Şimdi Ara

ttnet den superonline geçtim cayma bedeli 799 TL geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
13
Cevap
0
Favori
415
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom Altyapısı Kullanan Sağlayıcılar >> ttnet den superonline geçtim cayma bedeli 799 TL geldi
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    merhaba, yaşamış olduğum bu oyunu paylaşmak istiyorum. henüz sonuçlanmadı ama. hem de sizlerin görüşünü almak istedim.
    1 ay kadar önce superonlinden aradılar. ttnet taahutum bitmiş ve eğer hemen sol a geçmez isem 550 civarı fatura geleceğini söylediler. ya kapatmam gerekiyormuş ya da sol (sup. online) geçeceim hem daha hızlı olacakmış hemde 6 ay içinde fiber gelecek falan diye geçişimi sağladılar. eve modem geldi kurulum yapıldı. zaten 2. gün tvibu ve ev telefonu kapanmıştı.
    neyse aradan 1 ay geçti faturanet den telefonuma bu ay faturanız 799.15 tl diye sms geldi. kasım 15 20017 son ödeme tarihi..

    sol müşter, hizmetlerini aradım. cayma bedeli yansıtmışlardır dedi. sol bunun 120 lirasını verebiliyor dedi. ama siz hiç bir şey yansımayacak demiştiniz dedim.. neyse.. şikayet kaydı aldı. beni arayan elemanla tel konuşmalarımı, konuyu inceleyip 96 saat içinde dönüş yapacaklarmış bana.

    yani sonuç olarak kendi kendilerine bir işler çevirip bizlerden kesinti yapma durumları söz konusu. hakkımı nasıl arayacağım bakalım..
    bu konuda yapılması gerekenler konusunda deneyimli olanların görüşüne ihtiyacım var..
    pazartesi ttnet e gidip ben ettim siz etmeyin tekrar beni geri alın falan mı desem diyorum kabul ederler mi acaba :)



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    7592 Mesaj
    İmzamdaki konuyu lütfen inceleyiniz (taşeronlara dikkat)

    Dolandırıcı taşeron kurbanı olmuşsunuz, herifler sizin sırtınızdan bir güzel para kazandı afiyetle yiyorlar şimdi. Burada hırsız tabiki suçlu fakat ev sahibi hırsızı buyur edip yalanlarına bir güzel kanmış.

    500 mbit, 1000 mbit gibi uçuk hızlar kullanmıyorsanız taahhüt bitiminde faturanız asla 550 lia gelmez. Bunu, okumadan imzaladığınız taahhütnameye bakarak çok kolay anlayabilirdiniz. Hadi herifler taahhütünüz bitti dedi, tt online işlemlere girip kendiniz bakmanız gerekirdi.

    800 lira cayma bedeline gelince, internet ve tivibu için ayrı ayrı aktivasyon ve kurulum ücreti, modem ve cihaz bedelleri, aylık fatura indirimlerinin toplamı bu kadar ediyor. Tüm bu bedeller okumadan imzaladığınız taahhütnamede koyu siyah harflerle yazıyor. Bu forumda belki de milyonuncu defa söylüyorum, okumadan hiçbir belgeye imza atmayın diye ama maalesef işe yaramıyor. Memlekette böyle bilinçsiz insan oldukça, devlet peşine düşmedikçe dolandırıcılık da bitmiyor işte.

    Öncelikle sizi arayan numarayı yazın, nedir necidir bakalım. Sonra https://sikayet.btk.gov.tr üzerinden şikayet, işe yaramazsa tüketici hakem heyeti ve savcılığa (dolandırıcılık mevcut) gitmeniz gerekecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 12 Kasım 2017; 12:21:19 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1939 Mesaj
    Büyük ihtimal cayma bedelini ödemek zorunda kalacaksınız. Siz yinede bekleyin. Arayan şahıs direk "bize geçmezseniz 550 tl fatura gelecek" mi dedi ? Abonesi olmadığınız şirketden nasıl fatura gelsin ?
    _____________________________
  • Yarbay
    7592 Mesaj

    taahhüt bitti demiş ya tt o kadar fatura gönderecekmiş bize geçin diyor namussuz taşeron
    |
    |
    matrix52 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    aslında incele eleyip sık dokuyan tipimdir bu konularda..
    superonline beni ilk aradığı zaman güvenemedim kabul etmedim. O da "sizi tukcellsuperline de arıyorum dedi" inanmıyorsanız aradığım numaraya bakın dedi.numara hakikaten 532 532 0000 turkcel müş. hizmetleri idi.
    hatta arayan kişinin adını soyadını bile aldım görüşme sonunda..
    _____________________________
  • Yarbay
    7592 Mesaj

    Bu yalanı söyleyen de aynı numara mı peki? Taşeronlar kendini firmanın müşteri hizmetleri olarak tanıtıyor, kişisel bilgilerinizi söyleyerek güven verdikten sonra kandırmaya başlıyorlar. Eğer arayan gerçekten müşteri hizmetleri ise ses kaydı vardır, sonuç almanız kolay olur. Taşeronlar suç işlediklerini bildiği için delil bırakmamak adına ses kaydı almazlar.
    |
    |
    A.Fatih kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    123 Mesaj
    Tahahhut bitiş tarihini kontrol etmek sizin sorumluluğunuzda. Taşeron firmanın çakalligına denk gelmişsiniz eğer konuşma kaydı bulunmaz ise geçmiş olsun yapabileceğiniz hicbirsry yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    İnandığı gibi yaşamayan, Yaşadığı gibi inanır...
  • Yarbay
    7751 Mesaj
    İptal ettir superonline ni. Bir dk durma.



    Türk Telekom u ara kaç ay taahhüt kaldığını öğren.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj

    evet aynı numara turkcell numarası.
    dün superonline müşteri hizmetlerinde şikayetim kayıt altına aldı. şikayetimin ve es kaydının inceleneceğini söylediler. son ödeme tarihimin bu ayın 15 i olduğunu da not aldılar. bakalım 2 gün (96) saat içinde bilgi verecekler. ben bu arada ttnet e gidip durumu öğrenmeye çalışacağım. onlardan tüm kayıtlarım silinmiş. telefondan abone veya tc numaramla bilgi almaya çalışında sistemde kaydım yok diyor. bu yüzden bizzat ofislerine gidip öğrenmeye çalışacağım. bu arada 4-5 yıldır ttnet ve tivibu kullanıyorum. 2 kez taahüt yenilemiştim. beni arayan SOL elemanı ttnet ve telokomun ayrıldığını söyleyerek konuya girdi. bizde telekom alt yapısından arıyoruz dedi. şirket satılmış yeni bir düzenlemeye gidiyormuş. şu an çoğu abone süp.onlineye geçiyor dedi..
    neyse durum böyle işte..
    sonuçla ilgili buraya bilgi yazarım..
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7592 Mesaj

    Abone yapmak için işkembeden sallamış. Resmi müşteri hizmetleri elemanının bu kadar rahat yalan söylemesi pes artık.

    Aklıma başka bir ihtimal geliyor, voip spoofing. Herifler arayan ekranında istedikleri numarayı gösterebiliyorlar. Superonline'da bu ses kaydı çıkmazsa dediğim yöntemi kullanan taşeronlar aramış demektir. Bu çağrıların kaynağı yurt dışı olduğundan ulaşmak zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 12 Kasım 2017; 20:14:3 >
    |
    |
    A.Fatih kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    8739 Mesaj

    Ülkede adam olan bir ıss yok arkadaş hepsi dolandırıcı olmuş bence dıreek mahkemeye versin çıkar kayıtlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    evet hatalar düzeltildi konu olumluya döndü. Kısaca açıklayayım. Telecoma gittim çözüm masası ile görüştüm. toplam 800 liranın 450 lirası Tvibu cihazını iade etmediğim içinmiş. eve gidip cihazı aldım geldim. iptal masasına iade ederek faturadan bedelinin düşmesi için dilekçe verdim. (bereket 1 ay geçmemiş yoksa cihaz 450 ye bende kalacaktı) telime mesaj geldi şikayetim kabul edilmiş ve faturam 350 ye düştü. :)
    bu arada superonlineden aradılar 1 ay evvel bana geçiş için pazarlama yapan elemanla olan ses kayıtları incelenmiş ve bayilerinde ki elemanda hata olduğu ortaya çıkmış. Beni yanlış yönlendirmiş. bu yüzden telekom faturamı onlara göndereceğim ve bedeli benim onlara ödeyeceğim faturalara mahsup edeceklermiş. (düşecekler yani kalan bakiyeyide)

    konu bu şekilde halledilmiş oldu.
    ilgilenen herkesin bilgisine sunulur.
    _____________________________
  • Yarbay
    9463 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: A.Fatih

    evet hatalar düzeltildi konu olumluya döndü. Kısaca açıklayayım. Telecoma gittim çözüm masası ile görüştüm. toplam 800 liranın 450 lirası Tvibu cihazını iade etmediğim içinmiş. eve gidip cihazı aldım geldim. iptal masasına iade ederek faturadan bedelinin düşmesi için dilekçe verdim. (bereket 1 ay geçmemiş yoksa cihaz 450 ye bende kalacaktı) telime mesaj geldi şikayetim kabul edilmiş ve faturam 350 ye düştü. :)
    bu arada superonlineden aradılar 1 ay evvel bana geçiş için pazarlama yapan elemanla olan ses kayıtları incelenmiş ve bayilerinde ki elemanda hata olduğu ortaya çıkmış. Beni yanlış yönlendirmiş. bu yüzden telekom faturamı onlara göndereceğim ve bedeli benim onlara ödeyeceğim faturalara mahsup edeceklermiş. (düşecekler yani kalan bakiyeyide)

    konu bu şekilde halledilmiş oldu.
    ilgilenen herkesin bilgisine sunulur.

    Ben olsam seni bu duruma düşürüp yalan dolanla müşteri kapmaya çalışan şahısı mahkemeye veririm
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
Bey Azura
haberler
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.