Şimdi Ara

Toyota'dan 'vergi sistemi değiştirilsin' önerisi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
0
Favori
17.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
123 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autindustry

    Tesekkurler hocam, simdi ben de biraz daha baktim

    Yanlis bakmadiysam Almanya, 40.000 euro alti elektrikli arac alimlarinda su an 9.000 euro destek veriyormus. Farkin cogu buradan kaynaklaniyor

    Ve almanyada renaultun tr.de birakmis oldugu batarya kiralama sistemi halen gecerli, bu yaniltici olabilir

    Life-experience arasinda donanim farki da mevcut

    Batarya dahil experince donanim almanya fiyat listesi 29.233 euro olarak gorunuyor (batarya kira sisteminde arac fiyati 21.347 euro)

    Tr.de zen donanimli aracin liste fiyati su an 392.000tl yani 41.480 euro.ymus

    Fransada ise zen donanimin sifiri batarya dahil 34.000 euro. Orada da nasil yansitilmadigini bilmedigim bir 7.000 euroluk cevre tesvigi var (34.000 eur tesviksiz fiyat)

    Bu sefer fark tr.nin asiri vergilerinden degil, almanyanin asiri tesviklerinden kaynaklanmis

    En iyisi 245 bine bir yasindaki ve 6.000 km.deki su zoe.yi almak

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2019-renault-zoe-life-cvt-hatasiz-869708610/detay

    Alıntıları Göster
    Menzili ortalama 700km+ olmadan, batarya maliyetleri 4 te 1 oranına düşmeden, gerekli alt yapı olmadan tek başına teşvik bizim gibi fakir ülkeler için boşuna. Yukarıda saydıklarım bir b sınıfı araç için minumum 10 sene. Alt yapı işi ise yine aynı. Yani en erken 10 sene sonra bizde geçişlere hız verilir. Ancak elektrikli araç alt yapısı yatırımı hiç yok ki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akasha_Ether kullanıcısına yanıt

    o arabalara baktim gayet guzel araclar

  • Ayda 5 bin TL gelir bildiren adamın 2650 TL sini vergi diye gasp ediyor bu zihniyet...

  • Mevcut vergi sistemi ile 1 e 3 alıyorken ne gerek var.

    Öyle 3 kuruşa araba alınmaz zengin fakir belli olsun. Bu ne canım böyle herkesin altında bi araba.

    Hiç olmamış.
  • Ben sero B kullanıcısına yanıt
    Menzili 5000 km olmadan, şarj ederken üstüne para alınmadan, 0-100 ü 2 saniyenin altına düşmeden, en pahalısının fiyatı 99.900 tl nin altına inmeden elektrikli araç alınmaz hocam. Ne öyle yaa hem bekleyecez hem de para mı vericez. Yuuuuuhhh
  • Eyy Toyota sen kimsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence de güzel araçlar, ben de bunların 1 numara büyüğü olan Kia rio kullanıyorum.
    Kastettiğim şey adil olmayan vergi problemi ve buna hiçkimsenin ses çıkaramayacak olması.
  • Kesin fedöncü.

  • Japon Japon ne gonuşuyon? Gatarlı olsan neyse yiğenim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba üzerindeki vergilerde ''tüketici alışkanlığını değiştirme'' yöneliminin sebebi çevrecilikten çok ithalatı azaltma çabasıdır.

    O yüzden söylenilen pek mümkün değildir.

  • amerikada millet v8 den aşağısına dandik diyor adamlarda 6.7 dizel var rolling coal siyah duman atıyor trdeki ford focusta 1 litre ecoboost var amerikadakinde 2.3 litre var bizden daha ucuza alıyorlar birde herkes yükske performansli 3 litre bmw ler falan alabiliyorken orada biz 1 litrenini hybridin hesabını yapıyoruz


    bizde zaten 1 litre motorlu arabalar var vergi yüzünden mecedes v8 i de euro 6 olmasına rağmen türkiyede sadece vatandaştan fazla vergi alabilmek için olan bir sistem yüzünden yüzde 220 vergilendiriliyor emisyon olay değil toyota 1.8 hybrid nasıl daha yüksek vergili senelerdir aynı şey trde araba vergisi devlet içindir vatandaşa yararı yoktur

  • Saçmalamış Türkiyede dizel pazar payı azalmadı. Millet araba alamıyor araba mal herif.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşük emisyon vergisi koyarlar

  • Vatandaşa faydası olacak birşey olmaz. Olursada siz kan emiciler zam yapar farkı kapatırsınız zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redferrari

    Elektrik otomobil için negatif vergi gelsin , elektrikli araç teşviği gelsin ki petrolden kurtulalım ekonomi canlansın, ab nin şuanda gördüğünü bizimkiler göremiyor, ab de yasak bizde sahil bölgelerinde dizeli yasaklayıp başlayabiliriz

    Devletin vatandaşını ya da çevreyi düşündüğü birtek karar yok yıllardır sen elektrikli arac tesvik vs diyorsun. Guzel dilekler ama devlet hazir para gelen bir kaynağı kismadi kismaz Turkiyede. Maalesef bizim kaderimiz de bu, degisecegine dair en ufak bir umut yok akli basinda olan hicbir insanda. Gelecek umutlarinin, hayallerinin bile çalındığı bir ülke burasi maalesef gercek bu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.J. Pacino -- 1 Aralık 2020; 19:15:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota CEO'su bir an kendini gelişmiş medeni bir ülkede yaşadığını sanmış.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: shaftman

    Saçmalamış Türkiyede dizel pazar payı azalmadı. Millet araba alamıyor araba mal herif.

    Nasil alamiyor ? Satis rakamlarindan haberiniz yok sanirim :)) satislar oldukca yuksek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biri şu adama saray masrafını falan anlatsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok ta umurunda erkin,cevre imis,insanmis,hayvanmis.Elinde olsa kağnı satar halka ama vergisini RR olarak alir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde bütün ürettiğim araçlar hybrid yada pure elektrik olsa benimde avantajına gelir tabiki . Çok doğal...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.