|
Hız cezası yazılmış. Onu ödedim indirimden yararlanmak için 3-4 gün geçti ama sistemde hala gözüküyor. Hatta şuan yine ödesem ödeyebiliyorum. Sistemde 1 yıl kalıyor diyen oluyor ama emin olamadım bilgisi olan var mı? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






