Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (157. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35.051
Cevap
332
Favori
2.217.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: lapya

    "hanıma dedim donup benzin alayım bişey olmaz devam et dedi"

    esinize tebrikler, bizimki olsa panik yapardi...

    tabi bişey olmaz der
    elinde bidonla benzin arayacak olan erkekler tabiki

  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: lapya

    "hanıma dedim donup benzin alayım bişey olmaz devam et dedi"

    esinize tebrikler, bizimki olsa panik yapardi...

    tabi bişey olmaz der
    elinde bidonla benzin arayacak olan erkekler tabiki

    bende gideceğini umuyordum doğrusu cünki kitapcıkta yazan ışık yandıktan sonra 8.2 litre depoda kalan benzin olayını okumuştum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mangalay

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUCEKA

    aracı soguk havada deneyen oldumu acaba

    malum kıs sartları gelmeye basladı.

    calısmada problem goren varmı?

    İlk Toyota aracınız mı hocam?

    Toyota ve soğuk havada çalışma problemini bir arada görünce suratımın hali aynen böyle oldu:

    Soğuk sıcak nemli kuru tık demez

    BU IKINCI TOYOTAMIZ.
    INTERNETTE EKSI 27 DERECEDE CALISTIGINI GOREBILIRSINIZ.
    BAZI KULLANAN ARKADASLAR MOTORLARINDAN SOGUK HAVALARDA FARKLI SESLER GELDIGINI SOYLEDI. EN FAZLA SIMDILIK - 6 DERECEYI GORDUM.
    BIR PROBLEMLE KARSILASMADIM. 20 YILDIR OTOMOTIVDEYIM. BU SEKTORDE CALISIYORUM.

    OZELLIKLE BAZI ARACLARDA HEPSINDE DEGIL UZUN YOLDA GIDERKEN BAZEN 110 KM GIBI HIZLARDA SES DUYMUSLAR. BAZILARI KALIPERLERDEN DENILDI. DUZELDIGINI SOYLEDILER.

    GENEL OLARAK BIZI MEMNUN ETTI . 15. YILA AZ KALDI. TOYOTA ICIN. SERVISTENDE COK MEMNUNUZ.

    ILGINIZ ICIN TESEKKURLER. SAYGILARIMLA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caver

    kullanıcı arkadaşlar benzinli manuel
    şehiriçi,
    şehirlerarası,
    ort.
    km de kaç tl yakıyor fabrika verici hariç kullanıcı test yorumları varmı?
    birde alan arkadaşlar mutlaka honda civic ile karşılaştırmışlardır sizce artı ve eksi yönleri nedir rakibine göre?

    ISTANBUL ANADOLU YAKASINDA KULLANILAN

    HONDADA ISTANBULDA

    SEHIR ICI 10.5
    SEHIRLERARASI 6
    ORTALAMA 8.9 LITRE YAKIYOR



    TOYOTADA ISTANBULDA


    SEHIR ICI 8.7
    SEHIRER ARASI 6.5
    ORTALAMA 7.2 LITRE YAKIYOR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    quote:

    Orijinalden alıntı: myd

    Arkadaşlar ben de çarşamba günü siparişi vermiş bulunuyorum, önümüzdeki hafta gelecek nasip olursa Yeni Corolla 1.33 Life, inci beyazı, bej döşeme... Ek olarak sis farı ve park sensörü var şimdilik. Dört gözle bekliyorum gelmesini

    Aracı almadan önce citröen c4 dizel kullandım, 46 Bin TL'ye veriyordu buradaki bayi. Kullandıktan sonra citröen demiştim ama daha sonra Toyota'ya uğradım ve yeni corolla 1.33'ü test ettim. Araba budur dedim ve almaya karar verdim aynı gün de işlemleri başlattık

    Şuan evdeki ikinci corolla olacak, ailem ile sürekli araba kavgası yaptığımdan ikinci araç şart olmuştu... Yine corolla süren birisi olarak yeni corolla'yı test edince vazgeçemedim corolla'dan gerçekten çok fark var Citröen ile...


    KONUYU OKUDUM DA: Bir arkadaş BOYA MAĞDURU olmuş sanırım. Şimdi araç gelir gelmez ben de boya ölçümü yaptırtacağım. Normalde boya kalınlığı ne kadar olması gereklidir?

    Genel olarak 60-70 milimikron biliyorum. Yanıltmayayım. 120 milimikron da olsa her yeri standart 120 olmalıymış. Bende sadece kaput diğer yerlerden farklı kalınlıkta(130 milimikron). Hata da tam kaputta(gölgelenme). Servis 130 mikrona kadar tolerans dahilinde dedi. Sizde mikron dışında asıl boya hatası var dedi. Teknik olarak hakim olmadığım için kesin su şöyledir, bu böyledir diyemiyorum. İyi bir boyacıya veya başka firma servisine de olması gereken boya milimikron aralıklarını danışabilirsiniz. Sikayetvar.com'da bir arkadaş 200- 240 milimikrondan bahsetmiş aracının tümü ile ilgili. Bu değerlerin de çok yüksek olduğu bir gerçek. Bu arkadaşa da mail atmıştım, durumunuzda bir gelişme var mı diye, telefon numaramı dahi vermiştim, hatta bana yardımcı olacak arkadaş var mı demiş şikayetinde. Kişiden haber yok Artık siteye mi bakmıyor, yoksa şikayet uydurma mı, onu da Allah biliyor. Teşekkürler.

    MERHABA

    ARACIN BOYASI FABRIKADA YAPILDIGINDA ATILAN BOLGEYE GORE FARKLIILIK GOSTERMEKTEDIR. BU NEDENLE BELLI TOLERANSLAR ICINDE URETIM YAPILUYOR.

    ORNEK VERMEK GEREKIRSE DUZ YUZEYLERDE KALINLIK DUSUK CIKARKEN KIVRIMLI VE KAVISLI YUZEYLERDE DAHA KALIN CIKABILIR.

    FABRIKADA YAPILAN ISLEMLER ICIN FIRMALARDA ORTALAMA 170 MIKRONA KADAR NORMAL KABUL EDILEBILIYOR.

    BAZI FIRMALARDA YENI ALINAN ARACLARDA 300 MIKRON BILE CIKAN ARACLAR VAR. BUNUNLA ILGILI FABRIKA DAN BU SERI URETIMINDE KALIN BOYA ATILDIGI BILGISAYARDAN KAYNIKLI OLDUGU SOYLENIYOR. AMA NORMAL BIR KULLANICI BUNU ANLAMIYOR. ARACI SATMAK ISTEDIGI ZAMAN BOYA VAR DENIYOR. AMA NORMAL BIR DURUM BU.

    MARKALARDA BU TOLERANSLARI VERMEDIKI AMACLARININ ORTALAMA BIR URETIM OLDUGU VE KULLANILAN BOYA TEKNIGINE GORE FARKLILIK GOSTERDIGINI SOYLUYOR.

    SERVISTE ISLEM GOREN BIR ARACTA MACUN VE BENZERI DUZELTME YAPILDIGINDA MAKINADA EN IYI USTA DA GELSE FABRIKAYA YAKLASAMIYOR. 350 MIKRON GIBI DEGERLERI GORMEK MUMKUN 650 YE KADAR CIKIYOR ISLEME GORE.

    TEK PROBLEM GORDUGUM KADARIYLA UZUN SURE SICAKLARDA YOLDAN GELDIGIMIZDE EN GEC ERTESI GUN ARACI YIKAMAK OLUYOR. CUNKU YIKANMASSA BIZIM GIBI INCI BEYAZ BIR ARAC KULLANIYORSANIZ ASFALT TAN CIKAN BUHAR NEDENIYLE BIRAZ ISLI BIR TABAKA OLUYOR ARAC UZERINDE IKI YIKAMADA ESKI MODERN HALINE DONUYOR.

    SAYGILARIMLA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onderuncel

    quote:

    Orijinalden alıntı: xrepla

    2005 model toyota corolla vardı bizde şu ana kadar hiçbir arıza vermedi aküsünü bile daha geçen sene değştirdik. Direksiyonu sertleşmişti 2-3 aydır o şekilde kullanıyorduk sonra servise gittim direksiyonun yanındaki elektirik kutusunda arıza varmış ve değişmesi gerekiyormuş 2.000 liralık masraf çıktı. Arabam 9 senelik olduğu için artık değişme vakti gelmişti.
    Benim arabayı 22.000 tl ye saydılar arabayı 2005 yılında 30.000 TL ye almıştım. Yani masraf dahil araba 24.000 ne gitti. 9 senede 6.000 tl değer kaybetmiş oldu yani arabanın 2. el piyasası gayet iyi zaten benim araba temizdi ve 70.000 km deydi.

    Aldığım araba ise 69.050 tl lik Yeni Corolla Dizel 1.4 D-4D Advance M/M model. aslında 1.33 lük 48.000 liralık benzinli arabayı almaya gitmiştim ama aklıma bir girdiler , test sürüşü falan sonra 55 e çıktık 60 a çıktık derken 69.000 liralık arabayı seçtim. Neden ?
    annem ve kız kardeşim acemi manuel arabayı kullanamıyorlar o yüzden otomatik olmalıydı bu yüzden 3.000 tl arttı fiyatı. benzinli mi dizel mi dedik 2-3 senede bir araba değiştiren birisi değiliz, en az 7-8 sene bineriz uzun vadede tabiki dizel olmalıydı . benzinli ve dizel arasında 6.000 tl fark var.
    adam az daha 75.000 lik olanı satacaktı onda ne farkı var bizimkisinden derseniz araba kendi kendine park ediyor ve anahtarsız çalışıyor kilitliyor falan. yani bu iki özellik çok da gerekli değil . bizim araba da sonuçta arka kamerası var. ve anahtarı sokup çalıştırabiliriz veya düğmeye basıp kilitleyebiliriz o bakımdan full unu pek tavsiye etmem.

    TEST sürüşünde ise auris ve benzinli dizel mauel otomatik arabaları denedim. Auris in full olanı bu arada 62.000 tl corolladan farkı cam tavanı var ve bagajı daha küçük.
    Aile arabası değil genç işi o da çok iyiydi .
    Motorun sesini duymak çok güç araba stop etmiş anlamıyormusun bile .Performansı çok iyi. iç dizayn olarak BMW nin eski iç dizaynına benzetilmiş gayet şık. Ses sistemi fena sayılmaz çok çok iyi değil çok yüksek ses açmadıktan sonra. Araba nın uzunluğu arttığı için arka taraf çok rahat sıkışıp kalmıyorsun ,bagajı çok geniş.

    ekstara ne var ? kasko 1.250 tl + trafik sigortası + plaka + vergi falan derken baya masraf açtık başımıza.

    30.000 tl kredi çektik 36 ay vade . Kredi sistemindeki değişiklik yapmışlar. 6 ay ödemeye başlıyorsunuz fakat bu 6 aylık faizi diğer taksitlere yansıtıyorlar.
    paranız çok olduğu zamanda çok ödeyip kalan paradan tekrar faiz hesaplaması yapılıyor bu güzel bir özellik, daha az faiz ödemiş oluyorsunuz 500 tl de kredi masrafı var.

    Eski toyota dan çok memnundum bu daha da iyi . Bakımlarına gittikten sonra arıza çıkartmayan bir araba . Tavsiye derim doğrusu. Bu arada servis ücretleri de pahalı bu arabanın diğer markaların servislerine göre ama arabanın 2. el piyasası çok iyi hemen alıcı bulabirsiniz.

    Nasıl yani ilk akü 7 yıl mı gitti?

    Benim de imzamda yazan araç var kapının önünde, biz de geçen sene değiştirdik aküyü, hiç akü lambası yanmadan pat bitiverdi

    Arkadaşlar ben de devlet memuruyum. Aracı bana 47300 TL'ye bıraktılar, park sensörü hediye ve trafik işlemleri plaka işlemleri onlara ait... Arabaya sadece sis farı eklettirdim yani benim araba için ödeyeceğim tutar 47950 TL oldu.

    Kasko yine devlet memuru olduğum için 1100 TL civarında çıkartıyorlar..

    Halk bankasından 0 araç kredisi çektim 0,84 oranında faiz ile birlikte 25000 TL 2 sene, 25000 TL için 2 senenin toplam ödemesi bana 28,200 küsür. Aylık 1177 TL ödemem var şuan.

    47950 TL'ye park sensörü, sis farı, plaka/trafik masrafları içinde aldım başka hiçbirşey vermediler... (Bagaj havuzu istedim adam yemin billah etti kurtarmıyor diye...) Açıkçası Toyota'ya çok kızgınım; 48 bin TL veriyorum ve araba bomboş... 30 Bin TL'lik citröen C-elyese'de bile hız sabitleme varken bunların hiçbirisi yok arabada. Sırf piyasası var diye aldım bu aracı...


    İmzamdaki arabam ile kıyasladığımda gerçekten yeni Corolla'nın çok ucuz işçilikte üretildiğini ve kalitesiz malzemelerden üretildiğini bariz görebiliyorum, hatta kapılarının daha hafif olduğunu farkettim. 2005 Toyota'nın kapıları daha tok daha diri duruyor daha ağır, açarken kapatırken farkı anlıyorsunuz yeni Corolla ile. Ama yapacak birşey yok, sırf piyasası olduğundan ve turbo motor kullanmadığı için tüp daha ucuza takılabildiğinden seçtim bu aracı.

    Gönlüm isterdi ki bir üst modelini alayım ama malesef arada 6-7 Bin TL oynayacak kadar bir donanım koyduklarını sanmıyorum araca.. Şuan bekarım, ilerde hayırlı bir kısmet çıkarsa yeni Corolla'yı bizimkilere bırakıp eskisini nakit olarak değerlendirmeyi düşünüyorum, o yüzden çok dolusuna gerek yok diye düşündüm

    Araba geldiğinde yapmak istediğim şeyler; Camlara film, dışarıdan kafama göre jant, bir de öteki corolladaki ses sistemini buna aktarmak ancak arabanın ön göğsüne dokundurmak istemiyorum nasıl olacak bilmiyorum...




  • akü olayı şans derler hep , evet bizim arabanın aküsü 7 sene gitti , trafik sigortasını vergisini kaskosunu sen ödersin yatu karşılamaz kredi kartından kaskoyu 10 taksit sigortayı da 3 taksit çektiler. vergi zaten 2 taksit şeklinde devlete ödeniyor.

    Toyotanın ekstraları zaten arabanın fiyatını yükselten şey. navigasyon, otomatik kilit sistemi, arka kamera ,jant , bluetooth , uzadıkça gider istedikçe 3 er bin lira geçiriyorlar. 50 binlik ford focus ta bile otomatik kilit sistemi varken benim aldığım 69 binlik toyota da bu özellik yok neymiş 3 bin daha verirsem eklerlermiş.

    Evet toyota nın kötü bir özelliği bu + servisi de pahalı bakımlarda tamirde resmen soyuyorlar adamı ama arabanın piyasası var renault mu ford mu toyota nın mı ikinci el piyasası daha sağlam dersen toyota tabiki. Motor da kim ne derse desin sağlam kolay kolay arıza vermiyor 9 senededir bindiğim eski toyotam bir gün arıza vermedi bir gün yolda bırakmadı aküsü bile 7 sene dayandı ( şans :)


    1.4 Dizel motorun en büyük avantajı ise
    marmaris izmir arası otobüs bileti 40 tl 4 kişi 160 tl ye gidiyorsun. 160 da dönüş 320 lira izmirde gezmeyi saymıyorum.
    bizim araba full depo izmire gidip geliyor izmirde gezdiriyor . depo 240 liraya doluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xrepla

    akü olayı şans derler hep , evet bizim arabanın aküsü 7 sene gitti , trafik sigortasını vergisini kaskosunu sen ödersin yatu karşılamaz kredi kartından kaskoyu 10 taksit sigortayı da 3 taksit çektiler. vergi zaten 2 taksit şeklinde devlete ödeniyor.

    Toyotanın ekstraları zaten arabanın fiyatını yükselten şey. navigasyon, otomatik kilit sistemi, arka kamera ,jant , bluetooth , uzadıkça gider istedikçe 3 er bin lira geçiriyorlar. 50 binlik ford focus ta bile otomatik kilit sistemi varken benim aldığım 69 binlik toyota da bu özellik yok neymiş 3 bin daha verirsem eklerlermiş.

    Evet toyota nın kötü bir özelliği bu + servisi de pahalı bakımlarda tamirde resmen soyuyorlar adamı ama arabanın piyasası var renault mu ford mu toyota nın mı ikinci el piyasası daha sağlam dersen toyota tabiki. Motor da kim ne derse desin sağlam kolay kolay arıza vermiyor 9 senededir bindiğim eski toyotam bir gün arıza vermedi bir gün yolda bırakmadı aküsü bile 7 sene dayandı ( şans :)


    1.4 Dizel motorun en büyük avantajı ise
    marmaris izmir arası otobüs bileti 40 tl 4 kişi 160 tl ye gidiyorsun. 160 da dönüş 320 lira izmirde gezmeyi saymıyorum.
    bizim araba full depo izmire gidip geliyor izmirde gezdiriyor . depo 240 liraya doluyor.


    Dostum kasko dediğin gibi kredi kartına bölecekler ama benim aracın plaka masrafları ve sigortasını bayi karşılıyor, onun için herhangi birşey ödemiyorum ben, vergiyi de seneye ödeyeceğiz, bilmiyorum belki ekimde gelen zammı bu yüzden yapmış olabilirler araca...




  • YENİ TOYOTA ALACAKLAR DİKKATLE OKUYUNUZ...Şu an elimde 0 km satın aldığım 2004 TOYOTA COROLLA SOL var.HAYIR İŞİMİZ VARDI, O NEDENLE MECBURİ 3 günlük İSTANBUL MARMARİS SEFERİ YAPTIK.....Cuma akşamı İstanbul dan çıkıp dün gece gece Marmaristen geldim...Yenikapı Bandırma 20,30 da Feribot Oradan yola devam ettik..Dönüş yine aynı.. 4 kişi civciv değil kalıplı dört kişi en az 400 Kg...FUL dolu kocaman iki bavul en az 60 Kg..Çantalar, bilmem neler..Gidiş 613 Km 41 Lt Benzin...Dönüş 601 Km 40 Lt benzin..harcadım... TOP. 1214 Km yol, 81 LT benzin..95 oktan...harcadım..BANDIRMA - MARMARİS yolunda ..Tırmandığımız, dağları, kıvrım kıvrım devamlı yokuş, iniş yolları , İzmir Aydın arası kaymak gibi otobanı ekleyin..90 - 120 Km / saat arası hızda üç mola, YASADA KÖFTE, WC v.s. gittik..Bu yükle En az...yükümüz 450 KG..Kalorifer açık onca yolu tepip gidip geldik...ARABA 113. 000 KM.. de hiç bir şikayetim yok...ÇOK ŞÜKÜR...İŞTE TOYOTA BÖYLE BİR ARABA....Yenisi çok pahalı...Yinede aklım hep onda...AVENSİS - PASSAT - TOYOTA arasında gidip geliyorum..NOT... BENİM ARABAM 110 HP YENİLER İSE 132 HP...Muhteşem bir motor..Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 28 Ekim 2013; 14:48:36 >




  • Az önce Honda bayinden geldim. Civic Premium modelini 50750 TL'ye bırakacaklar. Şuan hesap kitap yapıyorum, boş toyota 48 bin mi yoksa yarı dolulukta civic 50750 mi, biraz bütçeme bakacağım olmazsa yarın corolla için verdiğim kaporayı almak için gayret edeceğim. Civic'in içi yeni corolladan çok çok kaliteli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myd -- 28 Ekim 2013; 18:39:40 >
  • myd kullanıcısına yanıt
    honda üzmez
  • Toyota corolla 1.6 Benzinli test ettim. Bir aracın dışını mükemmel yapıp, diğer özelliklerine hiç özenmemek toyota'ya hiç yakışmamış. Araba çok hantal ve iç malzeme kalitesi rezalet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i30ALP

    Toyota corolla 1.6 Benzinli test ettim. Bir aracın dışını mükemmel yapıp, diğer özelliklerine hiç özenmemek toyota'ya hiç yakışmamış. Araba çok hantal ve iç malzeme kalitesi rezalet.

    Yani diyorsunuzki bu araç alınmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myd

    Az önce Honda bayinden geldim. Civic Premium modelini 50750 TL'ye bırakacaklar. Şuan hesap kitap yapıyorum, boş toyota 48 bin mi yoksa yarı dolulukta civic 50750 mi, biraz bütçeme bakacağım olmazsa yarın corolla için verdiğim kaporayı almak için gayret edeceğim. Civic'in içi yeni corolladan çok çok kaliteli...

    Civic almalısınız. Corolla ederinden çok daha pahalı. Toyota Türkiye eskiden böyle değildi, tam kazıkçı oldular
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i30ALP

    Toyota corolla 1.6 Benzinli test ettim. Bir aracın dışını mükemmel yapıp, diğer özelliklerine hiç özenmemek toyota'ya hiç yakışmamış. Araba çok hantal ve iç malzeme kalitesi rezalet.

    Hantal mı bende de 1.6 advance benzinli var ama hantallık... Yanından dahi geçmiyor
  • uni44 U kullanıcısına yanıt
    1.6advance manuel sahibiyim, yaklaşık 1 ay önce aracı satın aldım, ilk defa uzun yola çıktım. Hız sabitlemeyi sık sık kullandım, hızım da 110 civarındaydı,
    Yaklaşık 300 km yol gittim, ortalama yakıt tüketimim 5.7, daha ne olsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUCEKA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    quote:

    Orijinalden alıntı: myd

    Arkadaşlar ben de çarşamba günü siparişi vermiş bulunuyorum, önümüzdeki hafta gelecek nasip olursa Yeni Corolla 1.33 Life, inci beyazı, bej döşeme... Ek olarak sis farı ve park sensörü var şimdilik. Dört gözle bekliyorum gelmesini

    Aracı almadan önce citröen c4 dizel kullandım, 46 Bin TL'ye veriyordu buradaki bayi. Kullandıktan sonra citröen demiştim ama daha sonra Toyota'ya uğradım ve yeni corolla 1.33'ü test ettim. Araba budur dedim ve almaya karar verdim aynı gün de işlemleri başlattık

    Şuan evdeki ikinci corolla olacak, ailem ile sürekli araba kavgası yaptığımdan ikinci araç şart olmuştu... Yine corolla süren birisi olarak yeni corolla'yı test edince vazgeçemedim corolla'dan gerçekten çok fark var Citröen ile...


    KONUYU OKUDUM DA: Bir arkadaş BOYA MAĞDURU olmuş sanırım. Şimdi araç gelir gelmez ben de boya ölçümü yaptırtacağım. Normalde boya kalınlığı ne kadar olması gereklidir?

    Genel olarak 60-70 milimikron biliyorum. Yanıltmayayım. 120 milimikron da olsa her yeri standart 120 olmalıymış. Bende sadece kaput diğer yerlerden farklı kalınlıkta(130 milimikron). Hata da tam kaputta(gölgelenme). Servis 130 mikrona kadar tolerans dahilinde dedi. Sizde mikron dışında asıl boya hatası var dedi. Teknik olarak hakim olmadığım için kesin su şöyledir, bu böyledir diyemiyorum. İyi bir boyacıya veya başka firma servisine de olması gereken boya milimikron aralıklarını danışabilirsiniz. Sikayetvar.com'da bir arkadaş 200- 240 milimikrondan bahsetmiş aracının tümü ile ilgili. Bu değerlerin de çok yüksek olduğu bir gerçek. Bu arkadaşa da mail atmıştım, durumunuzda bir gelişme var mı diye, telefon numaramı dahi vermiştim, hatta bana yardımcı olacak arkadaş var mı demiş şikayetinde. Kişiden haber yok Artık siteye mi bakmıyor, yoksa şikayet uydurma mı, onu da Allah biliyor. Teşekkürler.

    MERHABA

    ARACIN BOYASI FABRIKADA YAPILDIGINDA ATILAN BOLGEYE GORE FARKLIILIK GOSTERMEKTEDIR. BU NEDENLE BELLI TOLERANSLAR ICINDE URETIM YAPILUYOR.

    ORNEK VERMEK GEREKIRSE DUZ YUZEYLERDE KALINLIK DUSUK CIKARKEN KIVRIMLI VE KAVISLI YUZEYLERDE DAHA KALIN CIKABILIR.

    FABRIKADA YAPILAN ISLEMLER ICIN FIRMALARDA ORTALAMA 170 MIKRONA KADAR NORMAL KABUL EDILEBILIYOR.

    BAZI FIRMALARDA YENI ALINAN ARACLARDA 300 MIKRON BILE CIKAN ARACLAR VAR. BUNUNLA ILGILI FABRIKA DAN BU SERI URETIMINDE KALIN BOYA ATILDIGI BILGISAYARDAN KAYNIKLI OLDUGU SOYLENIYOR. AMA NORMAL BIR KULLANICI BUNU ANLAMIYOR. ARACI SATMAK ISTEDIGI ZAMAN BOYA VAR DENIYOR. AMA NORMAL BIR DURUM BU.

    MARKALARDA BU TOLERANSLARI VERMEDIKI AMACLARININ ORTALAMA BIR URETIM OLDUGU VE KULLANILAN BOYA TEKNIGINE GORE FARKLILIK GOSTERDIGINI SOYLUYOR.

    SERVISTE ISLEM GOREN BIR ARACTA MACUN VE BENZERI DUZELTME YAPILDIGINDA MAKINADA EN IYI USTA DA GELSE FABRIKAYA YAKLASAMIYOR. 350 MIKRON GIBI DEGERLERI GORMEK MUMKUN 650 YE KADAR CIKIYOR ISLEME GORE.

    TEK PROBLEM GORDUGUM KADARIYLA UZUN SURE SICAKLARDA YOLDAN GELDIGIMIZDE EN GEC ERTESI GUN ARACI YIKAMAK OLUYOR. CUNKU YIKANMASSA BIZIM GIBI INCI BEYAZ BIR ARAC KULLANIYORSANIZ ASFALT TAN CIKAN BUHAR NEDENIYLE BIRAZ ISLI BIR TABAKA OLUYOR ARAC UZERINDE IKI YIKAMADA ESKI MODERN HALINE DONUYOR.

    SAYGILARIMLA

    Çok güzel izah etmişsiniz. Teşekkür ederim.

    Ben bu kadar detay bilmiyorum. 200-240 mikron çıkan arkadaşın durumu normal oluyor, açıklamanıza göre. Muhtemelen sizin anlattığınız gibi, durum kendisine izah edildi ve durumu kabullendi, geriye şikayeti kaldı.

    Benim aracım da inci beyazı. Bendeki sorun daha farklı tabi. Kaputta boya hatası (gölgelenme)var. Tesadüf olan da, hata olan parçanın yani kaputun, diğer yerlere oranla yüksek mikrona sahip olması. Yani hata için düzeltme yoluna gidilmiş, fakat hata kalmış gibi. Öyle veya böyle bir hata var. Şu anda inceleme aşamasında. Bir yüzeydeki yazı çıplak gözle görülmez, polarize gözlük ile görünür ya, ona benzer bir şey. Bakış açısına göre görünen "0" şeklinde bir halka. Güneş veya tepe ışıkları altında ben buradayım diyor. Gölgede dikkatli bakarsanız görünüyor. Bakalım sonuç ne olacak. Benim kaygı nedenlerimden biri de, aracı aldığım gün, açma kapama dörtlülerinin yanmaması, durumu sonrasında servisin düzeltmesi. Servisin sorumluluğunda değil bu. Üzerine boya hatasını da koyarsanız ki çok daha önemli bir sorun bu, araç bantta son sürat yapılıp, kontrolsüz bayiye kadar gelmiş defolu bir araç. Müşteri ile birlikte satıcıyı da zor durumda bırakan sorunlar bunlar. Müşteri olarak da, haklı nedenlerle, acaba daha neler çıkacak diyorsunuz. Sırf bu nedenle forumlarda herkesi cayır cayır uyardım. Herkes önlemini alsın diye. Yoksa corolla sahibi olarak araç kötülemiyorum. Aracın kullanımından çok memnun olduğumu da bildirmiştim. Benim başıma gelenler başkalarının da başına gelmesin. Sorunumu yorumlarsanız, sipariş yetiştirme amaçlı kontrolsüz bir serilik var ya da fabrika prosesinin bir halkasında(şahıs kaynaklı) problem var. Böyle bir süreçte sorunlu olan da sadece benim aracım değildir diye düşünüyorum ve insanları uyarmayı bir borç biliyorum. Geçmişte 3 yıl süren bir mahkemem oldu, gerçi kazandım ama, bu süreçler insanı yoruyor. En başından alınabilecek önlemlerin bir kısmı alınabilsin. İlerleyen dönemler başka sorunlar çıkarsa yapacak bir şey yok, kader. Ben de Toyota'nın dönüşünü bekliyorum. Aracım daha 500 km. olmadı. Rahat olmadığım için de doyasıya kullanamadım. Arzu ettiğim sonuç; Toyota'nın beni uzun süren mahkemelere yöneltmeden, mağduriyetimi gidermesi, bu sorunlar sayesinde de kendi nezdindeki hatalı halkayı bir an evvel bulma şansını yakalayıp, çok geçmeden icabına bakıp düzeltebilmesi. İnşallah sonuçlar her iki taraf içinde hayırlı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeni Corolla Almak -- 28 Ekim 2013; 23:55:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seren17

    1.6advance manuel sahibiyim, yaklaşık 1 ay önce aracı satın aldım, ilk defa uzun yola çıktım. Hız sabitlemeyi sık sık kullandım, hızım da 110 civarındaydı,
    Yaklaşık 300 km yol gittim, ortalama yakıt tüketimim 5.7, daha ne olsun?

    İyide bana neden yazdınız onu anlamadım
  • uni44 U kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın size özel mesaj yazmamıştım aslında foruma genel mesaj göndermiştim, selamlar
  • Ya bende cvt var arkadaşlar 4bin km oldu bana gore piyasadaki araçlara gore yeni corollaya ama benzinlisine 4-5 bin tl fazla verilir yok iç dzayn söyleymiş dışı böyleymiş geçin siz onları aracı söyle 50-60 km kullanın ondan sonra yazın ne yazacaksanız
  • 
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.