Şimdi Ara

Trafik çekicisi ceza yazabilirmi? Magandalık içerir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
2.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen akşam Çavuşbaşından çekmeköy yönünde restaurantların (bilenler vardır)olduğu noktada setler var. Bende seti bildiğimden önceden yavaşladım. Arkadan sarı tepe ışıkları olan çekici de beni sollamaya kalktı.
    Setten sonra gaza basınca sollamayamadı. Ve katşı şeritten devam etti! Evet ortada kaldırım olan ters yönden aşağı doğru tersden daldı.
    Allahdan karşıdan araç gelmedi. Deli gibi bir hareketti. Sonra baktım işerfe sağda duruyor. Önünde durdum. Araçtan indim, tam napıyordun sen dedim. Hoparlörden aldım plakanı devam et diyip. Basıp kaçtı. Önden plakasını almadım arkadada yoktu.
    Gelelim sadede yahu bu adam kendini ne sanıyor? Bunların bir yetkileri varmı? Sonra takip ettim deli gibi arabaların üstüne kırarak gitti. 155 aradım ama plaka almadığımdan bişi yapamayız dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • fahri trafik müfettişleri var görev kapsamlarını bilmiyorum ama düşününce çekicinin içindeyken para basma makinasına dönüşebilirler pekala. sen yaz ben çekiyim?
  • Sarı ışıklılardan birşey olmaz.Mavi kırmızılılardan kork
    _____________________________
    Volkswagen Passat B8 1.4 TSi 150 HP DSG - HIGHLINE -
  • Tanıdık bir polis vardır..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xchg

    Çekicilerin içinde mutlaka trafik polisi de olmak zorunda. Aksi halde araç çekmek için bir yetkileri olmadığından gaspa girer.

    Nasıl yani? Kasko dan çekici çağırıyoruz hepsinin içinde trafik polisimi oluyor?

    Polis varsa zaten bana cezayı imzalatması gerekmezmi?
    Ayrıca tehlikeli araç süren kendisi değil mi? Setleri benmi yaptırdım yola? Ayrıca sollama yasak tek şeritli yol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    kaskonun çekicisi izniniz/onayınız olmadan aracınızı çekebiliyor mu?
    _____________________________
    Notebook: Dell Latitude 3410
    Mobil: iPhone 13 256gb | Kulaklık: JBL Live 2 Pro
    Otomobil: 2025 Tesla Model Y Juniper Premium SR | 2023 Renault Megane 1.3 tCe EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R | Britax Römer Trifix
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    ille ceza için imza mı gerekiyor. yanlış parka yazılan binlerce ceza var polis cama bırakıp gidiyor
    _____________________________
    İLKER 1041
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Radar ceza yazmış mıdır?
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    kaskonun çekicisi izniniz/onayınız olmadan aracınızı çekebiliyor mu?

    Hocam neyin sorusu bu?
    bahs ettiğim çekici herhangi bir çekici trafik vakfı vs. değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xchg

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: xchg

    Çekicilerin içinde mutlaka trafik polisi de olmak zorunda. Aksi halde araç çekmek için bir yetkileri olmadığından gaspa girer.

    Nasıl yani? Kasko dan çekici çağırıyoruz hepsinin içinde trafik polisimi oluyor?

    Polis varsa zaten bana cezayı imzalatması gerekmezmi?
    Ayrıca tehlikeli araç süren kendisi değil mi? Setleri benmi yaptırdım yola? Ayrıca sollama yasak tek şeritli yol.

    Kaskodan çağırılan çekici farklı. Onda sen kendin o hizmeti alıyorsun.

    İmzalatmasına gerek yok. Aksi halde çekme konusunda aracın çekilmesine gerek kalmazdı. Araç sahibi gelinceye kadar polis bekler, ceza makbuzunu imzalatır, sürücü aracını sürerek giderdi.

    Ben sadece yetki konusunda, içinde polis olması muhtemel olduğu için ceza yazmış olabileceğini belirttim. Ceza yazdıysa itiraz edebilirsin. Plakayı almış olsaydın onun kuraldışı araç kullanımı nedeni ile şikayetini yapabilirdin.

    tamam işte bu çekici yolda giden bir çekici koska çekicisimi trafik çekicisimi belli değil. üzerinden trafik vakfı vs. yazmıyordu. resmi işaret yoktu.

    İmzalatmasına gerek olmayan durumlardan bahs etmiyorum. YEtkili ise yüzyüze gelindiğinde, aracınızı durdurduğunda ceza imzalanıyor. Benim durumum o şekilde diye öyle yazdım. TAbiki herzaman imza şart olmadığını herkez bilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    kaskonun çekicisi izniniz/onayınız olmadan aracınızı çekebiliyor mu?

    Hocam neyin sorusu bu?
    bahs ettiğim çekici herhangi bir çekici trafik vakfı vs. değil.



    kendi arabanızı kendiniz çektirebilirsiniz onda sıkıntı yok, polise de gerek yok

    ama aracınızın çekilmesi gerekiyorsa kimse sahibini aramaz polis çeker götürür onda da polis olmadan çekemezler, anladınız mı?
    _____________________________
    Notebook: Dell Latitude 3410
    Mobil: iPhone 13 256gb | Kulaklık: JBL Live 2 Pro
    Otomobil: 2025 Tesla Model Y Juniper Premium SR | 2023 Renault Megane 1.3 tCe EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R | Britax Römer Trifix
  • Arkadaşım geçmiş olsun o çekici trafik vakfına ait değilse ceza yazamaz tabi , maganda birine denk gelmişsiniz güya size üstünlük taslayacak ya emin olun polis tanıdığı bile olsa polise söylese polis yazmaz kolay değil o işler o polisi ceza yazsa şikayet edilse o polisi öttürürler işinden ederler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • muyi61 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler. büyük ihtimal dediğiniz gibi olacak...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arif kullanıcısına yanıt
    anladımda konuyla ilgisini çözemedim. neyse farklı kanallardayız sanırım. Anlaşamayacağız. yinede teşekkürler cevap için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • O değilde araç çekildiğinde hangi otopark olduğunu bilmiyorsanız 155 bu bilgiyi vermiyor. Bi numaraya mesaj atıyorsunuz para karşılığı arabanız nerede bilgisi veriliyor. Burdan bile kazanç elde ediyorlar ya yazıklar olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Slm Ben çekici bu da çekicim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.