Şimdi Ara

TRENDYOL SAHTEKARLIĞI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
3.617
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Ekşisözlük'te arkadaşımın konu hakkında açtığı başlık. Konuyu aşağıda anlattım. sizlerden yaşadığım mağduriyet için destek istiyorum.TRENDYOL SAHTEKARLIĞI
    9 kasım günü s78459758 sipariş numarası ile 4.249 tl’ye trendyol'dan bu televizyonu aldım. ürünün kargolama bilgisini kontrol etmek için siteye girdiğimde siparişimin benden habersiz iptal edildiğini gördüm. bilgi almak için canlı chat’te pembegül isimli kişiyle görüştüm. pembegül hanım ürünün tedarik edilemediğini o yüzden iptal ettiklerini ve olayı telafi için 50 tl alt limitli 20 tl hediye çeki vereceğini belirtti. akşamüstü tekrar siteye girip bütçeme uygun bir ürün aramaya başladığımda gerçeği işte o zaman gördüm. bana sabah ellerinde olmadıklarını söyledikleri ürün akşam satıştaydı. tahminimce ürünün fiyatını sisteme yanlış girdiler ve bunu ürün satılınca fark ettiler. fiyatı yanlış girdik diyemedikleri için de stokta yok yalanını söylediler. trendyol aldığım ürünün iadesini yapacağını ve eğer ürünü taksitle aldıysam bankanın para iadesini taksitle yapacağını söylediler. bu demek oluyor ki benim param 3 taksit halinde ödenecek çünkü ürünü taksitle aldım. şuan kredi kartımın limiti bu olay yüzünden doldu. tv alabilmek için 4 ay beklemem gerekiyor. şu sıralar başlayacak 11.11 kampanyalarından da kredi kartımın limiti dolduğu için alışveriş yapamayacağım.
    talihsizlikler olabilir, gerçekten stok yanlış girilmiştir, en nihayetinde ücret iadesi de taksitli bile olsa yapılıyor. ancak stok sorunu diye belirtildikten sonra aynı ürünü çok daha yüksek fiyattan satışa koymak müşteriyi aptal yerine koymaktır. ayrıca kredi kartı limitimin de gerçekleştiremediğim bir alışveriş yüzünden dolması beni zarara uğrattı. aynı ürünü tekrar almaya kalksam fazladan 3250 tl ödemem gerekirken bu olayı unutmam için verdikleri 20 liralık hediye çeki de dilenciye sadaka verir gibi oldu.

    müşteriyi aptal yerine koymak ve bundan sıyrılmak bu kadar basit olmamalı. tüketici hakem heyetine başvurmak için dosyamı hazırladım. trendyol artık benim gözümde sorumsuz, sahtekâr, yalancı ve rezil bir firma.
    instagram’dan şikayetimi dile getirdiğimde ne dedikleri anlaşılmayan bir şey yazmışlar.TRENDYOL SAHTEKARLIĞIekşisözlük



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hknerva -- 10 Kasım 2018; 22:59:59 >







  • rezalet gibi rezalet. 4 ay a kim öle kim kala.
  • ekşici diye özel muamele görecek değil , sıcak fırsatlar konudışına açın konuyu
    hem burda günde birkaç tane bu olaydan yaşanıyor, klasik ekşici abartması olmuş , bizle dh ölücüleri diye dalga geçmesini biliyorlar, al hadi uğraş dur ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Foxxly

    rezalet gibi rezalet. 4 ay a kim öle kim kala.
    standart uygulama bu
  • Terbiyesizlik bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahh ahh bize ölücü diyenlere bak kendileri düştü bizim bin kere düştüğümüz hale 😇

    Thh ver onlar uğrassın sen ne uğraşıyon

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • E devlet Ten Tüketici Hakem Heyetine başvur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Dostum özel muamele istemiyorum. Ekşide başlığı benim ricam üzerine açtı. 2 gündür trendyolla görüşüyorum. Bu kadar yalancı sahtekar bir firma görmedim. Konuyu paylaşma nedenim biz müşteri aptal yerine koymaları. Konuya ilgin için teşekkür ederim.
  • dostum her kredi kartında usul nedir bilmiyorum ama iade ödeme ay ay yansıyor doğru ama zaten bu ödeme kartına yansıdığında kartında o kadar limit açılır(tamamı). yine de hakkını ara, limitte problem yaşamazsın tahminimce int şubeden bir kontrol et

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam,

    Aynısı bugün benim de başıma geldi. 1400 TL'lik bir siparişimi iptal ettiler ama 1600 TL ile yeniden satışta :)
    Alibaba önce yönetim anlayışını değiştirmesi gerekiyor anlaşılan.
  • Trendyoldan herşey beklenir şaşırmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cokbaska

    Ahh ahh bize ölücü diyenlere bak kendileri düştü bizim bin kere düştüğümüz hale 😇

    Thh ver onlar uğrassın sen ne uğraşıyon
    O onların ayıbı. Belki inanmazsın 3 aydır o boyutta tv bakıyorum. Tam buldum dedim meğer tuzağa düşmüşüm. n11'in 11.11 kampanyasına 1 saatten az kaldı kartımın limiti yok çaresizce izliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba27

    E devlet Ten Tüketici Hakem Heyetine başvur.
    Seçeneklerimden biri ama şuan hakem heyetleri inanılmaz yoğun. En erken 1 sene sürer. Bu başlığı açmamdaki asıl amaç biz müşterilere karşı keyfi tutumlarını yanlarına bırakmamak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknerva

    Dostum özel muamele istemiyorum. Ekşide başlığı benim ricam üzerine açtı. 2 gündür trendyolla görüşüyorum. Bu kadar yalancı sahtekar bir firma görmedim. Konuyu paylaşma nedenim biz müşteri aptal yerine koymaları. Konuya ilgin için teşekkür ederim.

    tamamen kuralına göre oynuyorlar, urun yok deyip göndermeme hakkı var , taksitli alışverişi taksitli iade var
    ekşici arkadaşa söyle, edevletteki thh üzerinden şikayette bulunsun, ekran görüntüsü de varmış, o tvyi seve seve alır trendyoldan

    tek çıkar yol bu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba27

    E devlet Ten Tüketici Hakem Heyetine başvur.
    8 aydır kazandıgım kararı bekliyorum, onada uymuyorlar yani,icraya verdım bakalım ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geri ödemeyi peşin yada taksitle yapması kullanılabilir limiti etkilemez
  • Hala anlamadınız mı burası ortadoğu kardeşim burda ne 11.11 olur ne black friday burda hergün yaşayabildiğine şükretmen gerek.Olabildiğince sesinizi çıkarmaya bakın sosyal medyada.Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastforyou

    8 aydır kazandıgım kararı bekliyorum, onada uymuyorlar yani,icraya verdım bakalım ne olacak

    Alıntıları Göster
    Sonucu benimle de paylaşın hocam. Lazım olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknerva

    Dostum özel muamele istemiyorum. Ekşide başlığı benim ricam üzerine açtı. 2 gündür trendyolla görüşüyorum. Bu kadar yalancı sahtekar bir firma görmedim. Konuyu paylaşma nedenim biz müşteri aptal yerine koymaları. Konuya ilgin için teşekkür ederim.

    tamamen kuralına göre oynuyorlar, urun yok deyip göndermeme hakkı var , taksitli alışverişi taksitli iade var
    ekşici arkadaşa söyle, edevletteki thh üzerinden şikayette bulunsun, ekran görüntüsü de varmış, o tvyi seve seve alır trendyoldan

    tek çıkar yol bu

    Alıntıları Göster
    Bilgilendirmen için teşekkür ederim. Bu arada olay benim başıma geldi. Başlığı ekşi hesabı olan bir arkadaştan açmasını rica ettim. Evet haklısın mesajdaki söylediklerini yapmaya hakkı var.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.