Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
31 Misafir (25 Mobil) - 6 Masaüstü25 Mobil
260.286
Cevap
2.944
Favori
13.386.783
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    49 Mesaj

    Hocam meslek nedir bende mimarım ama arkadaşların mouse konusundaki önerileri sonucu g502 aldım :)
    |
    |
    acaluka kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2801 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    quote:

    Orijinalden alıntı: xX.3B.Xx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    .com daha uygun 20 tl

    Ama dostum couk daki yeni modeli, bilgisayardan bakip donus yapin Allah askina

    Hocam bırakın şu logitechin klavyelerini gerçekten MX Cherry klavyeler varken Logitech o para verilmez

    Alıntıları Göster
    Sönmez kim vurdu kim onu soyle bana

    K70 inmez ki bu kadar. G810 aldim, bilekligi yok ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xX.3B.Xx -- 24 Kasım 2016; 18:22:37 >
    |
    |
    Bahsedilenler: dani , Daniel Faraday
    _____________________________
    Monster Tulpar A7 V13 Gaming Laptop
    I7 7700HQ - GTX 1060 6 GB - 16 gb 2400mhz Ram - 256gb m2sata SSD - 1 Tb 7200rpm HDD
    Logitech G910 Orion - Corsair Void Surround Gaming Headset



    Social Club : xX_3B_Xx - Battlelog/Origin : xX_3B_Xx - Steam : xX_3B_Xx - Uplay : xX_3B_Xx




  • Teğmen
    210 Mesaj
    40 dolara kadar uygun gaming kulaklık önerebilecek varmı acaba.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1352 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: violave

    Elleri büyük olanlar için nasıldır acaba ? Bende almayı düşünüyorum ama eller kürek gibi

    Benim bilekten itibaren uzunluk 18 genişlik 9.5 cm. Palm grip yaptığımda sıkıntı olmuyor ama daha büyük eli olanlar sıkıntı yaşar. Eğer palm şeklinde kullanmıyorsanız alabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remiles01 -- 24 Kasım 2016; 19:22:15 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    13435 Mesaj
    g910 90$'a düşmüş çok arada kaldım halihazırda g105 sorunsuz klavyem var değermi 400 liraya gelicek
    _____________________________

    Asus H170 Pro Gaming Intel Skylake i7 6700 Asus Strix 1060 6GB
    Corsair Spec-02 HyperX 2x8GB 2133Mhz 1.2V Asus VX239H 23.6" IPS 5MS
    Evga 650W G2 80+ Gold Cooler Master Hyper T4 Logitech G430 Dolby Headset
    Samsung Evo 850 250GB Logitech G213 Keyboard Logitech G300S

    Shame
  • Çavuş
    66 Mesaj
    BF saat kaçta arkadaşlar yarın sabah 8 demi başlıcaktı nasıl olucak ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet Taha Küçük


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cane®


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet Taha Küçük


    quote:

    Orijinalden alıntı: Beybifeys

    Ben varım hocam sistem toplamak istiyorum sözde ama bekliyoruz işte.

    B150M bazookayı 75 dolardan kaptım ben sistem için :) çogu donanım var elimde işlemci, ekran kartı, psu ve ram kaldı geriye

    Anakartlar gönderilmiyordu geçen sene Türkiye'ye artık geliyor mu? ürünün linkini atabilir misin

    Merhaba şimdi gördüm,

    https://www.amazon.com/MSI-Motherboards-B150M-BAZOOKA-PLUS/dp/B01I1H62KA

    https://www.amazon.com/MSI-Skylake-Motherboard-B150M-Bazooka/dp/B016AT9F5A/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1479997350&sr=1-1&keywords=MSI+B150M+Bazooka

    ikisi arasında ne fark var hocam bu aldığınız iyi diyorsanız alacam. oyun sistemi için uygun mudur?
    _____________________________




  • Yarbay
    4172 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ebediay

    BF saat kaçta arkadaşlar yarın sabah 8 demi başlıcaktı nasıl olucak ?

    bf başladı zaten, yarın ekstra bir şey olmayacak.
    |
    |
    _____________________________


    ESOGU-Comparative Literature
    STEAM ID: darkluck
    hâlâ cahiliz.
  • Yarbay
    4979 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ebediay

    BF saat kaçta arkadaşlar yarın sabah 8 demi başlıcaktı nasıl olucak ?

    gece başlasın işte sapık gibi takip edelim..

    beyler kodlar için teşekkürler çok sağolasınız
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    166 Mesaj
    Bu ne ya. Aman dediğim ürün 3 saniye sonra bitiyor Helak oldum. Ama dayanacam almayacam.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    185 Mesaj
    Arkadaşlar G29 tekrar 199€ olur mu?
    _____________________________
  • Yarbay
    2917 Mesaj
    takip
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    195 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LordMorpheus

    https://www.amazon.com/dp/B00OBRFFAS/ref=cm_sw_r_cp_apa_XHUnybGEP6E5Z
    Samsung 850 EVO SSD - 1TB
    250$

    Aldım gitti bunu eyvallah



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    631 Mesaj

    Vay arkadaş 6700k bekliyoruz 6850 iniyor, 512 EVO bekliyoruz 1 TB iniyor. Biraz da dar bütçelileri düşünsünler.
    |
    |
    LordMorpheus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Düsünebilen Herkesin Insan Olmasi, Insan Olan Herkesin Düsünebildigi Manasina Gelmiyor Ne Yazik ki.
    Sigmund Freud


    Football Manager 2013 Kulübü
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj
    https://www.amazon.com/Razer-Kraken-Mobile-Analog-Headset-Neon/dp/B015772GOS arkadaslar suna bakar misiniz 50 usd ye dusmus kargo falan da bedavaya geliyor ne derseniz cok iyi degil mi fiyat yarin almayi deneyecegim insallab yarin bir artis meydana gelmez.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    863 Mesaj
    Süpürge tavsiyesi olan?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    435 Mesaj
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    617 Mesaj

    70$ kargo ücretsiz değil amazon.com'da ülkemize.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sansa Magna kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    87 Mesaj
    Hocam kod nasıl alınıyor 5$ kodlar? Yani millet birbirindewn istiyorda anlamadım?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3420 Mesaj

    Hocam mimarım ben de. Benim ofiste MX Master var, evde G502 var. G502 çizim için pek uygun değil aslında, yani scrool kapalı iken çok sert, açık iken zaten uçuyor tutamıyorsunuz. Panlama yaparken de sıkıntılı bir durum oluşuyor. Oyun mouse si olarak gayet memnunum G502' den.

    MX master alsaydınız keşke, çizim için gerçekten harika bir mouse. Ergonomisi ve ağırlığı çok iyi, pili 40-50 saat arası dayanıyor, 2 saatte full şarj olabiliyor. Onun dışında çift scrool olayı çok işime yarıyor. Zaten ana scrool' da farklı bir sistem var, biraz sert çekince boşa alıyor, parmakla yavaşlatınca yeniden tırtıklı mekanizma devreye giriyor. İsterseniz tamamen boşta veya tırtıklı olarak kullanabiliyorsunuz. Cidden çizim hızımı çok ileri attı bu alet
    |
    |
    FUJIKA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Kasa: Corsair Carbide 400C MidT | Güç Kaynağı: Evga SuperNOVA 650 G2 | İşlemci: Intel Core i7 7700K @4.2GHz | Anakart: Asus Maximus IX Hero | Ekran Kartı: Asus ROG STRIX Nvidia GTX 1070 OC | Ram: Gskill TridentZ (2*8) 16Gb 3200 Mhz | SSD: Samsung 850 Evo 250 Gb & 500 Gb | İşlemci Soğutucu: Corsair H80i v2 Extreme | Monitör: LG 34UC79G 34" UW IPS | Klavye: Logitech G410 Atlas Spectrum | Mouse: Logitech G502 Proteus Spectrum | GamePad: Razer Orbweaver Chroma / Xbox One Controller / Logitech Driving Force GT | Headset: Corsair Void Wireless |Ses Sistemi: Creative 5+1 Inspire T6300 |
    UPS: Powersonic 1000VA |
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
bankalar.org
emek server
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,672
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.