Şimdi Ara

TOYOTA MOTOR KONUSUNDA NEDEN GERİ KALIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
2
Favori
5.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar bu hafta Rav 4 tanıtıldı motorlara bakarmısınız dızel olan 2000 cc 124 beygır benzinli olanlar2000cc 150 beygır bu motorlar 10 yıla yakındır degısmıyor rakıplerinden haberlerı yok herhalde sımdıkı 1.6 lıtre dızel motorlar bıle 120-130 beygır arasında gezınırken corollada 90 beygırlık motorlar sunuluyor Rav 4 hemde 89 bın lıra dan satılacakmıs kahın olmaya gerek yok bu fıyata satıs beklemesınler 2 ncı konu son yıllarda Tuv den alınan lıstelerde toyotalarda bır dusus var 2-3 yıllık araclarda asırı paslanma belırtılerı gorulmekte 90 lı yıllara bakınca Toyotanın rakıplerıne nekadar buyuk teknolojı farkı attıgı o donemdekı rakıplerınden gorebılıyorduk



  • Nick-konu uyumu olmuş

    Aynen katılıyorum bu arada. Ama bu istatistiklere rağmen hala trafikte bolca Toyota mevcut.
  • önemli olan teknik verileri, hp si değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  TOYOTA MOTOR KONUSUNDA NEDEN GERİ KALIYOR



    bu kasadan alacaksın
  • Eski auris 1.4 d4d manuel vites 0-100 11,9 sn şimdiki versiyon 12,5 sn.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşmda Corolla 1.4 dizel var,her 5000Km'de bir yağ ekliyor.



    Birde frenlerin dozlamasından şikayetçi,bu kişiden kişiye göre değişir belki ama yağ yakma cidden can sıkıcı bir durum.Araç tercihi değiştirecek cinsten bir sorun.
  • Yikarlar burayi

    Avensis emmi nerede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  TOYOTA MOTOR KONUSUNDA NEDEN GERİ KALIYOR
  • Toyota halen 1994 yılındakı motor uzerınden atmosferık motora devam edıyor 94 yılında 115 beygır sımdılerde emısyonu dusurulmus 132 beygır motoru var ama tork 160 larda hızlanma verılerı 115 beygırke aynı 10 sanıye cıvarında 90 lık dızele bırsey demeye gerek yok yolda sembol ve albea dızellerle ancak cekısebılır zaten 50 mılyarı ver 90 beygır al arkadaslar burda toyota gıbı markadan daha buyuk atılımlar beklenıyor unutmadan eskı 94 yıllarındakı dergılerı karıstırırken toyota corollalarda yuzde 10 yakın ıbre hatasının oldugu teste tespıt edılmıs ortalama tuketım 9.6 olarak belırtılmıs reno 19 1.6 motor test verısı 80 beygır 11.6 lt alfa 155 4 ceker 190 beygır tempradakının turbolusu 190 beygır 100 km hıza 6 sanıyede ulasmıs 12.4 lıtre tuketım 100 km hızdan 0 a 35 metrede durmus bunlarıda dıp not olarak belırteyım dedım sorusu olan varsa eskı modellerden yenılerıne kadar sızlere bılgı verebılırım elımde 1000 adetten fazla dergı var arkadaslar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Arkadaslar bu hafta Rav 4 tanıtıldı motorlara bakarmısınız dızel olan 2000 cc 124 beygır benzinli olanlar2000cc 150 beygır bu motorlar 10 yıla yakındır degısmıyor rakıplerinden haberlerı yok herhalde sımdıkı 1.6 lıtre dızel motorlar bıle 120-130 beygır arasında gezınırken corollada 90 beygırlık motorlar sunuluyor Rav 4 hemde 89 bın lıra dan satılacakmıs kahın olmaya gerek yok bu fıyata satıs beklemesınler 2 ncı konu son yıllarda Tuv den alınan lıstelerde toyotalarda bır dusus var 2-3 yıllık araclarda asırı paslanma belırtılerı gorulmekte 90 lı yıllara bakınca Toyotanın rakıplerıne nekadar buyuk teknolojı farkı attıgı o donemdekı rakıplerınden gorebılıyorduk

    çamur banyosu..toyonun şu an 1.6 atmosferiği çok iyi test verilerinde çoğu 1.6 dizeli öpüyor (auris için) hemde lpgye tam uyumlu..bir kaç ay sonra bmw le ortak geliştirilen 1.6 dizel de gelirse çamur nereye gidecek acaba..ki burası en sallamadığı pazar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Arkadaslar bu hafta Rav 4 tanıtıldı motorlara bakarmısınız dızel olan 2000 cc 124 beygır benzinli olanlar2000cc 150 beygır bu motorlar 10 yıla yakındır degısmıyor rakıplerinden haberlerı yok herhalde sımdıkı 1.6 lıtre dızel motorlar bıle 120-130 beygır arasında gezınırken corollada 90 beygırlık motorlar sunuluyor Rav 4 hemde 89 bın lıra dan satılacakmıs kahın olmaya gerek yok bu fıyata satıs beklemesınler 2 ncı konu son yıllarda Tuv den alınan lıstelerde toyotalarda bır dusus var 2-3 yıllık araclarda asırı paslanma belırtılerı gorulmekte 90 lı yıllara bakınca Toyotanın rakıplerıne nekadar buyuk teknolojı farkı attıgı o donemdekı rakıplerınden gorebılıyorduk

    çamur banyosu..toyonun şu an 1.6 atmosferiği çok iyi test verilerinde çoğu 1.6 dizeli öpüyor (auris için) hemde lpgye tam uyumlu..bir kaç ay sonra bmw le ortak geliştirilen 1.6 dizel de gelirse çamur nereye gidecek acaba..ki burası en sallamadığı pazar..

    hocam o motorlar hdi olucak belki dizel piyasasında bu motorlar sayesinde iyileşme yaşabilirler ama benzinli motorlarının hiç bir numarası yok




  • yıl olmuş 2014 halen

    1.6 132 beygir atmosferiği
    1.4 90 beygir dizeli savunanlar vaf


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Arkadaşmda Corolla 1.4 dizel var,her 5000Km'de bir yağ ekliyor.



    Birde frenlerin dozlamasından şikayetçi,bu kişiden kişiye göre değişir belki ama yağ yakma cidden can sıkıcı bir durum.Araç tercihi değiştirecek cinsten bir sorun.

    Ben sırf o yüzden sattım 1 yıl sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >









  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Avensis emmi nerede

  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ



    Sanırım bu videolara bazılarına kapak olmuştur. Hala 1.6 132 beygirlik motora laf atıyorsunuz ya daha da diyecek bir şey yok size...
  • hocam kapak dağıta dağıta kapak bağımlısı yaptık elemanları..
  • Sattıktan sonra sorun yok bence.
  • abd de tutulmasının tek sebebi 25k dolara suv alıyorsunuz. içi boş vites kolu elde kalan cinsten ama olsun sonuç olarak ihtiyaca yönelik ucuz araç üretiyor. ha kalitesi sorunsuzluğu bence tartışılır ama zaten standart amerikalılar maksimum 3 sene kullanıyor araçları onlar için çok bir önemi yok kaliteli olmasının adamlar değiştiriyor zaten yeni kasası çıkınca.

    motor konusunda gerideler mi bence evet.

    2.7 lt motorlu atmosferik 170 bg üretmekte. abd modelleri için.

    abd için bile kötü kalıyor toyota motorları.

    türkiyedeki araçlarını çok beğendiğimi söylemem çünkü daha çok ailelere hitap eden bir satış politikası var.

    genç ve dinamik insanlar için pek bir albenisi olmayan araçlar getiriliyor.

    casio saatle olmuyor dinamizm ne yazık ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancakveancak

    abd de tutulmasının tek sebebi 25k dolara suv alıyorsunuz. içi boş vites kolu elde kalan cinsten ama olsun sonuç olarak ihtiyaca yönelik ucuz araç üretiyor. ha kalitesi sorunsuzluğu bence tartışılır ama zaten standart amerikalılar maksimum 3 sene kullanıyor araçları onlar için çok bir önemi yok kaliteli olmasının adamlar değiştiriyor zaten yeni kasası çıkınca.

    motor konusunda gerideler mi bence evet.

    2.7 lt motorlu atmosferik 170 bg üretmekte. abd modelleri için.

    abd için bile kötü kalıyor toyota motorları.

    türkiyedeki araçlarını çok beğendiğimi söylemem çünkü daha çok ailelere hitap eden bir satış politikası var.

    genç ve dinamik insanlar için pek bir albenisi olmayan araçlar getiriliyor.

    casio saatle olmuyor dinamizm ne yazık ki




    Amerikayi yalayip yutmussunuz bakiyorum,
    ama Toyota muadillerine gore ucuz degil, hatta pahali sayilir.
    Bu aptal Amerikalilar madem arabadab anlamiyor,
    neden daha ucuz ve iyisi varken gidip Toyota aliyor ki!!!!!




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.