Şimdi Ara

Tp-link modem kesilme sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben uzun süredir modemi sorunsuz kullanıyordum son birkaç günden beri bilgisayarı açınca kablosuzlar internete bağlanamıyor (bilgisayar kabloyla bağlı) Örneğin telefonda önce bağlı gözüküyor ama ama uygulamalar internet yok diyor. Kablosuz listesini yenileyince tümden gidiyor ama bilgisayarı kapatınca geri geliyor..

    Yardımcı olursanız sevinirim



  • Bu mesajı yazdıktan hemen sonra düzeldi sizce neden oldu tekrar olurmu bir fikri olan var mı
  • Tam anlaşılmıyor durum...



    Bir laptop var ve modeme ethernet kablosu ile bağlı.

    Onun dışında birkaç da telefon var.



    Laptop açıkken telefon aga baglanmada sorun yaşıyor.

    Laptop kapalı iken telefon aga sorunsuz bağlanıyor.



    Sorun böyle mi@İmranz39



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capslocksmith -- 18 Şubat 2018; 0:53:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • capslocksmith C kullanıcısına yanıt
    Aynen ama laptop değil masaüstü
  • Çok değişik bir sorun.

    Benim aklıma ilk gelen Bilgisayarın bagdastırıcı ayarlarını sıfırlayın.

    Veya modemi resetlemeyi biliyorsanız modemi resetleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İmranz39 merhaba,



    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmek adına kullanmış olduğunuz Tp-Lınk marka cihazın model numarasını iletebilir misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Model No. TD-W9970(TR) sorun devam ediyor Bazen internet yavaş oluyor bazen wi-fi listesinde gözükmüyor bazen de gidip geliyor ama bilgisayar kapalıyken sorun yok


    yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İmranz39 İ kullanıcısına yanıt
    İmranz39 Merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz. Maildeki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz. Maildeki talimatlar doğrltusunda cihazın yazılımını güncelleme işlemini gerçekleştireceksiniz. Bu uygulamadan sonra sorunun devamı halinde cihazı kablolu olarak kullanmış olduğunuz bilgisayarın ağ kartını kontrol etmenizi öneririz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    attım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.