Şimdi Ara

trafik muayene 8temmuzda açık olurmu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bayram biliyorsunuz 9 gün oldu(toplamda) acaba 8 temmuzda açık olurmu? bilgisi olan varsa palaşırsa sevinierim



    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • www.tuvturk.com.tr adresine girip bakabilirsin...Birşey yazmıyorsa o güne randevu almaya çalış bakalım ne olacak?
    _____________________________
  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt
    ravdevuyu veriyor cumaya gittigimde kapalıyız çıkmasın diye soruyorum neyse alalıyım bari ordaki eksos emisyon pulu veriyorlar 10lira ile 20 lira lırlarmı acaba böyle çakalıklara sinirim bozuluyor
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rigor Mortis

    ravdevuyu veriyor cumaya gittigimde kapalıyız çıkmasın diye soruyorum neyse alalıyım bari ordaki eksos emisyon pulu veriyorlar 10lira ile 20 lira lırlarmı acaba böyle çakalıklara sinirim bozuluyor

    Randevuyu veriyorsa tamamdır...


    Ana sayfada böyle bir yazı var...

    TÜVTÜRK Araç Muayene İstasyonlarımız 4 Temmuz Pazartesi günü saat 13:00’den 8 Temmuz Cuma gününe kadar Ramazan Bayramı nedeniyle kapalı olacaktır. 8 Temmuz Cuma günü hizmet vermeye başlayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D@rbeli M@tk@p -- 5 Temmuz 2016; 21:55:02 >
    _____________________________
  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt
    bende sadece bayramınız kutlu olsun diyordu yine teşekkürler herkese
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Ben olsam muayene merkezine tel edip işi garantiye alırım
    _____________________________
    Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
  • Bende muayneye gidicem de konu fazlalığı yaratmadan birsey soruyim yangin tüpü gereklimi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dawras

    Bende muayneye gidicem de konu fazlalığı yaratmadan birsey soruyim yangin tüpü gereklimi ?

    evet gerekli
    _____________________________
    Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
  • TiSKE kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim gitmeden once aliyim bir tane bagajda dursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • dawras kullanıcısına yanıt
    patinaj zinciri ve ilk yardım setide gerekli
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Rigor Mortis kullanıcısına yanıt
    Onlar zaten yaz kis bagajda da yangin tupu almam lazim tek. Cevap icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.