Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (13018. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
260.706
Cevap
2.701
Favori
13.892.197
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
634 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Amazon.co.uk'den laptop alacağım da klavyede ne gibi farklılıklar var, sıkıntı yaşar mıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • digi_boy2006 D kullanıcısına yanıt
    Ben de Amazon.co.uk dan MSI ge66 raider sipariş verdim fakat 15 gün oldu halen kargoya verilmedi gelseydi bakıp söylerdim fakat sadece Türkçe karakterler yoktur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • O zaman sorun yok hocam, cevap için teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar temmuz 21 de amazon.co.uk dan laptop sipariş ettim tahmini teslimat tarihi yazmıyor ve ağustos'un 4 ünde kredi kartımdan laptop un ücreti provizyona düştü ve duruyor şimdi de baktığımda aldığım laptobun stoğu bitmiş kargoya verilir mi arkadaşlar yoksa iptal edilir mi bayağıdır bekliyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • amazona iade ettiğim kargo kayboldu ya da çalındı. böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefon değiştirdim yeni telefona uygulama yüklerken hatalı şifre girdim güvenlik kodu geldi girdim ikinci bir onay istedi orda kaldım uygulama bloke oldu pc den girebiliyorum ama uygulamadan giremiyorum hattım yurtdışına kapalı arayamıyorum mail atayım dedim uygulama blokeli olduğu için o aşamaya gelemedim var mı çözümü olan?

  • We hit a snag with chat.



    Arkadaşlar Amazon Amerika'dan aldığım ve 1.5 aydır gelmeyen ürünlerim için müşteri hizmetleriyle görüşeceğim ama sürekli bu uyarıyı alıyorum. Ne yapmalıyım acaba Opera'dan da Chrome'dan da denedim ama hala aynı.

  • amazon.com'dan satın aldığım ürün ARAMEX takip kodlu. bu TR'ye gelince eskiden dhl ile dagıtım yapılıyordu. yine aynı mı ? ben en az 2 senedir amazondan bişey almamışımdır.

  • McCarty kullanıcısına yanıt

    yaşadığın yerde şubesi yoksa yurt içi kargoya veriyorlar

  • forcespecialtr kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Herhangi bir gelişme mevcut mu? Sanırım korona nedeniyle genel olarak bir yavaşlık mevcut. Stok sorunları da ekstrası. Ben de 09.10.2021'de Asus Rog Strix G15 model bir ürün satın aldım. Ücreti çekmediler ve bekliyorum kargolanmasını.


    Güncelleme: Amazon.co.uk ile görüştüm. Ürün stokta bulunmadığı için gönderim tarihi girilmemiş. Konuştuğum kişi gerekli bilgilendirmeleri yapacağını ve en kısa zamanda kargoya verileceğini söyledi. Gelişmeleri buraya da aktarırım. Aynı durumu yaşayan kişiler için bilgilendirici olur. Tek dileğim umarım en hızlı sürede stoğa alırlar ve gönderilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MascHerae -- 12 Ekim 2021; 21:43:4 >
  • amazon siparişimin ücretini gece 4'te çektiği için bankanın kur makas farkı yüzünden güncel kurdan 15 kuruş yüksek hesaplamış. Bir dahaki sefere bunun önüne geçmenin bir yolu var mı?

  • zipcikti88 kullanıcısına yanıt
    Kardeş zaten amazon kartları artık ups ile gönderiyor 800 euro üstünü burda 2000 euro harcarsan ups ile gelir ve sadece vekalet verirsin adresine gelir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba

    "Amazon.de" adresinden nvidia shield tv pro almak istiyorum. Şu anda 200 Eur.

    Amazon Almanya'da Kasım sonu bir indirim dönemi oluyordu sanırım. Zamanı bellimi? Sizce indirime girermi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon.co.uk da siparişlerde bir sıkıntı mı var? Geçen çarşamba laptop sipariş ettim ancak hiç bir hareket yok. Stokta da var. Kredi kartından da ücret provizyonu çekilmemiş?

    Böyle bir sorun yaşayan oldu mu Co.uk da?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Laztronot kullanıcısına yanıt

    Hepsi öyle artık geçen ay amazon abd den bir şey aldım neredeyse 10 gün bekledi toplam 25 günde anca geldi

  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Çok enteresan Amazon dan beklenmeyecek hareketler bunlar. Sorunun kaynağı belli mi acaba?


    Hayır işin tuhaf tarafı üzreti çekmedikleri için diyelim ki dolar 10 lira oldu ücret ona göre değişecek çok can sıkıcı bir durum. Bugün yazıştım müşteri hizmetleriyle, siparişimde teknik bir aksaklık olduğunu söyledi ilgili ekiplere iletip 12 saat içind dönüş yapacaklarmış ya da siparişi iptal edip yeni sipariş verebilirsiniz dedi. Ben de öyle yaptım ürün stokta yine aynı fiyattaydı ama hala siparişte ilerleme yok provizyonu da çekmemişler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Laztronot kullanıcısına yanıt

    pandemiden beri böyle nedenseTR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] 

  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Off cidden çok can sıkıcı bir durum.. napsam bilemedim şimdi. Sözde müşteri hizmetleri yeni sipariş verirsem 2 Kasım'da ürün elinizde olur dedi ama şu anda hiç ümidim kalmadı. Değil 2 Kasım bu hafta sonuna doğru bile gelse kafi..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Laztronot kullanıcısına yanıt

    Teslimat tarihi ne yazıyor?

  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Sadece "Not yed dispatched" yazıyor. Tracking details e tıkladığımda ise "We will email you when we have an estimated delivery date.

    " yazıyor. Şu anda durum bu şekilde..

  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.