Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TTnet Deneyiminiz var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
13
Cevap
0
Favori
341
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> TTnet Deneyiminiz var mı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3864 Mesaj
    [?]Şu an hem Turk.Net, hem de Superonline abonesiyim (birisi kızımın PC'sinde, diğeri kendi PC'im ve laptopumda krulu...) Nihayet evime ADSL bağlatabildim ve 256k'lık sözleşme yaptığımdan her üç bilgisayarda aynı anda makul hızla çalışabiliyorum. Bu nedenle de mevcut ISS aboneliklerimden en az birisini süresi bitince iptal ettireceğim. Ancak laptop'umda her halükarda yedek bir internet bağlantısı bulunması gerekiyor; her gittiğim yerde ADSL yok (olsa bile insanlara, PC'den RJ-45 bağlantını çıkartıp benim laptopa takalım diyecek durum yok).

    Bir çare, Telekom'dan 145 üzerinden (0822 hat maliyetine) bağlanmak. Ancak gördüm ki Türk telekom TTnet bağlantısını da yıllık (12 ay) 58 Milyona indirmiş; buradan da 145 ile bağlanılıyor ama herhalde bir E-Mail adresi falan da veriyorlardır. Ama ne olsa, mevcut ISS 12-aylık bağlantı fiyatlarına göre %100-150 arası daha ucuz. ISS'lerin verdiği WEB alanını vs. zaten kullanmıyordum. Büyük kapasiteli E-Mail hesabımı da başka bir şekilde halledeceğim.

    Sözün kısası: aranızda TTnet ve/veya 145 üzerinden bağlantı kuranların fikirlerine ihtiyacım var. TTnet'in müşteri hizmetleri ve servis kalitesi nasıl????

    Teşekkürler



    |
    |




  • Yüzbaşı
    872 Mesaj
    ufak tefek sorunlar olsa da
    Telekomdan şaşma derim
    |
    |
  • Yarbay
    3459 Mesaj
    145 iyidirde müşteri hizmetleri ve servis kalitesi için diyecek bişey yok nasıl olsa türk telekom [ban]
    |
    |
  • Yarbay
    3835 Mesaj
    Yazınızda tam anlayamadığım noktalar oldu. 145 ile TTnet'den hep birbirlerinden farklıymış gibi bahsetmişsiniz. TTnet'e abone olduğunuzda zaten 145 ile bağlanıyorsunuz ve ücretlendirme 822'li hatlar gibi oluyor. Bir de normal şehir içi görüşme ücretinde olan 146 var. 145 ile 146 birbirine karışmasın.

    Ben yanlış anlamış olabilirim fakat sanki böyle bir karışma sözkonusu gibi algıladım.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    655 Mesaj
    birçok issyi denedim adsl kullanmadan önce. diğer isslere o kadar para bayılmana gerek yok, ttnet son derece tatminkar dial up için...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    460 Mesaj
    Yapılan bir araştırmaya göre Türk Telekominikasyon A.Ş. çalışan kişilerin %40 ı ilk okul mezunuymuş.Bunu gazetede okuyunca,çok şey netleşti kafamda..En azından artık sinirlerim bozulmuyor :)
    |
    |
  • Binbaşı
    1508 Mesaj
    TTNet müşteri hizmetlerinden destek aldığım dönemde, uzun uzun sorunumla ilgilenen bir personelin karşıma çıktığı bir durum olmuştu. Ancak kimi zaman da telefonu bir an önce kapatmak isteyen ilgisiz elemanlarla da karşılaştım. Yani tamamen o anki şansa bağlı, alınacak hizmetin kalitesi.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    830 Mesaj
    <font face='Comic Sans MS'><font size='2'><font color='purple'>Daha once bir cok internet servis saglayicisi kullandim en son TT ninkinde karar kildim,musteri hizmetleri her devlet dairesinde oldugu gibi,ben soruyorum,karsimdakine anlatana kadar cozumu buluyorum kendikendime,anlatabilmek bile bilgeliktir TT ye derdini(musteri hizmetleri haric TT iyi ve ucuz)</font id='purple'></font id='size2'></font id='Comic Sans MS'>
    |
    |
  • Yüzbaşı
    655 Mesaj
    u araştırmayı yapanın....
    telekom çalışanlarının çoğunluğu teknik lise mezunudur, bir bölümü de üniversite..
    sözleşmeli personelde bu durum olabilir, o da taşeron firmaların işi. şu anda size hizmet veren personelin çoğunluğu özel sektörde çalışan sözleşmeli personel
    |
    |
  • Binbaşı
    1202 Mesaj
    kardeş belliki senin türk telekomla bir ilgin var tepki vermen normal ama bu kadar da abartmamak gerekiyor ha hem türk telekomla bir ilgin varsa bizim şöyle bir sorunumuz var belki yardımcı olabilirsin biz ttnet kullanıyoruz ve her seferinde bağlandıktan bazen yarım bazen bir bazen iki saat sonra muhakkak karşıdan veri kesiliyor bizde mecburen tekrar bağlanmak zorunda kalıyoruz buda müşterilerin tepkisine neden oluyor sebep ne olabilir sizce....
    |
    |
  • Yüzbaşı
    655 Mesaj
    ben telekomu asla savunmuyorum, verdiği hizmeti de beğenmiyorum ama benim ailemde yıllarca telekoma emek vermiş insanlar var. bugünlere nerelerden gelindiğini çok iyi biliyorum.Çalışanlara karşı aşağlamaya kızıyorum. Gerçi şu anda sizin muhattap olduğunuz insanların yüzde90ı dediğim gibi taşeon firmaların adamı, hatta hatınızı bağlamaya gelenler bile. eğer telekom bugün bu kadar eleştri alıyorsa bunun tek sorumlusu siyasi otoritedir. yıllarca bi kuruş yatırım yapmadılar. biliyormusunuz şehrin göbek ilçelerinde hala cross-bar santraller var.

    Ben teknik destek elemanı olmadığım için sorunuza tam cevap veremem ama bulunduğunuz santralden hattınızın soketini kontrol ettirmenizi tavsiye edebilirim.Ya da topraklama olup olmadığını öğrenebilirsiniz. Santralın direk numarası eskiden numaranızın ilk üç hanesi+ 1234tü. örn ben izmir*göztepede oturuyorum santral numarası 2461234
    |
    |
  • Yarbay
    10190 Mesaj
    TRde altyapı tümden TTNet in zaten. bu yüzden TTNet den başka alternatifin lafı bile sunulamaz.. Ha bir uplink çıkışı olur çift taraflı 40Gigabit, birisi bir babayiğitlik eder bunu kurar da kiralık hatlardan kendi hizmetini verebilirse buna da şükür + ne ala
    |
    |
  • Yüzbaşı
    830 Mesaj
    <font face='Comic Sans MS'><font size='2'><font color='purple'>Ben TT nin musteri hizmetlerini aramaya korkuyorum acikcasi,aradigim herzaman sanki karsimdaki kisi bana bisey danisacakmis gibi bir tavir aliyor,sanki benim ona yardim etmem gerekiyormus gibi,o teknik elemanlardan,universite mezunlarindan musteri hizmetlerinede koysunlar bikac tane,numunelik en azindan,bunun teknolojiyle,siyasi otorite,yatirim ve taseron firmalar ile bir alakasi yok heralde <font color='blue'>erhane</font id='blue'><font color='red'>!</font id='red'></font id='purple'></font id='size2'></font id='Comic Sans MS'>
    |
    |
  • Yüzbaşı
    655 Mesaj
    bak o her kimse bana da bi kaç kere denk geldi ben de gıcığım ona :))
    ben zaten türk telekom santral , genel müdürlük çalışanlarından bahsetmiştim, müşteri hizmetleri buna dahil değil. bu konuda haklısınız. yanlız ben adsl arızası olduğunda aradığım zaman hep nazik ve bilgili kişilerle görüşüyorum. her nedense ttnet dialup müşteri hizmetlerinde sinir bi durum var. sözlerim yanlış anlaşılmasın, ben hizmet kalitesini asla savunmuyorum..
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
google reklamları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.