Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Tp nin 4,5 saniye olması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
22
Cevap
0
Favori
375
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> League Of Legends >> LOL Genel >> Tp nin 4,5 saniye olması
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1090 Mesaj
    Sizce gerekli miydi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Mallaştılar. Kuleye tp attığımızda da kulenin arkasında beliriyor artık karakter. Sebep? 4,5 saniye yetmezmiş gibi, kuleyi rakip almaya çalışıyorsa eğer tp attığımız anda, kulenin etrafından dolaşıp da rakibi yakalayana kadar rakip basıp gidiyor, cezasız kalıyor. Başka spell aldırtmak istiyorlarsa diğer spell'leri buff'lasınlar, saçma saçma nerfler koymasınlar. Bota tp atsak adc+sup'a yetişeceğimiz meçhul, solodaki farmdan da kuleden de feragat edilerek tp atılıyor çoğu zaman zaten. Kill ihtiyacı olan solo karakterlerine bir nevi nerf aslında bu. Late game'de kulelerin 2 oto ile düştüğü oyunda, haritanın belli bir yerine aniden tp ihtiyacı olduğunda, ne zamanında yetişebilirsiniz ne de 1500 saniye bekleme süresi içinde olduğundan o an kullanamazsınız. Shen'e de gizli buff tabii bu. Metaya sokmak için karakteri tp nerf'lediler, iyice şuursuzlaştılar. Sözde değişiklik yapacaklar her halta, bakın hiç boş durmuyoruz hep yeni şeyler ekliyoruz kafasını yaşayacaklar. Stratejik derinlik eklediler böylece oyuna, enfes fikirlerleriyle. 50 dakika farm yapıp 1 dakika tf'den sonra sıkıcı oyunun bitimine tanık oluyoruz her gün turnuvalarda. Gidip de ona el atmazlar, çok zevkli çünkü bütün oyun farm yapmalarını izlemek takımların. Aşırı stratejik. Strateji uğruna bütün oyunun zevkini süpürdüler. 15 yıldır nerf yemesi gereken karakterlere dokunmazlar hala tabii. Base atarken karakter hapşırırsa 1 saniyelik gri ekran da görelim, stratejik olarak önemli şeyler bunlar.

  • Binbaşı
    1321 Mesaj
    Hayır değildi, iğrenç olmuş artık ignite alıyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Selim gibi, günlük tutmaya başlayalım bakalım. Sonumuz hayırlı değil herhalde onun gibi. Bu defteri bugün satın aldım. Artık Sevin olmadığına göre ve başka kimseyle konuşmak istemediğime göre, bu defter kaydetsin beni; dert ortağım olsun. "Kimseye söyleyemeden, içimde kaldı, kayboldu," dediğim düşüncelerin, duyguların aynası olsun. Kimse dinlemiyorsa beni -ya da istediğim gibi dinlemiyorsa- günlük tutmaktan başka çare kalmıyor. Canım İnsanlar! Sonunda, bana, bunu da yaptınız.
  • Binbaşı
    1738 Mesaj
    tp alinmasin cesitlilik olsun diye yaptilar gerekliliginden degil
    |
    |
    _____________________________
    Ich versuche, Deutsch zu lernen
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 2 saat 12 dakika kadarı kaldı.
    Koridora yürüsen daha hızlı gidersin



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    5837 Mesaj
    4.5 saniye ?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    909 Mesaj
    Hem takım oyununu ön plana çıkarmak için uğraşıyorlar hem de TP gibi bir spelli ölümüne nerfliyorlar. Nasıl bir tezatlık anlamadım.
    _____________________________
    "What is it you hope for, even though you are dying?"
  • Yarbay
    2102 Mesaj
    Top lane için hala en iyi spell tp. Tp'yi kullanım amacınızın gank değil counter-gank amaçlı olması gerekiyor zaten. Ignite-exh-cleanse alınabilir ama TP yerine tercih edilecek kadar ölmedi. Tercih meselesi yine de tabii ama.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1170 Mesaj
    Aşırı uzun geliyor bana.Isınlanana kadar olay bitiyor soloq da compitive arena için olaylar planlandıgı için hadi belki çok değişmez ama solo q için büyük bir nerf bence
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1409 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Syl

    4.5 saniye ?

    * Gerçekleşmesi (channelling) 4,5 saniye sürüyor artık.
    _____________________________
    Hello darkness my old friend.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    shen felan oynayın
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1090 Mesaj

    Hocam öyle diyorsun da bottan kill toplamak hayal oldu artık. Adamlar tp yi görünce base atsalar gidecekler nerdeyse. Counter gank içinde olaylar bitince anca gidersin 4,5 saniye cidden çok uzun bi süre.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Teemo Erdoğan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3243 Mesaj
    Birde çalıda vs toteminiz yoksa bile artık orada ışınlan efektini görebiliyorsunuz belli bir mesafe kadar yakındaysanız.
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    5837 Mesaj

    Ben süresini anladım. Bilgi için teşekkürler.

    Bence minyon tp olayı yerine tamamen taktiksel olarak ward yapılması için böyle bir nerf ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.

    Bunun dışında her oyunda orta ve üst koridor da sihirdar büyüsü olarak da kullanılması da etkili elbette, şahsen hayalet'e önceki yamada gelen buff ile sıçra + hayalet kullandırmak istiyorlar.
    |
    |
    Şifalı Bitki kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3932 Mesaj
    Tp bitti soloda lanei domine etmek için ignite yada heal alıyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Girl I do this often make that catty poppin
  • Yarbay
    4235 Mesaj
    Baktilar b.ku cikiyor iyi oldu boyle. Adamlar ormana da tp carp aliyordu artik 3 tpyle oyun oynuyorduk. Her an her yerde 5liyolardi. Tek sikintisi botta oynarken alismissin o sureye. 1.5 saniye gecikince uyum saglayamiyorsun dengen bozuluyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3253 Mesaj
    Botta rakibin arkasındaki son çalıda ward varsa ve rakip itmişse ucu ucuna yetişebiliyor tp.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2499 Mesaj
    Hala alıyorum opi
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj
    Mallaştılar. Kuleye tp attığımızda da kulenin arkasında beliriyor artık karakter. Sebep? 4,5 saniye yetmezmiş gibi, kuleyi rakip almaya çalışıyorsa eğer tp attığımız anda, kulenin etrafından dolaşıp da rakibi yakalayana kadar rakip basıp gidiyor, cezasız kalıyor. Başka spell aldırtmak istiyorlarsa diğer spell'leri buff'lasınlar, saçma saçma nerfler koymasınlar. Bota tp atsak adc+sup'a yetişeceğimiz meçhul, solodaki farmdan da kuleden de feragat edilerek tp atılıyor çoğu zaman zaten. Kill ihtiyacı olan solo karakterlerine bir nevi nerf aslında bu. Late game'de kulelerin 2 oto ile düştüğü oyunda, haritanın belli bir yerine aniden tp ihtiyacı olduğunda, ne zamanında yetişebilirsiniz ne de 1500 saniye bekleme süresi içinde olduğundan o an kullanamazsınız. Shen'e de gizli buff tabii bu. Metaya sokmak için karakteri tp nerf'lediler, iyice şuursuzlaştılar. Sözde değişiklik yapacaklar her halta, bakın hiç boş durmuyoruz hep yeni şeyler ekliyoruz kafasını yaşayacaklar. Stratejik derinlik eklediler böylece oyuna, enfes fikirlerleriyle. 50 dakika farm yapıp 1 dakika tf'den sonra sıkıcı oyunun bitimine tanık oluyoruz her gün turnuvalarda. Gidip de ona el atmazlar, çok zevkli çünkü bütün oyun farm yapmalarını izlemek takımların. Aşırı stratejik. Strateji uğruna bütün oyunun zevkini süpürdüler. 15 yıldır nerf yemesi gereken karakterlere dokunmazlar hala tabii. Base atarken karakter hapşırırsa 1 saniyelik gri ekran da görelim, stratejik olarak önemli şeyler bunlar.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1090 Mesaj

    Sonuna kadar haklısın da bide riot görse şunları. Gerçi biliyolardir herkesin böyle düşündüğünü de takiyolarmi sanki. Soloq onlar için önemsiz. Her şey prof. arena için.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    I Stand Resolute kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Turnuvalar için de saçma tp atana kadar rakip kendi kulesinin altına gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hurricane10 -- 4 Temmuz 2016; 15:35:57 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.