Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
22 Misafir Kullanıcı, 22 Masaüstü Kullanıcı
260.126
Cevap
2.985
Favori
13.341.106
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2004 Mesaj

    Direk amazon çıkmıyor, diğer satıcılardan bakıldığında amazon var.
    |
    |
    Stoeger kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    558 Mesaj

    benim ziraat hiç bi işlem yapmadan dün alişveriş yaptim sorunsuz hb den ?
    |
    |
    Sansa Magna kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1347 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar Bugün beni UPS aradı gümrükte bir ürününüz var size Mail atacağız onu doldurun fotoğrafını gönderin ürünü gümrükten çekelim dediler bu süreçte bi sıkıntı yaşamıyım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2370 Mesaj
    Amazondan aldığım bebek arabası için ups den aradılar şimdi. Bana bir form göndereceklerini, bunu doldurup fotoğrafını onlara iletmemi, böylece ürünü gümrükten çekebilceklerini söylediler. Ben bunun zaten vergisini ödemiştim. Form olayı nereden çıktı? Daha önceki ürünlerde böyle birşey yaşamamıştım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD RYZEN 7 1800X+CORSAİR H100i| MSI X370 XPOWER GAMİNG TİTANİUM|Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming|2X8 GB G Skill F4-3200C14|Samsung 1TB 960 EVO M.2 Sata NVMe SSD+2 TB WD|LG SATA DVD-WR |DELL U2414H|CORSAİR 600T WHİTE|SEASONİC X760W|
  • Yüzbaşı
    709 Mesaj

    Daha onceki ürünlerde vergiye tabi miydi? Ben de genelde gümrükten gecerken böyle bir onay istediklerini biliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ozguradam1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    709 Mesaj

    Yok hocam dikkat ettiyseniz ilk sayfada da var. Gümrükten gecerken sizden onay istemeleri normal bir süreç.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BOOOOOOOOOOO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3910 Mesaj
    arkadaslar 250tl ye kadar yani 60 dolara felan 7.1 bass kesinlikle iyi verebilecek bir kulaklik ariyorum. tavsiyesi olan varmi?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    481 Mesaj

    Get $50.00 off instantly: Pay $149.99 upon approval for the Amazon Rewards Visa Card.

    Bu seçenek ülkemiz için geçerli değil yalnız, bilginiz olsun.
    |
    |
    sallehpaul kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1124 Mesaj

    hocam kasa turkiyeye gonderilemiyor diyor acaba nasil aldiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Beocan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Işık University American Football Team
  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    https://www.amazon.de/gp/aw/d/B00U2G7IMK/

    Philips Bluetooth hoparlör 15€. 22 idi geçen hafta.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    gerçekçi ol imkansızı iste.
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj
    Merhaba ,
    Alacağım ürünü almanya içinde bir adrese gönderip faturası ile birlikte Türkiye ye gelir iken havaalanı gümrüğünde vergi iadesi alma imkanım var mı? Bu konu ile bilgisi olan? Kendi sitesinde sorabileceğim bir canlı yardımı bulmadım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ZCKTeamRazer



    satıcı başkası ise ve gönderim varsa ki hiç sanmıyorum, ülkeye girişte vergisini ödüyorsunuz. dahil olarak almıyor hocam amazon dışında ki satıcıdan alınca. ayrıca free shipping olayı türkiye için geçerli değil. satıcı amazon olan ürüne bakmalısınız ayrıca .com'da kesinlikle ücretsiz kargo bulunmuyor. amazon.de üzerinden bulursanız daha mantıklı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZECKSE -- 18 Mart 2017; 12:16:5 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Rmmr
    _____________________________
    CASE: Thermaltake The Tower 900 Snow Edition - (Corsair ML PRO Series) | CPU: Intel® Core™ i9-7940X O.C. 4.8GHz All Core | GPU: Nvidia GeForce® GTX 1080 Ti FE | MOTHERBOARD: Asus WS X299 SAGE | RAM: Kingston HyperX Predator 64GB (8 x 8GB) DDR4 O.C. 4000MHz | PSU: Corsair AX Series AX1500i 1500W 80+ Titanium | SOUND CARD : Creative Sound Blaster AE-7 & AE-9 | COOLING: Extreme Custom Water Cooling


    https://valid.x86.fr/k70531
  • Binbaşı
    1508 Mesaj

    Aynen hatalı ürün. Ben 170 euro iken almıştım. Full hd alakasız bir monitör gelmişti. Predator değil de aynı isimde olan Acer in bir monitör unu gönderdiler.

    Urun bu değil yani.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sonerhac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yaşamla öLümü Ayıran Çizgi, Siyahla Beyaz'ı ayıramaz ki!
  • Yüzbaşı
    458 Mesaj
    Arkadaşlar bakındım ama dil problemi de var. Kaporta için Boya ölçer gerekli yardımcı olursanız sevinirim
    |
    |
    _____________________________
    Paranla şeref kazanma, paran biterse şerefinde biter..
  • Yüzbaşı
    298 Mesaj
    Arkadaşla Samsung yada İpad tablet almayı düşünüyorum 9 veya 10 ekran ama Türkiye ye gönderimi yok diyorlar, bu genel bir kararmı yoksa benmi denk gelemiyorum.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    118 Mesaj
    https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01CUG1TKG/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1



    Arkadaşlar merhaba. Bu ürün halen ön siparişte. Acaba şimdi alsak ne zamana gönderilir? Bunu nasıl öğrenebiliriz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: stentor

    https://www.amazon.de/I...-Korallrot/dp/B01K7XZZEA

    Icepeak Leal Erkek Montu
    Icepeak Fiyatımız: EUR 22,81 2

    Sanırım linkteki rengin indirimi bitmiş fakat mavi rengin 46 numarası şuan en ucuz ama 22 euro değil, yinede alınabilecek fiyatta tabiki bu mont için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Symmethra -- 17 Mayıs 2017; 18:46:51 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    808 Mesaj

    Bu bisiklet 190dan fazla boyu olanlar için olan bisiklet değil mi ?

    Gönderimi kapatılmıştı.

    Hatta size de göndermiyorlardı yanlış hatırlamıyorsam?

    Hafif dediğiniz bisiklet 16 kg değil mi ? Hiç hafif gibi gözükmüyor.
    |
    |
    Apollo Reis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    808 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: burakacikel

    https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01CUG1TKG/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1



    Arkadaşlar merhaba. Bu ürün halen ön siparişte. Acaba şimdi alsak ne zamana gönderilir? Bunu nasıl öğrenebiliriz?



    Bilemeyiz arkadaşım , benzer durumlarda 1ay da bekleyen oldu daha fazla da. Kısa da sürebilir uzun da, ihtiyaç durumuna göre risk alıp sipariş edin.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    709 Mesaj

    Aynen dediginiz gibi olur hocam. Hatta .comdan olanlar free-shipping tr de uygulanmiyor diye biliyorum. O yuzden bir de kargo parasi da yazar ekstra.

    Tabiki en önemlisi satıcısı Amazon olmayan ürünleri tavsiye etmiyoruz. Bence siz de almayın derim. Bir sorun olursa arkanızda Amazon gibi musteriye harika davranan bir firma olsun o bakımdan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Rmmr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
haberler
Bey Azura
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,781
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.