Tüm şoförlerin korktuğu bir durumdur triger kayışı kopması. Çok şükür başıma gelmedi, tanıdıklarımda da yaşayan olmadı. Basina böyle bir durum gelen varsa hem sohbet baabında hem de bilgi amaçlı paylaşabilir. Bir de sıfır alıp da kayışı değişmeden ne kadar zorlayan oldu acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Triger Kopması Yaşayan Var Mı?



-
-
Şirkette 2 farklı accent blue araç kullandım. 1inde zincir sesini farkedip 220 bin km civarında hemen değişime gittik. Sonra başka bir accent kullanmaya başladım ve o araçta 315 bin km oldu daha zincir sesi dahi gelmedi. Tabi bu büyük bir risk ses olmasada değiştirmek gerek. Zincirli araçlar yine kopmadan evvel ses yapıyor genellikle size uyarı veriyor bu şekilde ama kayışlı araçlarda böyle bi durum yok. Benzinli Focus aracımızda triger sıyırması yüzünden üst kapak açıldı subaplar vs değişti.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kaç km.de sıyırdı trigeri?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
140 binlerde olması lazım üzerinden baya zaman geçti. Sert ve bilinçsiz kullanım da bu km dahada düşük olabiliyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2008 model 1.4 hyundai accent era 190000 kmde iken yolda giderken kayış kopması sonucu stop etti. Arac ablamın defalarca marsa basmış sonra beni aradı çağırdı. Bende bilmediğim için defalarca bende bastım vs sonra aracı tamirciye götürdük triger setini değiştirdi. Değiştirdikten sonra ilk marsta alırsa motor zarar görmemiştir dedi ilk marsta aldı arac çok şükür. Üstüne yaklaşık 1 seneden daha fazla bindi hiç bir şey olmadı. Marşa hiç basmasak 20 kez belki daha fazla basmisizdir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
arkadasin 93 Lada ,triger kopardi, cekici ile sanayiye gitti,yeni triger, sonra devam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eralar sağlamlığıyla biliniyor, ama o kadar marş basmaya biyerlerin bozulması lazımdı.
Demek ki piston ve subaplar arasında kurtaracak tolerans var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abim 206+’ını sıfır almıştı. 70.000km de triger kopardı. Rampayı çıkmaya başlarken vites küçültüyor o anda motor stop ediyor. Allah’tan anlıyor da boşa atıp o anki hızıyla sağa kaçıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
kopma değil de aparatsız triger değişimi sonrası sarsıntı ve düzensiz çalışmaya şahit olmuştum. markaya hakim, ekipmanı olan, ehil usta bulmak gerekiyor triger konusunda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşımın şirket aracı 1.5 dizel Duster 2 ay önce triger sıyırdı. Kilometresi de düşüktü 75.000 civarı olması lazım. Niğde otoyolunda yüksek hızda gelirken sıyırmış. Serviste ne kadar maliyet çıktı bilmiyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracımın kitapçığında zincir triger için değişim km si bulunmuyor. 125k km deyim. Bir de sanırım zincirler motor yağıyla da yağlanıyor. Yağa filtreye azami ölçüde dikkat etmek lszım. Haricinde arada bir kulak kabartmak önemli diye düşünüyorum. Onun dışında kendi adıma kitapçığı da baz alarak risk alıp çok da kurcalamayı düşünmüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zincirli de sorun yok, ses yaparak kendini belli ediyor,
O haldeyken bile 20 30 bin km gidiyor.
Dikkat edilmesi gereken uygun yağ-filtre ve düzenli değişim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar birkaç gün önce klima arızası konusunda aracın v kayışı koptu diye yazmıştınız yanılıyormuyum..
kayış kopması başıma gelmedi
kayış koruma spreyi kullanıyorum
şimdiki aracımda v kayışıda yok
triger zinciri motorun içinde sanırım
-
Evet, gergi rulmanı arizasindan V kayışı koptu. Ben de kayışın döndürdüğü tüm rulmanlari değiştirdim kafam rahat olsun diye.
Şimdi yine o taraflardan rulman sesi geliyor, tahminim devirdaim,
Komple triger devirdaim degiscem bayram sonu.
Tek sorunum sanayide guvenebilecegim bir usta bulamıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu işten huylandığım için 120 bin km de triger + v kayışını değiştirmiştim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam hangi marka model araç kullanıyorsunuz ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2 kere triger yedim. ilk yediğimde bilmiyodum bi anda motor kilitlendi bide marşa zorladım. ne var ne yok yemiş motorda. baya bi masraf açtı. ikincisinde aynı sesi duyunca hemen stop ettim. kayış değişip devam ettim, ikincide tecrübe oldu masraf açmadım. zincirli daha iyi.
-
İkincisinde neden yediniz ki?
Km olarak takip etmediniz mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
takip edildi ama 3-5 gün daha götürsün diye ötelemekten dolayı.
Benzer içerikler
- kampana ve disk farkı
- sigaradan sararmış tavan nasıl temizlenir
- dyno testi zararlı mı
- şahıs şirketi araba almak
- kanuni nerenin malı
- 2024 en çok satan arabalar
- renault symbioz
- kia sportage 2022
- martı tag fiyatları
- lexus gx
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X