Şimdi Ara

Trafik Kazası -- Clio Symbol VS. Volvo S40

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
2
Favori
4.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 34
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • goodorevil (6 mesaj) nacker (5 mesaj) TEPEE PREMİUM PACK (3 mesaj) Polestar191 (3 mesaj) ali9949 (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (29 mesaj) Mobil (16 mesaj) Uygulama (5 mesaj)
  • @
7 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Trafik Kazası -- Clio Symbol VS. Volvo S40
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1630 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Öncesinde açıklamak isterim ki internette,sağda solda, görülen kaza fotoğraflarına bakarak, kazanın hangi şartlar altında gerçekleştiğini bilmeden az hasar alanı göğe çıkarıp, çok hasar alanı yerin dibine sokmamak gerekir, bu kaza da tam olarak bu durumu açıklamakta. Herkesin sağlamlığı ile bildiği Volvo markası, herkesin gözünde kağıt olarak görünen clio'ya arkadan çarpıyor ve sonuç, clio'da neredeyse hiç hasar yok, S40 ise fena dağılmış(hemen hemen her kazada çarpan araçtan ziyade çarpılan araç daha çok hasar almasına rağmen bu kaza da durum tam tersi, yani clio'nun daha fazla hasar alması gerekirken durum tam tersi)
    Kaza şöyle gerçekleşiyor; sol şeritte seyir halinda iken trafik birden tıkanıyor, öndeki araçlar birden duruyor, öndeki Citroen'de durunca Clio'da durmak zorunda kalıyor (Clio durduğu sırada arkasında araç yok). Öndeki araçlar yavaş yavaş ilerlemeye başlayınca Clio'da tam kalkacakken arkadan Volvo gelip çarpıyor sonuç fotoğraflarda göründüğü gibi.
    Hasar farkının bu kadar fazla olması aklıma olası birkaç senaryo getirdi;
    1) Clio tam kalkacağı zaman, frene basılı olmadığı zaman çarpışma gerçekleşti, çarpışmanın etkisi ile Clio ileri doğru hareketlendi ve az hasar aldı (ancak bu durumda Volvo'nun da az hasar alması gerekirdi, orası nasıl açıklanır bilemedim)
    2)Clio'nun arkası S40'ın önüne göre daha yukarıda, çarpışma anında S40, Clio'nun altına giriyor o nedenle darbenin çoğu Clio'nun tamponunun alt tarafındaki metal aksama geliyor, bu sebeple plastik tampon hasar almamış gibi görünüyor
    Kazalar konusunda tectübeli olan varsa farklı açıklamalar ve yorumları bekliyorum
    bu arada çarpışma sonrası Volvo çalışmaz hale gelmiş, yağ sızdırması vs. olmuş



    |
    |




  • işte bizim volvo kullanıcı profili..

    uslubunuz aslında herşeyi ortaya koyuyor.nezaket ve saygı kavramları içermiyor.sokak raconu

    özleştri kabul edilemez ve püskürtülür



    anlatmak istediğim şey tamda resimler ortaya koyduğunuz,sanki bu araçları alanlar haşa..diğer taraftan senet alıyorlar ölmemek için.

    ölüm kazalı volvo haberi vardı bir yerde ama böyle malzemelere gerek yok.

    bence siz ve diğerleride boşuna kasmayın,bu tenekeler öyle sanıldığı gibi her an herkeşi her şartda koruyamaz ilahlaştırmayın

    piyasadaki bir kaç segmentde araç üretmesi onu farklı bir kategoriye koymuyor

    bana göre volvo bir kepçe markası,ülkemizde butik takılan bir servis ve parça pahalılığı ile sahiplerinin

    yetkili servisler ile tanışamadan aracını satmak zorunda kaldığı bir ürün.
    geneli arkadan volvoya çarpanların oluşturduğu kaza resimleri ile sayfa sayfa tebrikleri kabul eden kepçe markası için ezik bir tablo..

    eğilmez bükülmez okumuş üflenmiş isveç çeliği geyiği ile tsı cilerden sonra en fazla itici hale getirilen marka.

    bu kadar anlam yüklemeyin herşeye.

    böyle resimler karşısında geri vites yaparsınız.
    Volvo eski kasa sonuçta, teknoloji ilerledikçe arabaların güvenlik standartlarıda yükseliyor. Çarpan volvo 15-20 yaşında araba ama symbol daha 3 yaşında yoktur.
    Bu s40'ın daha yenisinden bende de var. Kazadaki araç ise makyajsız kasa (2000 ve öncesi model). Bu arabalar Türkiye standartlarına göre oldukça alçak (yaklaşık 12 cm). Dolayısıyla arkadan başka birisine vurduğunuzda, bir de fren yapıyorsanız burun iyice aşağı çöküyor ve sizin kaput ucu-far-panjur çizgisi öndeki arabanın tampon demirine giriyor. Bu sırada farların bulunduğu panel de direkt darbe alıyor doğal olarak. Tecrübeyle sabit Sırf bu yüzden saçma sapan kazalarda iki defa sinyalim, bir defa da farım kırıldı. Eğer araba 3-5 santim daha yüksek olsaydı sadece tampon hasarıyla atlatabilirdim.

    Bu araçlarda şanzıman ve motor yağ soğutucusu standart gelir. Ve şanzıman radyatörü klima radyatörünün hemen arkasındadır. Radyatör zarar gördüyse %80 şanzımanınki de darbe almıştır, geçmiş olsun, yenisini bulması zor olacak. Yağ sızdırması bundan dolayı büyük ihtimalle. Ön taraftan başka fotoğraf yok mu?
    Özetle fotoğraftaki araçta oluşan kazayı şasinin ruhu bile duymamıştır. Far-kaput-sinyal değiştirir, radyatörlere baktırıp devam edebilirsiniz.



    Hahhahhah kepçe markası dedi ya la.

    Gören de şu kazada araba pert oldu zanneder. Alt tarafı 2 far 2 sinyal bi kaput bi panjur. Hangisinin sağlamlıkla alakası var? Kaputu her katlanan arabaya "Tenekeymiş mehehe" diyorsanız sizin kullandığınız araba Humvee falan olmalı.


    Bakın size bir Fransız tenekesi koyayım, Röno, çamurluğu plastik her şeyden önce. Teneke bile değil. Bakın nasıl da dağılmış. Paramparça olmuş. Atomlarına ayrılmış. Ha şasesi sapasağlam, hiç kazayla alakası bile yok ama işte kaput katlanmış, far kırılmış, panjur desen paramparça. Teneke neticede. Zaten araçların kaputlarını da katlanmayacak şekilde sağlam yapamıyorlar ki şöyle vurduğunda giyotin gibi yarsın ortalığı, maksat arabanın namı yürüsün, karşıdaki arabayı dağıtıp içindekileri öldürsün, kendisi sağlam kalsın namı yürüsün.

    O beğenmediğiniz kepçe markasının mühendisi 3 nokta emniyet kemerini bulduğunda, patentini ücretsiz dağıtıp bugün bindiğiniz "Otomobil" markasındaki taktığınız, canınızı emanet ettiğiniz kemeri herkesin kullanmasını sağlamıştır.

    Gidip 20 yaşındaki bir Volvo'nun önden kazada kaputunun katlanması geri vites mi yaptırmış? Alın size emsal model yılındaki araçlar (Biri kepçe) arasındaki kaza. Vuran kepçe sanırım Volvo 850 olmalı. 1992 yılında piyasaya çıktı. Yan darbe koruma sistemi vardı 92 yılında üretilen arabada ama işte kepçe markası


    Bu arada sıkı Volvo Fanboyu falan demeyin, sadece çıkar meselesi benimki. Hakan Samuelsson benim maaşı bir gün geciktirsin, hemen Volvo tü kaka derim. (!)
  • Yarbay
    27746 Mesaj
    Bu saatte de mısır patlatılmaz ki neyse çayla takipteyim.
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    Kafamdaki tek soru; insanları paintte beyaz kareler ile gizledikten sonra kırmızı ile ayrıca neden karaladığınız ☺️



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    5357 Mesaj
    S40 eski model olmasına rağmen bence yinede iyi durumda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1912 Mesaj
    Arkadan çarpan daha çok hasar olur genelde
    |
    |
  • Binbaşı
    1228 Mesaj
    normal, sümbül zaten yüksek bi araç kıçı daha da yüksek
    |
    |
  • Teğmen
    136 Mesaj
    symbol acımamış, gevura vurur gibi vurmuş.
  • Teğmen
    132 Mesaj
    Volvo eski kasa sonuçta, teknoloji ilerledikçe arabaların güvenlik standartlarıda yükseliyor. Çarpan volvo 15-20 yaşında araba ama symbol daha 3 yaşında yoktur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    14716 Mesaj
    Aynı kasa s40 kullanıyorum. S40'da hiç bir şey yok. Kaputun amacının en ufak darbede katlanması olduğunu bir kabul edin artık. Darbe S40'ın tampon demirine bile ulaşmamış. Fena dağılmış falan deyince ben bayağı böyle kabak çiçeği gibi açıldı sandım. Alt tarafı kaputu katlanmış belki bir de farı kırılmış. Tampon bile sağlam. Hatta Symbol'ün arka tampon göçmüş, S40'ın arka tamponu öyle göçmezdi. He ama S40'da sağlam masraf var o doğru.

    Not: Benimkisi fanboyluk değil, sadece arkadan vuran arabanın kaputunu katlanmış gören "Fena dağılmış" diyor. Ona takılıyorum.


    Alın size dağılmış pert olmuş üstünden kamyon geçmiş bir Volvo.
    |
    |




  • Yarbay
    7898 Mesaj
    Bu s40'ın daha yenisinden bende de var. Kazadaki araç ise makyajsız kasa (2000 ve öncesi model). Bu arabalar Türkiye standartlarına göre oldukça alçak (yaklaşık 12 cm). Dolayısıyla arkadan başka birisine vurduğunuzda, bir de fren yapıyorsanız burun iyice aşağı çöküyor ve sizin kaput ucu-far-panjur çizgisi öndeki arabanın tampon demirine giriyor. Bu sırada farların bulunduğu panel de direkt darbe alıyor doğal olarak. Tecrübeyle sabit Sırf bu yüzden saçma sapan kazalarda iki defa sinyalim, bir defa da farım kırıldı. Eğer araba 3-5 santim daha yüksek olsaydı sadece tampon hasarıyla atlatabilirdim.

    Bu araçlarda şanzıman ve motor yağ soğutucusu standart gelir. Ve şanzıman radyatörü klima radyatörünün hemen arkasındadır. Radyatör zarar gördüyse %80 şanzımanınki de darbe almıştır, geçmiş olsun, yenisini bulması zor olacak. Yağ sızdırması bundan dolayı büyük ihtimalle. Ön taraftan başka fotoğraf yok mu?
    Özetle fotoğraftaki araçta oluşan kazayı şasinin ruhu bile duymamıştır. Far-kaput-sinyal değiştirir, radyatörlere baktırıp devam edebilirsiniz.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 8 Mart 2019; 23:12:51 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Sümbülü small overlap testinde de görmek isteriz :))



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2035 Mesaj

    Yakışmış ama



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    individual kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9359 Mesaj
    ortamlarda çeliğe bu kadar şekil verebiliyoruz dersin kim bilecek
    |
    |
  • Yarbay
    5466 Mesaj
    Sümbülle volvo karşılaştırması görürken gözlerim kanadı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    11756 Mesaj
    filo lobisinin büyük oyunu! hileli dci çıktı bir de başımıza.
    |
    |
  • Binbaşı
    1752 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Kafamdaki tek soru; insanları paintte beyaz kareler ile gizledikten sonra kırmızı ile ayrıca neden karaladığınız ☺️
    Sesli guldurdun..
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Atkadaslar cok basıt volvo alta gırmıs kaput kıvrılmış daha hızlı olsalardı arka tekerler volvonun tavana kadar cıkardı ama can guvenlıgı tehlıkeye gırmezdı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Resım calışmasıda guzel olmus bu aradaa cok sanatsal



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Kafamdaki tek soru; insanları paintte beyaz kareler ile gizledikten sonra kırmızı ile ayrıca neden karaladığınız ☺️
    Arkadaslar dıkatlı bakınca anlarsınız. Ressam bu calışmasında surat felakettir kırmızı kan dokulebılır dıye mesaj vsrmeye calışmıs



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Hemen gidip derhal bu dacia symbol pardon reno symbol almalıyım. Bu ustun güvenli kasasi ve yol tutuşu ile çevre yolda 95 bg motorum ile makas ata ata güvenli bir sürüş yapabilirim artık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Cancer Clinical Trials
backlink paketleri
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.