Şimdi Ara

TTNET VE SÜPER İNTERNET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    Malumunuz başlıktan da belli olduğu üzere Tırtıl Net kullanıyorum.Yaklaşık 1-2 aydır saat ve gün farketmeden 50 mb /vdsl2 hattım 1-5 mb hızlara düşüyor ping desen 300 lerden başlıyor. Sürekli arayıp soruyorum çevrede bir arıza var mı diye malum cevap Bilgilerinizi alıyorum......bakıyor bir sıkıntı yok. Aynı mahalle de iş yerimde var sorun olduğunda gidip oraya da bakıyorum aynı manzara 100mb olan hız 5 mb lere kadar düşmüş.Hat değerleri aşağıda ki gibi,görünürde bir sıkıntı yok Port arızası diyeceğim başka portta yok.Port hikayesi geçtiğimiz yıllarda meydana gelmişti değiştirtememiştim çünkü başka boş port yok. İşin tuhaf kısmı modemi resetliyorum toplamda 6 farklı ip arasında dönüyor net.Evet şaka gibi ama gerçek telekom müdürlüğüne gittim bin bir lafla müdürün yanına çıktım oda kabul etti durumu ertesi gün telefon geldi sorun çözüldü diye tabi ki çözülen bir şey yok çünkü belli aralıklarda sapıtıyor ve bazen günlerce düzelmiyor.Onların bir şey yaptığı yok o an düzelmiş olması tamamen tesadüf.

    Sorunun modem den kaynaklı olduğunu düşünüp gidip 0 modem aldım sonuç gene aynı.Muğla/Bodrum da oturduğum için burada başka bir seçenek ne yazık ki yok.(Olsa galiba önde bayrak taşıyanı olur geçerim) Eve gelen kabloda her hangi bir ek bağlantı yok,Ttnet kutusu sokak başında yaklaşık 20 metre kutudan çıkan kablo direk 2 direk gezip benim eve geliyor ve gelen siyah kablo direk modeme bağlı.Fikriniz nedir ? anladığım kadarı ile gün içinde yüklenme olduğunda sapıtıyor ama bir saati olmadığı için kanıtlamak tam bir komedi 10 sn içinde 50 ile 5 mb arası gezdiği durumlarda var.Nasıl bir çözüm bulabilirim bu duruma ?

    DSL Hızı(Kb/s): 51198 4094
    Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 112736 44636
    SNR Sınırı (dB): 24.5 31.4
    Hat Zayıflaması(dB): 11.5 0.0
    Güç (dB): 14.0 0.3







  • Müşteri Hizmetleri dedikleri göstermelik bir yapıdan ibaret zaten.Boşuna onları arayıp derdinizi anlatmaya kalkmayın,anlamıyorlar çünkü.Çözüm adı altında alakasız yöntemler önerip müşteriyi aptal yerine koymaktan başka bir bilgiye sahip değiller.Türkiye de bu gibi şeyleri telefonla halletmek imkansız,bu yüzden bağlı bulunduğunuz Telekom Müdürlüğüne gidip arıza ile ilgili birimle yüz yüze konuşup probleminizi onlara anlatmak daha sağlıklı olacaktır sanırım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.