Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1332. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35.051
Cevap
331
Favori
2.218.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13301331133213331334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt
    bu haberi nerede duydunuz ya da okudunuz? detayları okuyabileceğimiz bir haber kaynağı var mı?
    açıkçası aşırı pahalı olmadıkça koşarak gider alırım. Hem çevre duyarlılığı için hem ekonomi. Hem de arabadan memnunum hibrit olursa uzun yıllar bineceğim için belki çok da pahalılığına da bakmadan takas ederim. İnşallah sadece söylenti değildir. 90-100k olur ise dediğiniz gibi çok satılacağını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmantkulu

    Beyler son model corolla ikinci eli nasıl 60 bine falan alırken iyi de satarken iyi mi bari
    Yani eskisi gibi değilse insan jetta golf passat falan alayım diyor veya Octavia süperb ne dersiniz

    Yukarıdaki yazdığın arabaların Tamamı Dsg şanzumanlı. Garanti uzatmadan binmek mümkün değil. Garantisi bitince o arabaları nasıl satacaksın sen Onu düşün...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esat bey

    bugün tavsiyene uyup tucson denedim. içine oturdum rahat. arka koltuk genişliği corolladan fazla. yol sesi yok gibi. konforlu. 19 jant a rağmen sarsıntı hissetmiyor sırf bunu denemek için bozuk yola girdim sonuç gayet iyi. kullandığım otomatikti kick down yapınca bir hızlanması var ki ipinden koptu mübarek. meğer ki turbo benzinli olanı kullanmışım:) 132 bg lik test aracı yok ama aracı genel olarak beğendim 76.000 manuele, 79.000 de otomatiğe style doanım için fiyat aldım. bence uygunda. sanırım ocağa kadar bekleyeyip otomatik seçeneğini listemde yukarı alacağım. senin de neden turbo benzinli istediğini anladım :)
  • Paddy P kullanıcısına yanıt
    Meclisten geçti dedi Hisar otonun sahibi.Resmi gazetede indirim oranları yayımlanınca yürürlğğe girecek.
    İlk önce yaris hibrit ve prius tekrar planlanacakmış.
    En sonda corolla hibrit getirilme ihtimali var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hibrit araçlara teşvik sonrası muhtemel Prius fiyatı 59.800€ / 1.18 / 1.90 x 1.45 x 1.18 = 45.636€ (~ 150.000TL) olabilir. Yunanistan'da 30.000€ (~100.000TL). Görülen o ki, teşvik sonrası olası fiyat bile hala yüksek. ( bir asgari ücretli bu aracı Yunanistan'da kaç ayda alır, Türkiye'de kaç ayda alır dersek bu alım gücüne girer, durum daha vahim olur)

    Yaris Hybrid için bir alt dilim ÖTV mevcut olmayabilir zira ÖTV olarak zaten %45'lik (1.600cc hacme kadar) dilimde ancak özel bir alt dilim (vergilendirme) yapılabilir.

    MTV'de de bir indirim olması düşünülebilir.

    Auris veya Corolla hibrit satışa sunulursa dizel modeline göre (aynı donanım seviyesi olması koşulu ile) tahminen %10-20 civarinda fazla fiyat etiketiyle satılabilir. (Örneğin; İngiltere'de Auris 1.4 dizel Business Edition £20.595, Auris Hybrid Business Edition £22.195)

    Veya bambaşka bir fiyatlandırma görülebilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 22 Ağustos 2016; 16:28:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz_mel

    Meclisten geçti dedi Hisar otonun sahibi.Resmi gazetede indirim oranları yayımlanınca yürürlğğe girecek.
    İlk önce yaris hibrit ve prius tekrar planlanacakmış.
    En sonda corolla hibrit getirilme ihtimali var.


    melih sen anlarsın bu işlerden niye hibrit i dizel+batarya yapmıyorlar da illa benzinli+batarya yapıyorlar? yada menzil arttırıcıları? bir diğer sorum da malum toyota hibritlerinde benzinli motorun ürettiği güç hibrit olmayanlardan daha az. 1.8 motordan yaklaşık 90 bg güç alıyorlar (yanılıyorsam düzelt) bunun sebebi ne sence? (aynısını bildiğim kadarıyla honda da yapıyor)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Astra,focus,mazda3,elantra bunların hepsi corolladan daha yakışıklı araçlar.corollada ne buluyorsunuz?

    Senin bulamadığını buluyorlar işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla iç mekan aydınlatması







  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Peugeot 3008 i dizel hibrit çıkardı.Keza aynı şekilde volvo da .Hatta volvo öyle bir araba yaptı ki 1.8 litre mazot tüketiyordu 100 km de ekonomide.Performansta da 6-7 saniye arası 0-100 ü vardı.

    Toyota daha sağlamcı yaklaşıyor hibritlerde sürekli fosil yakıt motoru durup durup tekrar çalıştığı için turbo ömrü açısından 1.4 e uygulamamış olabilirler.
    Keza aynı şekilde toyotanın cvt ve e-cvt şanzumanları düşük devirde gelenn yüksek torka dayanıksızlar.Bu zaten bilinen bir şey.Bu yüzden de dizele hibrit getirmedi toyota.

    1.8 lik ve 1.5 lik motorların beygir güçlerini %30-40 arası kısıtlıyor çünkü ekonomi odaklı bir araç ve zaten saf 1.8 atmosferiğin verdiği beygir gücünü hibritte elektrikli+benzinli şekilde alıyolar.Yani o fosil yakıt motorunun hibritteki ürettiği beygir gücümtek başına anlamlı değil.Batarya yarıdan fazla dolu ise elektrikli motor ihtiyaç halinde her devirde üretebildiği maksimum beygir gücü ile benzinli motora takviye yapıyor.
    Bir eski prius sahiibi olarak yine de performans beklemeyin bu araçlardan derim ben zaten prius kaçmadığı in sıkılıp sattım.Yoksa harika makineydi.

    Ama corolla hem yok tutuş hem aerodinamiklik açısından hibrit i gelirse şiddetle tavsiye edeceğim bir araç olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz_mel

    Peugeot 3008 i dizel hibrit çıkardı.Keza aynı şekilde volvo da .Hatta volvo öyle bir araba yaptı ki 1.8 litre mazot tüketiyordu 100 km de ekonomide.Performansta da 6-7 saniye arası 0-100 ü vardı.

    Toyota daha sağlamcı yaklaşıyor hibritlerde sürekli fosil yakıt motoru durup durup tekrar çalıştığı için turbo ömrü açısından 1.4 e uygulamamış olabilirler.
    Keza aynı şekilde toyotanın cvt ve e-cvt şanzumanları düşük devirde gelenn yüksek torka dayanıksızlar.Bu zaten bilinen bir şey.Bu yüzden de dizele hibrit getirmedi toyota.

    1.8 lik ve 1.5 lik motorların beygir güçlerini %30-40 arası kısıtlıyor çünkü ekonomi odaklı bir araç ve zaten saf 1.8 atmosferiğin verdiği beygir gücünü hibritte elektrikli+benzinli şekilde alıyolar.Yani o fosil yakıt motorunun hibritteki ürettiği beygir gücümtek başına anlamlı değil.Batarya yarıdan fazla dolu ise elektrikli motor ihtiyaç halinde her devirde üretebildiği maksimum beygir gücü ile benzinli motora takviye yapıyor.
    Bir eski prius sahiibi olarak yine de performans beklemeyin bu araçlardan derim ben zaten prius kaçmadığı in sıkılıp sattım.Yoksa harika makineydi.

    Ama corolla hem yok tutuş hem aerodinamiklik açısından hibrit i gelirse şiddetle tavsiye edeceğim bir araç olur.

    Ekleme yapayım;

    Peugeot hava sıkıştırmalı hibrit otomobil de yaptı ama sanıyorum hava sıkıştırma aksamlarındaki zamanla oluşan problemler yüzünde seri üretime geçmedi.

    Hibritlerin az yakıt yakması ve çevreye daha az zararlı olması beklenir. Dizel motorlar çevreye daha çok zarar verir.

    Bir diğer konu; dizel motorlar alt devirlerde yüksek tork verirler, aynı şekilde elektrik motorları da ilk dönmeden itibaren yüksek tork verirler. Belki de mekanik aksama fazla yüklenmemek için dizel motorlar kadar verimli (%40 verim) Atkinson çevrimli atmosferik benzin motorları kullanmak daha mantıklıdır (verim, turbo olmadığı için sorunsuz diye düşünülebilir). Atkinson çevrimli benzin motorları alt devirlerde torksuz ve güçsüzdür ancak Otto motorlara göre daha verimlidir. 1.8l Atkinson motor, atıyorum 1.3l Otto motor kadar güç ve tork üretir (Atkinson çevrim prensibini inceleyiniz. Not: Toyota'nın hibritlere kullandığı motor gerçek Atkinson motoru değildir, sadece çevrimi taklit eder)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar Advance otomatik için son zamanlarda fiyat alan var mı? Özellikle İzmir ve Ege Bölgesinde...
  • Gecen gun toyota test senligi gibi bisi vardi kokteyl felan merak ettim gittim.
    Premim araci biraz karistirdim. Torpido pat diye aciliyo amastor yok, Arka cok ferah bagaj yeterli fena degil fakat auris daha kaliteli ic mekan sunar bi hali var .Vites kolu felan daha duzgun corollada demir cubuk gibi hala vazgecmemisler o tasarimdan.Son olarak siyah doseme daha elit bi hava katar fikrindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    2013 inci beyazı 1,6 advanced corollama ben de taktıracağım en kısa zamanda sizin dediğiniz aksesuarları...
    bir de bagaj çıtası taktırmayı düşünüyorum.
    Umarım en kısa zamanda fotoları yüklerim..
    iyi akşamlar,
  • perçinel P kullanıcısına yanıt
    Ben bagaj kapağının altına yapılan krom aksesuarı önermem. Zamanla kötü oluyor genelde ve araçta kapı cam çıtaları haricinde krom olmadığı için uyumsuz oluyor. Ama kapıya bant yerine krom olandan olursa olabilir ki o da kapıyı korumuyor. Bence estetikte durmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    esat bey

    bugün tavsiyene uyup tucson denedim. içine oturdum rahat. arka koltuk genişliği corolladan fazla. yol sesi yok gibi. konforlu. 19 jant a rağmen sarsıntı hissetmiyor sırf bunu denemek için bozuk yola girdim sonuç gayet iyi. kullandığım otomatikti kick down yapınca bir hızlanması var ki ipinden koptu mübarek. meğer ki turbo benzinli olanı kullanmışım:) 132 bg lik test aracı yok ama aracı genel olarak beğendim 76.000 manuele, 79.000 de otomatiğe style doanım için fiyat aldım. bence uygunda. sanırım ocağa kadar bekleyeyip otomatik seçeneğini listemde yukarı alacağım. senin de neden turbo benzinli istediğini anladım :)

    Beğendiğine sevindim. İnşaallah hayırlısı olur. Ben corollayı kullanmaya başladıktan sonra anladım ki millet olarak otomobil konusunda ön yargılı ve sabit fikirliyiz. Piyasada pek çok otomobil bu önyargılar yüzünden hak ettiği değeri bulamıyor. Tutturmuşuz Toyota, Volkswagen vb. diye gözümüz başka bir şey görmüyor. Yaklaşık 2 yıl önce bu foruma ilk yazdığımda "İX35 ten corolla ya geçince attan inip eşeğe binmiş gibi oldum" demiştim. Hala aynı yoğunlukla aynı hisleri yaşıyorum. İlk fırsatta corollayı satıp adam akıllı bir araba alacağım. İnşaallah sen de gönlündeki arabayı alırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Astra,focus,mazda3,elantra bunların hepsi corolladan daha yakışıklı araçlar.corollada ne buluyorsunuz?

    Senin bulamadığını buluyorlar işte.

    Astra:Dizel tam otomatik harici bana yaramaz. Çünkü lpg de supaplarda erime yaptığı söyleniyor.
    Focus:Çift kavramalı şanzıman.Çift balata demek. Baskı balata değişim ücretini tahmin etmek istemiyorum.
    Mazda 3:Gerçekten güzel ama lpg uyumsuz.Hem de tam otm. şanzıman ama... ahh lpg ahh..
    Elantra=Yeni elantra elit modeli süper fakatt şanzıman focusunki ile benzer özellikte.Benzinli olanı tam otm. fakat o da donanım olarak çok zayıf.

    Corolla=Lpg tam uyum. 7 ileri Cvt şanzıman. Baskı balata yok. Baskı balatanın ısınma derdi, bitme derdi,sıyırma, kaydırma yapma derdi yok.Geniş bagaj, geniş iç hacim. 1,6 132 bg.Aslında beklentiler çok önemli. Corolla beklentilerimi karşılıyor.
    Not:verdiğim bilgilerde yanlışlık varsa lütfen düzeltiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-871EF2A37 -- 23 Ağustos 2016; 0:52:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt
    Hocam yani bosa hayal kurmayin mi diyorsun tesla gibi bas gaza 0-100 3sn ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kameriko8 K kullanıcısına yanıt
    Tesla model 3 almak istediğim tek araba.Ama daha ortada yok.Yazılım güncellemesi ile arabaya yeni özellik getirme(oto pilot öyle geldi) hayallerimi süsleyen bir şey.
    Ama daha Türkiye üssü yok.Şar istayonu yok.Araca derin deşarj yaptırırsan batarya ömrü ve kapasitesi hissedilir azalıyor.
    Amerika ve Avrupada alanların çoğu memnun ama memnun olmayanların genel sorunu batarya.

    Türkiyeye gelmesi 2020 2021 o da batmaz gelirse.

    Corolla hibrit gelse yakacağı sakinde en dikkatsiz kullanım ile bile 4 litre lpg.Sert kullanımda 6 litre lpg.Zaten elektrikli araba 5 liraya 100 km gerçekçi değere sahip. Yani 5.krş yakıypr. Sen corolla hibrit ile 8 kuruş yakacaksın. Pili 8 yıl teorik 12 yıla varan pratik ömre sahip olacak corollanın. Değişimi şu an 7500 tl.Ki değişene kadar hibrit araç bakımından ettiğin tasarruf ile o para sana geri dönmüş olacak.Yakıttan ettiğin edeceğin tasarrufu saymıyorum bile.

    Yaris hibrit lpg ile 3.3 litre görüyor.Yani 6.5 kuruş bu arada.

    Ruhsatta benzinli diye geçtiği için yasal mevzuatta lpg takılması önünde bir engel yok.

    Hibrit candır.Ekonomidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün 2015 model Corolla (1.6 | Otomatik | Premium) aracı incelemeye gideceğim.
    Sahibinin dediğine göre hiç bir boya, değişen bulunmuyor.
    Ekspertiz raporu da temiz çıkarsa bugün veya yarın aranıza katılabilirim.

    2015, premium, 1.6 otomatik vites versiyonu geçen sene 80.000 TL civarına satılmış sanırım.
    Şu an ki sıfır / ikinci el piyasa koşullarına göre bu aracın ederi ortalama nedir sizce?
  • 77000-78000 civarıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13301331133213331334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.