Şimdi Ara

Trendyol Büyük Ağustos Fırsatları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
5
Favori
19.027
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sezer.er kullanıcısına yanıt



    geldi yine Büyük Ağustos
    böceği

    Burda başlık açmış durmayacakmış
    Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği !!!
  • Trendyol yönetimi, donanımhaber'e para verip melike'ye reklam konusu açtıracağına 100/50 kupon dağıt, dh sıcak fırsatlar müdavimlerini başka türlü memnun edemezsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uncrowned king -- 17 Ağustos 2020; 22:0:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musti35

    Uzun zamandır(2-3 ay) takip ettiğim bir TV var.

    Trendyol'da 4170-4200 TL arası fiyatta sürekli.
    Büyük Ağustos kampanyası geliyor diye haftasonu direk 4400 TLye çıkarmışlar.
    İndirimle aynı fiyata verecekler yine.

    İşte Büyük Ağustos demek bu oluyor
    Yine şaşırtmadı Trendyol.

    Ne yazdıysam aynısı oldu. 4400 TLden 4200 TL'ye düşürmüşler.

    Bunun adı yüzsüzlük
  • 100e 50 olmadığı sürece tırt

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Büyük çöp indirimi, neredeyse çoğu şey bildiğimiz fiyatlarda, hatta üzerine çıktıkları ürünler bile var.Bi kerede sloganınıza yakışır indirim yapın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • öbür konuda kalmasın buradaki insanlar da okusun...

    "bir kulaklık aldım bu lanet siteden, bozuk ve sahte çıktı.

    bozuk ve sahte ürünü aldığım gibi iade ettim. 20 saniye bile açıkta durmadı ürün.

    ürün tekrar satışa uygun olmadığı gerekçesiyle iade edilemiyormuş (jetlatinlerinin hiç birisine zarar vermedim). 1 ay iade onay süreci diye bekletip iade reddedildi dediler ve bozuk ürünü gönderdiler. yani bozuk ve sahte ürün satıp iade onaylamıyorlar.

    çok şanslıyım ki hak ve hukuk biliyorum yoksa paraya yatacaklardı. 1 aydan çok uğraşıp iade onaylattım."
  • bir kaç hesap ekmiştim tarlaya

    hasat ve harman gününü bekliyordum

    işimiz büyük Ağustos böcüğüne kaldı

    galibağa kaldı Nadasa

    100e 50 olmadığı sürece Pırt !

    Trendyol Büyük Ağustos Fırsatları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasseine

    öbür konuda kalmasın buradaki insanlar da okusun...

    "bir kulaklık aldım bu lanet siteden, bozuk ve sahte çıktı.

    bozuk ve sahte ürünü aldığım gibi iade ettim. 20 saniye bile açıkta durmadı ürün.

    ürün tekrar satışa uygun olmadığı gerekçesiyle iade edilemiyormuş (jetlatinlerinin hiç birisine zarar vermedim). 1 ay iade onay süreci diye bekletip iade reddedildi dediler ve bozuk ürünü gönderdiler. yani bozuk ve sahte ürün satıp iade onaylamıyorlar.

    çok şanslıyım ki hak ve hukuk biliyorum yoksa paraya yatacaklardı. 1 aydan çok uğraşıp iade onaylattım."
    Ne gariptir ki Trendyol'dan aldığım iki ürün de faturasız geldi. Müşteri hizmetlerine sorduğumda şaka gibi bir cevap geldi :"Faturayı ne amaçla istiyorsunuz" dediler. Faturasız ürün satmanın suç olduğunu söyledim de, "kaydınızı alıyorum dediler". Çok garip bir site anlayacağınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasseine

    öbür konuda kalmasın buradaki insanlar da okusun...

    "bir kulaklık aldım bu lanet siteden, bozuk ve sahte çıktı.

    bozuk ve sahte ürünü aldığım gibi iade ettim. 20 saniye bile açıkta durmadı ürün.

    ürün tekrar satışa uygun olmadığı gerekçesiyle iade edilemiyormuş (jetlatinlerinin hiç birisine zarar vermedim). 1 ay iade onay süreci diye bekletip iade reddedildi dediler ve bozuk ürünü gönderdiler. yani bozuk ve sahte ürün satıp iade onaylamıyorlar.

    çok şanslıyım ki hak ve hukuk biliyorum yoksa paraya yatacaklardı. 1 aydan çok uğraşıp iade onaylattım."
    ben güvenilir satıcılar dışında alışveriş yapmam. geçen sene bir satıcıdan aldım, satıcı 20gün sonra yanlış ürün yolladı, iadeyi onaylamadı. ty de 1 ay oyaladı. hemen bankaya itiraz formu yolladım, aldım paramı.
  • Ne gereksiz boşboğaz insanlar var şu forumda be!
  • Askerdeki kardeşime atlet göndereceğim. 6 lı tutku atletler 30-35 lira görünüyor. M beden seçince 70 liraya fırlıyor. Ne saçma bir iş bu? Bir tanesi de konudaki kampanyaya dahil güya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hypnosemir kullanıcısına yanıt
    ben de kafayı yedikten sonra tüketici haklarına başvuru yaparken fark ettim. kargoda fatura yoktu. sitede fatura görüntüleme yerinde de fatura eklenmemişti. müşteri hizmetlerini arayıp faturamı istedim, 1 hafta beklettiler faturayı görmeden en sonunda iademi yaptılar.
  • trendyoldan malzeme alınmaz iade süreci tam bir facia garantiye gönderiyon zart zurt onlar onay verirse iade alıyolar böyle iş mi var elektronik cihaz almısım bozuk gelmiş niye garantiye göndericem geri iade alman gerekiyor daha bu çinli şirketlere 1 tl bile yok amazondan şaşmıcaksın :D
  • Konuyu görüp yorumları okuyunca yazma gereği duydum, 20 tl civarına spor için kaliteli tişört stoğu yaptım decathlon’da kendi markası 37 tl siz düşünün, iade konusunda da daha geçen hafta iadeye verdiğim bir ürün 2 gün içinde iade oldu para anında bankaya yattı, sizin beklentilerinizi bilemem fakat ben son zamanlarda Trendyol’dan oldukça memnun kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malesef trendyol'da sahtekar satıcılar var ve şirket bunları kolluyor, çok dikkatli olun ya da hiç almayın amazon'dan alın güven içinde
  • Bence admin, konuyu açıp açtığı konu içeriğiyle hiç ilgilenmeyen kişilerin açtığı konuları kapatmalı.
    Sadece bir reklam olmuş oluyor aksi halde. Kurum reklam vermek istiyorsa bunu ücretli bir şekilde isterse bu forumda isterse başka bir yerde yapsın. Bu şekilde konu açmak hit veya tık almaktan başka bir işe yaramaz.

    Melikeyi de banlasınlar artık. İlle hakaret vs gibi konularda banlama olmasın. Bariz manupilasyon yapanlarda banlansın.
    Konuyu şikayet edeceğim bakalım sonuç alabilecekmiyim.
  • Devlet el atmadığı sürece kandırmacalı sözde kampanyalar devam eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı arkadaşlar yazmış ama bende eklemeler yapmak istiyorum.
    Trendyolda çok fazla işportacı var ve trendyol bunları kolluyor.
    Tek tedarikçi firmanın ürünlerini 10-15 farklı satıcı hesabıyla satışını yapıyorlar.
    Aldığınız ürünlerin faturaları gönderilmiyor, e-fatura istediğinizde sorun var diye uyarı çıkıyor, telefonla ulaşıp istediğinizde ise 'Neden fatura istiyorsunuz? diye soruyorlar?!? ve yine göndermiyorlar.
    A marka ürünü 5 tane ayrı satıcı satıyor diyelim. A marka ürünü 1. satıcıdan alan müşterinin ürün ve satıcı hakkında yazdığı yorum, 5. satıcının sattığı ürünün altında çıkıyor.
    Olumsuz yorum satıcı veya ürün kaynaklı ise o yorum kesinlikle onaylanmıyor.
    Trendyolun sadece komisyon aldığı için bu kadar ahlaksızlığa göz yumduğuna inanmıyorum, bir çok tedarikçi firma ve yukarda yazdığım gibi bu tedarikçi firmanın ürünlerinin satan yüzlerce sözde satıcı direkt trendyol ile bağlantılı.
    Ek olarak unutmuşum yazmayı, aldığınız ürün eksik, hatalı saçma sapan birşey geldi.
    Ürünü iade ettiğinizde gönderdiğiniz tedarikçinin bu ürünü kontrol edip geri ödeme yapılması için HERHANGİ BİR SÜRE SINIRI yok.

    O eski her hafta müthiş markaların indirimli ürünlerini süre sınırlamasıyla satan trendyol çok çok değişmiş. Kontrol edilmesi, denetlenmesi için her yere başvuruyorum.
    Umarım sonu markafoni gibi olur, yıllar sonra da unutulur. KK bilgilerinizi satacak yer ararlar.


    Aynı zamanda daha 2 gün önce şikayetvardan yaptığım şikayet sonrası yorum kriterleri bölümüne (2 gün önce yoktu) böyle bir uyarı eklemişler, insanlar tıklayıp okursa.

    quote:

    Aynı ürün farklı tedarikçiler tarafından sunulabilir, ancak ürün yorumları ortak listelenir. Bu durumda ürün yorumlarının müşterilerimizi yanlış yönlendirmemesi için eksik/kusurlu ürün, yanlış ürün gönderimi, teslimat, paketleme ve ürün orjinalliği gibi satıcı ve hizmet geribildirimlerini sipariş detay sayfasındaki “Satıcı Değerlendir” kısmında değerlendiriyoruz.

    Bu konuları içeren ürün yorumlarını yayınlamasak da ekiplerimizin bunları okuyup değerlendirdiğinden ve aksiyon aldığından emin olabilirsiniz. Trendyol kalitesine uygun olmayan ürünleri yayından kaldırıp, memnuniyetsizliğine sebep olacak hizmetlerimizi ve işbirliklerimizi iyileştirmeye çalışıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sehan26 -- 18 Ağustos 2020; 18:23:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sehan26

    Bazı arkadaşlar yazmış ama bende eklemeler yapmak istiyorum.
    Trendyolda çok fazla işportacı var ve trendyol bunları kolluyor.
    Tek tedarikçi firmanın ürünlerini 10-15 farklı satıcı hesabıyla satışını yapıyorlar.
    Aldığınız ürünlerin faturaları gönderilmiyor, e-fatura istediğinizde sorun var diye uyarı çıkıyor, telefonla ulaşıp istediğinizde ise 'Neden fatura istiyorsunuz? diye soruyorlar?!? ve yine göndermiyorlar.
    A marka ürünü 5 tane ayrı satıcı satıyor diyelim. A marka ürünü 1. satıcıdan alan müşterinin ürün ve satıcı hakkında yazdığı yorum, 5. satıcının sattığı ürünün altında çıkıyor.
    Olumsuz yorum satıcı veya ürün kaynaklı ise o yorum kesinlikle onaylanmıyor.
    Trendyolun sadece komisyon aldığı için bu kadar ahlaksızlığa göz yumduğuna inanmıyorum, bir çok tedarikçi firma ve yukarda yazdığım gibi bu tedarikçi firmanın ürünlerinin satan yüzlerce sözde satıcı direkt trendyol ile bağlantılı.
    Ek olarak unutmuşum yazmayı, aldığınız ürün eksik, hatalı saçma sapan birşey geldi.
    Ürünü iade ettiğinizde gönderdiğiniz tedarikçinin bu ürünü kontrol edip geri ödeme yapılması için HERHANGİ BİR SÜRE SINIRI yok.

    O eski her hafta müthiş markaların indirimli ürünlerini süre sınırlamasıyla satan trendyol çok çok değişmiş. Kontrol edilmesi, denetlenmesi için her yere başvuruyorum.
    Umarım sonu markafoni gibi olur, yıllar sonra da unutulur. KK bilgilerinizi satacak yer ararlar.


    Aynı zamanda daha 2 gün önce şikayetvardan yaptığım şikayet sonrası yorum kriterleri bölümüne (2 gün önce yoktu) böyle bir uyarı eklemişler, insanlar tıklayıp okursa.

    quote:

    Aynı ürün farklı tedarikçiler tarafından sunulabilir, ancak ürün yorumları ortak listelenir. Bu durumda ürün yorumlarının müşterilerimizi yanlış yönlendirmemesi için eksik/kusurlu ürün, yanlış ürün gönderimi, teslimat, paketleme ve ürün orjinalliği gibi satıcı ve hizmet geribildirimlerini sipariş detay sayfasındaki “Satıcı Değerlendir” kısmında değerlendiriyoruz.

    Bu konuları içeren ürün yorumlarını yayınlamasak da ekiplerimizin bunları okuyup değerlendirdiğinden ve aksiyon aldığından emin olabilirsiniz. Trendyol kalitesine uygun olmayan ürünleri yayından kaldırıp, memnuniyetsizliğine sebep olacak hizmetlerimizi ve işbirliklerimizi iyileştirmeye çalışıyoruz.
    Fatura göndermeyenleri direkt bakanlığa şikayet edin hocam.
  • oooooooooooo büyük çakmacılar kampanya mı yapmış.

    Canı yanmak isteyen alsın veya parasını 1 ay işletmek isteyen :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.