Şimdi Ara

ttnet den superonline geçiş ve kapatma süreci (35 gün sonra internete kavuştum) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
13.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün Digitürk'ten aradılar.

    Digitürk giriş+2 keyif paketi+8mb Superonline sınırsız internet+telefon 24 ay taahhütlü 63 TL sabit fiyat dediler kabul ettim.

    TTnet e üyeydim sınırsız internet+telefon 39 TL ödüyordum, Aralık ayının 27 sinde telefondan sözlü olarak telefon + sınırsız internet 12 ay 49 TL taahhüt vermiştim.tahminen ne kadar ceza gelir bilen varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulusalonur

    Arkadaşlar bugün Digitürk'ten aradılar.

    Digitürk giriş+2 keyif paketi+8mb Superonline sınırsız internet+telefon 24 ay taahhütlü 63 TL sabit fiyat dediler kabul ettim.

    TTnet e üyeydim sınırsız internet+telefon 39 TL ödüyordum, Aralık ayının 27 sinde telefondan sözlü olarak telefon + sınırsız internet 12 ay 49 TL taahhüt vermiştim.tahminen ne kadar ceza gelir bilen varmı?

    Konuyu yanlış yere açmışsın kardeşim. Bizim Durumumuz farklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam durumlar benzer,sizin başınıza gelen şeyler tahminen benim de başıma gelecek,Başına gelmiş arkadaşların tecrübelerinden yararlanmak ve ceza hakkında bilgisi olan varsa yararlanmak istedim.

    Aboneliğinizi sonlandırdığınızda taahhüdünüz vs. varmıydı ceza falan geldimi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulusalonur

    Hocam durumlar benzer,sizin başınıza gelen şeyler tahminen benim de başıma gelecek,Başına gelmiş arkadaşların tecrübelerinden yararlanmak ve ceza hakkında bilgisi olan varsa yararlanmak istedim.

    Aboneliğinizi sonlandırdığınızda taahhüdünüz vs. varmıydı ceza falan geldimi?

    Konu başında yazmıştım sanırım, benim ttnet taahhütü bitmişti kardeşim. Ceza olayını ttnet den araryıp öğrenebilirsin. Sana tavsiyem son dakikaya kadar ttnet i kapattırma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 haftadır ben de beklemedeyim..superonline müşteri hizmetleriyle konuşuyorum ttnet port boşaltmıyor bizim yapabileceğimiz bişey yok diyorlar..ttnet i arıyorum biz portla ilgili bişey yapamayız ancak isterseniz iptal başvurusunda bulunun taşıma yapılamıyor diyorlar..adamı sinir hastası yapar bunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xiseyn

    2 haftadır ben de beklemedeyim..superonline müşteri hizmetleriyle konuşuyorum ttnet port boşaltmıyor bizim yapabileceğimiz bişey yok diyorlar..ttnet i arıyorum biz portla ilgili bişey yapamayız ancak isterseniz iptal başvurusunda bulunun taşıma yapılamıyor diyorlar..adamı sinir hastası yapar bunlar

    İl ilçe neresi? Ttnet de kiminle konuştun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şikayet etmezseniz btk aracılığıyla işiniz hızlanmaz.

    https://tuketici.btk.gov.tr/giris/

    Şikayet Bildirim Sisteminin Amacı

    Tüketici Şikâyeti Bildirim Sistemi ile elektronik haberleşme sektöründen hizmet alan tüketiciler tarafından yapılan şikâyetlerin ve ilgili işletmeciler tarafından verilen cevapların izlenmesi amaçlanmaktadır.

    Yapılan izleme sonucunda;

    Tüketiciler tarafından iletilen şikâyetlerin analiz edilmesi suretiyle yaygın olduğu tespit edilen şikâyet konularına yönelik inceleme ve/veya denetim yapılması,
    Şikâyet konularının göz önünde bulundurularak Kurum tarafından yapılan ve/veya yapılacak olan düzenlemelere yansıtılması suretiyle sorunun giderilmesi/çözüme kavuşturulması
    hedeflenmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PowerPC

    şikayet etmezseniz btk aracılığıyla işiniz hızlanmaz.

    https://tuketici.btk.gov.tr/giris/

    Şikayet Bildirim Sisteminin Amacı

    Tüketici Şikâyeti Bildirim Sistemi ile elektronik haberleşme sektöründen hizmet alan tüketiciler tarafından yapılan şikâyetlerin ve ilgili işletmeciler tarafından verilen cevapların izlenmesi amaçlanmaktadır.

    Yapılan izleme sonucunda;

    Tüketiciler tarafından iletilen şikâyetlerin analiz edilmesi suretiyle yaygın olduğu tespit edilen şikâyet konularına yönelik inceleme ve/veya denetim yapılması,
    Şikâyet konularının göz önünde bulundurularak Kurum tarafından yapılan ve/veya yapılacak olan düzenlemelere yansıtılması suretiyle sorunun giderilmesi/çözüme kavuşturulması
    hedeflenmektedir.

    şikayet yazdım kardeşim.

    artık yapacak bişey yok denize düşen yılana sarılır..




  • SIZE MUTHIS BIR TEKLIFIMIZ VAR! 444 0 375 NUMARASINDAN GELEN ARAMAYI CEVAPLAYIN, BU MUTHIS TEKLIFI KACIRMAYIN.. diye cumartesi ve bugün mesaj geldi ama arayan soran yok ayrıca cuma günü adsl kapatılması için ıslak imza verdim ama internetim hala açık cuma sol ile anlaşma yapacagim yarın BTK ya ayrıca şikayet yazacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendimce -- 5 Şubat 2014; 20:08:30 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendimce

    SIZE MUTHIS BIR TEKLIFIMIZ VAR! 444 0 375 NUMARASINDAN GELEN ARAMAYI CEVAPLAYIN, BU MUTHIS TEKLIFI KACIRMAYIN.. diye cumartesi ve bugün mesaj geldi ama arayan soran yok ayrıca cuma günü adsl kapatılması için ıslak imza verdim ama internetim hala açık cuma sol ile anlaşma yapacagim yarın BTK ya ayrıca şikayet yazacağım

    Dostum birebir bende aynısını yaşadım harfiyen..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendimce kullanıcısına yanıt
    Bana da aynı sms geldi ve bugün aradılar. Aylık 59 TL'ye 24 ay taahhüt, onaylıyorsunuz değil mi diyor? Yoo, dedim, zaten ev tel. ttnet'e taşınmış 20 mbit bağlantı için 49 TL ödüyorum halen,ben bi düşüneyim,değerlendireyim deyip reddettim..Kısacası teklifin müthişliği, tüketiciyi saf yerine koymasında gizli kanımca..
  • Birkaç ay önce ben de TTnet'ten Superonline'ye geçiş yaptım. Tam olarak 45 gün sürdü, 2 defa da başvurumu yeniledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutlu42

    Bana da aynı sms geldi ve bugün aradılar. Aylık 59 TL'ye 24 ay taahhüt, onaylıyorsunuz değil mi diyor? Yoo, dedim, zaten ev tel. ttnet'e taşınmış 20 mbit bağlantı için 49 TL ödüyorum halen,ben bi düşüneyim,değerlendireyim deyip reddettim..Kısacası teklifin müthişliği, tüketiciyi saf yerine koymasında gizli kanımca..

    3 mesaj geldi ama arayan soran yok bende twitter üzerinden 24 ay taahhüt lu 12 ay ücretsiz limitsiz hipernet ve kalan 12 ay % 50 indirim veriyorsaniz kabul ederim diye mesaj yolladım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forgatten2

    Birkaç ay önce ben de TTnet'ten Superonline'ye geçiş yaptım. Tam olarak 45 gün sürdü, 2 defa da başvurumu yeniledim.

    Sizin Adsl yalın mıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marantz


    quote:

    Orijinalden alıntı: forgatten2

    Birkaç ay önce ben de TTnet'ten Superonline'ye geçiş yaptım. Tam olarak 45 gün sürdü, 2 defa da başvurumu yeniledim.

    Sizin Adsl yalın mıydı?

    Hayır değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forgatten2

    quote:

    Orijinalden alıntı: marantz


    quote:

    Orijinalden alıntı: forgatten2

    Birkaç ay önce ben de TTnet'ten Superonline'ye geçiş yaptım. Tam olarak 45 gün sürdü, 2 defa da başvurumu yeniledim.

    Sizin Adsl yalın mıydı?

    Hayır değil.

    yalını bahane ediyorlar da ondan sordum. demekki değişen bişey olmamış.

    kardeşim sana bazı sorularım olacak cevaplarsan sevinirim .

    1.süreç boyunca nereleri aradın nerelere şikayette bulundun?

    2.gerçekten dedikleri gibi telekomdan adamlar eve geldimi? bahsettikleri gibi bi kontorl veya ayar yaptı mı?

    3. telekomdan gelen adamlar ne cevap verdi. onlara iş emri ne zaman gitmiş? neden bu kadar uzamış?

    4.hangi ildesiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marantz

    quote:

    Orijinalden alıntı: forgatten2

    quote:

    Orijinalden alıntı: marantz


    quote:

    Orijinalden alıntı: forgatten2

    Birkaç ay önce ben de TTnet'ten Superonline'ye geçiş yaptım. Tam olarak 45 gün sürdü, 2 defa da başvurumu yeniledim.

    Sizin Adsl yalın mıydı?

    Hayır değil.

    yalını bahane ediyorlar da ondan sordum. demekki değişen bişey olmamış.

    kardeşim sana bazı sorularım olacak cevaplarsan sevinirim .

    1.süreç boyunca nereleri aradın nerelere şikayette bulundun?

    2.gerçekten dedikleri gibi telekomdan adamlar eve geldimi? bahsettikleri gibi bi kontorl veya ayar yaptı mı?

    3. telekomdan gelen adamlar ne cevap verdi. onlara iş emri ne zaman gitmiş? neden bu kadar uzamış?

    4.hangi ildesiniz?

    1) Hergün 1 defa Superonline müşteri hizmetlerini aradım. Her konuştuğum kişi işlemin hızlandırılması için mail göndereceğini söyledi. Dokuz defa telefon numaramı bıraktım, hiçbir şekilde dönüş yapılmadı, neden böyle bir sorun olduğuyla ilgili. Sikayetvar.com'a şikayet yazdım, müşterimize telefonla geri dönüş yapılacaktır dendi ama yine kimse aramadı. Superonline.net'ten şikayet formu doldurdum bir mail bile göndermediler bana.

    2) Hiçkimse gelmedi evime. Mesaj gönderdiler modeme gireceğiniz şifre budur diye. Kendim girdim.

    4) Kütahya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forgatten2

    quote:

    Orijinalden alıntı: marantz

    quote:

    Orijinalden alıntı: forgatten2

    quote:

    Orijinalden alıntı: marantz


    quote:

    Orijinalden alıntı: forgatten2

    Birkaç ay önce ben de TTnet'ten Superonline'ye geçiş yaptım. Tam olarak 45 gün sürdü, 2 defa da başvurumu yeniledim.

    Sizin Adsl yalın mıydı?

    Hayır değil.

    yalını bahane ediyorlar da ondan sordum. demekki değişen bişey olmamış.

    kardeşim sana bazı sorularım olacak cevaplarsan sevinirim .

    1.süreç boyunca nereleri aradın nerelere şikayette bulundun?

    2.gerçekten dedikleri gibi telekomdan adamlar eve geldimi? bahsettikleri gibi bi kontorl veya ayar yaptı mı?

    3. telekomdan gelen adamlar ne cevap verdi. onlara iş emri ne zaman gitmiş? neden bu kadar uzamış?

    4.hangi ildesiniz?

    1) Hergün 1 defa Superonline müşteri hizmetlerini aradım. Her konuştuğum kişi işlemin hızlandırılması için mail göndereceğini söyledi. Dokuz defa telefon numaramı bıraktım, hiçbir şekilde dönüş yapılmadı, neden böyle bir sorun olduğuyla ilgili. Sikayetvar.com'a şikayet yazdım, müşterimize telefonla geri dönüş yapılacaktır dendi ama yine kimse aramadı. Superonline.net'ten şikayet formu doldurdum bir mail bile göndermediler bana.

    2) Hiçkimse gelmedi evime. Mesaj gönderdiler modeme gireceğiniz şifre budur diye. Kendim girdim.

    4) Kütahya

    anladım kardeşim teşekkür ederim. demek ki bu turk telekom muhabbeti palavra.. belkide seninki yalın olmadığı için öyle oldu bilemiyorum..




  • bugün öğlenden önce kapı çaldı. türk telekomdan genç efendi bir arkadaş geldi.

    ben: buyrun

    eleman: turk telekomdan geliyorum internet için kontrole geldim

    ben: nihayet!

    eleman: kaç gün önce başvurdunuz beyfendi?

    ben: 1 ayı geçti

    eleman: doğrudur, bize iş emri bugün geldi bizde hemen geldik normalde bir gün bile beklemeyiz.

    ben: sağlık olsun ben herşeyin farkındayım artık..


    eleman geldi elindeki bir kutuyu telefon hattına bağladı santrale telefon açtı onay verdi. biraz konuştuk süreci anlattım kendisine.

    sokaktaki kutuya kadar fiber optik geliyormuş istersem hiper kullanabilirmişim! öyle söyledi.

    neden superonline geçtiğimi sordu. bende anlttım. yorum yapmadı.

    en son kapıdan çıkarken şunu söyledi.

    "çok sıkıntı yaşayacaksınız ben söylüyüm aklınızda olsun" dedi.

    bende hiç tereddüt etmem iptal ettiririm dedim..

    akşama doğru bağlantı gerçekleşir dedi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marantz

    bugün öğlenden önce kapı çaldı. türk telekomdan genç efendi bir arkadaş geldi.

    ben: buyrun

    eleman: turk telekomdan geliyorum internet için kontrole geldim

    ben: nihayet!

    eleman: kaç gün önce başvurdunuz beyfendi?

    ben: 1 ayı geçti

    eleman: doğrudur, bize iş emri bugün geldi bizde hemen geldik normalde bir gün bile beklemeyiz.

    ben: sağlık olsun ben herşeyin farkındayım artık..


    eleman geldi elindeki bir kutuyu telefon hattına bağladı santrale telefon açtı onay verdi. biraz konuştuk süreci anlattım kendisine.

    sokaktaki kutuya kadar fiber optik geliyormuş istersem hiper kullanabilirmişim! öyle söyledi.

    neden superonline geçtiğimi sordu. bende anlttım. yorum yapmadı.

    en son kapıdan çıkarken şunu söyledi.

    "çok sıkıntı yaşayacaksınız ben söylüyüm aklınızda olsun" dedi.

    bende hiç tereddüt etmem iptal ettiririm dedim..

    akşama doğru bağlantı gerçekleşir dedi..

    hayırlı olsun; Benim geçen hafta iptal ettirdiğim ( ıslak imzalı başvurum ) yalın adsl hala iptal olmadı; Digitürk + SOL den de henüz cevap yok; Sözde bugün gelip digitürk kurulumu yapılacaktı; ve SOL'e ait modem bırakılacaktı o da yalan oldu;




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.