Şimdi Ara

Transpoter ile Yaşanan Kazada Audi a8 2ye bölündü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kaynak.

    https://www.log.com.tr/inanilmaz-olay-audi-r8-volkswagen-transporter-kazasinda-ikiye-bolundu/

    Demek ki sadece tofaş grubu 2'ye bölünmüyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • A8 değil, r8

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • A8 diye merakla geldim ama R8 imiş o da normal zaten. Resimleri açmadan söylüyorum B sütunu sonrası ayrılmış kabin sapa sağlam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürücü yürüyerek çıkmış audi R8'den, kafes sağlam gerisi önemli değil. Bu haber ile audi övülmüş oldu haklı olarak tebrik etmek lazım audiyi. Bazı spor araçlarda böyle teknoloji mevcut, araç parçalansa bile sürücü kabini sağlam kalabiliyor. Biz araçların kaza sonrası durumuna baktığımız için hemen araç sağlam değilmiş diyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 1 Kasım 2018; 10:50:23 >
  • A8 diye merak edip gelmiştim. Düzeltin şu başlığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kabin sağlam isterse on beşe bölünsün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor ile kabini bağlayan alüminyum subframeler kopuyor, modern supercarlarda sık görülür, kabine bir etkisi yoktur.

    Transpoter ile Yaşanan Kazada Audi a8 2ye bölündüTranspoter ile Yaşanan Kazada Audi a8 2ye bölündü

    Tofaşlarda kabin ön direğin dibinden konserve kutusu gibi açılıyor. Genelde de iki arabadan kaynakla tek araç yapılan tofaşlar bölünür.




  • transporter nerede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    A8 diye merakla geldim ama R8 imiş o da normal zaten. Resimleri açmadan söylüyorum B sütunu sonrası ayrılmış kabin sapa sağlam.
    hocam , tofaşta da aynı teknoloji var



    Transpoter ile Yaşanan Kazada Audi a8 2ye bölündü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    transporter nerede
    yoluna devam etmiş kazadan sonra

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilerek yapılan bir şey veyronda da var ön ve arka kısım bildiğim kadarıyla 16 civata ile bağlanıyor bu tarz durumlarda ayrılıp etkiyi azaltmak için.
  • Bunda şaşılacak bişey yok. Bugatti Veyron, Chiron, Audi R8 gibi araçlar zaten 8 adet titanyum vidayla tutturuluyor. Çok sert kaza anında vidalar kırılsın diye tasarlanmış zaten. Bahsettiğim modellerin üretim belgesellerini izlerseniz demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E tamam işte aynı teknoloji tofaş arabada da var.Youtube dan izleyebilirsiniz tofaşın 2 ye ayrılıp içindekilerin yürüyerek çıktığını.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya arkadaş böyle otomobil bilgisinden yoksun insanlar bir de konu açıyor ya delireceğim ya bu ülkede.

    Ayrıca bu konu açılmıştı.
  • aresGTi kullanıcısına yanıt
  • "Cürüh bu Avdiler yaaaauuuvvv"...

    Bir de bunun arkadan çarpıp da kabine darbeyi ulaştırmamak için hemen bükülen arabalar için söylenen versiyonu var. Bi bitmediler.

    "Bah gördün mü, bizim aaamed abinin Hundayi Aksente arkadan Basat çarptı araba darmadağın oldu, bizimkinde bişey yoh, hani sağlam dedikleri araba bu mu auehuhauhuha"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    hocam , tofaşta da aynı teknoloji var





    Alıntıları Göster
    Tofaş A sütununun oradan çürüyor, bütün yük taban sacına biniyor. Araç esnedikçe taban sacı da yoruluyor. Sonra ilk darbede ağır olan motor yorgun taban sacını yırtarak çekiyor ve araç tam A sütunundan bölünüyor.

    Spor araçlarda ise, kabin ve motor bölümü arasından araç istenerek ayrılıyor.




  • Bizde 2016 model bi araba var. Tanıdık 2007 modelini aldı. "Bak sizin arabanın kaportasına dokun içeri giriyor, 2007 model taş gibi taş" diyor. Gekde bu adama artık kabini korumaya önem verildiğini anlat
    (Model söylemiyorum çünkü modele takılmaya gerek yok.


    Adamlar motor yanarsa kıçın tutuşmasın diye arabanın arka tarafını ayri tasarlamış. Dhde bi üye gelsin araba ikiye bölündü diye seni kötülesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zQrba -- 1 Kasım 2018; 12:14:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aresGTi

    Bu mesaj silindi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.