Şimdi Ara

ttnet yanlıs faturalandırma paranızı bırakmayın ttnette

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet basımdan gecen olayı anlatayım

    ben 1024 luk sınırlı adsl kullanıcısıyım sureklı ttnet ın sıtesınden kotamın durumuna bakarak kullanırım. son 2 faturadır sıtedekı kotamda gecmemesıne ragmen faturada 600 mgbyt gecmıs 1 gbyt gecmıs dıye 7 mılyon 10 mlyon fazla fatura odedım. aradım ttnetı kadınla konusuyorum ınanılmaz sekılde sınırlı bagıra bagıra konusuyor neyse soyle bı acıklama yaptı adslede fatura bı oncekı aya gore gelır cart curt dıye bı dkka kota benım onumde acık sızde acın bakalım beraber dedım. actı evt yanlıs faturalandırlmıs kotayı gecmemıssınız dedı. eeeeeeee nabacauk dedım :D ordakı ılınızdekı mudurluge gıdın dedı. 2 aydır yanlıs gelıyo paramızı almak ıcın her ay pesınemı dusecez dedım. bagarmaya basladı yıne bızle ne alakası var dıye kımle alakası varsa anlamadım.


    sımdı bu ne ıstır ben anlamadım faturada 2 aydır 1 gbyt ve 600 mgbyt gecmıs gozukuyor ama gecmedıgımız sıstemden bellı bu nasıl bı ıstır

    sınırlı kullananlar 29 ytl den fazla gelıyorsa sıteden kotanıza bakın ve arayın ttnetı.


    ayrıca sımdı bız mudurluge gıdınce nolcak sorry dıyıp cebınden mı cıkarıp vercek parayı







  • -bilerek yapılıyo arkadaşım , yıldırma politikası resmen:(
  • Yapmanız gereken şey, itiraz dilekçesi yazmaz. İtiraz durumunda bile faturayı ödemeniz gerekli. Daha sonra gelecek faturadan indirilir size geri ödenmesi gereken ücret.
  • ama bu paranla rezıl olman demek resmen. zaten cok cok pahalı bı hızmet. barı boyle hatalar yapmayın. sormak ıstıyorum kac kısı ben gıbı arar da durumu acıklıga kavusturur boyle bı soygun varmı.

    her ay bunlamı ugrascaz


    baska basına aynı durum gelen varsa yazarsa sevınırım
  • boşu boşuna memurlarla bağırıp çağırıp hem kendinizi hemde karşınızdaki memurun sinirlerini harap etmeyin belgeleriniz bağlı olduğunuz telefon müdürlüğüne gidip dilekçenizi verin
  • Aynı şey banada oluyodu ama ben yenik düştüm sınırsıza geçtim.
  • baska bi servis saglayıcısına gecerseniz daha cok ilgileniyorlar boyle konularda
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.