Bildirim
Bu saatte de mısır patlatılmaz ki neyse çayla takipteyim.
|
symbol acımamış, gevura vurur gibi vurmuş.
|
işte bizim volvo kullanıcı profili..
uslubunuz aslında herşeyi ortaya koyuyor.nezaket ve saygı kavramları içermiyor.sokak raconu özleştri kabul edilemez ve püskürtülür anlatmak istediğim şey tamda resimler ortaya koyduğunuz,sanki bu araçları alanlar haşa..diğer taraftan senet alıyorlar ölmemek için. ölüm kazalı volvo haberi vardı bir yerde ama böyle malzemelere gerek yok. bence siz ve diğerleride boşuna kasmayın,bu tenekeler öyle sanıldığı gibi her an herkeşi her şartda koruyamaz ilahlaştırmayın piyasadaki bir kaç segmentde araç üretmesi onu farklı bir kategoriye koymuyor bana göre volvo bir kepçe markası,ülkemizde butik takılan bir servis ve parça pahalılığı ile sahiplerinin yetkili servisler ile tanışamadan aracını satmak zorunda kaldığı bir ürün. |
geneli arkadan volvoya çarpanların oluşturduğu kaza resimleri ile sayfa sayfa tebrikleri kabul eden kepçe markası için ezik bir tablo..
eğilmez bükülmez okumuş üflenmiş isveç çeliği geyiği ile tsı cilerden sonra en fazla itici hale getirilen marka. bu kadar anlam yüklemeyin herşeye. böyle resimler karşısında geri vites yaparsınız. |
Volvo eski kasa sonuçta, teknoloji ilerledikçe arabaların güvenlik standartlarıda yükseliyor. Çarpan volvo 15-20 yaşında araba ama symbol daha 3 yaşında yoktur.
|
Bu s40'ın daha yenisinden bende de var. Kazadaki araç ise makyajsız kasa (2000 ve öncesi model). Bu arabalar Türkiye standartlarına göre oldukça alçak (yaklaşık 12 cm). Dolayısıyla arkadan başka birisine vurduğunuzda, bir de fren yapıyorsanız burun iyice aşağı çöküyor ve sizin kaput ucu-far-panjur çizgisi öndeki arabanın tampon demirine giriyor. Bu sırada farların bulunduğu panel de direkt darbe alıyor doğal olarak. Tecrübeyle sabit
![]() Bu araçlarda şanzıman ve motor yağ soğutucusu standart gelir. Ve şanzıman radyatörü klima radyatörünün hemen arkasındadır. Radyatör zarar gördüyse %80 şanzımanınki de darbe almıştır, geçmiş olsun, yenisini bulması zor olacak ![]() Özetle fotoğraftaki araçta oluşan kazayı şasinin ruhu bile duymamıştır. Far-kaput-sinyal değiştirir, radyatörlere baktırıp devam edebilirsiniz. ![]() ![]() |
Hahhahhah kepçe markası dedi ya la.
Gören de şu kazada araba pert oldu zanneder. Alt tarafı 2 far 2 sinyal bi kaput bi panjur. Hangisinin sağlamlıkla alakası var? Kaputu her katlanan arabaya "Tenekeymiş mehehe" diyorsanız sizin kullandığınız araba Humvee falan olmalı. ![]() Bakın size bir Fransız tenekesi koyayım, Röno, çamurluğu plastik her şeyden önce. Teneke bile değil. Bakın nasıl da dağılmış. Paramparça olmuş. Atomlarına ayrılmış. Ha şasesi sapasağlam, hiç kazayla alakası bile yok ama işte kaput katlanmış, far kırılmış, panjur desen paramparça. Teneke neticede. Zaten araçların kaputlarını da katlanmayacak şekilde sağlam yapamıyorlar ki şöyle vurduğunda giyotin gibi yarsın ortalığı, maksat arabanın namı yürüsün, karşıdaki arabayı dağıtıp içindekileri öldürsün, kendisi sağlam kalsın namı yürüsün. O beğenmediğiniz kepçe markasının mühendisi 3 nokta emniyet kemerini bulduğunda, patentini ücretsiz dağıtıp bugün bindiğiniz "Otomobil" markasındaki taktığınız, canınızı emanet ettiğiniz kemeri herkesin kullanmasını sağlamıştır. Gidip 20 yaşındaki bir Volvo'nun önden kazada kaputunun katlanması geri vites mi yaptırmış? Alın size emsal model yılındaki araçlar (Biri kepçe) arasındaki kaza. Vuran kepçe sanırım Volvo 850 olmalı. 1992 yılında piyasaya çıktı. Yan darbe koruma sistemi vardı 92 yılında üretilen arabada ama işte kepçe markası ![]() ![]() Bu arada sıkı Volvo Fanboyu falan demeyin, sadece çıkar meselesi benimki. Hakan Samuelsson benim maaşı bir gün geciktirsin, hemen Volvo tü kaka derim. (!) |
Sümbülü small overlap testinde de görmek isteriz :))
|
filo lobisinin büyük oyunu! hileli dci çıktı bir de başımıza.
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 8 Mart 2019; 23:12:51 > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |