde mi sorun sizde acaba? Hangi programı kullanıyorsunuz dizi izlemek için? Gom, vlc, windows media player vs. onu değiştirmeyi denediniz mi? Bir de internetteki videolarda da donuyor mu? Ekran kartı driverı ile de alakalı olabilir. Kilitlendiğinde power tuşundan kapatıyorsanız tam kitlenmiyor bilgisayar demek ki. En azından o fonksiyon çalışıyorsa bana driver gibi geliyor. Yoksa bilgisayarı kitlediğinde onu da kullanamazsınız. Ram böyle bir şey yapabilir mi evet o ihtimal de var hocam. Sizin yaşadığınız sorunun aynısını yaşadığımdan o ekran kartının fazla süresi yok gibi geliyor 1-2 aya pert olmuştu benimki ve bu durumu 2 defa yaşadım. Asus marka laptobum vardı onda başıma geldi 2 anakart değiştirdim. Anakart ince olduğundan tamiri mümkün değil denmişti. Videoya çekip yollarsanız ilgilenirler diye düşünüyorum. Siz kullanın belli bir değişim üstüne iade alırsınız en kötü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nartive

    Şu son zamanlarda bende laptop almayı düşündüğümden dolayı forumu çok sıkı takip ediyorum fakat bu nedir arkadaş ? Monster'ı da aynı Dell'i de aynı Lenovo'suda . Biz hangi markaya güvenip alacağız anlamadım doğrusu . Ne paralar döküyoruz ama gelgelelim problemden geçilmiyor . Sizede geçmiş olsun hocam inşallah bir daha olmaz valla çok sıkıntılı bir durum hemde 2.kez olması ayrı bir dert . Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi garanti bitince nolucak orası da ayrı bir dert .

    Hepsinde sorun çıkarma ihtimali var. Benim cihazım monster fakat asus da bu konuda çok iyi. Kardeşim ve ben asus kullandık 5 yıl sorunsuz gitti ikisi de. Ama 5 yıldan sonra asus beni öldürdü. Monster'da 5 yıldan sonra da yedek parça bulma ihtimaliniz varken asus'ta bu yok. Biliyorsunuz ki 5 yıldan sonra yedek parça temini için bir kanuni zorunluluk yok. Bilgisayarlarda bu süre 5 sene sonra üreticinin keyfine bırakmış kanunlar ki tüketimi teşvik için sunmuyorlar yedek parça. Monster kullanıyorum şu anda memnunum ama ileride nasıl olur bilmiyorum. Teknik servisi gerçekten ilgili fakat teknik servisle ne kadar az tanışırsam o kadar iyi gözüyle bakıyorum. Monster'ın kendi içinde artıları ve eksileri de var bunu es geçmemek lazım. Eksileri mesela Clevo kullandıklarından çok bilindik değiller. Bugün bir klavye almak isteseniz mecburen monster'a gidiyorsunuz. Asus'ta, Dell'de, HP'de öyle değil. Model çok fazla kullanıldığından çok geniş bir skalada ürün bulunabiliyor. Ayrıca bir problem yaşadığınızda bu bilgisayarı kullanan burada fazla insan olmuyor. Mecburen kendiniz çözüyorsunuz ya da teknik servisle çözüyorsunuz. Asus gibi büyük markaların da teknik servisleri berbat olabiliyor. Ama 5 yıl hiç macunu bile değiştirmeden hayvan gibi kullandım. Sonrasında patladı bilgisayar. 5 yıl bana göre çok iyi süre. Sizin istediğiniz ne ise ona göre düşünüp karar verin derim. Artılarını da göz önünde bulundurun. Mesela gtx 1060 en aşağı 7-8 bine varken 5500 liraya satıyor monster öyle de artıları var.
  • fuzz123 F kullanıcısına yanıt
    VLC Player kullanıyorum. En sık VLC Player'de kilitleniyor BSPlayer ile izlerken de oldu ama 1-2 kez.

    Ama sadece video izlerken değil garip olan notebook boştayken de olması. Mesela torrent açık bırakıyorum, bir süre sonra baktığımda kilitlenmiş. Hem de hard freeze yani tam kilitlenme. Numlock Capslock ışıkları bile tepki vermiyor.

    Windows Olay günlüğünden bakıyorum kilitlendiği andan itibaren hiç kayıt tutmuyor yani notebook kendini kapatmış gibi hiç yaşam belirtisi yok. (Ekran donmuş ve fanlar çalışır durumda sadece)
    Power tuşundan kapatmak zorunda kalıyorum.

    Daha da ilginci oyun oynarken olmaması. Oyunda da olsa ekran kartından olduğuna emin olacağım ama bana daha çok işlemci'deki bir bozukluk gibi geliyor.

    Dün aradım Monster'i Alican bey bana "sorun olmadığı halde ürünü değiştirmişiz daha da yapabileceğimiz birşey yok" dedi.

    RAM ve ekran kartının seri numaralarını içeren etiketleri eskisiyle aynı dediğimde etiketleri değiştirmiş olabiliriz gibisinden tatmin etmeyen bir cevap verdi. Fabrikasyon etiket niye değişsin Sonuçta Monster logolu etiket değil.

    Farkı verip üst modele geçeyim dedim onuda kabul etmedi. Sorun devam ediyorsa demekki cihazdan değil sizden kaynaklı dedi çıktı işin içinden.

    Konu hakkında uzun ve detaylı bir topic açacağım. Umarım Monster Müşteri Hizmetleri okur.

    10,000 küsür TL verdiğim cihazın bırakın haftada 1 kilitlenmesini yılda 1 kez bile hard kilitlenme olmamaması lazım. Haksız mıyım?
  • Oyunlar orijinal mi ?
  • fuzz123 F kullanıcısına yanıt
    Buyrun sorunumla alakalı detaylı gelişmeleri bu başlık altında toplayacağım.

    https://forum.donanimhaber.com/oyun-oynamazken-kilitlenen-gaming-notebook--130877402#130877402
  • anakartın tipik arızası ekrankartı chipseti arıza yapmış ve büyük ihtimalle onarıp göndermişler anakartın seri nosunu alsaydınız keşke aynı arıza verme ihtimali yüksek
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.