Şimdi Ara

TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ Mİ DEDİNİZ KOCAMAN BİR PALAVRA!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar Türkcell den almış olduğum Lg G3 marka telefonun ekranı sol taraftan sarardı malum, garanti dahilinde servise yolladım ki lg garantili telefon, servis tüketici hatası dedi değiştirmedi, bende hakem heyetine başvurdum, bir süre sonra bilirkişi incelemesi istendi gittim Bursa Elektronikçiler Odası na verdim telefonu, neyse bugün karar geldi postadan, efendim Bursa Elektronikçiler Derneği sağolsun beni haksız buldu ve davamın reddine karar verdi, diyeceğim şu tüketici hakları hikaye arkadaşlar okadar da güvenmeyin.
    "Darbeye bağlı tüketici hatası"
    Not: telefonun ekranında kırık, çizik vb. yok.



  • Bilirkişinin verdiği rapora göre doğru kararı vermiş. Kafalarına göre iş yapmamışlar.

    O yüzden tarz değilsın. 1/10
  • Aynı durum benim de başıma geldi. Lg g4 aşırı ısınıp kendi kendine kapanıp acilış ekranında kalıyor. Servise gittti darbe aldigindan acilis ekraninda kaliyor müşteri hatası 500tl istediler. Bende tuketici hakem heyetine verdim. Aptal bilirkisi raporunda ' lg kronik hatası ama bu telefonda hata yok 'diye yazmış. Aleyhime reddedildi. Aldım telefonu T Hh ye gittim telefonu gösterdim. Bunun neresi hatasız dedim. Evet yanlışlık olmuş mahkeme verin dediler.

    ŞİMDİ uğraşır.



    Tüketici mahkemesine nasıl başvurulur. Masrafı davası?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de Note 5 te geldi servis cihazı garantiye sokacağı yere sokmamış. Ekranı değiştirdim 800 liraya baktım ekranda kalkma var sonra da götürdüm söylemeye. Eleman demesin mi kasa yamuk 470 lira diye. Gelde şimdi ayar olma. Kasa yamuksa garantiye niye sokuyoruz diyip ekranın parasını alıyorsunuz. Garantiye o şekil girdi o şekil işlem yapmaları lazım. Tüketici haklarına nasıl başvururum? Başvuranlar yardımcı olabilir mi ?



    Samsung'u aradım inceleyecek olan birimlere ilettim onlar size dönecek vs. Dendi. Beklemeli miyim yoksa direk tüketici haklarına mı başvurayım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetAli03 -- 27 Aralık 2017; 17:14:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MehmetAli03

    Benim de Note 5 te geldi servis cihazı garantiye sokacağı yere sokmamış. Ekranı değiştirdim 800 liraya baktım ekranda kalkma var sonra da götürdüm söylemeye. Eleman demesin mi kasa yamuk 470 lira diye. Gelde şimdi ayar olma. Kasa yamuksa garantiye niye sokuyoruz diyip ekranın parasını alıyorsunuz. Garantiye o şekil girdi o şekil işlem yapmaları lazım. Tüketici haklarına nasıl başvururum? Başvuranlar yardımcı olabilir mi ?



    Samsung'u aradım inceleyecek olan birimlere ilettim onlar size dönecek vs. Dendi. Beklemeli miyim yoksa direk tüketici haklarına mı başvurayım ?
    Hakem heyeti reddince Tüketici mahmemesine dava açtım. internet te örnek dava dilekçe örneği buldum. Doldurdum. 350 TL vezne yatırıp mahkemeye dava açtım. Daha sonra mahkeme yazisi geldi gittim karşı taraf avukatı yoktu. Hakim dinledi. Telefonun bilirkişi teslimi için 2 hafta sonraya ve eylül sonuna da durusmayi erteledi. Bugün telefonu bilirkişi ye teslim ettim.

    Bakalım 2 seneye dava bitecek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • temmuz6 kullanıcısına yanıt
    Dostum hiç samsung'u dinleme git tüketici haklarına yaz 1 sayfa dilekçe, o ara telefonu kullanabilirsin. Tüm servis fişlerini ve görüntülerini de ekle beraber vermiş ol. 1 - 1,5 ay sonra sana bi kağıt gelicek, o kağıttan sonra firmanın 20 gün savunma hakkı oluyor ama haklı değiller savunma yapacağını sanmıyorum.Sonra git aldığın yere elindeki belgeyle, belge oraya para buraya (veyahut kartına) hadi eyvallah de çık. Bu arada sana telefonu servise götürdüğünde verdikleri kağıtta kasanın yamuk olduğu vs. birşey yazıyormuydu ? Eğer yazmıyorsa kesinlikle haklısın.
  • temmuz6 kullanıcısına yanıt
    Hocam samsung silmiş kaydımı bende tüketici heyete başvurdum. 2 ocakta. Hâlâ bekliyorum bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon alacaksanız sağlam korumalı bir kılıf ve adam gibi bir kırılmaz cam alın.

    Aynı durumu Apple Akasya da yaşadım ben. Telefon Apple logosunda kalıyordu ve gittiğimde kasada ki vuruklar gösterilerek maalesef bi işlem yapamayız tarzı bir konuşma yaşadım. Ön kameram toz topladı, onu değiştirin bari dedim, ekranlar makine tarafından sökülüyormuş ve kasada ki vuruklardan dolayı yeni cam yerine oturmayabilirmiş.

    Benim cihazım çizik ve vuruk doluydu. Eğer çizik vuruk olmasaydı swap cihaz ile değiştireceklerdi belki de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: temmuz6

    Hakem heyeti reddince Tüketici mahmemesine dava açtım. internet te örnek dava dilekçe örneği buldum. Doldurdum. 350 TL vezne yatırıp mahkemeye dava açtım. Daha sonra mahkeme yazisi geldi gittim karşı taraf avukatı yoktu. Hakim dinledi. Telefonun bilirkişi teslimi için 2 hafta sonraya ve eylül sonuna da durusmayi erteledi. Bugün telefonu bilirkişi ye teslim ettim.

    Bakalım 2 seneye dava bitecek mi?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Mahkemede 3 duruşma yaptılar.
    1.sinde dilekçemi incelediler, şikayetimi dinlediler. Sonra karşı tarafın kendisi veya avukatı savunma yapması için yazı istediler.
    2. duruşmada telefonun bilir kişiye inceleme için verilmesi kararı çıktı.
    ----bir ay sonraya gün verdiler telefonu bilir kişiye teslim ettim.
    3. Duruşmada bilirkişi raporu geldi. Hakim kararını yazdırdı. Gerekçeli karar karşı tarafa ulaşınca beni aradılar parayı havale ettiler ( mahkeme ve bilirkişi masrafları dahil).

    Sonuç: Yaklaşık 1 yıllık (servise gönderimi, servisin bekletip sonunda tamir ücret talebi, tüketici hakem heyetine başvuru ve bilirkişi rezaleti, tüketici mahkemesi, başvuru, mahkeme duruşmaları, telefonu teslim etme töreni, telefonu teslim alma töreni, gerekçeli kararın postayla teslimi derken ) süreçte paramı geri aldım.

    Size de tavsiye çok vaktiniz varsa deneyin.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.