Şimdi Ara

Triger kayış değişimi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
1
Favori
118.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • djsoo şayet sente atlatılmışsa tedavisi varmıdır?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gAzE

    djsoo şayet sente atlatılmışsa tedavisi varmıdır?


    Şayet sente atlatılmışsa bu aracın güçten düşeceği anlamına geliyor.Çünkü pistonlar orantılı olarak bir iniş çıkış gerçekleştiremiyorlar.Dolayısıyla aracın motor tepkilerinde anormallikler başlıyor.Örneğin 6500 devir çeviren aracınız 5000 devirde kesiliyor ve ivmelenmesinde bariz bir azalma seziyorsunuz.Ayrıca yakıt tüketiminizde haliyle artıyor.

    Eğer sente atlatıldığından kuşkunuz varsa, mutlaka iyi bir usta yada serviste açtırıp tekrar kontrol ettirin...Genelde pek çok araçta ve kayışta birbiriyle örtüşmesi gereken izler var ki bunlar size fikir verebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djsoo -- 8 Mayıs 2008; 1:52:26 >
  • ok bilgi için teşekkürler dj soo
  • 2004 model Peugeot 206 HDİ arabam var. 85000 km.de , Triger değişimi için Peugeot Turkiye'ye mail attım. Cevap olarak arabamın triger kayışının 180.000 km.de değişmesini öneren yanıt geldi. Servislere sorduğumda ise 1. servis 90000 km.de, 2. servis 120000 km.de değişmesi gerektiğini söyledi. Ben de gelecek yıl arabam 5 yaşında olacağı için kilometreye bakmadan triger kayışını değiştirmeyi düşünüyorum.
    Bence triger kayışı değişimi ile ilgilenenler Peugeot Türkiye'ye mail atarlarsa istedikleri bilgiyi rahatlıkla alabilirler!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Unaysondaj

    2004 model Peugeot 206 HDİ arabam var. 85000 km.de , Triger değişimi için Peugeot Turkiye'ye mail attım. Cevap olarak arabamın triger kayışının 180.000 km.de değişmesini öneren yanıt geldi. Servislere sorduğumda ise 1. servis 90000 km.de, 2. servis 120000 km.de değişmesi gerektiğini söyledi. Ben de gelecek yıl arabam 5 yaşında olacağı için kilometreye bakmadan triger kayışını değiştirmeyi düşünüyorum.
    Bence triger kayışı değişimi ile ilgilenenler Peugeot Türkiye'ye mail atarlarsa istedikleri bilgiyi rahatlıkla alabilirler!!!




    Banada 180 Km dediler .. hatta foruma yazdım yanlış anlamışsındır 80 olması lazım felan dediler ..

    bence dogru olanı 180 Km 80 km pazarlama stratejisi




  • Selam 60.000km de kesin değiştirmelisin olası bir kayış kopmasında sana maliyeti en az 3.000ytl.Peugeot yedek parça satış bayilerinden 3-4 tanesini dolaş ortalama bir fiyata kayışını al derim takması içinde sanayide ustalarla pazarlık yap Triger kayışı ihmale gelmez!!!
    Sevgiler..
  • 60000 binde değiştir v kyışalrını rulmanlarınıda değiştir maliyetide o kadar tutmuyor
  • SELAM KOLAY GELSİN.

    SENİN ARABANIN TRIGER DEĞİŞİM SURESİ KM. OLARAK 80.000 KM . BİR. YIL OLARAKDA 5 YILDA BİR. FİYATI 96,00 YTL BİRE BİR ORJİNAL FİYATI BU YAKLAŞIK 80.00 YTL ARASINDADA DEĞİŞİM UCRETİ OLUYOR.
    BU KONUDA İSTERSEN YARDIMCI OLABİLİRİM OSTİMDE ÖZEL PEUGEOT SERVİSİM VAR.
  • Triger setini mutlaka orjinal taktır, orjinal aracın üzerinde ki kayış Dayco rulmanlar İna markadır bu markalardan başka taktırma derim. Evt bu markaların yan sanayiye göre fiyatları baya yüksek ama gittigidiyor.com 'da triger set diye arat 150 ytl'ye sıfır, içeriği Dayco ve İna marka olan triger set var.
  • iyi günler bende 2002 modelı ver kilometresi ise 63000 yıl olarak geçmis fakat km olarak deyil tafsiyeniz nedir
  • Selamlar ;
    bende de 2003 , 206 SWX LINE 1.4 5P benzinli var 65000 km de, aldığım kişi 90000 bine varmadan triger kayışını değiştirirsin demişti ?
    şimdi ne yapalım, değişelimmi yoksa 80000 gibimi değişelim ?
    orjinal değişim yapsak kaça mal olur?
    triger beraberinde neler değişior ?
    birde bu servisler neden bu kadar pahalı ?

    vallahi arabayı yeni aldık, sürmekten başka bişey bilmiyorum :) bilmemek kötü bişey.
    Aslında bu konuda bilgisi olan arkadaşlar hangi km de ney değişir hangi bakım yapılır kısaca yazabilirlerse sevinirim.

    yakında motor konusunda da uzman olacaz ama biraz zaman gececek anlaşılan :)

    değerli fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UzmanBilgisayarci -- 11 Haziran 2008; 23:13:17 >
  • abkperformans özel servisinin adresini ve tlf alabilirmiyim....bende ostime yakınım...
  • benim aracım triger kayışı 5 ytl.
    değişim 10-15 ytl.



    lada vega. beleş biniyoz araca bide benzin yakmasa ....:)
  • Ülkemizde 2 el araç alırken

    ---"YA KARDEŞİM BİRAZ ÖNCE BAKTIM PAZARDA ADAM SENDEN 2000 - 3000 YTL UCUZ VERİYOR "
    ---"O ZAMAN GİT ONU AL BENİM ARACIM BAKIMLI "


    derler ,

    tabi gidip ucuzunu alırız ,

    adam trigeri değiştirmişmi , lastikleri nasıl ,falan filan bir sürü bakımı varda... olsun ucuzunu alırız,

    alırız sonra da onu değiştir bunu değiştir şunu değiştir derken bakarız ki astarı yüzünden pahalıya geldi.


    Hem bakım lı aracın değerini düşürür ,hem de zarar ederiz

    YALANMI
  • 99 model renault clio 1,6 hatchback 25000 kmde orjinal kmsi :) herkes şaşırıyor henüz triger vs değişmedi... :) Zamanı gelince değiştireceğim araç orjinal ispanyol montaj kısacası avrupalı yapıyor beaa
  • Yine ustası bilir ama ,

    belli süreyi aşmış lastik türevleri değiştirilmeli dir,
  • Benim 2007 fabia 1.4 tdi nin triger değişimi için servis 90.000-95.000 km diyor. Bu günlerde pejo307xt premium arayan ve temizini bulunca hemen alacak olan bir kişi olarak, bu pejo hakkında olumsuz yazılan çizilen bir sürü yorum varken, birde pejo ların parçaları çok kısa sürede deforme oluyor gibi bir düşünce içerisine girmiş bulunmaktayım. Bu 307 ler bana kafayı yedirtecek. Avrupa yapımı bir aracın trigeri 60.000 km de değişirmi arkadaşlar. Bu pejoların mekanik aksamları gerçekten çabukmu yıpranıyor.
  • 206 kitapçıkda 80binde değiştirin diyor.
    ben de bu yıl 99 model 206'ımın triger kayışını değiştirdim ilk defa. 80.000 biraz geçmişti. serviste işçilik dahil 140 küsür YTL'ye maloldu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arsenik123

    Benim 2007 fabia 1.4 tdi nin triger değişimi için servis 90.000-95.000 km diyor. Bu günlerde pejo307xt premium arayan ve temizini bulunca hemen alacak olan bir kişi olarak, bu pejo hakkında olumsuz yazılan çizilen bir sürü yorum varken, birde pejo ların parçaları çok kısa sürede deforme oluyor gibi bir düşünce içerisine girmiş bulunmaktayım. Bu 307 ler bana kafayı yedirtecek. Avrupa yapımı bir aracın trigeri 60.000 km de değişirmi arkadaşlar. Bu pejoların mekanik aksamları gerçekten çabukmu yıpranıyor.



    opel astra g kasa 2000 model 60 binde değişiyor al sana örnek benim 306 80000 de değişti. değişimi 60 bin olan bi dolu araç bulabilirim sana.

    bu arada peugeot türkiyeyi bende bi defa mail atmıştım. ertesi gün hemen aradılar. ilgilendiler. olmadı teknik arkdaşlarına sorup bi daha aradılar. baya iyiler. malzeme deforme konusu saçma ve hayal mahsulü. öyle bişey olabilir mi? bu akdar büyük firmalar öyle bi lekeyle ayakta kalabilirler mi? çocuk olmamak gerek.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Unaysondaj

    2004 model Peugeot 206 HDİ arabam var. 85000 km.de , Triger değişimi için Peugeot Turkiye'ye mail attım. Cevap olarak arabamın triger kayışının 180.000 km.de değişmesini öneren yanıt geldi. Servislere sorduğumda ise 1. servis 90000 km.de, 2. servis 120000 km.de değişmesi gerektiğini söyledi. Ben de gelecek yıl arabam 5 yaşında olacağı için kilometreye bakmadan triger kayışını değiştirmeyi düşünüyorum.
    Bence triger kayışı değişimi ile ilgilenenler Peugeot Türkiye'ye mail atarlarsa istedikleri bilgiyi rahatlıkla alabilirler!!!


    Sanırım bır yanlıslık olmalı eger hala mevcut ıse maılı assagıdakı adrese forwardlamanız mumkunmu

    deran.tuyner@peugeotturkey.com
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.