Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1583. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35.051
Cevap
331
Favori
2.218.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15811582158315841585
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt
    hyundai nin yeni çıkan ionic ine baktın mı? biz bugün baktık araç genel olarak benim hoşuma gitti. malzeme kalitesi, iç dizayn, dış dizayn. biraz donanım fakiri (tabi bazı konularda yoksa sunroof ve elektrikli sürücü koltuğu standart) ama teste çıkaracak vaktimiz yoktu.
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Arkasi inanilmaz dar ioniq in.

    Niro cok guzel olmus.

    Chr dense kesinlikle niro diyorum.

    Niro plug in beklentim vardi.Hüsran oldu.

    Zaten ev aldim.borca girdim iyice şu sıra hiçbir beklentim yok.Insignia icin dolandirici uc kağıtçı tipler yapisti satistan kaldirdim. Krediyi daha fazla cekip insigniayi elde tutacam artik herhalde 200 bin km boyunca benden bi insignia serisi dinlersiniz tabi şu sıra ésten dosttan soranlar var su sira satmazsam satmayacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun evinde mutluluk ve huzur içinde oturmanı dilerim. yalnız beni niro konusunda şaşırttın. ben nironun iç mekan kalitesini çok kötü buldum. öyle ki yanında duran soul çok daha kaliteli duruyordu. evet ioniq in içi dar ama malzeme kalitesi yerinde. dizayn güzel. araba corollanın sahip olmadığı herşeye sahip
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Allah razi olsun cumlemize agiz tadiyla oturmak nasip olsun.



    Dolu bir niro nun testine çıktim.Malzeme kalitesi de.iyiydi hatta ioniq ile niro yu ard arda sürdüm.Niro yu çok beğendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla yok satıyor, Nisan a kadar araç yok, fiyat meçhul, ben araba işinden kazık yemeden işim olmazdı. Bu kez yemedimmi acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oasis99

    1.33 rampada çok hantal, o yüzden 1.6life in piyasaya cikmasi çok iyi oldu. 2.el temiz Corolla fabrika fiyatina yakın rakamlar istiyorlar. Gidip 1.6 life sıfır almak en mantiklisi tabi zam gelmezse bekleyip göreceğiz. Skoda 19 marttan geçerli zam yapmış bile. 4 ay önce aldığım araç 132bin olmuş. 110bindi.

    Hocam koltuk kılıfı bu tavsiye edilmiş. Bugün kargoya verildi. Sonucu yazarım. Alacaksanız
    http://ankaraotokilif.com/toyota-corolla-2013-2018-oto-kilif.html

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • MertMeteAlp kullanıcısına yanıt
    Çok iyi olur. Ben bizzat Ankara'da dosemecioglunda taktirmayi düşünüyorum. Araci haftaya teslim alacağım Haber bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MertMeteAlp kullanıcısına yanıt
    1.33 olsa zarar edecektik. Zaman gösterecek ama 1.6 life şu anda ne kazık nede zarar. Piyasa sartlarinda tam bir fırsat aracıydı. Yalniz Toyota uzun vadede kazandıracak bir araç değil. Ama 1.33 gibi zarar ettireceğini de sanmiyorum. Atmosferikler artık eskisi gibi prim yapmıyor turboya ve hibrite yöneliş var. Geriye doğru son 5 yılda bir corollaya birde c sınıfı örneğin Skoda Octavia veya seat Leon gibi turbo araçların fiyatlarına baktığında aradaki aradaki makasin Toyota aleyhine çok açıldığını görürsün. Ben o yüzden kendime superb aldım daha 4 ay geçmeden 22 bin TL arttı. O olmasa Octavia veya sw Leon alacaktım. Bu araçların hepsi son 4 ayda iyi zam yedi. Yani değerini hep koruyan araçlar. Corollanin fiyatlandırma politikasının lanet olduğunu bu formdakiler iyi bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oasis99 O kullanıcısına yanıt
    çok doğru söylüyorsun senin yazını okuduktan sonra sahibindende gezinirken tesadüfen rastladığım fiyat. aynı galeri aynı model hyundai elentra otomatik ve corolla otomatik satıyor corolla daha düşük fiyat. şimdi çeşitli bahaneler bulunabilir ama elentranın fiyatının corolladan yüksek olması. come on toyotanın elinde bir sağlamlıkla ikinci el değeri kalmıştı o da yarıya indi
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-ertemel-group-tan-2014-hyundai-elantra-1%2C6-crdi-elite-plus-full-538182334/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-ertemel-group-tan-2014-toyota-corolla-1.4-d-4d-touch-otomatik-543351059/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 22 Mart 2018; 0:14:12 >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Biri kendi modelinin dolusu, diğeri ise 3 donanım aşağı... Birinde 1 parça boya var diğerinde 4000 lira hasar kayıdı var ve değişen boyalı parçaların tamamı aynı noktada yani araç kazalı. Corollada yine benzer rakamlara touch bulunur ama en dolu donanımın karşısına touch olanı koyunca olmaz. Koy bakalım premiumu fiyat olarak ne çıkacak karşına :)
  • oasis99 O kullanıcısına yanıt
    Uzun veya kısa vadede alım satım işi haricinde hangi araçtan ne kazanmayı bekliyorsunuzki? 1 liraya aldığın aracı 2 lirayada satsan eğer at arabasına binmeyeceksen bir şey kazanmayacaksın. Yeni alacağın araçta da diğer araçtan kazandığını sandığın oranda öpüleceksin. Örnek olması adına;

    2013 yılı ocak ayında 70000 lira vererek aldığın bir araç için 2018 yılı enflasyon hesabı yaparsak 106822 lira ediyor karşılığı. Yani fiyat listesinde gördüğün artış arka planda bu şekilde işliyor. Ne yazıkki hala, 5 sene önce 1 liraya almıştım o kadar bindim 1,25 liraya sattım diye övünenler varken çokta üzerine konuşmaya gerek yok bence. Daha da ilginçtir, verdiğim 70000 lira değeri 1.6 advance otomatik için bir fiyattı ve daha ilginci 2018 yılı içinde bu fiyat 103000 lira gibi(liste üzerinden konuşuyorum sadece. Tıpkı yurtdşında bir sürü kasa değişmesine rağmen yenisinin hemen hemen sabit fiyatla satıldığı araçlar gibi bir ilişki var.




  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    fark etmez dostum, corolla hyundai ye karşı. hyundai nin full ü full mü sanki? nerede marka imajı? aralarında 70000 tl satış fiyatı farkı var ki hyundai yi indirimli almak mümkün. ayrıca 90 bg karşı 136 bg. bence dizel corolla bu haliyle dying breed. belliki insanlar (rent a car firmaları değil bireysel tüketici) artık yavaş yavaş uyanıyor toyotanın palavralarını kavrıyor. sony vs samsung durumu. bakalım yeni gelecek corolla nasıl olacak.
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Hiçbir aracın en dolusu gerçekten dolu değil, ancak içeriğine bakarsak birinde navi sunroof mercekli far vs vs var diğerinde en dolusunda bazıları olmasada ekleme şansın var. Haliyle eğer mantıklı kıyas yapacaksan onunla ve benzer kaporta durumunda olanla yap. Doğuştan olan kusurlarına bir şey demiyorum motor şanzıman vs vs ama atıyorum anahtarsız çalıştırma, far yağmur sensörü navi gibi olan şeyleride olmayan donanımla getirip koymak olmaz.
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    bence orada mesele şu, corolla 1.33 ile octavia 1.2tsi eşit fiyatta iken şimdi octavia çok daha pahalıya satılıyor bu da octavianın daha fazla tutulduğunu gösteriyor. yani 1.33 corollanın goygoylandığı kadar matah birşey olmadığını, türk tüketicisinin de eski şuysa iyidir anlayışından vazgeçip modelin kendisine ve içeriğine baktığını gösteriyor. benim de 1.33 aurisim vardı. niye vardı? hyundai i30 u 32.000 den 30.000 e inmediği için vardı, octavia aynı fiyata otomatik verdiği halde sadece 48 ay vade yapıyor diye aurisim vardı 28.000 e i20 yada 34.000 e c3 dizel alacağıma bir üst sınıf alayım diye vardı. yani 1.33 ler corolla/aurise ulaşmanın en uygun yolu diye var gerisi hikaye bence.
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    Ben salt anlamıyla kar etmekten bahsetmemistim. Döviz açısından hiçbir kar olmaz. 1.33 zarar ettirdi derkende doviz kuruna gore diyordum. Araç kar amaçlı yatırım yapılacak birşey değil zaten. İhtiyacımız görülsün ama çok değer kaybetmesine yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oasis99 O kullanıcısına yanıt
    Zarardan da aynı şekilde ne anladığınıza bağlı, yani atıyorum bugün 3 liraya alacağınız iki araçtan biri 2 sene sonra 2 liraya diğeri 3 liraya satılıyor ise bu o araca olan taleple ilgili. Ki zaten 1.33 için tek donanım ve tek şanzıman sunulması da sadece 1.6 almaya gücü yetmeyen ama corolla almak isteyenler için sunulduğunun en net ibaresi.

    Hatırlatma adına, 1.33 life ile 1.6 touch arasında 15000 lira civarında fark vardı. Bu rakam neredeyse advance ile 50. Yıl premium arasındaki sadece donanım farkına eşit.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değer kazanma kaybetme mevzusunda corolla ve auris için tek üzmeyecek seçenek 1.6 benzinli modellerdir. 1.33 ve 1.4 dizeller maalesef ikinci elde pek tutulmuyor. Octavia, leon gibi araçlarla değer kazanma açısından kıyaslama yapılacaksa 1.6 corollalar ile yapılmalı. 1.6 corollaların piyasası octavia ve leondan aşağı değil.

    En basitinden kendimden örnek vereyim, ekim 2017 de 1.6 advance otomatiği 88.600 e aldım sıfır km olarak. Şuan bayilerin düşeceği min. fiyat 99.000. Yani 10.000 tl nin üzerinde artış olmuş. Aynı dönemlerde octavia jetta focus hepsine bakmıştım. Hepsi benzer donanımlarda corolladan minimum 9-10.000 tl pahalıya geliyordu. Şuanda da değişen birşey yok. Keza ikinci el fiyatlarıda bu şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle. 2 yıl önce 1.2 tsi Leon ve Octavia fiyatları 1.33 ile hemen hemen ayniydi. Simdi arada çok fark var. Bu forumda bile önceden Octavia veya Leon almadigina çok pişman olanlar var. Bircok müşteri turbo tercih ediyor. Hem vergi avantaji var hem daha az yakiyor hemde değerini daha iyi koruyor. Corolla istediği kadar çok satsin (olur olmaz indirim yapıp mağdur ettiği müşterileri de es geçiyorum). Bunlari kardeşime anlatamadım. Gel 2.el temiz 1-2 yaşında 10-15bin km'de Octavia alalım dedim. Ekim aylarında kazasiz az kmli 61-62bine çok vardi. Dinlemedi. Aracın ruhsati 2 gün önce cikti. Mtv ilk taksiti bayi yatırdı vergisini görmüş fazla diyor. 1.2 alsaydi yıllık vergiside az olacaktı. Artı şehir içinde 1.2 octavia 1.6 lifedan en az 1,5lt daha az yakar. Yakit tüketimini görünce de fazla diyecektir. 1.6 corolla şehiriçi galiba 9lt civarı yakıyor. 1.33 life kısa mesafede 7km civarı 8.5 lt yakiyordu (atmosferik motora ve kasasina göre bence yakıt tüketimi iyi). Ee kendi düşen ağlamaz 2.el değeri octavianin daha iyi olacaktır. Onu da birkaç yıl sonra satmak istediğinde anlayacak. Aslında elentrada çok istiyordu ama olmadi.

    Allah'tan 1.6 life çıktı da sıfır corolla aldık yoksa 2.el ne olduğu belli olmayan corollayi bu fiyatlara yakın alacaktik. Tek teselli bu. Yine de corollanin artıları var. Konforu çok iyi. Octavia kullanmadım ama Corollanin octaviadan daha konforlu olacagini tahmin edebiliyorum. Turbo olmadığından motor uzun süre sorunsuz kullanılır boş yere evladiyelik demiyorlar. Dizaynı octaviadan daha güzel. Neticede 1.6 corollada kötü araba değil. 70bin bütçeye piyasadaki en iyi araç buydu. Fiyati çok arttirmazlarsa önümüzdeki aylarda çok satacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oasis99 O kullanıcısına yanıt
    1.2 tsi lara 4 5 bin tl araliginda prins sistem lpg cikti.Eski lpg sistemler cok daha pahaliydi ve surekli ariza cikartiyorlardi.



    Insanlar 1.2 tsi alip az vergi verip lpg taktirip yazilim yaptirip 150 bin km lere kadar keyifle.arac biniyorlar

    Buda surekli talep doguruyor.Toyotanin servis ucretleri diger markalar ile ayni, araçlari konfor odakli degil kesinlikle, tek elle tutulur yabi 0 km alan adamin 150 200 bin km kafasinin rahat etmesi idi.



    Son nesil 1.2 tsi lar da 150 bin km sorunsuz geliyor.Dsg hala muamma ama bunun manueli var ve sorunsuz 200 bin km goruyor bu araclar.

    Bundan 4 sene once tsi sorunlari dsg sorunlari vardi ve derdim ki kucuk motordan yuksek guce guvenmiyorum.Ama su anda o zaman alan ve sorunsuz hala binen insanlar var.

    Toyota cok yanlis adimlar atiyor. 1 an once plug in hibrit getirip sehir icinde 20 30 km sadece elektrikle gidecek corollalar yarisler camry ler ile piyasayi domine etmezse yarin 1 gun polo lar golf ler fabia lar leonlar plug in gelmeye basladiginda pazarda çok ciddi kaybedecek.



    Benim gordugum resimden okudugum bu.Yillarca 1.6 otomatik dizel dedik getirmedi.Kucuk hacimli turbo benzinli dedik getirmedi.Bizim pazarda kaybetti çinde de kaybediyor.Amerika zaten apayri bir dunya orda musteri ne derse yapiyor toyota bir.bizim ulkemizi sallamiyor.Eger Amerikayi da domine edemezse plug inler ve saf elektrikliler ile teslalar nissanla volkswagenler ezer gecer toyotayi.

    Bunu bir toyota fanı olarak soyluyorum.

    Eskiden otonomasyon jidoka kanban vb ile hatasiza yaki uretimden işi goturuyorlardi.Fakat artik zaten fabrikalar kalite kontrolü yapay zekaya yaptiriyorlar o numaranin da 10 sene sonra bi guzelligi kalmayacak.



    Herkese iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 PREMIUM Multidrive S 40.000'de Corolla'nın ederi sizce nedir? (2015 model)
  • 
Sayfa: önceki 15811582158315841585
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.