Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1127. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35.048
Cevap
334
Favori
2.214.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11251126112711281129
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • needacar kullanıcısına yanıt
    Sanırsam içinde yine aynı touch ekran kullanılacak
    Aurisdeki gibi bütün bir değişiklik olnayacak gibi
    Fakat belki premiumdaki gibi gösterge paneli eklerlermi bilmiyorum
    Ama şu son güvenlik sistemi için ek para alırlar gibi geliyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    Hocam i30 hatchback olmasının avantajını iyi kullamış
    Benim önceki arabam c4 dü bariz corolladan virajlarda daha iyi tutunuyordu. Sedan araçların bu konuda handikabı olduğu bir gercek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evro44

    -corolladaki yokuş kalkış desteğinde bugün keşfettiğim birşey belki bilenler vardır. frene basıp bırakınca 3 saniye boyunca ışık yanıyor ekranda ve arabayı bırakmıyor. bunun yanında basıp ışık yanınca frenden ayağımızı çekmediğimiz müddetçe halen aktif duruyor ve ne zaman ayağımız ile temas kesilirse 3 saniye olayı devreye giriyor.
    -bir de arkadaşlar bir sorum olacak. aracım 2015 advance manuel daha 4 bin km de. mesela 2. viteste gaza yüklendiğimde belli bir devirde motorda bir hırıltı sesi geliyor. patlak egzoz sesi gibi. tuhafıma gitti. vites yükseldikçe ses azalıyor ama var. neden olabilir acaba.

    Lpg varsa ayarı iyi yapılmadığında 2500-3000 devir arasında bi Tekleme yapıyor. Lpg yoksa yapmaması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustik61 kullanıcısına yanıt
    1 tane var 2015 dizel business antalyada 0 km.
    Ben takasa 75 e aldım. Uşak 73 e veriyordu.Antalyanın elind kalan 1 tane vardı 70 e sayıyolar.
    opellerde %10 çok rahat indirim alırsın mustafa hocam.
  • dekstra kullanıcısına yanıt
    Aynı arabaya ben de biniyorum. Corollada bindim. Benim aileye göre corolladan tek farkı arka ortadaki şaft tüneli.
    Daha öncede söyledim astra arka koltukları corolladan geniş.Diz mesafesi olarak 1 santim farkla corolla arakada daha geniş ama 1 santim. Yalıtım olarak astra başarılı. Şehir içi astra yorucu sert çünkü şehirler arası astra daha iyi. 120 üstünde süratlendiğinde 170 e kadar ekstra bir efor sarfetmiyorsun arabayı yolda tutmak için. 160 170 ile çok rahat yorulmadan yolculuk yapabiliyorsun. Motor sesi kabine gelmiyor çünkü 170 de 3000 devir çeviriyor ve 125 beygir civarı güç üretiyor o devirde.Yani gücü üretirken bağırmıyor.
    Servisleri çok bilgisiz ve müşterinin yüzüne bakmıyorlar opel de. Toyotayı mumla ararsın.Opel de her şey satana kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palukurdu

    Valla abicim araba sadece motordan ibaret deyil diyorsunuz ama 95 bin lira verdigimiz araclada yolda 10 bin liralik sahinden tokadi yeyincede hic hos olmuyor sen 90 beygirlik aracina 95 bin lira gibi fahis bir fiyat koyamassin toyota icin konusuyorum eyer koyuyosanda aracin geri kalani on numara olacak malzeme kalitesi yol tutus konfor izalasyon vs ama corolla bunlarinda cok gerisinde daha 2015 hazirana kadar camurluklara davlumbaz bile koymuyordu turkiye gibi bir yerde hemde aracin icinde tas su sesinden durulmuyor cam acma tuslarinda isik yok gece gorunmuyor malzeme kalitesi cok dusuk ha neyi var diye soracak olursan suan sadece adi var eyer boyle devam ederse oda kalmayacak oyle bir firma dusunki hala yirmi sene once urettigi aracin ekmegini yiyor efsane kasadan bahsediyorum nasil oluyoda bi firmanin 20 yil onceki araci simdiki aracindan ustun oluyo adamlar 20 kusur sene once bir araba yapti hala onun ekmegini yiyorlar yatip kalkip efsane kasaya dua etsinler eyer boyle devam edipde su yeni makyajli kasadada 1.6 dizeli getirmez ve bu saydigim konularda iyilestirmeye gitmezlerse toyotaya gecmis olsun isimde biyere kadar bak rakiplerine hepsi birak 90 ni 160 beygirlere ciktilar ve sadece motorla da deyil yol tutus konfor malzeme kalitesi vs.bide yakinda enbuyuk rakibi yeni civic gelecek bu saydiklarimin hepsinde corollanin katbe kat ustune cikmis bakalim ozaman neyapacak toyota

    Eleştireceğim diye kantarın topuzunu kaçırmışsınız. 1.4 dizel corolla ile fabrikasyon bir şahine geçilmişseniz lütfen ya araba sürmeyi bırakın ya da corollayı satın. ben de 1.4 corolla kullanıyorum bırakın şahini 1.6 dizel jetta ve linea astra vb. nin bile beni geçmesi pek de kolay olmuyor. şahine geçilen corolla değil sürücüsüdür. 1.4 motor mükemmel değil bunu herkes biliyor ve kabul ediyor ama iddia ediyorum fabrikasyon şahinle (modifiye olursa iş değişebilir) benim corollamı geçecek adamın alnını karışlarım. gazı köklememe bile gerek yoktur şahini geçmek için. ben corollayı Passata ezdirmemişim şahin de kim oluyor.
    NOT: Benim ilk arabam da 92 model şahindi neyin ne olduğunu az çok biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esatgelmedi -- 28 Mart 2016; 14:40:48 >
  • Merhaba arkadaşlar, bende geçen hafta 32000 km de 2013 model Corolla Advance 1.4d4 M/M otomatik araç aldım.
    Araç bir şirket yetkilisinin eşine alınmış, 22000 km de başka bir bayan arkadaşı almış.
    32000 de bende ondan aldım. Araç yetkili servise değilde özel servise gitmiş.
    Expertiz yaptırdığımda araç sıfır gibi bir problemi çıkmadı.
    Sadece fren diskini değiştireceğim.
    Son bakımı 23000 km yapılmış.
    Yetkili servisi aradığımda 30000 km bakımı yapılacağını, bu bakımın 450 tl(Firen diski hariç, onu söylemeyi unuttum) olacağını,
    ekstra bir problem olursa bana sorulup duruma göre fiyatlandırılacağını söylediler.
    Özel serviste ise toplam masrafım (firenler vs dahil) 300 TL yi bulacak.
    Çoğu arkadaşım özel servis tavsiye ediyor.
    Son dönemlerde dokunmatik ekran vb gibi malzemeler için bir güncelleme oldu mu?
    Sizce ne yapmalıyım?
    Bu zamana kadar hep 5 yaş üstü araç kullandığım için sadece özel servis kullandım, hiç yetkili servise gitmedim.
    Teşekkürler.
  • dekstra kullanıcısına yanıt
    aslında belki girerdi o viraja ama klasik corolla tedirginliğinden dolayı cesaret edemedim. daha önceden de bahsetmiştim, corolla nın sınırlarını anlamak çok çok zor. sınırına varıldığında da kademeli değil çok sert kopuyor, o hızda kopsam büyük ihtimal bariyerlerdeydim. kalkışta falan da geçemedim, i30 hakikaten iyi mi bu kadar? yoksa çipli miydi acaba? orijinal duruyordu dışardan.
  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    Yokuş yukarımıydı
    Eğer rampada yaptıysanız adamda da dizel varsa farkı koyar
    Ancak düz yolda sizin şanzıman sport modda ise geçme ihtimali normal şartlarda yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    Araç hem otomatik hemde daha ağır. Bir kere buradan kayıp var. Birde siz hızlanırken normal modda gaza sonuna kadar basmazsanız ekonomi moduna yakın hızlanır araç oradanda kayıp oldu mutlaka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar çamurluk içine haziran 2015 sonrası araçlarda plastik davlumbaz eklendiğini yazmıştınız. ben de geçtiğimiz gün lastikten fırlayan kum ve su sesinin çok gelmesinden şikayetçi olduğumu yazmıştım. ziebart yalıtım öneren oldu onu da inceledim. yazlık lastiğe geçinde ses devam ederse düşüneceğim yalıtımı. fiyat da paylaşırım. şimdi çamurluğun içini inceledim ve bu plastik aksam camurluk içinin tamamını kapsamıyor. 2015eylül üretimi araç aldım. plastik kaplamanın tüm çamurluk iç yüzeyini kaplayıp kaplamadığına dair kesin bilginiz var mı içeri bakıp inceleyeniniz oldu mu? tozluktan 30cm daha yükseğe çıkıyor ön ve arkadan ama tekerin üstü ve motodan tarafta yok. yanıtlayanlara şimdiden teşekkür ederim.

    kapışma konusunda da şunu söyleyeyim. kullanmasam ve şurayı okusam çok tırt bir araba zannederim. göreceli durumlardan sonuç üretip de aracı kötülemeye gerek yok. örnek vereyim yıllar önce ank-ist otoyolunda bir siyah ferrariyle 10-20km boyunca yarıştık. babam da keyfe geldi 230 a kadar çıktı (rover 420si). adam bir süre sonra pes etti. şimdi ferrariyi tokatladık mı diyelim. adamın cesareti kırıldı 230 da, bizim de max. giderimiz 230 idi. istese 250 de yapardı. sizlerin örneklere göre ferrari çöp. napsın adam arabanın namını kurtarmak için savrulup ölsün mü. tadında bıraktı.
    corolla dediğin yarış arabası değil orta segment aile arabası. uzunluğuna oranla yanlardan basık. zaten viraja aşırı hızlı girmek hata olur. süspansiyonu da bunun için fazla yumuşak. ama ideal şehirler arası güvenli yolculuk için 100-150 bandında güvensizlik hissettirmiyor. hızlanma konusu da hangi devirde vites attığınıza göre değişen birşey. maks. torkta kullanabilir ya da güçten düşürüp boğabilirsiniz. karbüratörlü araba enjeksiyonlu arabayı da geçemez o da ayrı bir konu.
  • gaz pedalının sonundaki kick-down tuşuna basılı olarak gittim. yol yokuş yukarıydı evet. başka araçlarla çok yarıştığım oldu ama ilk defa beni şaşırtan i30 oldu açıkçası. ben açık ara geçerim diye düşünürken fark yedim.

    bu benim araç


    vs
    bu da i30


    birebir gibi
  • Bugun 20 000 bakimi, toyota asistanim 1 yillik ve 2 sise oto kokusu ile birlikte yan kapi bantlarina 890 tl odedim. Geçme geçilme konusunda; cumartesi aksami ankara samsun yolunda mercedes a serisi 1.6 passat, jetta arkadan selektör yaptığımda bu araç sahipleri gururlarına yediremiyorlar, yol vermemeye çalışıyorlar yol vermek için çekildiklerinde ise gaza yükleniyorlar, ben hemen lpg yi kapatıp sport moduna geçip bu arkadaşları arkada bıraktıktan sonra 120 ye düşüp yanımdan geçmelerini beklerim boylede gazlarını alıyorum ;) lpg benzin kadar verimli olmuyor dip gazda birde virajlarda 1.6 mds gayet yeterli geliyor bana eğer virajda tumsek gibi birsey yoksa aksi takdirde guven vermiyor o ziplama esnasinda. Hafta sonu ankara tefenni arasinda 160 la da tatli virajlara girdim eger frene basilirsa donus esnasinda rahatsiz ediyor ancak viraja girerken gazi kesip cikarken gaz vermek tatli bir hazda veriyor. Tabiki bunlar maharet degil hiz felaketimiz olabilir ancak insan aracin sinirlarini da denemek istiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kasadivalyos -- 28 Mart 2016; 18:38:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elestirirken abarttigimi dusunmuyorum soylediklerimin sonuna kadar arkasindayim ama bu deyilki toyota dusmaniyim tam aksine asigiyim corollanin butun serilerini kullandim suanda 2015 1.6 advance kullaniyorum ve bile bile hata yapiyorum kendim icinde soyluyorum biz boyle corollayi yerlere goklere sigdiramadikca adamlarda aracta hicbir iyilestirme gostermiyor nede olsa turkiyede corolla denince akan sular duruyor satislarda rekorlar kiriyoz diye dayiyolar 20 sene onceki 1.3 ve 1.6 atmosferigin neredeyse aynisini sadece biraz gelismisi dizeline hic girmiyom bile bazi arkadaslar toyota sirf turkiye icin yeni motormu gelistirecek demis alakasi yok bakin avrupada amerikada sayilan corollalara ayni motorlarmi var en basit ornegi auristeki yeni 1.2 turboyu bile getirmiyor niye cunku biz 1.33 ü cok seviyoruz arkadaslar boyle hicbir yere varamayiz sonucta bu arabalara bizler biniyoz en ufak bir gelisim bile bizim karimiza biz sesimizi cikarmadikca bunlar boyle devam ediyolar dunyanin kanunu bu aglamayana meme yok ve bu benim bi corolla asigi olarak zoruma gidiyor niye benim arabamdada guclu turbo motorlar olmasin yolda bes kurus etmeyen arabalara gecileyim sollamalarda virajlarda guvensiz hissedeyim niye benim araciminda malzeme kalitesi iyi olmasin bi konsol yapmislar herkes alay ediyor niye benim aracimda sanruff olmasin vs vs niye niye niye????

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı uğurlu olsun makyajlı Corolla
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustik61 kullanıcısına yanıt
    Bilgileriniz için teşekkür ederim
    Yoldayim ve birazdan aracin yanina gecince duzluk bi yerde deneyeceğim kontrollü bi sekilde, bakalim sonuc nasıl olacak burada paylasirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet duzlukte deneme firsatim oldu sonunda

    Egime kiyasla daha iyi cok iyi anlamam fizik kurallarindan ama videodaki egim kadar hizli degildi hatta tam acilmayacakmi acaba derken bagajin sonuna dogru daha yavas vurarak acildi


    Bu bi uygulama idi ve herkes tercihine gore yayin uzunlugunu ayarlayip acilmadaki ivmelenme hizini ayarlayabilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kuzeydeniz41 kullanıcısına yanıt
    İçerideki kıytırık sert plastik parçaları yumuşatsalar bari.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz_mel

    1 tane var 2015 dizel business antalyada 0 km.
    Ben takasa 75 e aldım. Uşak 73 e veriyordu.Antalyanın elind kalan 1 tane vardı 70 e sayıyolar.
    opellerde %10 çok rahat indirim alırsın mustafa hocam.

    Abi ben otomatik bakıyorum, 75 liraya 1.6 dizel otomatik astrayı çalsa vermez bayi. Buziniss paketinde dijital klima hatırladım kadarı ile yok. Sport paket karşılıyor benim istediğim özellikleri astrada.
    Otomatik vites, dijital klima, hız sabitleyici benim vazgeçemediğim donanımlar .insigniadaki çevre görüş paketi 2de bulunan adaptif hız sabitlemedede çok gözüm kaldı. Ben bundan sonra aracı anca D segmenti ile değiştiricem sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustik61 -- 28 Mart 2016; 23:44:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AveNTuriN_ kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim. Msj ı servise gösterim bakalım ne diyecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11251126112711281129
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.