Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Tr Server Aktif Oyuncu Sayısı Azalıyor mu?

22
Cevap
0
Favori
735
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> League Of Legends >> LOL Genel >> Tr Server Aktif Oyuncu Sayısı Azalıyor mu?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    171 Mesaj
    Arkadaşlar, unranked, ranked, aram oyun bekleme süreleri ciddi anlamda uzamadı mı sizce ? Ciddi anlamda eski sezonlara göre bir fark var.

    Acaba rainbow six siege'nin kasım ayında yaptığı patlama kaynaklı olabilir mi?

    Yoksa gerçekten lol de eskiyor mu?

    Ben de ciddi anlamda player unknown battlegrounds'a sardım. Kendime bakınca ben de pek lol oynamıyorum eskisi gibi sanki.

    İlla sebep yazmak gerekiyorsa meta takip etmekten, yama takip etmekten yoruldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Linns Judy -- 1 Nisan 2017; 21:4:45 >



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1060 Mesaj
    Okullar var ondan



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10311 Mesaj
    Aksine arttı bence. Eskiden internet kafede lol oynayan yokken şimdi masaların neredeyse yarısı lol.
    _____________________________
    Three Rings for the Elven kings under the sky,
    Seven for the Dwarf lords in their halls of stone,
    Nine for Mortal Men doomed to die,
    One for the Dark Lord on his dark throne
    In the Land of Mordor where the Shadows lie.
    One Ring to rule them all, One Ring to find them,
    One Ring to bring them all and in the darkness bind them
  • Teğmen
    171 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mithrandir.

    Aksine arttı bence. Eskiden internet kafede lol oynayan yokken şimdi masaların neredeyse yarısı lol.

    Oyunu bekleme süresi daha iyi bir skala diye düşünüyorum.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1323 Mesaj
    Mute all komutu çalışmadığı icin oynamıyorum



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    █████████████████████████ raydan çıktık geliyoruk! █████████████████████████
  • Binbaşı
    1394 Mesaj
    Smurf hesap kasarken 4 kez aynı adama denk geldiğim oluyor. Millet girmiyor artık eskisi kadar herhalde.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3631 Mesaj
    |
    |
    Bahsedilenler: GurcellOnline
    _____________________________




  • Yarbay
    8625 Mesaj

    bende ekliyim xD https://mobile.donanimhaber.com/oyunun-son-sezonu-s4--89640024



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turin Turambar. -- 1 Nisan 2017; 22:10:58 >
    |
    |
    Ao Sol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3143 Mesaj
    emekdar laptopun fanı delirme ve kasma sorunu olmasa güzel oyunlar vardır da. sistem yetmiyor, özellikle fan sesi
    |
    |
    _____________________________
    ASUS N56VZ Intel Core i7 3630QM 2.4 GHz - NVIDIA GeForce GT 650M - Memoright 240 Gb V3M Sata3 Senkr SSD - 16 GB ram 1600 mhz - Windows 7
  • Yarbay
    2347 Mesaj
    Esnekte 20kisi oynayan var trde paso ayni kisiler geliyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4680 Mesaj
    Aksine çok arttı, madem böyle bi çıkarım yapıyorsun önce biraz düşünseydin keşke.



    Eskiden rol seçme yoktu, sadece solo q vardı esnek yoktu, elo dağılımı daha genişti yani senden daha uzak elodan insanlar gelebiliyordu oyununa. Tüm bunlar olmasına rağmen süreler o kadar da farklı değil. Normal oyunda 10 saniyede buluyor zaten.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    171 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Affection and Hatred

    Aksine çok arttı, madem böyle bi çıkarım yapıyorsun önce biraz düşünseydin keşke.



    Eskiden rol seçme yoktu, sadece solo q vardı esnek yoktu, elo dağılımı daha genişti yani senden daha uzak elodan insanlar gelebiliyordu oyununa. Tüm bunlar olmasına rağmen süreler o kadar da farklı değil. Normal oyunda 10 saniyede buluyor zaten.

    Sen de madem böyle bir çıkarım yapıyorsun önce ne yazdığımı okusaydın. Gör diye kalın karakterle yazayım.

    UNRANKED

    İnsanların bu konu üzerinde tartışırken bunu düşünmediğini zannetmen ayrı bir dahilik*



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Linns Judy -- 2 Nisan 2017; 2:23:55 >
    _____________________________
  • Yarbay
    4680 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Linns Judy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Affection and Hatred

    Aksine çok arttı, madem böyle bi çıkarım yapıyorsun önce biraz düşünseydin keşke.



    Eskiden rol seçme yoktu, sadece solo q vardı esnek yoktu, elo dağılımı daha genişti yani senden daha uzak elodan insanlar gelebiliyordu oyununa. Tüm bunlar olmasına rağmen süreler o kadar da farklı değil. Normal oyunda 10 saniyede buluyor zaten.

    Sen de madem böyle bir çıkarım yapıyorsun önce ne yazdığımı okusaydın. Gör diye kalın karakterle yazayım.

    UNRANKED

    İnsanların bu konu üzerinde tartışırken bunu düşünmediğini zannetmen ayrı bir dahilik*

    Sen de madem bu şekilde cevap veriyorsun keşke yazdığım mesajı okuyup "allah allah bu adam acaba neden böyle yazmış, bana ne anlatmak istemiş" diye düşünseydin.



    Normal oyunu 10 saniyede buluyor, saçma sapan bi çıkarım yapmışsın düzgünce cevap veriyoruz onu da beğenmiyorsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    3130 Mesaj
    Kitle çok arttı ama kalite düştü.

    Ayrıca sürelerin uzamasında yeni flextir bilmemnedir bu eski sistemin üzerine gelen sisteminde etkisi var diye düşünüyorum.
    |
    |
    _____________________________
    
    # İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2018 GİRİŞLİLER #
  • Teğmen
    171 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Affection and Hatred


    quote:

    Orijinalden alıntı: Linns Judy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Affection and Hatred

    Aksine çok arttı, madem böyle bi çıkarım yapıyorsun önce biraz düşünseydin keşke.



    Eskiden rol seçme yoktu, sadece solo q vardı esnek yoktu, elo dağılımı daha genişti yani senden daha uzak elodan insanlar gelebiliyordu oyununa. Tüm bunlar olmasına rağmen süreler o kadar da farklı değil. Normal oyunda 10 saniyede buluyor zaten.

    Sen de madem böyle bir çıkarım yapıyorsun önce ne yazdığımı okusaydın. Gör diye kalın karakterle yazayım.

    UNRANKED

    İnsanların bu konu üzerinde tartışırken bunu düşünmediğini zannetmen ayrı bir dahilik*

    Sen de madem bu şekilde cevap veriyorsun keşke yazdığım mesajı okuyup "allah allah bu adam acaba neden böyle yazmış, bana ne anlatmak istemiş" diye düşünseydin.



    Normal oyunu 10 saniyede buluyor, saçma sapan bi çıkarım yapmışsın düzgünce cevap veriyoruz onu da beğenmiyorsun.


    Arkadaşım oraya unranked, ranked, aram yazdığıma göre normal oyunda da geç buluyor demek. Oraya hepsini yazdık ki boş yere bazıları çıkıp ranked sistemi kaynaklı yazmasın diye.

    Gündüzleri 30-50 saniye, akşamları 50 -70 saniye , geceleri 2-6 dakika olan şey gündüzleri 70-120 saniye, akşamları 70-180 saniye geceleri ise 10 dakikayı buluyor.


    Gidip "unranked, ranked ve aramda geç oyun buluyor" yazan adama "bir düşün.ranked da bu normal. unrankedda 10 saniyede buluyor" yazılmaz.

    Burada herkes benim tüm oyun çeşitlerinde oyunu geç bulduğunu belirttiğimi anladı. Sen hala sebepsiz diretiyorsun.
    _____________________________




  • Yarbay
    8625 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mithrandir.

    Aksine arttı bence. Eskiden internet kafede lol oynayan yokken şimdi masaların neredeyse yarısı lol.

    Wolftim oynuyan varmı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3718 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLLKRASSHER

    Mute all komutu çalışmadığı icin oynamıyorum

    /sustur all yaz kanka oyuna hoşgeldin
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1198 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Linns Judy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mithrandir.

    Aksine arttı bence. Eskiden internet kafede lol oynayan yokken şimdi masaların neredeyse yarısı lol.

    Oyunu bekleme süresi daha iyi bir skala diye düşünüyorum.

    Dia eloda mid jung secerek 2.30 dk dan fazla beklemedim bence gayet iyi durumda suan oyuncu durumu.Sabahlari giriyiorsan az oyuncu oluyor.Lakin aksamlari sirf benim listemdd 40 kisi açık oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rutzelq -- 2 Nisan 2017; 12:13:42 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1198 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Linns Judy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Affection and Hatred


    quote:

    Orijinalden alıntı: Linns Judy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Affection and Hatred

    Aksine çok arttı, madem böyle bi çıkarım yapıyorsun önce biraz düşünseydin keşke.



    Eskiden rol seçme yoktu, sadece solo q vardı esnek yoktu, elo dağılımı daha genişti yani senden daha uzak elodan insanlar gelebiliyordu oyununa. Tüm bunlar olmasına rağmen süreler o kadar da farklı değil. Normal oyunda 10 saniyede buluyor zaten.

    Sen de madem böyle bir çıkarım yapıyorsun önce ne yazdığımı okusaydın. Gör diye kalın karakterle yazayım.

    UNRANKED

    İnsanların bu konu üzerinde tartışırken bunu düşünmediğini zannetmen ayrı bir dahilik*

    Sen de madem bu şekilde cevap veriyorsun keşke yazdığım mesajı okuyup "allah allah bu adam acaba neden böyle yazmış, bana ne anlatmak istemiş" diye düşünseydin.



    Normal oyunu 10 saniyede buluyor, saçma sapan bi çıkarım yapmışsın düzgünce cevap veriyoruz onu da beğenmiyorsun.


    Arkadaşım oraya unranked, ranked, aram yazdığıma göre normal oyunda da geç buluyor demek. Oraya hepsini yazdık ki boş yere bazıları çıkıp ranked sistemi kaynaklı yazmasın diye.

    Gündüzleri 30-50 saniye, akşamları 50 -70 saniye , geceleri 2-6 dakika olan şey gündüzleri 70-120 saniye, akşamları 70-180 saniye geceleri ise 10 dakikayı buluyor.


    Gidip "unranked, ranked ve aramda geç oyun buluyor" yazan adama "bir düşün.ranked da bu normal. unrankedda 10 saniyede buluyor" yazılmaz.

    Burada herkes benim tüm oyun çeşitlerinde oyunu geç bulduğunu belirttiğimi anladı. Sen hala sebepsiz diretiyorsun.

    Gunduzleri 30 saniye saglam uydurmussun.Oyunda gunduzleri en az online en fazlada aksam 8 gibi olurken tam tersi şekilde uydurulan bir grafik olmuş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3165 Mesaj
    rol seçme geldiği için bekleme süreleri arttı.eskiden queue 0.59 saniye sürerdi ama lane kavgasından oyun oynanmazdı şimdi normal oyunda sıraya gir 30 saniyede oyun buluyor değişen bir şey olmadı.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
son dakika
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,605
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.