Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TTNET PORT SORUNU - ÇÖZÜM YÖNTEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
23
Cevap
1
Favori
23.325
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> TTNET PORT SORUNU - ÇÖZÜM YÖNTEMİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj
    Merhabalar,

    İstnabul Avcılar'dan Istanbul Beylikdüzü ilçesine taşındığımda TTNET bana Port yok size servis veremiyoruz sıra beklemeniz lazım gibi bir açıklama yapmıştı. 10 gün kadar port bekledim. Sonuç olumsuzdu. Ancak sorunu çözmem için bir yol bulmam tamamen kurnazlıkla oldu. PORT yok açıklamasına kesin çözüm için aşağıda açıkladığım şekilde uyguladığım yöntemi kullanabilirsiniz.

    TTnet müşteri hizmetleri ile 10 gün boyunca defalarca görüştüm. Sonuç olumsuz oldu. Daha sonra Turk telekom ilçe müdürlüğüne gittim ordan da olumsuz sonuçla döndüm. Sinirlerim iyice gerildi. TTnet hizmetlerini iptal ettirmeyi düşündüm ancak o da mümkün değildi zira oturduğum siteye TTnet dışında hiçbir internet sağlayıcı hizmet veremiyordu. TTnet'den vazgeçmek demek internetsiz bir evde yaşamıma devam etmek anlamına geliyordu. İnternetsiz geçen 10 günün sonunda aklıma bir fikir geldi. Plan şöyleydi;

    Eşimin adına olan ve PORT sorunundan dolayı taşınamayan internet hizmeti yerine ben yeni bir başvuru yapmayı planladım. Malumunuz oturduğum daireye PORT sorunu nedeniyle internet nakli yapılamıyordu. Ancak ben aynı daireye yeni bir internet hizmeti için başvuru yapacaktım. Şirket hattım üzerinden TTnet müşteri hizmetlerini aradım ve yeni bir internet başvurusu yapmak istediğimi beyan ettim. Bütün kampanyaları tahahütleri kabul ettim bana gerekli açıklamaları yaptılar ve en son aşamaya geldik. Müşteri temsilcisi son onayları almak için madde madde sıraladı en son kabul ediyorum demeden önce müşteri temsilcisini uyardım. Bu görüşmemiz kaydedildi değil mi? Evet dedi. Lütfen beni şikayet birimine aktarın dedim. Müşteri temsilcisi bu talebim karşısında şok oldu. Nedenini sordu. Bende durumu ona izah ettim. Aynı daireye internetimin taşınmasını -PORT sorunu nedeniyle yapılamamasından dolayı 10 gündür mağdur olduğumu anlattım. Ancak yeni bir müşteri gibi talep ettiğimde ne hikmetse PORT sorunu yaşanmıyordu. Nihayetinde şikayet birimine aktarıldım ve durumu şikayet birimine izah ettim. Ses kaydının olduğunu da hatırlatarak derhal internet hizmetimizin taşınmasını istedim. Sonuç mu? ertesi gün evimizde internet hizmeti aldık. PORT sorunu mu! o da neymiş! TTnet'in avantajlı tarifelere sahip müşterilerini bezdirmek için uyguladıkları yönteme denir. Sizi iptale zorlarlar ve sonunda cayma bedelini size ödetirler!

    TTnet belası her Türk vatandaşının eninde sonunda yüzleşeceği bir sorundur. Önemli olan size hizmet veren müşteri temsilcilerinin önlerindeki hazır metinlerin dışına çıkamamasından yararlanmayı bilmektir. Ben kulağımı tersten tutarak sorunu çözdüm. Kavga kıyamet bir sonuç alınamayacağını öğrendim. Sizlere tavsiyem ise müşteri hizmetleri çalışanları ile boşuna kavga edip zamanınızı harcamayın. Sonuçta müşteri temsilcisi dediğiniz vatandaşın hiçbir yetkisi yok. Sorunu dolambaçlı yollardan çözebilmenin yollarını araştırın.

    Umarım Port sorunu yaşayan herkese bu yöntem çözüm olur.

    Not: Köylü kurnazlığı ile insanları yıldırıp şişirilmiş faturalara mahkum eden TTnet, TEKEL olma avantajını herzaman kullanacaktır. Benim bahsettiğim çözüm yöntemine de kısa sürede çözüm bulup yeniden yokuş yapacaklardır.
    Not 2: TTnet ile ilişşiğini kesmek isteyen kullanıcılara son bir tavsiyem olsun, iptal işlemini telefondan yapmayın - ilçe müdürlüklerinden yapın!



    |
    |
    _____________________________
    Elime Bi Tüfek Alıp, Türünü Korumak İçin Çiftleşmeyen Her Pandayı Vurmak İstiyorum..




  • Yarbay
    7645 Mesaj
    İlginç bir yöntem. Port yok bahanesiyle abonelik iptalinde cayma bedeli çıkaramazlar. Mevcut aboneliği iptal ettirip yeni abonelik yapmaya zorlamanın nedeni eskiden kullandığınız tarifenin, mevcut tarifelere oranla daha ucuz olması sanırım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj
    Tarifem ucuz değildi ancak içeriği dolu doluydu. Tivibu Ev'in ilk dönemlerinden beri üyeydim ve paket içeriğim oldukça avantajlıydı. İnternet ve telefon hizmetleri standarttı. Söz konusu benim avantajlı kullanıp kullanmamam değildi. Nakil bekleyen yüzlerce insana PORT sorunu var dediler. 2-3 ay beklersin dediler. İstersen kapattırabilirsin dediler. Onların çözüm yöntemi yok. İptal et ya da bekle! Bunu mantıkla açıklamak zor görünüyor. Netekim yeni abone için herzaman portları var nakil için port yok. Sizce de saçma değil mi
    _____________________________
    Elime Bi Tüfek Alıp, Türünü Korumak İçin Çiftleşmeyen Her Pandayı Vurmak İstiyorum..
  • Yarbay
    7645 Mesaj

    O zaman 30-40 lira nakil parası yerine 192 lira kurulum parası almak için bu dalavereyi yapıyorlar.
    |
    |
    osooso148 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    259 Mesaj
    Teprikler ayakta alkışlıyorum

    Taşımada içinde müdürlükte yapın diyor musunuz (SOL a)
    _____________________________
  • Binbaşı
    1868 Mesaj
    sherlock gibisiniz helal olsun
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4540 Mesaj
    Helal olsun valla



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    || Lenovo Legion Y520 || Huawei P10 Lite || LG 43UF7787 || Dell 3567 || Asus RT-N12 Plus ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca, Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız. Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye..''
  • Yüzbaşı
    949 Mesaj
    Haddini bildirmek şeyiniz ve büyük risk alıp işi tamamlamışsınız. Tebrikler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj

    Taşıma işlemi için Müşteri hizmetlerini kullanın tabiki. Eğer İstanbul'da ve nüfus yoğun bir bölge ise zaten o port sorunu hortlar. Siz de çözüm aramaya başlarsınız.



    Eğer taşıma yapacağınız yere superonline hizmet verebiliyorsa zaten port sorunu var demezler hemen taşırlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DenizGalaxy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Elime Bi Tüfek Alıp, Türünü Korumak İçin Çiftleşmeyen Her Pandayı Vurmak İstiyorum..
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj

    Aslında ben extra para ödemeyi de teklif ettim ama yine de Port sorununu asamamistim. Bu hayali olduğunu düşündüğüm port sıkıntısı tamamen abonelik iptali yaptırmak için bir tezgah. Güncel taahhütlü bir sözleşme imzalatabilmek için bahane.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Elime Bi Tüfek Alıp, Türünü Korumak İçin Çiftleşmeyen Her Pandayı Vurmak İstiyorum..
  • Teğmen
    120 Mesaj
    konu hort,
    yeni abonelik için aradım port yok dediler.
    Bunada bir çözüm var mı?
    _____________________________
    Gp0n5
  • Binbaşı
    1299 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cpt.Right

    konu hort,
    yeni abonelik için aradım port yok dediler.
    Bunada bir çözüm var mı?
    Hocam naptınız port sorununu hallettiniz mi? Ben de bağlatacaktım port yok dediler canım sıkıldı ya



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Selim gibi, günlük tutmaya başlayalım bakalım. Sonumuz hayırlı değil herhalde onun gibi. Bu defteri bugün satın aldım. Artık Sevin olmadığına göre ve başka kimseyle konuşmak istemediğime göre, bu defter kaydetsin beni; dert ortağım olsun. "Kimseye söyleyemeden, içimde kaldı, kayboldu," dediğim düşüncelerin, duyguların aynası olsun. Kimse dinlemiyorsa beni -ya da istediğim gibi dinlemiyorsa- günlük tutmaktan başka çare kalmıyor. Canım İnsanlar! Sonunda, bana, bunu da yaptınız.
  • Teğmen
    120 Mesaj

    sorun devam
    |
    |
    _Türkolog_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Gp0n5
  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    aynı sorun bugn başıma geldi, altyapı çalışması bahanesiyle 15 gün önce kesilen internet bi daha gelmedi, sizin dediğiniz yöntemi uygulamak istedim yeni internet abneliği başlatmak için aradım port yok dediler. yıl 2018 hala port mort muhabbeti yapıyor şerefsiz şirket. Allah belasını versin.
    |
    |
    _____________________________
    Ses: [Asus Xonar Essence STX Kingwa JZ-1 TCXO master clock] >> Aikido 12Vac DIY Preamp >> Bang Olufsen 50ASX2 DIY power amp >> ELAC 108.2 Tower Speakers SVS SB12NSD Sub
  • Teğmen
    246 Mesaj

    5 ay oldu başvurdum hala geri dönüş almadım
    |
    |
    Cpt.Right kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    İnternetimiz vardı, türktelekom iptal etti ve ne oldu tahmin edin? Bir daha bağlatalım derken port yok?! Yaklaşık 2,3 aydır bekliyoruz hala bir mesaj atan bile yok. Bir kuruşuna kadar TTNet 'de hakkım geçtiyse tümden haram ediyorum. Dolandırıcılıkta nirvanaya ulaştılar helal olsun. Hala da bekliyoruz. Dalga geçercesine 3 yıl da sürebilir diyen oldu &#128515;. Millet uçan araba sürerken biz internet bağlatıcaz galiba. Ne olursa olsun Türk Telekom' a uzaktan yakından münasebetiniz olmasın. Bu işkenceleri "10 YILDIR ARALIKSIZ FATURAYI 1 GÜN GECİKMEDEN KURUŞU KURUŞUNA" veren bir kişiye yapıyorlarsa. Size ne yapsalar kafi :/

    BAŞKA Bİ TAKTİĞİ OLAN VARSA PORT İÇİN YAZABİLİR Mİ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1612 Mesaj
    Sorunu dolambaçlı yollardan çözebilmenin yollarını araştırın.

    Evin yakınında olan teknik binaya gidip para teklif etsem kabul ederler mi acaba? sokağın başına ikinci fiber ankastreyi koydular port koymadılar bizimkine. yazık!
    _____________________________

    ASUS X541U -BlackBerry Priv -Canon MG3550 -
    X96 TvBox | Tenda V300 |Goldmaster Spark 1200 PIN : 2AF3E476
  • Yarbay
    4273 Mesaj
    Sizinki taşıma sebebiyle olmuş olabilir. Ben şuan aktif kullandığım neti turknete aktarmak istiyorum ama boş port yok. Bunu nasıl taşıtırım mesele bu. Yeni bağlantı istesem aynı adrese, pek başarılı olmaz gibi geliyor..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Atmos / DTS X 11.1
  • Yüzbaşı
    727 Mesaj
    9 ay oldu yeni üyelik için port yok diyorlar
    |
    |
    _____________________________
    2019 g20 320i m first line Note8 iPhone xs max
  • Arkadaşlar Port sorununu farklı bir şekilde aştım şansınız ve imkanlarınız dahilinde siz de yapablirsiniz diye düşünüyorum öncelikle binamız yeni yapıldığından ne port ne de altyapı yok diyorlar ben de karşı evin daire numarası ile sorgulama yaptırdım port ve alt yapı var dediler bunun üzerine ben de kabul ediyorum dedim şimdi ekiplerin gelmesini bekliyorum gelince karşı binaya kablo çekmelerini rica edeceğim yok olmaz derler ise tamam bu numaraya gerekli işlemlerini yapmalarını isteyeceğim interneti sağladıktan sonra telekomun kablosunu çatıdan kendi evime uzatacağım başka türlü internet hizmeti sittin sene alamam Bimer e yazdım Cimer e yazdım telekomla beşyüzkere konuştum dilekçe verdim 1 senedir internet hizmeti alamıyorum fakat bu yazmış olduğum yöntem ile internete kavuşacağımı tahmin ediyorum.
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Lastik Fiyatları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.