|
Tüm şoförlerin korktuğu bir durumdur triger kayışı kopması. Çok şükür başıma gelmedi, tanıdıklarımda da yaşayan olmadı. Basina böyle bir durum gelen varsa hem sohbet baabında hem de bilgi amaçlı paylaşabilir. Bir de sıfır alıp da kayışı değişmeden ne kadar zorlayan oldu acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






