Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (389. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35.051
Cevap
331
Favori
2.217.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 387388389390391
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni corolla da içerden butonla aynalar katlanıyor bunu anahtarla yapmamız mümkün mü??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MOVISTAR kullanıcısına yanıt
    Serviste 150 tl ye modul taktirmaniz gerekli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku84

    Serviste 150 tl ye modul taktirmaniz gerekli

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustik61 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim

    daha 3500 km de arkadaş titiz zaten hiç düşünmeden aldım nerdeyse

    baktık fiyatlarda aşağıya gelmeyecek fırsat bu fırsat dedim denk geldi yani

    memnun kalmasak bile bu fiyatlara yine gider
  • beyaztebeşir kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim

    sizde aklıma geldiniz dediğiniz yerde bir çok çizik var ama silme izleri gibi kılcal bazı açılarda görünmüyor hassas bir bölge aldığım arkadaş tozunu sil hemen oluşuyor kaçış yok dedi meguiars plastic x süreceğim bende
  • mustik61 kullanıcısına yanıt
    cvt konforlu yalnız torku hissetmiyorsunuz yani kafa kaldırmıyor araç sakin kullanım için yapılmış

    hangi şanzımanda olursa olsun gaz pedalına yokuşta milim basarsanız 1-2 arasında kararsız kalır bu kararsız kalmıyor zaten vites olmadığı için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    cvt konforlu yalnız torku hissetmiyorsunuz yani kafa kaldırmıyor araç sakin kullanım için yapılmış

    hangi şanzımanda olursa olsun gaz pedalına yokuşta milim basarsanız 1-2 arasında kararsız kalır bu kararsız kalmıyor zaten vites olmadığı için
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devaimystic -- 12 Mayıs 2014; 0:06:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    cvt konforlu yalnız torku hissetmiyorsunuz yani kafa kaldırmıyor araç sakin kullanım için yapılmış

    hangi şanzımanda olursa olsun gaz pedalına yokuşta milim basarsanız 1-2 arasında kararsız kalır bu kararsız kalmıyor zaten vites olmadığı için

    Manuelinde kafa kaldiran ,tork hissettiren bir surusu yok, sakin insani daha fazla gaza basmaya sevkeden bi arac degil.basarsan 3-4 bin devir cevirirsen gidiyor, ardi ardina vites istiyor o ayri tabi..2500 deviri gecmedende 120 ye cikilabiliyorken niye zorliyimki yani. Sehir ici bile biraz dikkat ettinmi 7 litreye dusuyor.

    Uzun yolda cekiyorum ccyi ayaklarimi cekiyorum. 110-120 arana akiyor gidiyor, sollarken tedirgin oluyorum biraz o kadar, gaza yuklendinmi ccdende cikmiyor. Sakinlik o dereceki geceleri surmeye korkuyorum, koltukda cok rahat uykum geliyor yavas gidersem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    cvt konforlu yalnız torku hissetmiyorsunuz yani kafa kaldırmıyor araç sakin kullanım için yapılmış

    hangi şanzımanda olursa olsun gaz pedalına yokuşta milim basarsanız 1-2 arasında kararsız kalır bu kararsız kalmıyor zaten vites olmadığı için

    Manuelinde kafa kaldiran ,tork hissettiren bir surusu yok, sakin insani daha fazla gaza basmaya sevkeden bi arac degil.basarsan 3-4 bin devir cevirirsen gidiyor, ardi ardina vites istiyor o ayri tabi..2500 deviri gecmedende 120 ye cikilabiliyorken niye zorliyimki yani. Sehir ici bile biraz dikkat ettinmi 7 litreye dusuyor.

    Uzun yolda cekiyorum ccyi ayaklarimi cekiyorum. 110-120 arana akiyor gidiyor, sollarken tedirgin oluyorum biraz o kadar, gaza yuklendinmi ccdende cikmiyor. Sakinlik o dereceki geceleri surmeye korkuyorum, koltukda cok rahat uykum geliyor yavas gidersem.

    gaz ve frende cc nin devredışı kalması gerekmiyormu




  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    Fren yada debriaja dokundugun an cc devre disi ama gazda oyle bi durum yok , sollarken hizlanman lazim mesela gaza bas solla gecince ayagini gazdan cek, cc ayarlanan hizda surmeye devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    cvt konforlu yalnız torku hissetmiyorsunuz yani kafa kaldırmıyor araç sakin kullanım için yapılmış

    hangi şanzımanda olursa olsun gaz pedalına yokuşta milim basarsanız 1-2 arasında kararsız kalır bu kararsız kalmıyor zaten vites olmadığı için

    Manuelinde kafa kaldiran ,tork hissettiren bir surusu yok, sakin insani daha fazla gaza basmaya sevkeden bi arac degil.basarsan 3-4 bin devir cevirirsen gidiyor, ardi ardina vites istiyor o ayri tabi..2500 deviri gecmedende 120 ye cikilabiliyorken niye zorliyimki yani. Sehir ici bile biraz dikkat ettinmi 7 litreye dusuyor.

    Uzun yolda cekiyorum ccyi ayaklarimi cekiyorum. 110-120 arana akiyor gidiyor, sollarken tedirgin oluyorum biraz o kadar, gaza yuklendinmi ccdende cikmiyor. Sakinlik o dereceki geceleri surmeye korkuyorum, koltukda cok rahat uykum geliyor yavas gidersem.

    Cvt ustune birde cc olursa arabaya "varinca uyandir" deriz artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaztebeşir


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    cvt konforlu yalnız torku hissetmiyorsunuz yani kafa kaldırmıyor araç sakin kullanım için yapılmış

    hangi şanzımanda olursa olsun gaz pedalına yokuşta milim basarsanız 1-2 arasında kararsız kalır bu kararsız kalmıyor zaten vites olmadığı için

    Manuelinde kafa kaldiran ,tork hissettiren bir surusu yok, sakin insani daha fazla gaza basmaya sevkeden bi arac degil.basarsan 3-4 bin devir cevirirsen gidiyor, ardi ardina vites istiyor o ayri tabi..2500 deviri gecmedende 120 ye cikilabiliyorken niye zorliyimki yani. Sehir ici bile biraz dikkat ettinmi 7 litreye dusuyor.

    Uzun yolda cekiyorum ccyi ayaklarimi cekiyorum. 110-120 arana akiyor gidiyor, sollarken tedirgin oluyorum biraz o kadar, gaza yuklendinmi ccdende cikmiyor. Sakinlik o dereceki geceleri surmeye korkuyorum, koltukda cok rahat uykum geliyor yavas gidersem.

    Cvt ustune birde cc olursa arabaya "varinca uyandir" deriz artik.


    Aslinda otomatik pilot gibi bisey olsa cok guzel olur. Bende hem portatif navigasyon hemde aracin kendinde navi var. Aracin navisi biraz eski model yazilima sahip ama cok net bulundugunuz noktayi saptayabilyor. Otobanda orta seritten git de saga kacirmaz o derece yani. Portatifde 10-15 m sapmalar oluyor.

    Aracin navisine bi otamatik pilot ekleseler goturur yani, serid takip asistanida oldumu tamam. Ne guzel olur ayarlarsin istanbula cekersin battaniyeyi, sabah bi bakmissin mezardasin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustik61 -- 11 Mayıs 2014; 23:30:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustik61 kullanıcısına yanıt
    çok güldüm hocam ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustik61 kullanıcısına yanıt
    çalışma prensibi kullanışlıymış teşekkürler
  • mustik61 kullanıcısına yanıt
    :)))))))))))))))))))))))))
  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    Hocam genelde çalışma şekli ayni oluyor. Renault ve Volkswagende de frene basınca devreden çıkıyor. Sollamalarda ise hizlanmak isterseniz gaza basıyorsunuz ayağınızı çektiğinizde tekrar ayni hizdan devam ediyorçok pratik bir sistem. Keşke toyota dizellere de koysa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugrshn kullanıcısına yanıt
    evet dizellerdede olsa iyi olurmuş
  • Arkadaşlar, aracım düz vites benzinli ve şöyle sıkıntılarım var...Aracı bazen geri vitese geçmiyor sıkıntı oluyor ve 1. viteseten yada üst viteselere geçişte vitese geçirirken debriyaja basınca araba kendi kendine gaz veriyor,devir yükseliyor anlamadım gitti
  • cvt biranda yokuş aşağı geldiğinizde motor frenimi yaptırtıyor?

    düzden yokuş aşağıya inerken kasıldı araç
  • mustik61 kullanıcısına yanıt
    Saka maka insan gittikce tembellesiyor arabada.serit takip mesafe kontrol kor nokta derken bilmiyorumda insan naasil olsa var diye guvenmeye baslar mazallah dikkati ister istemez dagilir gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 387388389390391
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.