Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti'ne mi başvurmam lazım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
93
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilgisayarımı HDD'deki sesler, ısınıp yavaşlama, açılıştan itibaren yüksek fan sesi ve bilgisayarın zaman zaman açılışta kendini kapatması nedeniyle 2 kez servise gönderdim. İkisinde de bilgisayara işletim sistemini yükleyip geri gönderdiler. Kargoda sallana sallana cihazda sıkıntı doğma ihtimali yükseliyor ve kargo sigortasız gönderiliyor. Bir şey olsa benim başıma patlayacak. Ayrıca servisteki elemanlar kutu içerisinde ne varsa zorla sıkıştırmışlar, cihazın 2. gelişinde kutu içinde yırtık vardı. Servise göndermekten yaklaşık 1 aydır bilgisayarsızım ve sorunuma dair hiçbir olumlu gelişme olmadı. Elimde bulunan sorunla ilgili videoların birinde sadece Edge çalışmasına rağmen fan ve HDD'nin gürültüsü rahatça duyulabiliyor, diğerinde ise en ufak oyun yahut program açıldığında HDD'den gelen traktör misali sesler rahatça duyuluyor. Ne yapmam lazım?

    Not: Asusu arıyorum, tamam gerekeni yapacağız diye geçiştiriyorlar. Cihaz kargoya verilince tekrar arıyorum, kayıt kapanmış, servisteyken arasaydınız detaylı inceleme isterdik diyorlar. Aradım zaten diyorum, sorun bulunamamış tekrar gönderin diyorlar. Adamları zorla çalıştırıyorlar sanırım







  • Değişim veya iade talep edin bu kabul görmezse oraya başvurun. İşi sağlama almak için bunu yapın derim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.