Şimdi Ara

Tüketici Kanunları Hakkında Bilgilendirme (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
606
Cevap
62
Favori
107.578
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkafaşlar bir konuda bilgili arkadaşların yardımını istiyorum,


    internetten bir adet 50uh635 modelli LG tv aldim 31 aralık 2016 da. Servis kurmaya geldiginde kontrol ettim ve bir adet ölü piksel tespit edip tutanak tutturdum. Aldigim firma degisikligi garanti servisi degisim derse yapabilecegini belirtti. LG türkiye de değişimi kabul etmedi en az 4-5 ölü piksel olması gerektiğini belirttiler. Benim bu durumda hangi yollari izlemem gerek yardimlarinizi bekliyorum.
  • 2 aralıkta servise yolladığım telefonu anca bugün 7 şubatta yolladılar , defalarca 20 iş günü geçtiğini yeni cihaz talep ettiğimi belirttim ilgilenmediler , servisten gelen cihaz elimdeyken tüketici hakem heyetine başurabilir myiim acaba ?
    Birde telefonu turkcellden aldım fakat orayla hiç muhattap olmadım acaba türkcelle gidip 20 iş günü geçtiğini yeni telefon istediğimi mi talep etsem ?
  • mesajım bulunsun
  • Miranda Kerr kullanıcısına yanıt
    Bu süreci yaşayan ve para iadesi almak üzere olan birisi olarak şunu söyleyebilirim ki, servisten gelen cihazı kesinlikle almayacaktınız. Ondan sonra THH süreci olurdu ve size yardımcı olurduk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan_apache


    quote:

    Orijinalden alıntı: çaylaq


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan_apache

    Xperia C5 telefonum ilk arızasında(ekranda Sararma) ekran değiştirildi, 2.arızasında(Sim problemi) anakart değiştirildi, 3.arızasında ekran yine sarardı fakat servise göndermedim, şimdi kanundaki ayıplı mal maddesinden seçim hakkım olan icret iadesi için ne yapmam gerekir? servise telefonu gönderip bu 2.aynı ve 3.arıza olmasından dolayı bunun parasını verin mi demem gerekir yoksa direkt hakem heyetine mi başvurayım? telefonun fatura bedeli 1350tl ve 1 sene daha garantisi var.

    aynı durumdayız, 2 kere servise gitti, şimdi 3.kere göndermeyip aldıgımız yere iadeli taahhütlü mektup gönderdim "para iadesi istiyorum" diye, gelecek evaba göre THH'ye başvurucam, süreç bu şekilde işliyor...

    174 tüketici hakları aradım 1.senede 4 kere 2senede 6 arızada hakkımız oluyormuş

    Boyle birsey yok..ikinci kez ayni hatayi verdiyse iade degisim isteyebilirsiniz.. telefonda olumsuz donus yaptilarsa iadeli taahhutlu uyariya da gerek yok.. dilekcede belirtirsiniz




  • Gittigidiyor üzerinden bir tlf aldım. Aldığım ürün rengi elimizde yok dediler, farklı bir renkte yolladılar. Ürünü kargodan alip kontrol ettigimde garanti bantinin yırtılmış ve üzerine bir etiket daha yapıştırılmış olduğunu gördüm. Kutuyu açmadan firmayı aradım, durumu anlattım. Güya haberleri yokmuş iade etmemi söylediler. Bende satın alırken indirim çeki kredi kartı kampanyası kullandığımı söyledim , iade değil değişimini istiyorum dedim. Elimizde yok Göndermeyiz dediler . Yasal hakkımı arayacagim diyerek tlf kapadım. Gg. Kisaca Durumu anlattım ,degıdım istediğimi soyledim ve iade surecini baslattim.saticiyada Gg üzerinden değişim talep ettiğimi söyledim.

    Tlf halen elimde.

    Bu durumda hangi yolu tercih etmem gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar arkadaslar soyle bır sorunum var .Lg g4 telefonum arızası nedenıyle delta servısı tuketıcı hakem heyetine dava açtım ve sonucu ben kazandım.Fakat fakat delta itiraz etti .Ama tuketıcı mahkemesi yerine asliye hukuk mahkemesi dava açtı doğal olarak da asliyeden gorevsizlık cıktı.Deltanın dava için tebligatla davanın tuketıcı mahkemesi taşınması dilekçe vermesi gerekiyor ama 3 aydır bir sonuç yok.Bende birsey yapamıyorum. Ne yapmam gerekiyor bır yardım edın ne olur...
  • byaahmet kullanıcısına yanıt
    belki o dilekçeyi vermiştir delta, bunu araştırın, eğer vermemişse THH kararı kesinleşmiş demektir, hiç vakit kaybetmeden icraya verin THH kararını
  • hsnyvz H kullanıcısına yanıt
    yasal olarak yapacağınız birşey yok, keza satıcı ürünü temin edememiş ve size farklı renk/ürün iadesi gibi yasadan kaynaklı haklarınızı size tanımış, eğer bu seçenekleri sunmasa idi hakkınız olurdu.

    ürünü alırken kullandığınız kuponun geri yüklenmesi GG ile olan sorunundur. kredi kartı kampanyasından kazanıcağın puan da THH yada dava konusu edilebilir değil, ekstra bir durum o

    velhasıl parayı almaktan başka hakkınız bulunmuyor gibi geliyor bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byaahmet

    selamlar arkadaslar soyle bır sorunum var .Lg g4 telefonum arızası nedenıyle delta servısı tuketıcı hakem heyetine dava açtım ve sonucu ben kazandım.Fakat fakat delta itiraz etti .Ama tuketıcı mahkemesi yerine asliye hukuk mahkemesi dava açtı doğal olarak da asliyeden gorevsizlık cıktı.Deltanın dava için tebligatla davanın tuketıcı mahkemesi taşınması dilekçe vermesi gerekiyor ama 3 aydır bir sonuç yok.Bende birsey yapamıyorum. Ne yapmam gerekiyor bır yardım edın ne olur...

    görevsizlik kararı kesinleşti ise süresi içinde dosyanın görevli mahkemeye(tüketici mah.) gönderilmesini talep etmek zorundalar. muhtemelen karar yazılmıştır ancak siz tebliğ talep etmediğiniz için karar taraflara tebliğ edilmemiş ve karar kesinleşmemiştir (yüksek ihtimali söylüyorum). mahkeme kalemine gidip akıbetle ilgili bilgi alın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertosman


    quote:

    Orijinalden alıntı: byaahmet

    selamlar arkadaslar soyle bır sorunum var .Lg g4 telefonum arızası nedenıyle delta servısı tuketıcı hakem heyetine dava açtım ve sonucu ben kazandım.Fakat fakat delta itiraz etti .Ama tuketıcı mahkemesi yerine asliye hukuk mahkemesi dava açtı doğal olarak da asliyeden gorevsizlık cıktı.Deltanın dava için tebligatla davanın tuketıcı mahkemesi taşınması dilekçe vermesi gerekiyor ama 3 aydır bir sonuç yok.Bende birsey yapamıyorum. Ne yapmam gerekiyor bır yardım edın ne olur...

    görevsizlik kararı kesinleşti ise süresi içinde dosyanın görevli mahkemeye(tüketici mah.) gönderilmesini talep etmek zorundalar. muhtemelen karar yazılmıştır ancak siz tebliğ talep etmediğiniz için karar taraflara tebliğ edilmemiş ve karar kesinleşmemiştir (yüksek ihtimali söylüyorum). mahkeme kalemine gidip akıbetle ilgili bilgi alın

    cevap için teşekkür hocam ...bugün sordum dilekçe falan vermemiş aklınca süreyi uzatıp sürüncemede bırakmak istiyor gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çaylaq

    belki o dilekçeyi vermiştir delta, bunu araştırın, eğer vermemişse THH kararı kesinleşmiş demektir, hiç vakit kaybetmeden icraya verin THH kararını

    Cevap için teşekkür ler hocam..Tuketici hakem heyet kararına itiraz etmiş zaten bize yanlış mahkemeye dava açmış ustelik o mahkemeden de görevsizlik çıkmış bana delta oyalıyor gibi geliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byaahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: sertosman


    quote:

    Orijinalden alıntı: byaahmet

    selamlar arkadaslar soyle bır sorunum var .Lg g4 telefonum arızası nedenıyle delta servısı tuketıcı hakem heyetine dava açtım ve sonucu ben kazandım.Fakat fakat delta itiraz etti .Ama tuketıcı mahkemesi yerine asliye hukuk mahkemesi dava açtı doğal olarak da asliyeden gorevsizlık cıktı.Deltanın dava için tebligatla davanın tuketıcı mahkemesi taşınması dilekçe vermesi gerekiyor ama 3 aydır bir sonuç yok.Bende birsey yapamıyorum. Ne yapmam gerekiyor bır yardım edın ne olur...

    görevsizlik kararı kesinleşti ise süresi içinde dosyanın görevli mahkemeye(tüketici mah.) gönderilmesini talep etmek zorundalar. muhtemelen karar yazılmıştır ancak siz tebliğ talep etmediğiniz için karar taraflara tebliğ edilmemiş ve karar kesinleşmemiştir (yüksek ihtimali söylüyorum). mahkeme kalemine gidip akıbetle ilgili bilgi alın

    cevap için teşekkür hocam ...bugün sordum dilekçe falan vermemiş aklınca süreyi uzatıp sürüncemede bırakmak istiyor gibi

    buna karşı sizin de yapabileceğiniz bir şey var, mesai saatleri içinde mahkeme kalemine gidin, gerekçeli karar yazıldıysa elden tebliğ alın ve karşı tarafa da tebliğe çıkmasını isteyin. karar deltaya ulaşsın ve süreleri başlasın, yoksa onlar yapana kadar beklersiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertosman


    quote:

    Orijinalden alıntı: byaahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: sertosman


    quote:

    Orijinalden alıntı: byaahmet

    selamlar arkadaslar soyle bır sorunum var .Lg g4 telefonum arızası nedenıyle delta servısı tuketıcı hakem heyetine dava açtım ve sonucu ben kazandım.Fakat fakat delta itiraz etti .Ama tuketıcı mahkemesi yerine asliye hukuk mahkemesi dava açtı doğal olarak da asliyeden gorevsizlık cıktı.Deltanın dava için tebligatla davanın tuketıcı mahkemesi taşınması dilekçe vermesi gerekiyor ama 3 aydır bir sonuç yok.Bende birsey yapamıyorum. Ne yapmam gerekiyor bır yardım edın ne olur...

    görevsizlik kararı kesinleşti ise süresi içinde dosyanın görevli mahkemeye(tüketici mah.) gönderilmesini talep etmek zorundalar. muhtemelen karar yazılmıştır ancak siz tebliğ talep etmediğiniz için karar taraflara tebliğ edilmemiş ve karar kesinleşmemiştir (yüksek ihtimali söylüyorum). mahkeme kalemine gidip akıbetle ilgili bilgi alın

    cevap için teşekkür hocam ...bugün sordum dilekçe falan vermemiş aklınca süreyi uzatıp sürüncemede bırakmak istiyor gibi

    buna karşı sizin de yapabileceğiniz bir şey var, mesai saatleri içinde mahkeme kalemine gidin, gerekçeli karar yazıldıysa elden tebliğ alın ve karşı tarafa da tebliğe çıkmasını isteyin. karar deltaya ulaşsın ve süreleri başlasın, yoksa onlar yapana kadar beklersiniz

    Aynen hocam çok teşekkürler...Bize OYLE yapayım bunlara kalsa yandık bittik

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar,

    Hemen hemen 1 aydır yaşadığım bir sorunu sizlere anlatıp, eğer mümkünse fikirlerinizi, tavsiyelerinizi veya yardımınızı almak istiyorum. Biraz uzun olabilir, kusura bakmayın gerçekten. Herkese teşekkür ederim şimdiden.

    21.01.2017 tarihinde Hepsiburada.com üzerinden Xiaomi marka bir telefon aldım. 25.01.2017 tarihinde elime ulaşan telefonu kontrol ettim ve gözle görünür bir fiziksel hasar olmadığı için tutanak tutturmadan ürünü teslim aldım. Ürünün kutusunu açtığımda arka kameranın lensinde bulunması gereken koruyucu jelatinin bulunmadığını fark ettim. Devamında ise şarj adaptöründe, QR kodunun da bulunduğu etiketin (sticker) bulunmadığını fark ettim. Ürünü açtığımda ilk 1 saat herhangi bir soruna rastlamadım ama sonra ufak bir detay dikkatimi çekti. Kameranın lensine toz kaçmış ve bu da düz renklerde kendisini net bir şekilde belli ediyordu. Bu sebepten ötürü hepsiburada.com'a bir destek talebi gönderdim ve durumu detaylıca izah ettim. Kendileri ise "ürünün açıldığı için ikinci el olduğunu, yetkili servis raporu gerektiğini" belirttiler. Fakat bana gönderilen ürünün faturasında "Telefon, fotoğraf makinesi vb. ürünlerde ekran yüzeyinde bulunan koruyucu jelatinin sökülmemesi" şartıyla 14 gün içerisinde iade kabul edildiği belirtiliyordu. Üstelik kutu içeriğinde hem eksik vardı, hem de kutu zaten benden önce ürünün Türkiye adaptörünü yerleştirilmesi için açılmıştı. Doğal olarak bu bakış açısıyla bana kendi tabirleriyle "2. el" bir ürün sattıklarını ve ürünün iadesi veya değişimini talep ettiğimi belirttim. Zira ben sıfır aldığım bir ürünün daha ilk günden garantiye girip, onarım görmesini asla istemiyordum. Birçok görüşmenin ardından nihayet 30.01.2017 tarihinde ürünü kargoya verdim ve ürün 01.02.2017 tarihinde firmaya ulaştı.

    Bundan sonraki işlemler ise daha trajik... 05.02.2017 tarihinde müşteri hizmetleri ile görüştüğümde "ürünün yetkili servise gönderildiğini" belirttiler. Oysa bana bu durum belirtilmemişti. Ben de şikayetlerimi dile getirdim ve tekrar "ürünün onarım görmesini istemediğimi" belirttim. Onlar ise bana "ürünün servis notuna onarım istemediğiniz yazılmıştır" diye geri dönüş yaptılar. Yaklaşık 7-8 gün sonra ürünün yetkili servisi olan Delta Servis'i aradım ve bu durumu sordum. Onlardan "bizim ilk önceliğimiz onarımdır, sizin ürününüz de onarılacak. Onarım istenmediğine dair bir servis notu da bulunmamaktadır" yönünde bir bilgi sağladılar. Sonra ürünü kontrol ettiğimde ise ürünün 11.02.2017 tarihinde yetkili servise gönderildiğini de fark ettim. Hepsiburada ile tekrar görüştüğümde "yetkili servis kararına müdahale edemiyoruz" yanıtını aldım ve ben de sikayetvar.com'a bir şikayet oluşturdum. Yarım saat sonra firma tekrar bana dönüş yaptı ve yaşadığım sorundan ötürü üzgün (!?) olduklarını ve iade talebimi yetkili servisi ilettiklerini söylediler. Ürünün garanti işlemlerinin ise 27.02.2017 tarihine kadar tamamlanacağını belirttiler. Bu son görüşmeden sonra ne yetkili servisle, ne de hepsiburada.com ile görüştüm.

    Sonuç olarak bana ayıplı bir mal satıldı ve ben bu kusurlu ürünü kesinlikle kabul etmeyip, kendi haklarımı kullanarak "değişim veya iade" istemiyle bir talepte bulundum fakat firma işi yokuşa sürdü maalesef. Eğer ürün bana iade veya değişim olmadan, onarım görmüş bir biçimde gelirse hakkımı aramak adına ne yapmam gerekir, nasıl bir yol izlemeliyim? Bu konular hakkında bana yardımcı olabilecek birisi varsa gerçekten çok ama çok sevinirim. Zira 1 aydır bu saçma sapan iş ahlakından yoksun insanlarla uğraşmaktan çok yoruldum. Şurada anlattığım konuların yanında bir de anlatmadığım nice saçmalıklar da yaşandı maalesef...

    Tekrar teşekkür ederim okuyan, ilgilenen herkese. İyi akşamlar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrChucky -- 23 Şubat 2017; 20:4:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrChucky

    Merhabalar,

    Hemen hemen 1 aydır yaşadığım bir sorunu sizlere anlatıp, eğer mümkünse fikirlerinizi, tavsiyelerinizi veya yardımınızı almak istiyorum. Biraz uzun olabilir, kusura bakmayın gerçekten. Herkese teşekkür ederim şimdiden.

    21.01.2017 tarihinde Hepsiburada.com üzerinden Xiaomi marka bir telefon aldım. 25.01.2017 tarihinde elime ulaşan telefonu kontrol ettim ve gözle görünür bir fiziksel hasar olmadığı için tutanak tutturmadan ürünü teslim aldım. Ürünün kutusunu açtığımda arka kameranın lensinde bulunması gereken koruyucu jelatinin bulunmadığını fark ettim. Devamında ise şarj adaptöründe, QR kodunun da bulunduğu etiketin (sticker) bulunmadığını fark ettim. Ürünü açtığımda ilk 1 saat herhangi bir soruna rastlamadım ama sonra ufak bir detay dikkatimi çekti. Kameranın lensine toz kaçmış ve bu da düz renklerde kendisini net bir şekilde belli ediyordu. Bu sebepten ötürü hepsiburada.com'a bir destek talebi gönderdim ve durumu detaylıca izah ettim. Kendileri ise "ürünün açıldığı için ikinci el olduğunu, yetkili servis raporu gerektiğini" belirttiler. Fakat bana gönderilen ürünün faturasında "Telefon, fotoğraf makinesi vb. ürünlerde ekran yüzeyinde bulunan koruyucu jelatinin sökülmemesi" şartıyla 14 gün içerisinde iade kabul edildiği belirtiliyordu. Üstelik kutu içeriğinde hem eksik vardı, hem de kutu zaten benden önce ürünün Türkiye adaptörünü yerleştirilmesi için açılmıştı. Doğal olarak bu bakış açısıyla bana kendi tabirleriyle "2. el" bir ürün sattıklarını ve ürünün iadesi veya değişimini talep ettiğimi belirttim. Zira ben sıfır aldığım bir ürünün daha ilk günden garantiye girip, onarım görmesini asla istemiyordum. Birçok görüşmenin ardından nihayet 30.01.2017 tarihinde ürünü kargoya verdim ve ürün 01.02.2017 tarihinde firmaya ulaştı.

    Bundan sonraki işlemler ise daha trajik... 05.02.2017 tarihinde müşteri hizmetleri ile görüştüğümde "ürünün yetkili servise gönderildiğini" belirttiler. Oysa bana bu durum belirtilmemişti. Ben de şikayetlerimi dile getirdim ve tekrar "ürünün onarım görmesini istemediğimi" belirttim. Onlar ise bana "ürünün servis notuna onarım istemediğiniz yazılmıştır" diye geri dönüş yaptılar. Yaklaşık 7-8 gün sonra ürünün yetkili servisi olan Delta Servis'i aradım ve bu durumu sordum. Onlardan "bizim ilk önceliğimiz onarımdır, sizin ürününüz de onarılacak. Onarım istenmediğine dair bir servis notu da bulunmamaktadır" yönünde bir bilgi sağladılar. Sonra ürünü kontrol ettiğimde ise ürünün 11.02.2017 tarihinde yetkili servise gönderildiğini de fark ettim. Hepsiburada ile tekrar görüştüğümde "yetkili servis kararına müdahale edemiyoruz" yanıtını aldım ve ben de sikayetvar.com'a bir şikayet oluşturdum. Yarım saat sonra firma tekrar bana dönüş yaptı ve yaşadığım sorundan ötürü üzgün (!?) olduklarını ve iade talebimi yetkili servisi ilettiklerini söylediler. Ürünün garanti işlemlerinin ise 27.02.2017 tarihine kadar tamamlanacağını belirttiler. Bu son görüşmeden sonra ne yetkili servisle, ne de hepsiburada.com ile görüştüm.

    Sonuç olarak bana ayıplı bir mal satıldı ve ben bu kusurlu ürünü kesinlikle kabul etmeyip, kendi haklarımı kullanarak "değişim veya iade" istemiyle bir talepte bulundum fakat firma işi yokuşa sürdü maalesef. Eğer ürün bana iade veya değişim olmadan, onarım görmüş bir biçimde gelirse hakkımı aramak adına ne yapmam gerekir, nasıl bir yol izlemeliyim? Bu konular hakkında bana yardımcı olabilecek birisi varsa gerçekten çok ama çok sevinirim. Zira 1 aydır bu saçma sapan iş ahlakından yoksun insanlarla uğraşmaktan çok yoruldum. Şurada anlattığım konuların yanında bir de anlatmadığım nice saçmalıklar da yaşandı maalesef...

    Tekrar teşekkür ederim okuyan, ilgilenen herkese. İyi akşamlar dilerim.

    Hiç durma thh'ye başvur hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler GG üzerinden ürün aldım, servis ürünü kurarken üründe üretim hatası olduğunu farkettim ve tutanak tutturdum. Ürünün tamirini istemedim değişim istedim. Philips Servis bugün aradı ürün değişim raporu onaydan çıkmış. Kusurlu ürünü değişim raporuyla bana iade edecekler. GG' deki aldığım yerle görüştüm ürünü belgeler ve iade faturasıyla bize gönderin biz yenisini size göndereceğiz dediler. GG üzerinden iptal yada değişim açmanıza gerek yok dedi satıcı.

    Kargoyu 15'inde teslim almıştım. 14 günlük sürenin dolmasına 4-5 günüm var. Ne dersiniz GG üzerinden değişim açmayıp direk karşı ödemeli ürünü satıcıya göndersem sorun yaşarmıyım ?

    Acil tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim.
  • Merhaba,
    Mesafeli Satışlar Sözleşmesinde Cayma Hakkı kapsamındaki iadelerde alıcının kargo ücreti vs ödemeyeceği açık açık yazmasına karşın bazı siteler kargo ücretini kesiyor. Mesela modasena.com sitesinden 3 parça ürün almışız, birini iade ettim, kargo ücreti kesilerek iade yapılacak diyor müşteri hizmetleri. Mesafeli satışlar yönetmeliğinde şöyle yazıyor diye whatsapp'tan ilgili bölümü gönderiyorum, orda öyle yazabilir ama bizi kendi sözleşmemiz bağlar, alışveriş esnasında siz bizim sözleşmemizi onayladınız, dolayısıyla kargo ücretini iade etmeyiz diyor. Ufak tefek ıvır zıvır sitelerde bu çok yaşanıyor. Siz böyle bir durumla karşılaşıyor musunuz, karşılaştığınızda ne yapıyorsunuz?
  • Rhodora R kullanıcısına yanıt
    Sözleşmede kanuna ters düşen madde varsa hükmü yoktur, sözleşme tek taraflı düzenlendiği için bu kötü niyete girdiği için cezayı da gerektirir.
  • Hepsiburadadan piyasa değeri 400 - 500 tl arası bir ürünü yanlış fiyat girmelerinden ötürü 128TL'ye aldık(fiyatının yanlış olduğuna dair bir ibareye rastlamadım ama tahminlerim o yönde). Fiyatı biz aldıktan sonra hemen düzelttiler fakat bize sipariş iptal edilmeden önce "tedarikte aksama oldu, birkaç gün içinde ürün kargolanacak" dendi. Sonrasındaysa "tedarik edilemediğinden" sipariş iptali gerçekleşeceğine dair mesaj geldi.

    Tüketici heyetine başvurursak ürünü teslim alabilir miyiz? Ya da ürünü aldığımız fiyatta başka bir ürün değil de tedarik edemedikleri için başka marka aynı özellikleri gösteren bir ürünü talep edebilir miyiz?


    edit : Kanunda ve sözleşmede yazdığına göre satıcı en geç 30 güne kadar ürünün teslim sürecini tamamlamak zorunda ve yanlış araştırmadıysam "tedarik edememe" sözleşmenin bu maddesini hiçe sayabilecek bir durum değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amet42 -- 28 Şubat 2017; 0:53:40 >




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.