Şimdi Ara

TOYOTA FOREVER KART

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
6.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni müşteri memnuniyeti uygulaması... Alan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 11 Ekim'de yeni Corolla dizel aracımı teslim aldığımda bana Forever kart verdiler.
  • Ben de düşünüyorum da bir türlü uğramak nasip olmadı servise...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumlarda yeni bir durum var. Periyodik bakımların yılda bir yerine 6 ayda bir olabileceği. Şu an için bir kesinlik yok.

    Bilindiği üzere forever kartlar servis üzerinden puan kazanan kartlar. Yukarıdaki yazdığım ile umarım birleşmez, yoksa sonuç: "FOREVER PERİYODİK BAKIM"

    İnşallah böyle olmaz tabi.

    kısaca şu an ki durumum;

    Benim aracımda kaputun şoför mahaline yakın yerde "0" şeklinde bir ton farkı, bir gölgelenme var. Belli açılarda gözükürken, belli açılarda gözükmüyor. Akşam aracı teslim alıp, benzinciye gittiğimde istasyon spot ışıklarında fark ettim. Pompacı arkadaşlarda fark etti. Boya ölçümü yapınca da fazladan boya atıldığı çıktı, ki daha kötüsü hata kapatmak amacı ile ikinci boya atılmış. Hata da hala duruyor. İki türlü kusur var. Bir şey daha var, eve geliyorum, anahtardan kitleme tuşuna basıyorum dörtlüler yanmıyor. Açmaya basıyorum yine yanmıyor. Ertesi gün servis düzeltti durumu. Fonksiyon fabrikadan "OFF" konumunda gelmiş. Bu gün de fren pedalından tak diye bir ses geldi. Kendinizi benim yerime koyun şimdi. Şu an ki durumum FOREVER PROBLEM Toyota Türkiyeye ilettik durumu, halen cevap bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeni Corolla Almak -- 20 Ekim 2013; 23:40:31 >




  • Yeni Corolla Almak Y kullanıcısına yanıt
    Allah size sabır ve kolaylık versin... Hatalı üretim olmuş ya da nakil sırasında aracın başına bir şeyler gelmiş olabilir... Ben de boya ölçümünü bildiğim bir özel servis var, orada ilk fırsata yaptıracağım...
  • classteacher C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bakalım Toyota Türkiye nasıl dönüş yapacak. İnanın psikopata bağladım. Geçmişimde başka bir marka ile 3 yıl süren ve yoran bir mahkeme sürecinden sonra, bunları bir daha yaşamamak adına "TOYOTA" almıştım ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeni Corolla Almak -- 21 Ekim 2013; 1:10:48 >
  • Yeni Corolla Almak Y kullanıcısına yanıt
    Ben Toyota Türkiye'nin sizi üzmeyeceğini düşünüyorum... Siz üzülürseniz biz de üzülürüz, bizim de markaya bakış açımız değişir...
  • classteacher C kullanıcısına yanıt
    İnşallah dediğiniz gibi olumlu gelişmelere hep beraber şahit oluruz. İlginize çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    Teşekkür ederim. Bakalım Toyota Türkiye nasıl dönüş yapacak. İnanın psikopata bağladım. Geçmişimde başka bir marka ile 3 yıl süren ve yoran bir mahkeme sürecinden sonra, bunları bir daha yaşamamak adına "TOYOTA" almıştım ben.

    Belirtmek isterim;

    Mahkemelik aracımdan bu yana aldığı ilk sıfır aracım, 10.10.2013'de teslim aldığım şu an ki Toyota Corolla 1.6 Advance Multidrive S aracım. Ara dönemde aldığım ikinci el Ford Focus aracımın değişeni, boyananı yoktu. Tamponlarında bile boya yoktu. Zaten boya ölçümünü yaptırmıştım yetkili serviste. İyi denk gelmiş böyle bir araç demişlerdi. Satarken de ilana verdik, aynı gün pazarlıksız satıldı. Gelmek istediğim noktayı hemen anladınız. Şimdiki aracımın, "0" aracımın boyananı ve de boya hatası var üzerinde. Sıfır araçlarda tarih tekerrürden ibaretmiş gibi. Gerçi mahkemelik aracın hatası boya değildi, teknik problemdi. O da sonradan çıktı. Garanti süresi içerisinde. Buradaki problem araç daha bana ulaşmadan ve de ilk defa karşılaştığım bir problem. İçinde olduğum psikoloji ile çookkkk şey yazılır. Kusuruma bakmayın, şu ara psikolojim hiç iyi değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    Teşekkür ederim. Bakalım Toyota Türkiye nasıl dönüş yapacak. İnanın psikopata bağladım. Geçmişimde başka bir marka ile 3 yıl süren ve yoran bir mahkeme sürecinden sonra, bunları bir daha yaşamamak adına "TOYOTA" almıştım ben.

    Belirtmek isterim;

    Mahkemelik aracımdan bu yana aldığı ilk sıfır aracım, 10.10.2013'de teslim aldığım şu an ki Toyota Corolla 1.6 Advance Multidrive S aracım. Ara dönemde aldığım ikinci el Ford Focus aracımın değişeni, boyananı yoktu. Tamponlarında bile boya yoktu. Zaten boya ölçümünü yaptırmıştım yetkili serviste. İyi denk gelmiş böyle bir araç demişlerdi. Satarken de ilana verdik, aynı gün pazarlıksız satıldı. Gelmek istediğim noktayı hemen anladınız. Şimdiki aracımın, "0" aracımın boyananı ve de boya hatası var üzerinde. Sıfır araçlarda tarih tekerrürden ibaretmiş gibi. Gerçi mahkemelik aracın hatası boya değildi, teknik problemdi. O da sonradan çıktı. Garanti süresi içerisinde. Buradaki problem araç daha bana ulaşmadan ve de ilk defa karşılaştığım bir problem. İçinde olduğum psikoloji ile çookkkk şey yazılır. Kusuruma bakmayın, şu ara psikolojim hiç iyi değil.


    Benim aracım da kaputta boya hatası (gölgelenme)var. Tesadüf olan da, hata olan parçanın yani kaputun, diğer yerlere oranla yüksek mikrona sahip olması. Yani hata için düzeltme yoluna gidilmiş, fakat hata kalmış gibi. Öyle veya böyle bir hata var. Şu anda inceleme aşamasında. Bir yüzeydeki yazı çıplak gözle görülmez, polarize gözlük ile görünür ya, ona benzer bir şey. Bakış açısına göre görünen "0" şeklinde bir halka. Güneş veya tepe ışıkları altında ben buradayım diyor. Gölgede dikkatli bakarsanız görünüyor. Bakalım sonuç ne olacak. Benim kaygı nedenlerimden biri de, aracı aldığım gün, açma kapama dörtlülerinin yanmaması, durumu sonrasında servisin düzeltmesi. Servisin sorumluluğunda değil bu. Üzerine boya hatasını da koyarsanız ki çok daha önemli bir sorun bu, araç bantta son sürat yapılıp, kontrolsüz bayiye kadar gelmiş defolu bir araç. Müşteri ile birlikte satıcıyı da zor durumda bırakan sorunlar bunlar. Müşteri olarak da, haklı nedenlerle, acaba daha neler çıkacak diyorsunuz. Sırf bu nedenle forumlarda herkesi cayır cayır uyardım. Herkes önlemini alsın diye. Yoksa corolla sahibi olarak araç kötülemiyorum. Aracın kullanımından çok memnun olduğumu da bildirmiştim. Benim başıma gelenler başkalarının da başına gelmesin. Sorunumu yorumlarsanız, sipariş yetiştirme amaçlı kontrolsüz bir serilik var ya da fabrika prosesinin bir halkasında(şahıs kaynaklı) problem var. Böyle bir süreçte sorunlu olan da sadece benim aracım değildir diye düşünüyorum ve insanları uyarmayı bir borç biliyorum. Geçmişte 3 yıl süren bir mahkemem oldu, gerçi kazandım ama, bu süreçler insanı yoruyor. En başından alınabilecek önlemlerin bir kısmı alınabilsin. İlerleyen dönemler başka sorunlar çıkarsa yapacak bir şey yok, kader. Ben de Toyota'nın dönüşünü bekliyorum. Aracım daha 500 km. olmadı. Rahat olmadığım için de doyasıya kullanamadım. Arzu ettiğim sonuç; Toyota'nın beni uzun süren mahkemelere yöneltmeden, mağduriyetimi gidermesi, bu sorunlar sayesinde de kendi nezdindeki hatalı halkayı bir an evvel bulma şansını yakalayıp, çok geçmeden icabına bakıp düzeltebilmesi. İnşallah sonuçlar her iki taraf içinde hayırlı olur.

    Bu arada halen Toyota Türkiye'nin dönüş yapmasını bekliyorum. Yaklaşık 1 ay oldu, hiç bir dönüş yok. Boşa mı bekliyorum acaba.........sadece satışlarına konsantre olmuş gibiler. Ona indirim, buna bindirim. Biz öyle böyle binlerce satış yapıyoruz, yok satıyoruz, tok satıyoruz, siparişleri zor yetiştiriyoruz, sattığım satacağım 100 bin araçtan 5 - 10 bini hatalı çıksa ne olur, çıkmasa ne olur, gördüğün üzere sorgusuz sualsiz herkes alıyor aracımı, her gün yüzlerce binlerce adet araç teslim ediyorum, almasaydın kardeşim, ben satışlarıma bakarım sadece, sana ayıracak vaktim yok der gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    Teşekkür ederim. Bakalım Toyota Türkiye nasıl dönüş yapacak. İnanın psikopata bağladım. Geçmişimde başka bir marka ile 3 yıl süren ve yoran bir mahkeme sürecinden sonra, bunları bir daha yaşamamak adına "TOYOTA" almıştım ben.

    Belirtmek isterim;

    Mahkemelik aracımdan bu yana aldığı ilk sıfır aracım, 10.10.2013'de teslim aldığım şu an ki Toyota Corolla 1.6 Advance Multidrive S aracım. Ara dönemde aldığım ikinci el Ford Focus aracımın değişeni, boyananı yoktu. Tamponlarında bile boya yoktu. Zaten boya ölçümünü yaptırmıştım yetkili serviste. İyi denk gelmiş böyle bir araç demişlerdi. Satarken de ilana verdik, aynı gün pazarlıksız satıldı. Gelmek istediğim noktayı hemen anladınız. Şimdiki aracımın, "0" aracımın boyananı ve de boya hatası var üzerinde. Sıfır araçlarda tarih tekerrürden ibaretmiş gibi. Gerçi mahkemelik aracın hatası boya değildi, teknik problemdi. O da sonradan çıktı. Garanti süresi içerisinde. Buradaki problem araç daha bana ulaşmadan ve de ilk defa karşılaştığım bir problem. İçinde olduğum psikoloji ile çookkkk şey yazılır. Kusuruma bakmayın, şu ara psikolojim hiç iyi değil.


    Benim aracım da kaputta boya hatası (gölgelenme)var. Tesadüf olan da, hata olan parçanın yani kaputun, diğer yerlere oranla yüksek mikrona sahip olması. Yani hata için düzeltme yoluna gidilmiş, fakat hata kalmış gibi. Öyle veya böyle bir hata var. Şu anda inceleme aşamasında. Bir yüzeydeki yazı çıplak gözle görülmez, polarize gözlük ile görünür ya, ona benzer bir şey. Bakış açısına göre görünen "0" şeklinde bir halka. Güneş veya tepe ışıkları altında ben buradayım diyor. Gölgede dikkatli bakarsanız görünüyor. Bakalım sonuç ne olacak. Benim kaygı nedenlerimden biri de, aracı aldığım gün, açma kapama dörtlülerinin yanmaması, durumu sonrasında servisin düzeltmesi. Servisin sorumluluğunda değil bu. Üzerine boya hatasını da koyarsanız ki çok daha önemli bir sorun bu, araç bantta son sürat yapılıp, kontrolsüz bayiye kadar gelmiş defolu bir araç. Müşteri ile birlikte satıcıyı da zor durumda bırakan sorunlar bunlar. Müşteri olarak da, haklı nedenlerle, acaba daha neler çıkacak diyorsunuz. Sırf bu nedenle forumlarda herkesi cayır cayır uyardım. Herkes önlemini alsın diye. Yoksa corolla sahibi olarak araç kötülemiyorum. Aracın kullanımından çok memnun olduğumu da bildirmiştim. Benim başıma gelenler başkalarının da başına gelmesin. Sorunumu yorumlarsanız, sipariş yetiştirme amaçlı kontrolsüz bir serilik var ya da fabrika prosesinin bir halkasında(şahıs kaynaklı) problem var. Böyle bir süreçte sorunlu olan da sadece benim aracım değildir diye düşünüyorum ve insanları uyarmayı bir borç biliyorum. Geçmişte 3 yıl süren bir mahkemem oldu, gerçi kazandım ama, bu süreçler insanı yoruyor. En başından alınabilecek önlemlerin bir kısmı alınabilsin. İlerleyen dönemler başka sorunlar çıkarsa yapacak bir şey yok, kader. Ben de Toyota'nın dönüşünü bekliyorum. Aracım daha 500 km. olmadı. Rahat olmadığım için de doyasıya kullanamadım. Arzu ettiğim sonuç; Toyota'nın beni uzun süren mahkemelere yöneltmeden, mağduriyetimi gidermesi, bu sorunlar sayesinde de kendi nezdindeki hatalı halkayı bir an evvel bulma şansını yakalayıp, çok geçmeden icabına bakıp düzeltebilmesi. İnşallah sonuçlar her iki taraf içinde hayırlı olur.

    Bu arada halen Toyota Türkiye'nin dönüş yapmasını bekliyorum. Yaklaşık 1 ay oldu, hiç bir dönüş yok. Boşa mı bekliyorum acaba.........sadece satışlarına konsantre olmuş gibiler. Ona indirim, buna bindirim. Biz öyle böyle binlerce satış yapıyoruz, yok satıyoruz, tok satıyoruz, siparişleri zor yetiştiriyoruz, sattığım satacağım 100 bin araçtan 5 - 10 bini hatalı çıksa ne olur, çıkmasa ne olur, gördüğün üzere sorgusuz sualsiz herkes alıyor aracımı, her gün yüzlerce binlerce adet araç teslim ediyorum, almasaydın kardeşim, ben satışlarıma bakarım sadece, sana ayıracak vaktim yok der gibi.


    " Bugün Toyota Türkiye dönüşünü yaptı: Sorun üretim kaynaklıdır. Servisimizde, aracınızın kaputunu baştan boyatabilirsiniz."




  • Yeni Corolla Almak Y kullanıcısına yanıt
    Kaputun değişimi mümkün mü? Ya da böyle bir işlem yaptırmak mantıklı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: classteacher

    Kaputun değişimi mümkün mü? Ya da böyle bir işlem yaptırmak mantıklı mı?

    Sadece tek seçenek verdiler. Emin olmak için üst üste sordum. Onu da ben yaptırmam zaten.
  • Bence boyatmaktan iyidir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: classteacher

    Bence boyatmaktan iyidir...

    Yanlış anlaştık galiba, tek seçenek olarak boyamayı söylediler, onu yaptırmam dedim. Kaput değişimi filan yapmıyorlar zaten.
  • Öyle b.ktan dava olur mu ya... Servisle biraz kavga edin derim ben...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: classteacher

    Öyle b.ktan dava olur mu ya... Servisle biraz kavga edin derim ben...

    Servisin suçu yok ki. Sorumlu fabrika. Hemşerisi olduğum Sakarya Fabrikası. Vatan Millet Sakarya dedik, hemşerinin hemşeriye yaptığını.............
  • Tamam da sizin aracın kusuru sonuçta serviste giderilecek... Ayrıca servis teslim almasaymış hatalı boyanan aracı...
  • classteacher C kullanıcısına yanıt
    Bu araçları bantlı teslim ediyorlar. Servis düşünememiş veya gözden kaçırmış olabilir. Sakarya Fabrikamızın dost kazığı oldu işte. Ben kaputu boyatmam. Derin bir nefes alıp mahkeme yolunu tutmak gerekiyor belkide. Bu konuda geçmişten deneyimliyim, ama bu süreçler yorucudur, bir kaç kez bilirkişiye gidersiniz, 3 yıl gibi sürer, temyiziydi vs. si derken.
  • bende var bu kart epey avantajlı oldu bana. platinium statüdeyim işçilik indirimi %25, yedek parça indirimi %20 BP'den de %5 akaryakıt hediyesi var. ayda 400 lira benzin harcıyorum 20 tl puan fena değil:)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.