Şimdi Ara

Trafik Cezası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hız cezası yazılmış. Onu ödedim indirimden yararlanmak için 3-4 gün geçti ama sistemde hala gözüküyor. Hatta şuan yine ödesem ödeyebiliyorum. Sistemde 1 yıl kalıyor diyen oluyor ama emin olamadım bilgisi olan var mı?




    _____________________________
  • Vergi dairesinden yada PTT den vatandaşlık numarası ile bilgi alınız.

    _____________________________
  • e devlette 1 yıl kalıyor doğrudur ama ödediysen sorun olmaz makbuz dekont denen şeyler var ne gibi bir problem olabilir ki zaten çok takıntılıysan evrakları saklarsın olur biter. geçen sene mayıs ayında park cezası yemiştim hala duruyor sistemde hatta unuttum bile konuyu görünce aklıma geldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene ...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Trafik ceza itiraz
    4 yıl önce açıldı
    trafik cezası uyap itiraz
    geçen yıl açıldı
    trafik hız cezası
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.