Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (11089. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
260.707
Cevap
2.701
Favori
13.892.054
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
634 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifestyle4458

    uzun zamandır takip ettiğim outdoor kaz tüyü mont sonunda indirime girdi. ihtiyacı olanlar değerlendirebilir.

    https://www.amazon.com/gp/product/B00OPKXZWG/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

    Kazların sesini bastırabilirseniz, ve imzanızda yazanları da göz ardı edebilirseniz, alması sizden, üç kuruş için, üç günlük dünya malına tamah için, canlı canlı tüy yolması ve hayvanlara işkence etmesi de onlardan.




  • Beocan B kullanıcısına yanıt
    İstediğiniz şey çok fazla bir şey belki yanlışlık olabilir bu türkçeye çevirme hatasındanda kaynaklanabilir kendi yazmalarından da isterseniz bir de adamlar özür olarak kasayı bedava yapsalarda size daha önce böyle yapan bir şirket oldu mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantasticoo


    quote:

    Orijinalden alıntı: theVATANSEVER


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantasticoo

    Beyler 3 ay kadar önce amazon de den acer 144hz monitör almıştım.



    3 gündür ekranda titreme ve çizgiler oluşuyor. Asus rx470 ekran kartım var bana monitör gibi geliyor, sizce monitör de mi yada başka donanımda mı sorun var? Ona göre amazon la iletişime geçeceğim. Maalesef donanım konusunda çok zayıfım, bi yardımcı olun



    https://youtu.be/KGaJ2k7kSpA



    https://youtu.be/5GZju2X2IDk

    edit: sıcaklık normal, driver güncel.









    ekran kartı gibi gözüküyor,,,oc varsa iptal et, standart hızlara dön.

    Hocam overclock yok, teşekkürler

    ekran kartı gözüküyor hocam tekrar baktım, driverları kaldır tekrar kur, hatta kartı çıkart tak filan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theVATANSEVER


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantasticoo


    quote:

    Orijinalden alıntı: theVATANSEVER


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantasticoo

    Beyler 3 ay kadar önce amazon de den acer 144hz monitör almıştım.



    3 gündür ekranda titreme ve çizgiler oluşuyor. Asus rx470 ekran kartım var bana monitör gibi geliyor, sizce monitör de mi yada başka donanımda mı sorun var? Ona göre amazon la iletişime geçeceğim. Maalesef donanım konusunda çok zayıfım, bi yardımcı olun



    https://youtu.be/KGaJ2k7kSpA



    https://youtu.be/5GZju2X2IDk

    edit: sıcaklık normal, driver güncel.









    ekran kartı gibi gözüküyor,,,oc varsa iptal et, standart hızlara dön.

    Hocam overclock yok, teşekkürler

    ekran kartı gözüküyor hocam tekrar baktım, driverları kaldır tekrar kur, hatta kartı çıkart tak filan...

    Hepsini denedim teşekkürler destek için. Değişmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 22 Mart 2017; 21:27:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hay anasini satayim ya duzgun bi ayakkabi yok koca sitede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • First Premolar kullanıcısına yanıt
    G230dan farkı var mı hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkanozdenn

    Bot ihtiyacı olan elini çabuk tutsun kaçırmasın.

    JW limit altı bot 32.5€

    https://www.amazon.de/g...00WNXG6ZK?th=1&psc=1

    Bot ihtiyacım olmamasına rağmen numarayı tutturabilseydim direk alırdım bu fiyata. Çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beocan

    İade bir telafi değildir.

    Telafi edilmek istendikten sonra birçok şey yapılabilir.

    Sonuçta ben amazona güvenerek ve açıklamalarına bakarak aldım bu parçaları ama uymadı bu yüzden çok daha eski ve bence yetersiz bir soğutucuyu vatanbilgisayar gibi kazık bir yerden alıp monte etmek zorunda kaldık. Neredeyse h110i parasına h45 alıp takmış olduk.

    Peki burda sorumlu kim ? Ürüne yanlış açıklama yazdığı için amazon değil mi ?

    Peki telafi için ne yapılabilir ?

    Ürünü iade almadan bu kasayla tam uyumlu olan (daha yeni yazdılar açıklamaya) kraken soğutucuyu bana gönderip h110i yi iade alabilirler veya tam tersi h110 i ellerine ulaştığında bana xkraken gönderebilirler.

    Amazon hesabına kendi hatalarından dolayı vatandan almak zorunda bıraktıkları h45 in % x değeri kadar çek hediye kartı gibi bir şey tanımlayabilirler.

    Vb... birçok şey yapılabilir.

    Arkadaş aradığında sadece iade alabiliriz demişler birde ben arıyım bakalım.

    Çok şey istiyorsunuz.Neden acele ettiniz peki gidip vatandan aldınız bekleyip bu soğutucu bu kasaya uymadı bana kraken gönderin aradaki farkı karttan çekin deseydiniz.Siz geri aldıklarına dua edin türkiye'de olsaydı açtığınız ürünleri geri almazlardı.




  • BumberShoot B kullanıcısına yanıt
    Siz olayı farklı yerlere çekmeye çalışıyorsunuz ve bu tartışmanın sonunda beni haksız çıkarmaya çalışacaksınız.

    Amazon neden en büyüğü ? Müşteri memnuniyetine önem verdiği için değil mi ? Hatalı oldukları halde niye bu kadar savunuyorsunuz amazonu ?

    Yukarıdaki mesajlarda amazon açıklamasına bakarak ürün alınmayacağını yazan bir arkadaş var. Belki daha önce yazanlarda olmuştur. Daha önce başkalarınında başına gelmiş ve bunun sürekliliği oluyor demek ki ?

    Daha önce bu tarz kendi veya satıcı hatalarından kaynaklanan durumlarda ürünü iade alıp hesaba çek yüklemesi yapan veya ürünü ücret farkı olmadan uyumlu ürünle değiştiren birçok site/şirket var. Tr den bile hepsiburada n11 gibi siteler yurtdışından ise gearbest bangdood gibi siteler var bunlar sadece benim gördüklerim daha görmediğim bir sürü site vardır.

    Ayrıca ben bedava ürün falan istemiyorum arkadaşım ithamlarına dikkat et.




  • india İ kullanıcısına yanıt
    selam hocam, ben amazon.de den tv box almıştım asendia ile göndermişler, tahmin edilen zamandan 14 gün sonra geldi yanlış hatırlamıyorsam, kargo firması işyeri güvenliğine bırakıp gitmişti :) güvenlik bulamasa beni elime geçmesi zordu. paket gelince seni aramayabilirler sen takipte ol.
  • Cango69 kullanıcısına yanıt
    Ürünleri sipariş edip gelmesi için 10 gün bekleyelim sonra ürünler gelsin bilgisayarcıya gidelim herşeyi masaya yayalım aaaa birde ne görelim soğutucu kasaya uymuyor napalım herşeyi teker teker geri toplayalım sıvı soğutmayı ptt gibi yavaş bir kargoyla yurtdışına 15 günde gönderelim sonra bir 5 gün falanda amazon kontrol etsin ürünü onaylasın ondan sonra bir 10 günde yeni soğutuyucu bekleyelim tekrar bilgisayarcıya gidip taktıralım. Bu mu olmalıydı ? Hiç yoktan 1 aya yakın bir zaman beklemeli miydik? İlk bilgisayarınızı aldığınız günü hatırlayın siz bir sorun çıksaydı çözümü varken 1 ay beklemeyimi tercih ederdiniz ? Empati yapın hocam biraz. Sağolun daha önceki mesajlarınızda yardımcı olmaya çalıştınız ama şu an amazon fanboyluğu yapıyorsunuz. Lütfen rica ediyorum mesajımı alıntılayıp cevap yazmayın.

    Bu sayfada amazonun yaptığı hataları eleştiremeyeceğiz anlaşılan.

    Amazonun açıklamalarına bakıp ürün alarak hatayı biz yaptık kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beocan -- 22 Mart 2017; 22:12:1 >




  • Merhabalar şöyle bir mail geldi acaba ne demek istemiş :(



    Guten Tag,



    Amazon.de hat eine gute Nachricht zu Ihrer aktuellen Bestellung:



    Wir freuen uns, Ihnen mitteilen zu können, dass die folgende Ware früher als angekündigt verschickt werden kann:



    "Mustang 4015-552, Herren Kurzschaft Stiefel, Gelb (66 camel), 44 EU (9.5 Herren UK)"

    Bisheriges voraussichtliches Lieferdatum : 01. April 2017 - 03. April 2017

    Neues voraussichtliches Lieferdatum : 27. März 2017 - 30. März 2017



    Weitere Information zu Ihrer Bestellung finden Sie unter "Mein Konto" auf unserer Portalseite (http://www.amazon.de).



    (Dies ist eine automatisch versendete E-Mail. Bitte antworten Sie nicht auf dieses Schreiben, da die E-Mail-Adresse nur zum Versenden, nicht aber zum Empfang von E-Mails eingerichtet ist.)



    Freundliche Grüße



    Kundenservice Amazon.de

    http://www.amazon.de

    ==============================



    *****

    WIE ÄNDERE ODER STORNIERE ICH MEINE BESTELLUNG?

    Sie können Ihre Bestellung jederzeit über "Mein Konto" auf unserer Website (http://www.amazon.de) ändern, solange sie sich noch nicht im Versandprozess befindet. Bitte beachten Sie, dass dadurch möglicherweise Versandkosten entstehen. Weitere Informationen zum Stornieren von Artikeln finden Sie auf unseren Hilfeseiten:



    http://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?nodeId=505032



    *****

    WAS MACHE ICH, WENN ICH EINE BEREITS VERSANDTE BESTELLUNG NICHT MEHR BENÖTIGE?

    Wenn eine versandte Bestellung nicht mehr rechtzeitig ankommt, können Sie entweder die Annahme direkt beim Zusteller verweigern oder die Sendung über unser Online-Rücksendezentrum (http://www.amazon.de/ruecksendezentrum) zurückgeben.



    *****

    WIE KONTAKTIERE ICH SIE ZU MEINER BESTELLUNG?

    Wenn Sie weitere Fragen haben oder unseren Kundenservice kontaktieren möchten, besuchen Sie bitte unsere Hilfeseiten:

    http://www.amazon.de/hilfe

    *****

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • amazon.com için 5 dolar referans kodu yollayabilecek bi arkadaş var mı?

    Not:kod bulundu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boras06 -- 22 Mart 2017; 22:22:32 >
  • Beocan B kullanıcısına yanıt
    Araştırmak senin sorumlugugunda. Elinin altında koca internet var. Amazon'daki bilgileri referans almayacaksın bi zahmet. Sen bu ürünü bu fiyata alıp hala Amazon'un sana yardımcı olmaya calısmasına sükretmelisin. Ama sen işi yokuşa sürmeyi bırak artık suistimal tarafına getiriyorsun.

    Birader aldığın ürünün için bilgi veya ölçü öğrenme yeri Amazon mudur? Girersin Corsair'in veya diğer ürünün siteye oradan bakarsın ne var ne yok. Amazon'da elbet yanlıslıklar olabiliyor sanki ilk defa görüyorsun veya görüyorsunuz. Bırakın bu işleri. Sen işi suistimal yönüne cekiyorsun. Kuponmuşta bilmemneymişte oldu..

    Burada sen haksızsın kusura bakma. Elinin altındaki interneti kullanacaksın bi "zahmet". Ha yaşanan durum kötü mü kötü ama olmuş bi kere , bunu Amazon'a yıkmaya calısmak pek hoş değil.




    Amazon'un sitede böyle hatalı bilgi aramak istersen ansiklopedi cıkar. Ayakkabı-giyim bedenlerinden tutta cihazların isminin yanlıs girilmesi vs ne ararsan var. E o zaman madem bunların hepsinde Amazon suclu. Bende kafama göre ismi veya bilgisi yanlıs girilmiş ürünü alıp hediye ceki talep edeyim veya tekrar yollayın diyeyim var mı böyle bişey?

    Bi zahmet mazur görüceksin bu durumu. Arastırmak bizim sorumlulugumuzda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lelouch Lamparogue -- 22 Mart 2017; 22:18:57 >




  • gimmeluck kullanıcısına yanıt
    Kablo uzunluğu farklı. G231 tek girişli. Renk farklı. Başka farklar var mı bilmiyorum fakat 29.4 Euro'ya gelince aldım, G230'un güncellenmiş versiyonu diyorlar, pek fark yok gibi yani :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Athlon 840 ile darboğaz yapmayacağını bilsem alırım o fiyata kaçmaz da rx480 . Asıl benim en çok dikkatimi çeken şey ulan adamlar 170 liraya alır gibi rx480 alıyolar . Şaka gibi vallahi şaka gibi ya 170 dolarcık veriyolar ve alıyolar . Biz de 170 liraya ekran kartı yok neredeyse . Yaktım bi gamel
  • Lelouch Lamparogue kullanıcısına yanıt
    En son yazdığım gibi amazonun açıklamasına güvenerek ürün aldığım için ben hatalıyım. Amazonun bir suçu yok olur böyle şeyler devamlılığı bile olsa sıkıntı yok tabi.

    Hatta bunu buraya yazıp amazon fanboylarının tepkisini çektiğim içinde özür dilerim.

    Uzamasın bu konu olur mu ?

    Hatalı benim özür dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beocan -- 22 Mart 2017; 22:30:14 >
  • Beocan B kullanıcısına yanıt
    Amazon fanboy'u oluverdik şimdi de. Güzelce arastırmadan kör atısı yaptın. "Hobaa Amazon sağolsun çok güzel sistem yaptım bizim ülkeden alsaydım 300-500 fazladan vericektim Amazon çok yaşa" İşler yolunda gitmeyince "Amazon sen ne yapıyorsun senin yüzünden zarar ettim ne biçim sitesin böyle bişey olmaz bana kupon vericen yeni ürün yollayacan!" moduna giriverdin. Bu durumu sana belirtenleri de fanboy yapıverdin güzelce. Valla diyecek bişey bırakmıyorsun insana.

    O zaman ben de beden ölcüleri , model isimleri , fotoğrafları hatalı girilen yüzlerce ürünlerden 3-5 tane sepete atayım elime gecince "Amazon sen hatalısın neden yanlıs giriyorsun sana güvendim taklaya geldim" telefon acayım mail atayım bedava kupon veya indirim tutarı kovalayayım elimde bi tane varken bi tane daha yollatayım. Sana doğru geliyor mu bunlar?


    Yaşanmış bi kere hoş değil ama bu site böyle. Alısveriş yapıyorsan bunlarında farkında olman lazım işin bu tarafı Amazon.de'de hala sıkıntılı. Arastırmak bireyin sorumlugugunda ki hala en azından para iadesi gibi durumlarda tarafına sağlanıyor. Ama bunları sana anlatmaya calısan kisilerede fanboylugu hiç üşenmeden yapıştırıveriyorsun valla sen maçı bitirmisşin kafanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lelouch Lamparogue -- 23 Mart 2017; 1:4:23 >




  • Lelouch Lamparogue kullanıcısına yanıt
    Sizde olması gereken birşeyin yanlış olduğunu düşünerek kafanızda bitirmişsiniz tebrik ederim.

    "Öğrenilmiş çaresizlik" böyle bir şey olsa gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beocan -- 22 Mart 2017; 22:47:25 >
  • böyle bir rehberi hiç üşenmeden sırf bize yardımcı olmak adına iş ve özel hayatınızdan vakit ayırıp çok güzel bir şekilde anlatım yaptığınız için size çok çok teşekkür ediyorum. Yakın zamanda ilk siparişimi vereceğim.
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.