Şimdi Ara

Tüketici hakları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar evkurun sitesindeki doğrayıcıyı duymuşsunuzdur. King doğrayıcıyı 1 tl idi. Sabaha karşı gördüm ve 10 tane alayım dedim. ödemeyi yaptım ve bugün de çok karlı alışveriş yaptım diyip mışıl mışıl uyudum. sabah siparişin iptal edildiğini söyleyen bir mail aldım. aradım neden diye sitedeki sorun sebebi ile iptal ediyoruz dediler. Ben de çirkeflik yapıp şikayet ederim sizi dedim et dediler. Bana kalırsa topladıkları paraları 6 gün kullanacaklar vs. vs. sizce tüketici heyetine gitmeli miyim? çünkü sözleşmedeki maddeye göre sitenin açığından faydalanmak diyorlar ama ben herhangi bir açık görmedim aslına bakarsanız orada fiyat ne ise onunla alışveriş yaptım herhangi bir şey ile oynamadım artı kampanyaları çakallık yapıp birleştirmedim. sizce ne yapmalıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neredeysekafasıznick -- 18 Kasım 2016; 17:48:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu tür durumlar için pek bilgisi olmayan arkadaşlar gabin diyorlar; fakat bariz belli ki burada hata var. Durumunuzdaki hata da esaslı hata olduğu için kurduğunuz sözleşme hiçbir zaman geçerli olmadı, bu sebeple sözleşmeyi devam ettirmek amaçlı bir şey yapamazsınız; fakat tazminat hakkınız var ama karşı taraf siparişinizi "stok sorunu" ile iptal edeceği için o da mümkün görünmüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynısından başka yerden alın, aradaki farkı THH'den talep edin
  • Hocam öğrenmek için soruyorum. Neden sözleşmede hata var, fiyatı açıkça sergilenen ve satışa konmuş bir mal var, bu sözleşmeye davet değil midir? Sözleşme de tüketicinin siparişiyle kurulması mümkün değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardaturco

    Hocam öğrenmek için soruyorum. Neden sözleşmede hata var, fiyatı açıkça sergilenen ve satışa konmuş bir mal var, bu sözleşmeye davet değil midir? Sözleşme de tüketicinin siparişiyle kurulması mümkün değil mi?

    Satışta olan şey yalnızca birkaç mal değil ki fiyatın doğruluğunu kontrol edebilsinler, bu tür perakende satış yapan yerlerde bu tür hatalar normal. Esaslı hata durumunda satış öncesi taraflar tarafından yapılan şeylerin geçerliliği kalmıyor diyor biliyorum, tabii yanlış da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardaturco

    Hocam öğrenmek için soruyorum. Neden sözleşmede hata var, fiyatı açıkça sergilenen ve satışa konmuş bir mal var, bu sözleşmeye davet değil midir? Sözleşme de tüketicinin siparişiyle kurulması mümkün değil mi?

    Ben size katılıyorum. Çok ürün satılıyor olması geçerli bir mazeret değil. Kontrolünü bir şekilde sağlamaları gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    @sertosman @Düşünen Biri pratikte nelerin esaslı hata sayıldığını hatırlayamadım şimdi üstünden zaman geçtiği için. ticari hayatın öngörmediği şekilde hatalar da esaslı sayılıyordu galiba. Burda 1 lira komik bir rakam olduğu için esaslı gibi ama sitesine koyarken de bunu öngörmüyor mu? Bunun için Yargıtay'ın kararlarına bakmamız gerekiyor, forumda bu bölüme kim yazsa zaten cevabını alamadan kafası daha da karışarak ayrılıyor gibi geliyo bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir çok konuda netlik olmadığı için, özellikle de tüketici hukukunda kesin bir şey söylenemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.