Şimdi Ara

Tr şartlarında en iyi Motor seçeneği 1.2 TSI dir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
1
Favori
12.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni MTV zammından en az etkilenecek motor.

    Çekişi harika yokuş performansı güzel

    Dizel kadar az yakan motor

    Sessiz ve çabuk ısınır.




    _____________________________
  • 2 jettamız var.
    1,2 tsi 105 hp manuel (Bmt değil)
    1,4 tsi 150 hp dsg (Bmt)

    Tahmin et hangisi daha az yakıyor :))
    Elbette 1,4 150lik jetta, 1,2 olandan çok daha az yakıyor.

    Dolayısıyla,
    Düz 1.2 tsi ile, bluemotion 1.2 tsi arasında bile çok ciddi tüketim farkı vardır.

    Tsi üniteden bahsederken Bmt mi? Dsg mi? Manuel mi? Bu kombinasyonlardan da bahsetmek elzemdir. Sadece 1,2 tsi diye tanımlandığında yeterli olmuyor. Zaten kullanıcıların paylaştığı tüketimlerdeki fark biraz da bundan kaynaklanıyor. Bmt olanla olmayanı kıyaslıyorlar bilmeden ya da dikkat etmeden.

    2014 öncesindeki bmt olmayan düz tsi araçlar çok yakar.
  • Peki bu motoru mantıklı araç olarak düşündüğümüz, Toyota Corolla'da kullanabilecek miyiz.

    _____________________________
  • Code140 kullanıcısına yanıt
    Tamam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 1.2 atmosferik kullanıyorum. Memnunum.  

    _____________________________
  • Zincir uzasında göreyim ben en mantıklı motoru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • flyer kullanıcısına yanıt

    + yağ eksiltme sorunsalı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • flyer kullanıcısına yanıt

    1.2 TSİ lerin büyük çoğunluğu zincirli değil.


    Yağ eksiltme hastalığı var 10 Bin km de 1 litre eksiltir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1.2 turbo purtech 130 hp dir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • TSi'ların çoğu yağ eksiltiyor. 1.4, 1.8, 2.0 .. polo gti'm varken, bagajda 1 lt yağ ile geziyordum ama çok keyifli araçtı. yağ yaktığını bile bile almıştım.

    _____________________________
    Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım.
  • 2016 1,2 Comfortline Golf kullanıyorum. Bu yıl (2021) 6 aylık vergisi 366,5 Tl'ydi.

    Hiç yağ eksiltme sorunu yaşamadım. Şehir içi/dışı karışık 6.5-7 litre civarı tüketimi var.

    2017 Ocak'ta 71 bine sıfır almıştım. Kullanabildiğim kadar kullanacağım. Bu fiyatlarla değiştiremem zaten.

    _____________________________
    Siyah akar Zonguldağın deresi; Yüz karası değil, kömür karası; Böyle kazanılır ekmek parası. -OrhanVeli-
  • 1.2'nin torku düşük kalıyor.

    Yerine 1.0 Tsi tercih ederim.

    _____________________________
  • 1.0 TSI 116 HP varken,hem de torku 200nm iken neden 1.2 ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aklin yolu bir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt

    1.0 tsi daha verimli bir motor fakat tam bağımsız süspansiyon isteyenler 1.4 tsi seçmeli


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1.2 Suzuki swift az yakar çok kaçar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Omoda
  • flyer kullanıcısına yanıt

    2012 model Leon 1.2 TSI 130.000km kullandım ne yağ eksiltti ne de zinciri uzadı.

    ilk başta bir turbo hata kodu çıkarıyordu, ona pul eklediler düzeldi.


    Ama 1.0 VW ve ford motorları da güzel

    keza 1.2 pejo motoru da vardı.

    _____________________________
    Asus Tuf Gaming Z490 // [email protected] // EVGA gtx 1080 FTW2 // Corsair H110i GT // Thermaltake CoreX31 // Samsung 950 PRO // Corsair HX1000 // Ballistics 4x8GB 4000@CL17 // Lenovo L24q-20 // EDIFIER Studio R1280T // Logitech G502 Proteus Core // Logitech G105
  • 1.5 dCi sahibi olarak en mantıklı motor seçeneği tartışmasız 1.3 multijet araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt

    Çünkü arkadaşta 1.2 var, çünkü bu arkadaş çok akıllı ve en mantıklı tercihi o yapmıştır 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • Aracımı alırken o dönem en mantıklı seçenek oydu aslında. Ama şimdi 6 aylık 1500 lira vergiyi 1.4 atmosferik ve 100 beygir bile olmayan motora ödeyince acıtacak.  

    _____________________________
    2000 Volkswagen Polo 1.4 75 Bg 2013-2014 (Km 122.000-126.000)
    2000 Volvo S40 2.0 136 Bg 2014-2020 (Km 160.000-284.000)
    2020 Fiat Egea 1.4 95 Bg 2020-2022 (Km 4500-43000)
    2016 Renault Megane 1.2 130 Bg 2022-... (Km 67.000-...)
  • bende TR şartlarında mantıklı turbo-benzinli motorları kıyaslıyorum kafamda.

    şartlar olarak;
    - 1.3 hacim altı olacak senelik MTV'den dolayı
    - 4 silindir olacak, 3 silindirin yapısı gereği fazla titreşim oluyor motorda.
    - mümkün olduğu kadar sorunsuz yada az sorunlu olmalı.

    çoğu markanın 1.3 altı hacimleri 3 silindir zaten ve titreşimli çalışıyor, bu yüzden büyük çoğunluğu eleniyor (pejo, Ford, reno, hyundai-kia, vag grubu 1.0tsi'lar vs. vs.)

    4 silindirli 1.3 altı hacim olarak geriye 1.2tsi'lar kalıyor ama şu yağ eksiltme sorunu çok can sıkıcı.

    son olarak birtek deneyimlemedigim toyota'nın yeni 1.2turbo motoru var, 116bg-185tork var ve 4 silindirli ama maalesef piyasada fazla yok bu motor. şu 1.2turbo motoru corolla hb yada CHR ile deneyen varmi? bana TR şartlarında çok mantıklı geliyor bu motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.