Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (291. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.632
Cevap
23
Favori
565.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 289290291292293
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exca89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibhaavci


    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç


    quote:

    Orijinalden alıntı: neo23

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç

    beyler bizde 2007 1.4tsi 140 hp golf var acaba araç maksimum kaç km hız yapıyor düz yolda ve yokuş aşağı?

    Tahminime göre düz yolda 200 -210 km civarı yapar..Yokuş aşağı daha yüksek kilometrelere çıkabiilirsiniz?? 1.4 Tsı 122 hp 2010 model Golfüm düz yolda en fazla 200 km yapıyor malesef

    yokuş aşağı yapar mı ki 240 fln?


    TSI 140 hp lerle 220 nin üzerine çıkamazsınız. Sebebi 220 de sınırlayıcı var

    yokuş aşağı 270 de yapılabilir yokuş uygun olduktan sonra,sınırlayıcı 220den sonra aracı frenlemez sadece aracın kendi gücüyle 220 üstüne çıkmasına izin vermez.



    vw servisinde çalışan bi elemana sordum fakat yok demişti sınırlayıcı ama? eğer yoksa rahat bi 240 görür diye düşünüyorum çünkü youtube da 260 km hız yapan 170 hp 1.4 tsi golf var çok rahat çıkıyor araba hem de hızlı şekilde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exca89

    aynı ses bende de var.. muhtemelen sizde sesi her zaman duymuyosunuzdur, bu sesin sebebi,buharlaşan yakıtı tekrar sıvı hale getiren bi parça, parça sürekli çalışır vaziyette ama buharlaşan yakın miktarı artınca ses daha duyulur hale geliyo..


    teşekkürler exca89 bugün arabamın kaputunu açıp inceleme fırsatı buldum dediğin parçaya baktım çalıştırdım baya dinledim ama sanırım oradan değilde vites kutusunu oradan bir yer den geliyor ama rahatsız edici değil sadece merakımdan bakıyorum sürüşte bi sakınca yok hatta yoldayken ses bile geliyor caddede sadece evin önünde ortam da sessiz tabi park ederken 30 sn çalıştırıyorum stop etmeden o arada kulağıma geliyor o kadar cevabın için teşekkür ederim.
  • quote:



    vw servisinde çalışan bi elemana sordum fakat yok demişti sınırlayıcı ama? eğer yoksa rahat bi 240 görür diye düşünüyorum çünkü youtube da 260 km hız yapan 170 hp 1.4 tsi golf var çok rahat çıkıyor araba hem de hızlı şekilde.

    sanırım forumu okuduğum kadarıyla sınırlayıcı 140 lıkta var 170 likte sınırlama yok ve düzde 250 260 yapan arkadaşlar olmuş ama 170 likle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti


    quote:



    vw servisinde çalışan bi elemana sordum fakat yok demişti sınırlayıcı ama? eğer yoksa rahat bi 240 görür diye düşünüyorum çünkü youtube da 260 km hız yapan 170 hp 1.4 tsi golf var çok rahat çıkıyor araba hem de hızlı şekilde.

    sanırım forumu okuduğum kadarıyla sınırlayıcı 140 lıkta var 170 likte sınırlama yok ve düzde 250 260 yapan arkadaşlar olmuş ama 170 likle..

    ya ordaki çalışan beni kandırdı ya da siz yanlış biliyorsunuz şaka bi yana yüksek hızlar zararlı ama insan nefsine yenik düşebiliyor bazen :) bir de birkaç sorun olacaktı acaba arabayı düz yolda giderken vites boşta kullanmak sakıncalı mı? bir de mesela ilk defa bi gün içerisinde çalıştırdık bekledik devri düştü 100 metre hareket ettik tekrar durdukduk çalıştırdık derken arabayı böyle kullanmak sakıncalı olabilir mi bi de yakıta etkisi olur mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç


    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti


    quote:



    vw servisinde çalışan bi elemana sordum fakat yok demişti sınırlayıcı ama? eğer yoksa rahat bi 240 görür diye düşünüyorum çünkü youtube da 260 km hız yapan 170 hp 1.4 tsi golf var çok rahat çıkıyor araba hem de hızlı şekilde.

    sanırım forumu okuduğum kadarıyla sınırlayıcı 140 lıkta var 170 likte sınırlama yok ve düzde 250 260 yapan arkadaşlar olmuş ama 170 likle..

    ya ordaki çalışan beni kandırdı ya da siz yanlış biliyorsunuz şaka bi yana yüksek hızlar zararlı ama insan nefsine yenik düşebiliyor bazen :) bir de birkaç sorun olacaktı acaba arabayı düz yolda giderken vites boşta kullanmak sakıncalı mı? bir de mesela ilk defa bi gün içerisinde çalıştırdık bekledik devri düştü 100 metre hareket ettik tekrar durdukduk çalıştırdık derken arabayı böyle kullanmak sakıncalı olabilir mi bi de yakıta etkisi olur mu?

    vitesi düz yolda boşa alınca zararı olmaz bence ama vites deyken gazdan ayağını çek derim ben, hem yakıt 0.0 oluyor o zaman :)
    diğerine gelince ister öle yap ister stop ettirme sonuçta motor soğukken yakıt sarfiyati fazla, tavsiyem 100m mesafeyi yürü işini hallet gel vucuda faydalı şaka :) yoo faydasi gerçek :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti


    quote:

    Orijinalden alıntı: sasa_iliç


    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti


    quote:



    vw servisinde çalışan bi elemana sordum fakat yok demişti sınırlayıcı ama? eğer yoksa rahat bi 240 görür diye düşünüyorum çünkü youtube da 260 km hız yapan 170 hp 1.4 tsi golf var çok rahat çıkıyor araba hem de hızlı şekilde.

    sanırım forumu okuduğum kadarıyla sınırlayıcı 140 lıkta var 170 likte sınırlama yok ve düzde 250 260 yapan arkadaşlar olmuş ama 170 likle..

    ya ordaki çalışan beni kandırdı ya da siz yanlış biliyorsunuz şaka bi yana yüksek hızlar zararlı ama insan nefsine yenik düşebiliyor bazen :) bir de birkaç sorun olacaktı acaba arabayı düz yolda giderken vites boşta kullanmak sakıncalı mı? bir de mesela ilk defa bi gün içerisinde çalıştırdık bekledik devri düştü 100 metre hareket ettik tekrar durdukduk çalıştırdık derken arabayı böyle kullanmak sakıncalı olabilir mi bi de yakıta etkisi olur mu?

    vitesi düz yolda boşa alınca zararı olmaz bence ama vites deyken gazdan ayağını çek derim ben, hem yakıt 0.0 oluyor o zaman :)
    diğerine gelince ister öle yap ister stop ettirme sonuçta motor soğukken yakıt sarfiyati fazla, tavsiyem 100m mesafeyi yürü işini hallet gel vucuda faydalı şaka :) yoo faydasi gerçek :)

    Teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti


    quote:



    vw servisinde çalışan bi elemana sordum fakat yok demişti sınırlayıcı ama? eğer yoksa rahat bi 240 görür diye düşünüyorum çünkü youtube da 260 km hız yapan 170 hp 1.4 tsi golf var çok rahat çıkıyor araba hem de hızlı şekilde.

    sanırım forumu okuduğum kadarıyla sınırlayıcı 140 lıkta var 170 likte sınırlama yok ve düzde 250 260 yapan arkadaşlar olmuş ama 170 likle..

    ARKADAŞLAR 140 veya 170 farketmez geçen sayfayada yazdım HEPSİNDE HIZ LİMİTÖRÜ VAR 225 i göremezssiniz,,ayrıca devir kesicide var araçta 6500 de kesiyor deviri,,denemek için boşta tam gaz yapın ve basılı tutun anlarsınız deviri kesecektır hemen,,

    yeni nesil tüm araçlarda hız limitorü ve devir kesici vardır,450- 500 hp lik mercedeslerde bile aynıdır(250 KM İLE SINIRLANDIRILMIŞ HIZ DER) açın bakın isterseniz

    benim gibi chip tuning yaptırıp ve yaptırırkende hız limitörünü iptal ettirirseniz ve devir kesiciyi ileri aldırırsanız (ben 7300 ) yaptırdım ,bir problem kalmaz yokuş aşağı 300 ü bile görme şansınız var,,tabiki chip tuning yaptırıp motoru güçlendirdikten sonra

    ve geçen sayfada arkadaşın sandıgının aksine hiçbir araç nekadar dik olursa olsun,yokuş aşağı motor gücü olmadan 230 veya 260 ları görmez,bırakın 180 i bile göremezssiniz,denemesi bedava,deneyin bakın,hatta yokuş aşagı motor yardımıyla 200 ü bulup birden boşa alın ve bakın ibre nasıl düşüyor,,denemesi bedava

    insan vucudunun uçaktan atladıgında yerçekimi ile yere düşme hızı saatte en azami 190 km dir ve insan vucudu yoğunluk açısından araba ile mukayese bile edilmezki vucut çok yogundur,,ve bu düşüş aracın yokuş aşağı gitmesi gibi değildir,karşılaştırılamaz bile,KÜTLE NEKADAR BÜYÜKSE HAVANIN DİRENCİ O DENLİ FAZLA OLUR

    SONUÇ OLARAK MOTOR GÜCÜ OLMADAN 240-260 LARI GÖRMEK SÖZ KONUSU OLAMAZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dalgıç murat -- 27 Şubat 2011; 14:45:58 >




  • Bazı şeyleri denemeden yazmanın doğru olmadığını düşünüyorum.
    Ben 170 HP lik GT de düz yolda çok rahat 240 km/h i gördüm. Daha da gidebilirdi ama yol bitti....
    2 arkadaşım 170 HP lik TSI ile 260 km/h hızı gördü. Hatta youtube bile koydu biri.
    170 liklerle ilk 3 viteste 7500 diğer viteslerde 7000 devirde devir kesiciye girer....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat

    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti


    quote:



    vw servisinde çalışan bi elemana sordum fakat yok demişti sınırlayıcı ama? eğer yoksa rahat bi 240 görür diye düşünüyorum çünkü youtube da 260 km hız yapan 170 hp 1.4 tsi golf var çok rahat çıkıyor araba hem de hızlı şekilde.

    sanırım forumu okuduğum kadarıyla sınırlayıcı 140 lıkta var 170 likte sınırlama yok ve düzde 250 260 yapan arkadaşlar olmuş ama 170 likle..

    ARKADAŞLAR 140 veya 170 farketmez geçen sayfayada yazdım HEPSİNDE HIZ LİMİTÖRÜ VAR 225 i göremezssiniz,,ayrıca devir kesicide var araçta 6500 de kesiyor deviri,,denemek için boşta tam gaz yapın ve basılı tutun anlarsınız deviri kesecektır hemen,,

    yeni nesil tüm araçlarda hız limitorü ve devir kesici vardır,450- 500 hp lik mercedeslerde bile aynıdır(250 KM İLE SINIRLANDIRILMIŞ HIZ DER) açın bakın isterseniz

    benim gibi chip tuning yaptırıp ve yaptırırkende hız limitörünü iptal ettirirseniz ve devir kesiciyi ileri aldırırsanız (ben 7300 ) yaptırdım ,bir problem kalmaz yokuş aşağı 300 ü bile görme şansınız var,,tabiki chip tuning yaptırıp motoru güçlendirdikten sonra

    ve geçen sayfada arkadaşın sandıgının aksine hiçbir araç nekadar dik olursa olsun,yokuş aşağı motor gücü olmadan 230 veya 260 ları görmez,bırakın 180 i bile göremezssiniz,denemesi bedava,deneyin bakın,hatta yokuş aşagı motor yardımıyla 200 ü bulup birden boşa alın ve bakın ibre nasıl düşüyor,,denemesi bedava

    insan vucudunun uçaktan atladıgında yerçekimi ile yere düşme hızı saatte en azami 190 km dir ve insan vucudu yoğunluk açısından araba ile mukayese bile edilmezki vucut çok yogundur,,ve bu düşüş aracın yokuş aşağı gitmesi gibi değildir,karşılaştırılamaz bile,KÜTLE NEKADAR BÜYÜKSE HAVANIN DİRENCİ O DENLİ FAZLA OLUR

    SONUÇ OLARAK MOTOR GÜCÜ OLMADAN 240-260 LARI GÖRMEK SÖZ KONUSU OLAMAZ




    hocam 250 ile giderken resmini çektim.bir sürü şey yazmışsın gidemez falan diye ama elimde kanıt var.:)

    sanırım senin aracın 140 bg lik o yüzden böle düşünmen normal.140 lık olanlar 220 yi geçmiyor doğrudur.gt de ise böle bir problem asla yok...




  • BMW M3'ü saymazsak E92 M3 8300dd çevirebilir.

  • slmlar.başlığınıza biz gariban 1.2 tsi 105 leri eklerseniz bizde sevinirik :)) girmişken bir soru sorayım. 1.2 tsi 105 için bir firma ile görüştüm.% 20 ile 25 arası güç sağlayacağını söyledikleri chip takabileceklerini söylediler.araç dsg şanzımanlı,performansı gayet iyi ancak fazlası göz çıkarmaz. yoksa çıkarırmı??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carierer

    slmlar.başlığınıza biz gariban 1.2 tsi 105 leri eklerseniz bizde sevinirik :)) girmişken bir soru sorayım. 1.2 tsi 105 için bir firma ile görüştüm.% 20 ile 25 arası güç sağlayacağını söyledikleri chip takabileceklerini söylediler.araç dsg şanzımanlı,performansı gayet iyi ancak fazlası göz çıkarmaz. yoksa çıkarırmı??

    hangi firma olduğuna bağlı bu işi yapan güvenilir yerler belli zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carierer

    slmlar.başlığınıza biz gariban 1.2 tsi 105 leri eklerseniz bizde sevinirik :)) girmişken bir soru sorayım. 1.2 tsi 105 için bir firma ile görüştüm.% 20 ile 25 arası güç sağlayacağını söyledikleri chip takabileceklerini söylediler.araç dsg şanzımanlı,performansı gayet iyi ancak fazlası göz çıkarmaz. yoksa çıkarırmı??

    bu çip işinden swift gti min başına gelen kalmamıştı oyüzden hiç sıcak bakmıyorum vw motorları her ne kadar sağlam olsada korktum birkere!..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carierer

    slmlar.başlığınıza biz gariban 1.2 tsi 105 leri eklerseniz bizde sevinirik :)) girmişken bir soru sorayım. 1.2 tsi 105 için bir firma ile görüştüm.% 20 ile 25 arası güç sağlayacağını söyledikleri chip takabileceklerini söylediler.araç dsg şanzımanlı,performansı gayet iyi ancak fazlası göz çıkarmaz. yoksa çıkarırmı??


    Sevgili carierer
    Bu konuyu açan arkadaş foruma girmiyor malesef.
    Kendisi ile ara sıra görüşüyorum. Bu konuyu açtığımda konuşurum...

    Chip olayına gelince.... 9 sene boyunca superchips ten yaptırdığım golf 3 gti kullandım.. Aracın performansı arttığı doğru... ama beklenenden önce bazı şeylerin bozulduğunu gördüm.. Chiple birlikte motorun sıcaklığı arttı.. Yazın bunu çok ciddi bir şekilde hissedebiliyorsun.. Heleki son yıllarda daha da artan dış hava sıcaklığı da varken ben tsi aracıma kesinlikle chip yaptırmayı düşünmedim...düşünmemde. Yaz ayında motoru durdurup yağ çubuğunu çekemeyecek şekilde bir motor sıcaklığı var benim aracımda..... Ama yaptırana da yaptırma demem... Karar senin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muradovskiy -- 1 Mart 2011; 11:26:56 >




  • Doğuş 1.2TSI Blue Motion Tec. motoru getirmesi lazım daha az yakıyor 100km/5.3lt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xsw -- 1 Mart 2011; 11:30:39 >
  • superchips mi
  • rocco stock ile otobanda en fazla 230 km h ( dijitalde ) gördüm. Yokuş aşağı. Dijital diyuorum çünkü eski roccolarda dijital hız göstergesi yoktu , analog göstergeninde hız göstergesindeki çubuklar birbirine çok yakın olduğu için oturma pozisyonuna göre kafadan 10 km hatalı okuyorlar sanırım. Düzde ise aracım 220 km anca görür, belki çok uzun düzlük olursa 225 .

    Bunu başka forumlarda yazdığımda tepki almıştım, biz 240 vuruyoruz , 250 , 260 vuruyoruz şeklinde . Nedenini bilemiyorum ama benim aracım gayet motor gücünün ancak 220 leri görebildiğini düşünüyorum. Yani araç motor devir kesici veya limitöre takılmıyor , gayet gücü bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisyilmaz79

    rocco stock ile otobanda en fazla 230 km h ( dijitalde ) gördüm. Yokuş aşağı. Dijital diyuorum çünkü eski roccolarda dijital hız göstergesi yoktu , analog göstergeninde hız göstergesindeki çubuklar birbirine çok yakın olduğu için oturma pozisyonuna göre kafadan 10 km hatalı okuyorlar sanırım. Düzde ise aracım 220 km anca görür, belki çok uzun düzlük olursa 225 .

    Bunu başka forumlarda yazdığımda tepki almıştım, biz 240 vuruyoruz , 250 , 260 vuruyoruz şeklinde . Nedenini bilemiyorum ama benim aracım gayet motor gücünün ancak 220 leri görebildiğini düşünüyorum. Yani araç motor devir kesici veya limitöre takılmıyor , gayet gücü bu kadar.


    Benim bildiğim 240 km/h veya üstüne çıkan 170 lik TSI ların hepsi manuel vites.. Sizinkisi 160 lık yanılmıyorsam ve DSG vites.. Belki DSG olduğundan sınırlama getirilmiş olabilir.




  • iyi gunler arkadaslar,

    Ben de sizler gibi Jetta almayi dusunuyorum, ama 2007 model 170ps olanindan. Bir tane buldum gibi, sahibi doktor bir bey ve ekspertizini yaptirmis (260tl verdigini bastira bastira belirtti), lastikleri degistirmis ve kazasi falan olmadigini soyluyor. Ben Adana'dayim arac Ist.'da ve buradan oraya gidip de bilmedigim surprizlerle karsilasmak istemiyorum. Asagida aracin linkini veriyorum, sizin de goreceginiz uzere hersey fazlasi ile mevcut (xenon, sunroof vs.)
    Acaba bu araci taniyan veya daha oonce bakmis, incelemis olaniniz var mi? Var ise bilgi paylasiminda bulunmasini rica edecegim.

    Bundan onceki arabalarim, Alfa 159, Bmw 850i. Bu arac beni performans olarak bu segmentte tatmin edecek bir araca benziyor, ama 2. el olmasi biraz korkutuyor acikcasi. Daha once forumdan takip ettigim kadari ile ekspertiz raporlarinda da hatalarin oldugu hatta binbir turlu Ali ceniz oyununun dondugunu okumustum. Bir eksper raporu ne kadar guvenilir? 1-2 yerde ayri ekspertiz almak daha mi faydali olur? Aracin sahibi bey genelde is- ev arasi kisa mesafe kullandigini ve ole performans duskunu olmadigini soyluyor (cogu kisi o zaman boyle bir aracla ne isin var diye sormaktan kendini alamaz), ama tabii ki bunu bir kendisi bir de Allah bilir :)

    Arac 4 yasina girmek uzere (2007 Mayis cikisli dedigini hatirliyorum) ve triger zincirini degistirmek gerekiyor sanirim, bunun masrafi nedir? Ayrica 2008 motorunda kullanilan yeni alasimli zincir ile dgistirmek mumkun mudur?

    Eger bu sorularima olumlu yanit alabilirsem (biraz da kendimi kandirma ve gaza getirme eklenince) arabayi satin almak istiyorum. Yakit sorun degil zaten ayda 400-500 km yapiyorum en cok, ki zaten 12 silindirli 5000cc lik aractan sonra muhtemeler kus gibi gelecektir :)

    Aklima takilan en onemli seyler, turbo+kompresor ve mekatronik vs gibi hayati organlarin arizasi ve yuksek meblaglarda masraf cikarmasi. Ozel servislerde bunlardan anlayan helal sut emmis ustalar olabilecegini ve yetkili servisler gibi "pire icin yorgan yakip" ufacik parca icin komple motor, turbo veya aktarma organlarini degistirmeden makul fiyata TAMIR ettirilebilecegini dusunmekteyim.

    Bu tip paranoyalari olan veya bizzat tecrube etmis arkadaslar bilgi ve fikir alis verisinde bulunurlarsa mutesekkir olurum...

    Link:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-volkswagen-jetta-doktordan-orjinal-170ps-38382796/detay

    bir de bunu buldum isterseniz bir bakin (ama gonlum ilkinden yana:))

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-20-bin-kmde-orjinal-170-bg-39238104/detay

    Bu da bugun gordugum bir ilan, 2 kapida herzamanki gibi CIZIKTEN DOLAYI boya varmis, sahibi bey istediginiz yere gosterebiliriz dedi.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-daha-ozelliklisi-yok-43978948/detay


    Saygilarimla,

    Emre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 4 Mart 2011; 2:13:26 >




  • 45.000TL'ye 1.2TSI sıfır Jetta alınıp ABT chip tuning yapılarak 140PS 220NM güç elde edilebilir.

    http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/shop/VW-Polo-6R0-Motortechnik_1708_1402_4/produkt/ABT-power-upgrade-4905/
  • 
Sayfa: önceki 289290291292293
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.