Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TRENDYOL 9-10-11 Kasim Kampanyasi Bitti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir Kullanıcı, 8 Masaüstü Kullanıcı
538
Cevap
36
Favori
110.591
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> TRENDYOL 9-10-11 Kasim Kampanyasi Bitti
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    11031 Mesaj
    Ben gece basliyor.



    Indirimli urunleri bu baslik altinda uc gun boyunca toplayabiliriz.



    Edit : bitti arkadaslae hayirli olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ` quaD. -- 12 Kasım 2019; 6:38:19 >



  • ben size olacakların kısa bir özetini geçeyim..

    indirim olacak mı tabikide birçok üründe indirimler olacak..

    hanımın beğendiği yemek masasına koymak istediği bir ürün vardı aylarca 169 tl ye satıldı bu.. bende her erkek gibi yahu çerçöpe para verme derim ama her defasında kıyamam alırım.. selfy kampanyası ile aldık..

    Şimdi uzun süredir fiyatı sabit yakın zamanda selfy kodu ile aldığım ürün; 135 TL



    Bu da kampanya öncesi güncelledikleri fiyatla aynı ürün 339 TL;



    zaten sattığı fiyatı sizlere sepette %50 indirim vaaay müthiş 11.11 fiyatlara baaakk
    yani diyeceğim şu ki hanımlar beyler çok merak edenler şöyle bir turlasın ama yatın uyuyun daha iyi..

    vakti olmayanlar için konu özeti;

    -n11 güzellemesi
    -site çöktü
    -bir cekete 600tl verdim,kardayım
    -indirim falan yok yatın uyuyun
    -site çöktü!
    -site çöktü demiş miydim?
    -bilerek çökerttiler
    -selfyciler karda
    -site çökmüş beyler
    -''işi bilten çıksınxd'' şakasının ardından istiklal marşı ve kapanış.

    şu ülkede doğru düzgün ahlaklı bir tane e-ticaret firması olmaz mı arkadaş!? al birini vur ötekine.
    hepsi üçkağıtçı, reklamlarla insanların bilinçaltını etkileyip indirim yalanlarıyla alışverişe teşvik etmeye çalışmaktan başka bir şey yaptıkları yok, bilinçli tüketici bunlara itibar etmez, ayrıca trendyol'un agresif reklam politakasından nefret ediyorum reklamları her yerden karşıma çıkıyor!
    arada tek tük ürünlerde minimum miktarlarda indirim yapıp bütün ürünlerde gerçekten indirim varmış algısı yaratıp milleti keriz yerine koyuyorlar!

    berkay956 b kullanıcısına yanıt
    @berkay956 demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    Ya çıldıracağım ülker çubuk kraker paylaşana etiyi mi atalım?

    Shellden mazot alan adama BP'Den niye almıyorsun yoksa petrol mühendisi misin? modunda sorular mı soralım? Yumoş'u daha ucuza atıyorsan at atmıyorsan kaybol.

    Bir furya aldı başını gidiyor arkadaşlar indirim yoktur diye ancak siz indirim yok yazdıkça konu üste çıkıyor. 11.11 geliyor diye üzerimde bir fırsat kaçacak diye ürperti var o yüzden konular üste çıktıkça girip bakıyorum ama hep aynı manzara lütfen artık indirim yok diye yazmayın konu 26 sayfa olmuş dişe dokunur birşey yok.

    Trendyol bence bu indirim traşını bıraksın, bu foruma takılan kimseyi kandıramazlar. Yazık yani bu kadar beklenti yaratıp bu kadar hayal kırıklığına gerek yoktu.

  • Çavuş
    52 Mesaj
    İndirim falan olmaz hocam yatıp uyuyalım iyi geceler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    46 Mesaj
    Bindirimdir o indirim olsa duramazsın



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    uzun ince bir yoldayim...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Bekliyoruz bakalım o kadar reklam yaptılae



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    11477 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Patren


    Bekliyoruz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Katılım zamanı: 04 Haziran 2001

    Intel Core i7 6700T 3.4GHZ // MSI H110M PRO // MSI RX 470 GAMING X 8G // HI-LEVEL 8x2 GB 2133MHz DDR4 // WD 3.5 1TB // Aerocool V2X 500W ////SAMSUNG 750 EVO 250GB // HyperX Cloud II Origin İD: PatrenTR
  • Er
    14 Mesaj
    3 gün 3 gece düğün bile yapsak indirim olmaz bir n11 ise yarar oda kuponu olanlara 👍



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1233 Mesaj
    10000 tane trendyol konusuda acsanız yinede tırttttttttt
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Türkiye'de 11/11 indirim olayı yok. Bir gün öncesi bindirim yapıp, 11/11 'de indirim adı altında eski fiyatına çekmekten ibaret. Yerseniz. Milleti enayi yerine koymaktan başka bişey değil.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Eğer Bir Yerde Küçük İnsanların Büyük Gölgeleri Oluyorsa, Orada Güneş Batıyor Demektir...
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    Sepetimde 10 tane ürün attım bakalım hangisinde indirim olacak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    111 Mesaj
    O kadar reklam yapacağına o reklam ucretlerini indirime yansitsaydi da faydalansaydik



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Dikkat edin çakma ürün alabilirsiniz!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    376 Mesaj
    ben size olacakların kısa bir özetini geçeyim..

    indirim olacak mı tabikide birçok üründe indirimler olacak..

    hanımın beğendiği yemek masasına koymak istediği bir ürün vardı aylarca 169 tl ye satıldı bu.. bende her erkek gibi yahu çerçöpe para verme derim ama her defasında kıyamam alırım.. selfy kampanyası ile aldık..

    Şimdi uzun süredir fiyatı sabit yakın zamanda selfy kodu ile aldığım ürün; 135 TL



    Bu da kampanya öncesi güncelledikleri fiyatla aynı ürün 339 TL;



    zaten sattığı fiyatı sizlere sepette %50 indirim vaaay müthiş 11.11 fiyatlara baaakk
    yani diyeceğim şu ki hanımlar beyler çok merak edenler şöyle bir turlasın ama yatın uyuyun daha iyi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snl_ -- 8 Kasım 2019; 21:45:52 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    Şimdi tekrar kontrol ettim bir çok ürünü siteden kaldırmışlar sepetimde ki ekli ürünleri tekrar arıyorum bulunamadı diyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    942 Mesaj
    Büyük ihtimal çöp tırt çıkacak ve umarım millet bu tongayı yemezde reklam parasından zarara girerler , tv izlemiyoruz netten bakıyoruz gelişmelere youtubede her videoda bunların reklamı var



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1173 Mesaj
    Uygun fiyat olursa alırım. Piyasadaki ürünlerin fiyatından haberdarız. Uygun fiyat denk gelirse affetmem. Zaten n 11 de bir dolu alışveriş yapacağız, a dan z ye ev ihtiyaçları falan. Trendyol olmazsa n 11 deyiz 11 kasım da



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    End Of The Road. No One There. Killing Me Killing You. You Are The One. Aika Multaa Muistot. ( Ville Laihiala )


    don't cry....
    soldier of fortune...
    ..but why why why can't it be oh can't it be mine..
    ...and I still wonder if you ever wonder the same and I still wonder...
  • Yarbay
    11031 Mesaj
    Lescon ayakkabida baya indirim var



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2416 Mesaj
    Küçük ev aletlerinde fiyatlar fena değil, bi tık daha inse güzel olur.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PS4 Kardeşlik Alışveriş Sayım: 8 , Referansları PM'den sorunuz
  • Yarbay
    6485 Mesaj
    50K bütçeyle indirimleri bekliyorum.

    1- GG

    2- Amazon

    3- N11

    4- Trendyol

    Açıkçası sıralamam bu şekilde, genelde en iyi indirimleri GG yapıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
google reklamları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.