Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
33.959
Cevap
302
Favori
1.923.972
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Corolla >> TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    57 Mesaj

    Hocam hayırlı olsun, güzel günlerde kullanmanız dileklerimle. Hangi bayiden aldınız.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    S0NADAM kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2658 Mesaj
    Merhaba dostlar bugun abime en ucuz olan 1.33 life Corolla aldık, bayi fiyatların kampanyalı Olduğunu ve indirim yapamayacağını söyledi, 52.750 Artı 600 trafik ve 1000 de kasko tuttu. boya, motor ve koltuk koruma yapıldı ve arka park sensörü hediye edildi.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bone_slayer

    hocam yorum için teşekkür ederim. peki corolladan neden pişman olduğunuzu da söyleyebilir misiniz? tasarım filan mı yoksa başka nedenlerden midir?
    quote:

    Orijinalden alıntı: bone_slayer

    hocam yorum için teşekkür ederim. peki corolladan neden pişman olduğunuzu da söyleyebilir misiniz? tasarım filan mı yoksa başka nedenlerden midir?

    Rica ederim. Melih bey kızacak ama corollada genel bir kalitesizlik/özensizlik var. Sağından solundan kırpılan ufak tefek detaylar. Trim sesleri. 6 aylık arabada direksiyondan gelen sesler. Öndeki krom görünümlü logonun bile sallanması. Parasını hakketmeyen touch ekranı. Vb. sayılabilecek pek çok detay var. Sanki arabayı fabrikada yaparken "ben her türlü satarım" düşüncesiyle özensiz yapılmış gibi. Bu saydıklarıma takılmayanlar için 2. El değeri ile alınası bir araba ama benim gibi biri için büyük bir hayal kırıklığı. Yeni astra ve yeni tucsonu bekliyorum. En kısa zamanda değiştirmek niyetindeyim. Ama Allah ne kısmet eder bilmiyorum. Siz "niye aldın?" Diye sormadan ben cevaplayayım arka koltuk konforunu hanım çok beğendi. Kıramadım aldım. Yoksa astra nın kaporası bile verilmişti.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Merhaba. Aracı park ederken E de bırakın. El freni boşalırsa akıp gitmesin. Yokuş aşağı ise R de de bırakabilirsiniz.
    el freni çekili değilken frene ani bir şekilde kuvvetlice basıp bırakın ekranda sarı lamba yanar iki kez kısa bip sesi duyarsınız. Yokuş kalkış devrede.
    radyo sadece 6 kanal kaydeder. İsterseniz liste kısmına geçersiniz. Varolan tüm frekanslar süreki güncellenmek suretiyle herzaman el altında olur.
    Ortalama hız touch ekranında görüntülenir.
    umarım faydalı olmuştur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2977 Mesaj

    allah hayırlısını nasip etsin hocam en önemlisi bu. yeni focus ve 1.5 dizel otomatiğe de bakın derim. focus'taki powershift volvo s60'ta olan powershift ile aynı. ayrıca çok özellikli bir araba. özellikle hanımın araba kullandığını varsayarsak otomatik paralel ve dikey park sistemi var ve çok işe yarıyor. arka koltuk mesafesi corolla kadar iyi değil. test sürüşü yapmanızı öneririm. ford deyip geçmeyin, bu sefer araba olmuş hocam. biz neden almadık diye sorarsan, babam kendi karar vermiş, almış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 28 Temmuz 2015; 22:12:09 >
    |
    |
    esatgelmedi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    182 Mesaj

    Yazdıklarınız gerçekten ilginç olmuş .o kadar olumlu şeyden sonra Corolla aldığıma pişmanım demek ilginç olmuş. Bence neden pişman olduğunuzu merak ediyorum
    Ben dizel Mmt sahibiyim. Şanzıman çok ilginç geldi bana . Siz şanzımandan memnun musunuz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    esatgelmedi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1301 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Merhaba. Aracı park ederken E de bırakın. El freni boşalırsa akıp gitmesin. Yokuş aşağı ise R de de bırakabilirsiniz.
    el freni çekili değilken frene ani bir şekilde kuvvetlice basıp bırakın ekranda sarı lamba yanar iki kez kısa bip sesi duyarsınız. Yokuş kalkış devrede.
    radyo sadece 6 kanal kaydeder. İsterseniz liste kısmına geçersiniz. Varolan tüm frekanslar süreki güncellenmek suretiyle herzaman el altında olur.
    Ortalama hız touch ekranında görüntülenir.
    umarım faydalı olmuştur.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Merhaba. Aracı park ederken E de bırakın. El freni boşalırsa akıp gitmesin. Yokuş aşağı ise R de de bırakabilirsiniz.
    el freni çekili değilken frene ani bir şekilde kuvvetlice basıp bırakın ekranda sarı lamba yanar iki kez kısa bip sesi duyarsınız. Yokuş kalkış devrede.
    radyo sadece 6 kanal kaydeder. İsterseniz liste kısmına geçersiniz. Varolan tüm frekanslar süreki güncellenmek suretiyle herzaman el altında olur.
    Ortalama hız touch ekranında görüntülenir.
    umarım faydalı olmuştur.

    Çok teşekkürler. Yokuş kalkışı test ettim ciddi efor istiyor öyle eğimli ve dur kalk trafikte kullanılacak gibi değil. Araç her durduğunda direk devreye girse ne olur ki? Audi'de bu sistem öyle işliyor anlamıyorsunuz bile. Radyo işi de garip geldi açıkçası bu devirde 6 hafızalı radyo kalmamıştır ben bulamıyorum diye düşünüyordum.

    Birde bir iki kez sert fren yaptım, arac biraz kızakladı geç durdu gibi. Lastikler çok yeni belki ondandır diye umuyorum ama fren mesafesi çok iyi gelmedi bana araştırdım biraz internetten karşılaştırmalı rakamları bulamadım.

    MMT almayı düşünenler mutlaka bu aracı kiralasın bir kaç gün kullansın. Test sürüşü ile fln anlayamazsınız kesinlikle. Benim tercih edeceğim bir seçenek olmazdı MMT.
    _____________________________




  • Yarbay
    2120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    allah hayırlısını nasip etsin hocam en önemlisi bu. yeni focus ve 1.5 dizel otomatiğe de bakın derim. focus'taki powershift volvo s60'ta olan powershift ile aynı. ayrıca çok özellikli bir araba. özellikle hanımın araba kullandığını varsayarsak otomatik paralel ve dikey park sistemi var ve çok işe yarıyor. arka koltuk mesafesi corolla kadar iyi değil. test sürüşü yapmanızı öneririm. ford deyip geçmeyin, bu sefer araba olmuş hocam. biz neden almadık diye sorarsan, babam kendi karar vermiş, almış...
    quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    allah hayırlısını nasip etsin hocam en önemlisi bu. yeni focus ve 1.5 dizel otomatiğe de bakın derim. focus'taki powershift volvo s60'ta olan powershift ile aynı. ayrıca çok özellikli bir araba. özellikle hanımın araba kullandığını varsayarsak otomatik paralel ve dikey park sistemi var ve çok işe yarıyor. arka koltuk mesafesi corolla kadar iyi değil. test sürüşü yapmanızı öneririm. ford deyip geçmeyin, bu sefer araba olmuş hocam. biz neden almadık diye sorarsan, babam kendi karar vermiş, almış...

    Allah razı olsun. Hanım arabayı pek kullanmaz o yüzden arkası geniş olduğu için corollaya kaydı. Focus test kısmet olmadı ama dıştan güzel görünüyor. Bakacağız artık.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    1 Mesaj
    FORUMA MESAJ YAZMAKTA YENİ OLDUĞUM İÇİN ZORLANDIM KUSURA BAKMAYIN..Totoya Corolla-1.6- MDS Advance-2015 Sahibiyim, aracın km’ si 4.300 km’ de. Araca bu hafta sonu aracı aldığım bayinin servisinde, 1) Mıcırlı yollarda özellikle arka teker tarafından olmak üzere taş sesini çok fazla almasından dolayı izolasyon yaptırdım (450 TL), ancak aracı kullandığımda aynı yollarda hiç ses eksilmesi olmadığını fark ettim, oysa % 70’ e varan ses izolasyonu olur demişlerdi? Normal mi sizce? Ne yapmak gerek? Zamanla sesin azalma ihtimali var mı dır? 2) Ön cam hariç 2 numara siyah film taktırdım. Ondan şikayetim şimdilik yok (350 TL). 3) Ön ve arkaya park sensörleri taktırdım, onlarda da sıkıntı görünmüyor (500 TL), 4) Bagaj girişine ve 4 kapı girişine şeffaf film yaptırdım (200 TL civarı).. 5) Yalnız bir şey daha fark ettim: Benim aracım aldığımdan beri şehir içi- şehir dışı fark etmeden 100 km’ de 6,5 lt. yakıt yakmaktaydı. Aracı servisten hafta sonu aldığımda, klimasının 16 dereceye ayarlanmış olduğunu ve en yüksek fana ayarlanmış olduğunu gördüm. Aracı vermeden önce mevcut yakıtın götürebileceği mesafe olarak 111 Km idi, teslim aldığında ise mevcut yakıtın götürebileceği mesafe olarak 91 Km felan olarak görünüyordu, araç teslim ettiğime göre sadece 1 Km yol yapmış. Araçla yola çıktığımda, 100 Km’ de ortalama yakıt olarak 68,5 lt felan gösteriyordu ve yaptığım 125 Km mesafede en son 7,9’ u görebildi ve nihayet 8,2 lt ile yolu bitirdim. Yakıt sarfiyatımın bu şekilde farklılaşmasının (çalıştırmadan itibaren 68,5' la başlayıp, 6,5' a ulaşamaması) nedeni ne olabilir? Bir fikriniz var mı? Yeniden 6,5 lt’ ye döner mi? Yakıtın 68,5 Lt’den başlaması sebebiyle mi fazla yaktı, yoksa servisçilerin klimayı çok fazla kullanmaları sebebiyle akü azalması sair başka bir şey mi sebep olmuş olabilir? 1 ve 5 no’ daki hususlar hakkında yorumlarınızı alabilir miyim?
    |
    |




  • Yarbay
    2120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: my1863

    Yazdıklarınız gerçekten ilginç olmuş .o kadar olumlu şeyden sonra Corolla aldığıma pişmanım demek ilginç olmuş. Bence neden pişman olduğunuzu merak ediyorum
    Ben dizel Mmt sahibiyim. Şanzıman çok ilginç geldi bana . Siz şanzımandan memnun musunuz
    quote:

    Orijinalden alıntı: my1863

    Yazdıklarınız gerçekten ilginç olmuş .o kadar olumlu şeyden sonra Corolla aldığıma pişmanım demek ilginç olmuş. Bence neden pişman olduğunuzu merak ediyorum
    Ben dizel Mmt sahibiyim. Şanzıman çok ilginç geldi bana . Siz şanzımandan memnun musunuz

    Dikkat ederseniz olumlu yazdığım herşey motor sesi ve ekonomisi ile ilgiliydi. Beğenmediğim yönlerini yukarıdaki mesajda yazdım genel bir özensizlik var arabada. Uzun vadeli tam otomatik araç kullanmışlığım yok mmt benim ilk otomatik arabam. Tepkileri biraz yavaş özellikle ani hızlanmalarda vites küçültme ve turbo boşluğu derken kaptırıp gitmesi 3-4 saniyeyi buluyor. Ani sollamalarda bunu dikkate almak lazım. Sakin kullanımda vites geçişleri gayet konforlu. Ama iş seri kullanıma gelince yığılmalar ciddi şekilde hissediliyor. Kullanmak kısmet olmadı ancak tahminimce bu motor düz vites ile çok daha keyif verecektir. Özellikle dik yokuş kalkışlarında yüksek devirde kalkış yapamamak mmt nin en büyük handikapı. Hiç yokuşta kalmadı ama bir kaç kez bayağı tedirgin oldum. "Stop edecek ya da yolda kalacak rezil olacağım" diye.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Merhaba. Aracı park ederken E de bırakın. El freni boşalırsa akıp gitmesin. Yokuş aşağı ise R de de bırakabilirsiniz.
    el freni çekili değilken frene ani bir şekilde kuvvetlice basıp bırakın ekranda sarı lamba yanar iki kez kısa bip sesi duyarsınız. Yokuş kalkış devrede.
    radyo sadece 6 kanal kaydeder. İsterseniz liste kısmına geçersiniz. Varolan tüm frekanslar süreki güncellenmek suretiyle herzaman el altında olur.
    Ortalama hız touch ekranında görüntülenir.
    umarım faydalı olmuştur.

    Çok teşekkürler. Yokuş kalkışı test ettim ciddi efor istiyor öyle eğimli ve dur kalk trafikte kullanılacak gibi değil. Araç her durduğunda direk devreye girse ne olur ki? Audi'de bu sistem öyle işliyor anlamıyorsunuz bile. Radyo işi de garip geldi açıkçası bu devirde 6 hafızalı radyo kalmamıştır ben bulamıyorum diye düşünüyordum.

    Birde bir iki kez sert fren yaptım, arac biraz kızakladı geç durdu gibi. Lastikler çok yeni belki ondandır diye umuyorum ama fren mesafesi çok iyi gelmedi bana araştırdım biraz internetten karşılaştırmalı rakamları bulamadım.

    MMT almayı düşünenler mutlaka bu aracı kiralasın bir kaç gün kullansın. Test sürüşü ile fln anlayamazsınız kesinlikle. Benim tercih edeceğim bir seçenek olmazdı MMT.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Merhaba. Aracı park ederken E de bırakın. El freni boşalırsa akıp gitmesin. Yokuş aşağı ise R de de bırakabilirsiniz.
    el freni çekili değilken frene ani bir şekilde kuvvetlice basıp bırakın ekranda sarı lamba yanar iki kez kısa bip sesi duyarsınız. Yokuş kalkış devrede.
    radyo sadece 6 kanal kaydeder. İsterseniz liste kısmına geçersiniz. Varolan tüm frekanslar süreki güncellenmek suretiyle herzaman el altında olur.
    Ortalama hız touch ekranında görüntülenir.
    umarım faydalı olmuştur.

    Çok teşekkürler. Yokuş kalkışı test ettim ciddi efor istiyor öyle eğimli ve dur kalk trafikte kullanılacak gibi değil. Araç her durduğunda direk devreye girse ne olur ki? Audi'de bu sistem öyle işliyor anlamıyorsunuz bile. Radyo işi de garip geldi açıkçası bu devirde 6 hafızalı radyo kalmamıştır ben bulamıyorum diye düşünüyordum.

    Birde bir iki kez sert fren yaptım, arac biraz kızakladı geç durdu gibi. Lastikler çok yeni belki ondandır diye umuyorum ama fren mesafesi çok iyi gelmedi bana araştırdım biraz internetten karşılaştırmalı rakamları bulamadım.

    MMT almayı düşünenler mutlaka bu aracı kiralasın bir kaç gün kullansın. Test sürüşü ile fln anlayamazsınız kesinlikle. Benim tercih edeceğim bir seçenek olmazdı MMT.



    Rica ederim. Haklısınız yokuş kalkış manuel olması bence gereksiz. Hele ilk seferde tutturamazsanız ikincide devreye sokmak imkansız gibi.
    Bildiğim kadarıyla günümüz arabalarının pek çoğunda radyo 6 hafızalı. Farklı araç kullanan arkadaşlar buraya yazarlara öğrenmiş oluruz.
    lastikler ve frenler yeni iken kızaklama oluyor. İlk zamanlar ben de tedirgin olmuştum. Ama zamanla düzene giriyor. Frenlerin performansı yeterli.
    mmt konusu ise zevk ve tercih meselesi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    5831 Mesaj
    arkadaşlar toyotada lpg durumu nedir her bayi farklı bişey söylüyor kafam karıştı bazısı komple garantiden çıkar dedi bazısı sadece motor çıkar dedi bazısı servise almıyoruz dedi

    Auris 1.33 ile corolla 1.33 arasındayım hangisini tavsiye edersiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airarmada -- 28 Temmuz 2015; 23:39:31 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1301 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Merhaba. Aracı park ederken E de bırakın. El freni boşalırsa akıp gitmesin. Yokuş aşağı ise R de de bırakabilirsiniz.
    el freni çekili değilken frene ani bir şekilde kuvvetlice basıp bırakın ekranda sarı lamba yanar iki kez kısa bip sesi duyarsınız. Yokuş kalkış devrede.
    radyo sadece 6 kanal kaydeder. İsterseniz liste kısmına geçersiniz. Varolan tüm frekanslar süreki güncellenmek suretiyle herzaman el altında olur.
    Ortalama hız touch ekranında görüntülenir.
    umarım faydalı olmuştur.

    Çok teşekkürler. Yokuş kalkışı test ettim ciddi efor istiyor öyle eğimli ve dur kalk trafikte kullanılacak gibi değil. Araç her durduğunda direk devreye girse ne olur ki? Audi'de bu sistem öyle işliyor anlamıyorsunuz bile. Radyo işi de garip geldi açıkçası bu devirde 6 hafızalı radyo kalmamıştır ben bulamıyorum diye düşünüyordum.

    Birde bir iki kez sert fren yaptım, arac biraz kızakladı geç durdu gibi. Lastikler çok yeni belki ondandır diye umuyorum ama fren mesafesi çok iyi gelmedi bana araştırdım biraz internetten karşılaştırmalı rakamları bulamadım.

    MMT almayı düşünenler mutlaka bu aracı kiralasın bir kaç gün kullansın. Test sürüşü ile fln anlayamazsınız kesinlikle. Benim tercih edeceğim bir seçenek olmazdı MMT.



    Rica ederim. Haklısınız yokuş kalkış manuel olması bence gereksiz. Hele ilk seferde tutturamazsanız ikincide devreye sokmak imkansız gibi.
    Bildiğim kadarıyla günümüz arabalarının pek çoğunda radyo 6 hafızalı. Farklı araç kullanan arkadaşlar buraya yazarlara öğrenmiş oluruz.
    lastikler ve frenler yeni iken kızaklama oluyor. İlk zamanlar ben de tedirgin olmuştum. Ama zamanla düzene giriyor. Frenlerin performansı yeterli.
    mmt konusu ise zevk ve tercih meselesi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Merhaba. Aracı park ederken E de bırakın. El freni boşalırsa akıp gitmesin. Yokuş aşağı ise R de de bırakabilirsiniz.
    el freni çekili değilken frene ani bir şekilde kuvvetlice basıp bırakın ekranda sarı lamba yanar iki kez kısa bip sesi duyarsınız. Yokuş kalkış devrede.
    radyo sadece 6 kanal kaydeder. İsterseniz liste kısmına geçersiniz. Varolan tüm frekanslar süreki güncellenmek suretiyle herzaman el altında olur.
    Ortalama hız touch ekranında görüntülenir.
    umarım faydalı olmuştur.

    Çok teşekkürler. Yokuş kalkışı test ettim ciddi efor istiyor öyle eğimli ve dur kalk trafikte kullanılacak gibi değil. Araç her durduğunda direk devreye girse ne olur ki? Audi'de bu sistem öyle işliyor anlamıyorsunuz bile. Radyo işi de garip geldi açıkçası bu devirde 6 hafızalı radyo kalmamıştır ben bulamıyorum diye düşünüyordum.

    Birde bir iki kez sert fren yaptım, arac biraz kızakladı geç durdu gibi. Lastikler çok yeni belki ondandır diye umuyorum ama fren mesafesi çok iyi gelmedi bana araştırdım biraz internetten karşılaştırmalı rakamları bulamadım.

    MMT almayı düşünenler mutlaka bu aracı kiralasın bir kaç gün kullansın. Test sürüşü ile fln anlayamazsınız kesinlikle. Benim tercih edeceğim bir seçenek olmazdı MMT.



    Rica ederim. Haklısınız yokuş kalkış manuel olması bence gereksiz. Hele ilk seferde tutturamazsanız ikincide devreye sokmak imkansız gibi.
    Bildiğim kadarıyla günümüz arabalarının pek çoğunda radyo 6 hafızalı. Farklı araç kullanan arkadaşlar buraya yazarlara öğrenmiş oluruz.
    lastikler ve frenler yeni iken kızaklama oluyor. İlk zamanlar ben de tedirgin olmuştum. Ama zamanla düzene giriyor. Frenlerin performansı yeterli.
    mmt konusu ise zevk ve tercih meselesi.

    Hocam esimin golfu 3x4 ya da 5 yani 12-15 arasi. Toyotanin favori ektani gibi scroll ettiginizde diger sayaya geciyor orada da bir 4-5 istasyon kaydedebiliyorsunuz. Boyle 3 safya var. Benim A3 sedanda ise limit kac bilmiyorum alt alta ekleniyor yeni istasyonlar kayitli 10-15 arasi vardir su anda. Yabanci yerli ayirip guzelce organize ediyorduk. :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2120 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Merhaba. Aracı park ederken E de bırakın. El freni boşalırsa akıp gitmesin. Yokuş aşağı ise R de de bırakabilirsiniz.
    el freni çekili değilken frene ani bir şekilde kuvvetlice basıp bırakın ekranda sarı lamba yanar iki kez kısa bip sesi duyarsınız. Yokuş kalkış devrede.
    radyo sadece 6 kanal kaydeder. İsterseniz liste kısmına geçersiniz. Varolan tüm frekanslar süreki güncellenmek suretiyle herzaman el altında olur.
    Ortalama hız touch ekranında görüntülenir.
    umarım faydalı olmuştur.

    Çok teşekkürler. Yokuş kalkışı test ettim ciddi efor istiyor öyle eğimli ve dur kalk trafikte kullanılacak gibi değil. Araç her durduğunda direk devreye girse ne olur ki? Audi'de bu sistem öyle işliyor anlamıyorsunuz bile. Radyo işi de garip geldi açıkçası bu devirde 6 hafızalı radyo kalmamıştır ben bulamıyorum diye düşünüyordum.

    Birde bir iki kez sert fren yaptım, arac biraz kızakladı geç durdu gibi. Lastikler çok yeni belki ondandır diye umuyorum ama fren mesafesi çok iyi gelmedi bana araştırdım biraz internetten karşılaştırmalı rakamları bulamadım.

    MMT almayı düşünenler mutlaka bu aracı kiralasın bir kaç gün kullansın. Test sürüşü ile fln anlayamazsınız kesinlikle. Benim tercih edeceğim bir seçenek olmazdı MMT.



    Rica ederim. Haklısınız yokuş kalkış manuel olması bence gereksiz. Hele ilk seferde tutturamazsanız ikincide devreye sokmak imkansız gibi.
    Bildiğim kadarıyla günümüz arabalarının pek çoğunda radyo 6 hafızalı. Farklı araç kullanan arkadaşlar buraya yazarlara öğrenmiş oluruz.
    lastikler ve frenler yeni iken kızaklama oluyor. İlk zamanlar ben de tedirgin olmuştum. Ama zamanla düzene giriyor. Frenlerin performansı yeterli.
    mmt konusu ise zevk ve tercih meselesi.

    Hocam esimin golfu 3x4 ya da 5 yani 12-15 arasi. Toyotanin favori ektani gibi scroll ettiginizde diger sayaya geciyor orada da bir 4-5 istasyon kaydedebiliyorsunuz. Boyle 3 safya var. Benim A3 sedanda ise limit kac bilmiyorum alt alta ekleniyor yeni istasyonlar kayitli 10-15 arasi vardir su anda. Yabanci yerli ayirip guzelce organize ediyorduk. :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci


    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    Bugün itibari ile 1.4 Dizet M/M şirket aracımı kullanmaya başladım. Şimdi burada tepki çekmem istemem ama baya bir hayal kırıklığı oldu araç, daha önce sadece dıştan görmüştüm.

    Ama en iyi araç şirket aracıdır diyerek kullanacağız tabi :)

    Bir kaç ufak sorum olacaktı öncelikle aracı park ederken viteste bırakmanın bir sakıncası var mı? E'de bıraktığımızda, el freni çekmesekte kayma yapmaz değil mi?

    Yokuş kalkış desteği var sanırım araçta ama devreye girmesi için özel birşey mi yapmak gerekiyor bu kadar komplike olmasa gerek diye düşünüyorum.

    Radyoda sadece 6 tane kanal mı hafızaya alınabiliyor?

    Yol bilgisayarında ortalama hız verisi bulunmamakta mıdır?

    Teşekkürler






    Selamlar yardımcı olabilecek var mıdır acaba?

    Teşekkürler.

    Merhaba. Aracı park ederken E de bırakın. El freni boşalırsa akıp gitmesin. Yokuş aşağı ise R de de bırakabilirsiniz.
    el freni çekili değilken frene ani bir şekilde kuvvetlice basıp bırakın ekranda sarı lamba yanar iki kez kısa bip sesi duyarsınız. Yokuş kalkış devrede.
    radyo sadece 6 kanal kaydeder. İsterseniz liste kısmına geçersiniz. Varolan tüm frekanslar süreki güncellenmek suretiyle herzaman el altında olur.
    Ortalama hız touch ekranında görüntülenir.
    umarım faydalı olmuştur.

    Çok teşekkürler. Yokuş kalkışı test ettim ciddi efor istiyor öyle eğimli ve dur kalk trafikte kullanılacak gibi değil. Araç her durduğunda direk devreye girse ne olur ki? Audi'de bu sistem öyle işliyor anlamıyorsunuz bile. Radyo işi de garip geldi açıkçası bu devirde 6 hafızalı radyo kalmamıştır ben bulamıyorum diye düşünüyordum.

    Birde bir iki kez sert fren yaptım, arac biraz kızakladı geç durdu gibi. Lastikler çok yeni belki ondandır diye umuyorum ama fren mesafesi çok iyi gelmedi bana araştırdım biraz internetten karşılaştırmalı rakamları bulamadım.

    MMT almayı düşünenler mutlaka bu aracı kiralasın bir kaç gün kullansın. Test sürüşü ile fln anlayamazsınız kesinlikle. Benim tercih edeceğim bir seçenek olmazdı MMT.



    Rica ederim. Haklısınız yokuş kalkış manuel olması bence gereksiz. Hele ilk seferde tutturamazsanız ikincide devreye sokmak imkansız gibi.
    Bildiğim kadarıyla günümüz arabalarının pek çoğunda radyo 6 hafızalı. Farklı araç kullanan arkadaşlar buraya yazarlara öğrenmiş oluruz.
    lastikler ve frenler yeni iken kızaklama oluyor. İlk zamanlar ben de tedirgin olmuştum. Ama zamanla düzene giriyor. Frenlerin performansı yeterli.
    mmt konusu ise zevk ve tercih meselesi.

    Hocam esimin golfu 3x4 ya da 5 yani 12-15 arasi. Toyotanin favori ektani gibi scroll ettiginizde diger sayaya geciyor orada da bir 4-5 istasyon kaydedebiliyorsunuz. Boyle 3 safya var. Benim A3 sedanda ise limit kac bilmiyorum alt alta ekleniyor yeni istasyonlar kayitli 10-15 arasi vardir su anda. Yabanci yerli ayirip guzelce organize ediyorduk. :)

    Toyota onu da kırpmış demek ki.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1663 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: enpisagor

    Merhaba dostlar bugun abime en ucuz olan 1.33 life Corolla aldık, bayi fiyatların kampanyalı Olduğunu ve indirim yapamayacağını söyledi, 52.750 Artı 600 trafik ve 1000 de kasko tuttu. boya, motor ve koltuk koruma yapıldı ve arka park sensörü hediye edildi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: enpisagor

    Merhaba dostlar bugun abime en ucuz olan 1.33 life Corolla aldık, bayi fiyatların kampanyalı Olduğunu ve indirim yapamayacağını söyledi, 52.750 Artı 600 trafik ve 1000 de kasko tuttu. boya, motor ve koltuk koruma yapıldı ve arka park sensörü hediye edildi.

    Bulunduğunuz ilde veya yakınlarda hiç alternatif bayi yok muydu? Genelde az veya çok bir şekilde mutlaka indirim yaparlar. Eğer araç teslim edilmedi ise biraz telefon trafiği yapmanızı öneririm.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2658 Mesaj

    Adana'da ikamet ediyoruz iki bayii var biri Onatça , digeri mıçı. Şöyle bir durum var Süleyman Onatça ( sahibi) bizim yayla komşumuz, onunla konuşmama rağmen bu fiyat altına imkansız cevabı aldık, sağlık olsun diyelim, aracı 18 gibi teslim aldık ☺️



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bombar Dıman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1663 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    arkadaşlar toyotada lpg durumu nedir her bayi farklı bişey söylüyor kafam karıştı bazısı komple garantiden çıkar dedi bazısı sadece motor çıkar dedi bazısı servise almıyoruz dedi

    Auris 1.33 ile corolla 1.33 arasındayım hangisini tavsiye edersiniz
    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    arkadaşlar toyotada lpg durumu nedir her bayi farklı bişey söylüyor kafam karıştı bazısı komple garantiden çıkar dedi bazısı sadece motor çıkar dedi bazısı servise almıyoruz dedi

    Auris 1.33 ile corolla 1.33 arasındayım hangisini tavsiye edersiniz

    Lpg konusunu şu an ben de yoğun bir şekilde araştırıyorum. Birincisi komple garantiden çıkmaz, yalnızca lpg kaynakli problemlerde garantiden istifade edemezsiniz, bu kesin bilgi. İkincisi, servise alınmama olayı çoğunlukla aşıldı gibi. Hatta benim aldığım Bursa Çavdarlı bayii şubatta lpg ile kabul edilmiyor demişken bugün tekrar sordum. Periyodik bakım gibi aracın bir-iki gün serviste kalmasına neden olmayan günübirlik işler için kabul ettiklerini ancak uzun işler için lpg tankını söktürüp kabul ettiklerini söyledi. Ancak tereddütler yine de son bulmuyor maalesef. Aracın orijinalliğinin bozulması ve benim sahip olduğum 1.33 motorun uyumluluk performans vb. konularda her kafadan bir ses çıkması benim de bir türlü karar veremememe neden oluyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1663 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: enpisagor

    Adana'da ikamet ediyoruz iki bayii var biri Onatça , digeri mıçı. Şöyle bir durum var Süleyman Onatça ( sahibi) bizim yayla komşumuz, onunla konuşmama rağmen bu fiyat altına imkansız cevabı aldık, sağlık olsun diyelim, aracı 18 gibi teslim aldık ☺️
    quote:

    Orijinalden alıntı: enpisagor

    Adana'da ikamet ediyoruz iki bayii var biri Onatça , digeri mıçı. Şöyle bir durum var Süleyman Onatça ( sahibi) bizim yayla komşumuz, onunla konuşmama rağmen bu fiyat altına imkansız cevabı aldık, sağlık olsun diyelim, aracı 18 gibi teslim aldık ☺️

    Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanın. Az önceki mesajda yazmayı unutmuşum. Hediyeleri en azından güzel almışsınız.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2658 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman

    quote:

    Orijinalden alıntı: enpisagor

    Adana'da ikamet ediyoruz iki bayii var biri Onatça , digeri mıçı. Şöyle bir durum var Süleyman Onatça ( sahibi) bizim yayla komşumuz, onunla konuşmama rağmen bu fiyat altına imkansız cevabı aldık, sağlık olsun diyelim, aracı 18 gibi teslim aldık ☺️

    Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanın. Az önceki mesajda yazmayı unutmuşum. Hediyeleri en azından güzel almışsınız.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman


    quote:

    Orijinalden alıntı: enpisagor

    Adana'da ikamet ediyoruz iki bayii var biri Onatça , digeri mıçı. Şöyle bir durum var Süleyman Onatça ( sahibi) bizim yayla komşumuz, onunla konuşmama rağmen bu fiyat altına imkansız cevabı aldık, sağlık olsun diyelim, aracı 18 gibi teslim aldık ☺️

    Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanın. Az önceki mesajda yazmayı unutmuşum. Hediyeleri en azından güzel almışsınız.

    Teşekkürler, Allah herkese guzel hayırlı yolculuklar nasip eylesin.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1300 Mesaj
    Merhabalar,
    Arkadaşımda yeni kasa corolla var advance paket 1.6 manuel. Yol bilgisayarı kullanmayı bilmiyor bende kurcalamak istemedim.
    2 aile 2 araç şuan tatildeyiz dönüşte hem depo hem yol bilgisayarı ile kıyaslama yapmak istiyoruz.
    Sizlerden ricam 1-2 fotoğraf ile yol bilgisayarı menüsüne hangi tuşlar ile girip ortalama yakıt ve ortalama hız gibi verilere nasıl ulaşacağımı tarif ederseniz sevinirim.
    (Daha önce hiç direksiyonuna oturmadığım bir araç olduğundan detaylı tarif ederseniz çok iyi olur teşekkürler.)
    _____________________________
    Golf'16 1.2 Comfortline otomatik (2018-....)
    Civic'12 1.6 Elegance otomatik (2017-2018)
    Civic'09 1.6 Premium otomatik (2015-2017)
    Passat'05 1.6 Exclusive manuel (2013-2015)
    Golf'00 1.6 Comfortline manuel (2011-2013)
Reklamlar
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.