Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (13008. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
260.705
Cevap
2.701
Favori
13.891.350
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
634 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt

    aynen öyle ama insan heyecanlanıyor hemen kargoya verilmesini bekliyor :)

  • fslr kullanıcısına yanıt
    hocam bende laptop satın aldım 15 gün sonra kargolandı bu pandemi sebebiyle çok sipariş alınıyor ondandır sanıyorum baya yavaş.
  • Yurtdışı alışverişlerinde hangi kartları kullanıyorsunuz garanti paracard 3d secure istediği için alışveriş yapamıyorum garanti sanal kart oluyormu bilen varmı ?

  • Amazon siparişleri artık eskisi gibi 1-2 günde kargolamıyor sanırım. Tabii covid yoğunluk vs. dolayısıyla normal olabilir. Uzun süre sonra alışveriş yaptım amazon amerika üzerinden. Konuda alışveriş yapanların yazdıklarına göre kargolanma süreci + ücret tahsilatı 15 güne kadar uzayabiliyormuş. Benim sipariş verileli 1-2 gün oldu.
    Müşteri temsilci ile iletişim kurmanın veya amazona mail atmanın sizce bu süreci hızlandırmada faydası olur mu?
    Yapı kredi kredi kartı ile alışveriş yapan oldu mu acaba?
    İlk sayfada geçerli kartlar listesinde göremedim.
    Sipariş şuan onay aşamasında olduğundan dolayı da geçerli mi geçersiz mi anlayamıyorum. Bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AsSakallıDede kullanıcısına yanıt
    Teslimat için tahmini tarih veriyor zaten. Size ne zaman diyor?
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt

    Delivery Estimate

    Friday, March 26, 2021 - Monday, May 10, 2021 by 8pm


    Şeklinde yazıyor. 15-60 günlük bir süreç belirtmişler.

    Genelde bu süreden daha erken geliyordu diye hatırlıyorum önceki alışverişlerden




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AsSakallıDede -- 11 Mart 2021; 6:25:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AsSakallıDede kullanıcısına yanıt
    Genelde daha erken geliyor doğru ama elinizdeki tarihe göre daha beklemeniz gerekiyor.
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt

    Dediğiniz gibi beklemek dışında yapacak bir şey yok.

    Mayıs 10 yı dikkatsizlikten Nisan 10 diye okumuştum. Siz sorunca farkettim.

    Bakalım ne zaman kargolayacaklar. TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AsSakallıDede -- 11 Mart 2021; 8:26:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emir1910 kullanıcısına yanıt

    iş bank sanal kart kullanıyorum bu oluyorsa dediğin de olurTR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] 

  • hiç 5 siparişi aşan oldu mu, 1 xbox series x aldım, 3 tane de sticker aldım, 1 paket daha gelecek ama içinde 2 ürün var 1 ayda 6 ürün oluyor
  • Arkadaşlar merhaba benim başıma amazon.de den alışveriş yapmaya çalışırken sizinde fikrinizi almak için burda paylaşıyorum. Bir barbekü almak üzereydim. İthalat ücreti dahil 9500 tl idi ürün. Siparişi verdim sipariş oluştu. Ardından bir tereddüt yaşadım ve siparişi iptal ettim. Yarım saat sonra tekrar almaya çalışırken bu sefer 11500 tl ye çıkmış çünkü ithalat ücreti depositosu acayip artmıştı 600 euroluk ürün için 300 euro yaklaşık ücret istiyorlardı. Bu sefer almaktan tamamen vazgeçtim. Siz hiç böyle bir olay yaşadınız mı bu ücrete itiraz etme gibi bir şansımız var mı bir yerlere başvurup?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biraz önce amazon.de den sanal kart ile ürün aldım. ancak hesabım askıya alındı. sanal kart ile alışveriş yaptım, belçika adresine gönderim yaptım benden fatura flan filan istiyor kart ı nson 4 hanesini istiyor ama ben sanal kart kullandım. ikincisi de fatura yok çünkü ürün bedeli karttan çekilmeden hesap askıya alındı.


    amazonprime almıştım belçika adresi için sorun bundan kaynaklanıyor olabilir mi ?


    ben şimdi ne yapacam bir an önce hesabı açtırmam lazım. yeni hesap açsam telefon numaram kayıtlı yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar

  • bigbooss kullanıcısına yanıt

    sanal kartın asıl karta bağlı zaten onun faturayı yollayacaksın kart adresin gönderdiğin adresten farklıysa ondan hesabın askıya alınmıştır

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    sanal kartın asıl karta bağlı zaten onun faturayı yollayacaksın kart adresin gönderdiğin adresten farklıysa ondan hesabın askıya alınmıştır

    Kardeşim cevap için teşekkürler. Ancak alım yaptım hemen kilitledi hesabı. Para çekme işlemi olur mu aşamada? Siparişim ile ilgili yani,? Para çekim olmayınca fatura da gözükmez değil mi?

    Kart adresim hangisi oluyor onu anlamadım ?



    Son yaptığım işlemleri sıralıyorum :
    ekstre özeti resim olarak yollandı. Ekstre özetinde adresim filan yazıyor .
    Kimlik çektim yolladım
    sanal kart ekran görüntüsü aldım yolladım
    asıl kartın resmini çektim yolladım. Doküman yollarken türkçe olarak sanal kart kullandığımı belirttim. Artık yazacak biryer de yok , sadece doküman yoklama aktif.

    Bütün bunlara rağmen
    Hâlâ yeterli görmedik diyor

    Hesaba giremediğim için müşteri hizmetleri ile görusemiyorum. Mail atamıyorum adres filan bulamadım. Bunun bir yolu yokmu arkadaşlar?

    Bi ulaşsam ana bacı düz gidecem paramızla rezil olmak böyle birşey sanırım.



    Yeniden üye olsam yeni bir sanal kart oluştursam olmaz mı yeniden üye olayım sıkıntı olur mu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigbooss -- 11 Mart 2021; 23:13:32 >




  • bigbooss kullanıcısına yanıt

    başka bir son yaptığın extra da olur bence illa bu alışveriş şart değil. Ayrıca adres derken karttaki adresinle (Yani faturadaki adres) ürünü gönderdiğin adres farklıysa ondan da kilitleyebiliyorlar demek istedimTR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] yolladıkların yetmedi diyorlarsa tavsiyem yeni hesap açıp oradan yaz veya dil varsa ara başka bir şey aklıma gelmiyorTR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 12 Mart 2021; 1:21:8 >
  • alikara123 A kullanıcısına yanıt

    Vay be. Dolar 3'ken 5 dolara almıştım mouse'u. Hala daha kullanıyorum. İnsan görünce duygulanıyorTR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] 

  • Forumdaşlar nasılsınız, bir sıkıntım var çözemedim, amazon.uk den bir laptop aldım, bana kargolanmadan siparişi iptal ettim tedarikte sıkıntı olduğu için, bu sırada amazon tabi benden parayı çekmişti, yalnız hesabımda çekilen para provizyonda görülüyordu, iptal edince amazondan mail geldi, iade süreci 5-7 gün sürecektir diye, 8 gün oldu, banka ile konuştum bankada işlem muhasebeleşmemiş provizyon olarak görüldüğünü paranın amazona gittiğini söyledi, amazon bana şöyle bir yanıt gelmiş:

    "First, please let me apologise for any inconvenience you may have experienced with this order.

    However there is no cause to concern. Let me take care of the issue from this situation.​​

    Upon checking I see that you've cancelled the order before shipping.

    Please be assure that you're only charged authorisation charge for order *******

    When you place an order with Amazon, we contact your payment card's issuing bank to approve the payment method.

    Upon approval, the requested amount is reserved in your account. This is known as an authorisation.

    Please be assure that if you cancel your order, or part of your order, we ask your bank to release the authorisation for the corresponding amount.

    Normally, It’ll return to your availability within the next 7 business days.

    I'm really sorry for any inconvenience this may cause.

    If you don't see the released authorisation posted to your account after 15 March 2021, please contact your issuing bank for further assistance.

    Your bank can clarify how long it'll take them to post the refund.

    If your bank has trouble locating the released authorisation, please contact our Billing Specialists so they can investigate why this may be happening.

    Our Charge enquiries team can also be contacted by phone from 09:00 - 18:00 UK time using the following link:

    I'm very sorry about all of this. I hope you'll consider this an isolated incident and give us another chance in the future.​​​

    Rest assure that you'll get the refund without any hassle.

    We look forward to seeing you again soon."

    Burdan anladığım amazon parayı benden çekmek için bankamdan yetki isteyip ürün gönderilirken parayı çektiğini beyan etmiş, fakat bu durumu bankaya aktardığımda paranın amazon hesabına gönderilmiş dedi, ben mi yanlış anlıyorum yoksa bu amazon paranın üstüne mi yatıyor keratalar



    Edit: sorunu çözdüm, önce bankanızı arayıp provizyon numarasını öğrenin sonra amazona irtibata provizyon numarasını verin, amazondan yetki kaldırma provizyon numarasını alıp bankanıza iletin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beckonn -- 13 Mart 2021; 13:54:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba amazon.de den 567€ tutarında bir robot süpürge sipariş vermek istiyorum fakat gümrük ücreti tahminim olan %18 den yaklaşık 100€ fazla çıkıyor. Amazon eskiden fazla alıp kalan ücreti iade ediyordu. Şimdi de durumlar öyle mi? Epeydir alışveriş yapmadığım için yolu yordamı unutmuşum. %18 KDV yi alsın, kargo da alsın ama fazladan 100€ ödemek neden? Bilen veya yakında tecrübe eden var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cybercem C kullanıcısına yanıt
    Haziran 2020 de bebek arabası almıştım sadece 5€ iade edildi
  • metan7 M kullanıcısına yanıt
    TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU]
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.