Şimdi Ara

Toyota C-HR 1.8 Hybrid alınır mı? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
177
Cevap
2
Favori
84.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Valla üstad araç gitmiyor bu çok net. Bunun için tartışmaya gerek yok . Emsalleri,donanımı vs açıkçası beni ilgilendirmiyor. Zira bu kıyasa hiç girmediğim gibi aracın donanımıyla ilgili bir şikayetim de olmadı. Araç gitmiyor ve rampalarda aşırı başarısız benim açımdan konu bu. Eğer ki aracı devir saatindeki power kısmına sokup tırmanmaya kalkarsanız hem gürültüden rahatsız oluyorsunuz hemde araçtan soğuyorsunuz. Ayrıca sarfiyatı da artırıyorsunuz. O yüzden yüklenmeye gerek yok,aracı kendi haline bırakmak gerek ki bugün tüm rampaları bu şekilde tırmandım. Yakıt için de bir kıyas yapmadım. Tam performans kullanıldığında 9 litrelere çıktığını söyledim. İstanbul trafiğinin ortalamasını vermişsiniz ancak trafik akıcı olduğunda 120-130 kaptırabildiğine akıyor trafik. Kastım o trafiğin cm cm aktığı zamanlar değil. Eğer Ülkede hız sınırı 120 diyerek bu aracı değerlendireceksek o zaman araç kıyaslarından bu detayı kaldıralım. Fiyatının 400 bin değil 300 küsür bin lira oluşu hususunda böyle bir aracın sadece şehir içi kullanımı için tercih edilmesi ve bu lükse sahip kaç kişi olduğu noktasında bir fark yok. 300 bin lira verip kaç kişi araba alabiliyor ülkede. Aracı benim kullanmama gelince teslim alınması ve eşimin bir iş seyahati sebebiyle bu yolları ben katettim. Ha araç benim değil . Bu sebeple umrumda değil gitmiyor oluşu. Ancak alacak kişi binip iyice denesin sonra kararını versin. Ben aynı hatayı astrada yaptım. Test sürüşü yapmadan görselinr aldanıp 1.3cdti aldım. Almaz olaydım. Tip,konfor diyecek laf yok ama gitmiyor. Bu sebeple Opel 1.6 ve 116 bg olanını çıkartı zaten peşine. Aslında konuyu çok uzattım. Eski aracı 2012 1.6 dizel golf olan eşim dahi işten döndüğünde bu araç rampada çok ses çıkartıyor ve hep aynı gidiyor diyor olmayan şoförlüğüyle. Ben daha ne diyeyim. Başlığı açan arkadaş alınır mı demiş benim cevabım alınmaz olur bu sebeplerle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edmontdante -- 4 Ocak 2021; 17:1:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Köprünün altından çok sular geçti 100-150 bin TL olan araçlar 300-400 bin TL oldu. Tabi bu durumda beklentilerde artıyor. Aracın atik,hızlı olmadığı doğru bunun için 2.0 lt hibrit versiyonu var ama malum vergiler işte. 1.8 lt'lik versiyon daha çok şehir içi ve şehirler arası da hız limitlerinde kısacası hem yakıt ekonomisi hem de bakım giderlerinin düşük olanların tercih ettiği bir motor. Yurt dışında peynir ekmek gibi satıyor bu yüzden, bize bu aralar biraz pahalı geliyor ayrı konu.

  • Bu arada arabanın arka koltuğuna bugün baktım. Arka camların konumunun etkisi kişiden kişiye değişiklik gösterir. Normalin dışında ve kapalı olduğu zaten tartışmasız. Kimisini boğabilir gerçekten. Benim boy 185 cm. Dik oturduğumda 2 parmak mesafe var tavanın arka kısmı ile. Daha uzun kişiler sorun yaşar. Yine dik oturuşta dizler tam ön koltuğun sırt kısmında. Emsallerini bilemem ancak diz mesafesi normal geldi. Daha önceki mesajlarda aracın ağırlıklı şehir içi kullanım için üretildiği söylenmişti. Bunu düşünürsek kısa mesafede ve kısa sürede bu sorun yaratmaz. İdare edilir. Ancak uzun yolculuklarda sorun çıkarır.
    Benim birkaç mesaj önce şehir içi-şehir dışı ve aracın sadece şehir içi kullanılacağı yönündeki cümlelerimdeki kastım aracı sadece şehir içi kullanmak için 2.araç olarak almanın lüks olduğuydu. Yoksa kişi ben bu aracı alırım işten eve,evden işe giderim,şehir içinde işlerimi hallederim arada da memlekete yada tatile giderim ve şehir içi-şehir dışı kullanımlarda atikl olmayışı ve rampalardaki bu performans benim için sorun arzetmiyor,aracın donananımı,fiyatı,görüntüsü benim için yeterli derse bu açıdan sorun yok. Araştırır arabanın kronik sıkıntıları var mı ona göre tercihini yapar. Bu arada C segment olan ve aynı yine hybrit motor kullanan Corolla’yı da böyle mi değerlendireceğiz? Bugün 2015 Bmw 1.18i için Bmw servisi bir arkadaşımdan bilgi aldım. Aman abi alma,şu şu şu problemi var ,kendi araban serinin en iyi motoru dedi. 1.16ed var bende. Şimdi arabalarda öyle enteresan sorunlar oluyor ki bu kişiden kişiye farklı etki gösterebilir. Örneğin Bmw f20 de kapı ve bagaj sesleri kronik. Kimisi der ki bu ne biçim iş arabadan soğudum, kimisi de benim gibi karşılığına siyah bant sarar sesi keser. Bundan ötürü bahsettiğim sebeplerle ben bu aracı sadece şehir içinde de kullanacak olsam tercih etmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edmontdante -- 5 Ocak 2021; 21:3:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muqarnas

    Bu araç 30km hıza kadar elektrikli motorla mı çalışıyor? Eğer böyleyse İstanbul için ilaç olur çünkü ortalama hızlar 20-30km arası oluyor. Araç içi geniş dar değil fakat arkadaşların da söylediği gibi boğucu karanlık bir iç mekanı var.

    Bataryada kalan guce ve egime bagli bu 20-30 km. Uzun sure bataryadan harcayince benzin motoru tekrar sarj etmek icin + araci goturebilmek icin calisiyor. Ama genele vurunca ekonomik tabiki. Yokus asagi gidince de batarya kendisi sarj oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz tercih etmezsiniz zorla da kimse zaten size tercih edin demiyor. Aracın kronik sorunu yok, fazlası var eksiği yok. Dünyada çoğu kişi araçları A noktasından B noktasına götürsün ve ekonomik olsun diye alıyor. Evet Toyota Corolla hibriti de bu yüzden tercih ediyorlar. Çoğu insan büyükşehirde yaşıyor alt tarafı yılda gidebildiği 15 gün yıllık izin ki onunda 10 gününü ancak toplu alabiliyor. Adamın hayatı zaten şehir içinde geçiyor ha sizin geçmiyordur, uzun yol çok gidersiniz ayrı başka marka,model araçlar zaten bundan var.


    Şu anda bilindik bütün büyük filo,kiralama vs şirketleri Toyota Corolla Hibrite dönüyor hatta araç olsa çoktan çoğu dönmüştü bile. Çünkü işletme giderleri çok çok düşük hatta kendi garajını kur komik fiyatlara aracın bakımını yaparsın. Bu araç hesap kitap yapan kişilere hitap ediyor, bu insanlar da sizin yazdığınız kriterlerin hiçbirisine bakmıyor.


    Dediğim gibi köprünün altında çok sular geçti şimdiki fiyatları dikkate almayın gerçi bu fiyatlar bile şirketler için şu anda kabul edilebilir seviyede ayrıca dünyada bu aracın fiyatı çok komik derece de ucuz. Yurt dışında peynir ekmek gibi satıyor. Ha sizin paranız boldur, benim de boldur gönül ister ki C63 AMG'ye binelim ayrı konu. Ama siz bu aracın daha doğrusu motorun yapılış amacından çok farklı yerlere doğru gidiyorsunuz. Mantık basit size hitap etmiyorsa etmiyordur, almazsınız olur biter.


    Arka koltukta bu mantıkta, bu araç ile RAV4 arasında yurt dışında 5 bin dolar civarında fiyat farkı var. Adamlar diyor ki tek kişi,iki kişi hadi diyelim yeni çocuğu olan bunu alır, aile büyür RAV4 alır. Ülkemize gelelim zaten bu aracı yine alanların büyük çoğunluğu ya yabancılar ya bayanlar ya da yeni evli çiftler. Öyle cumhur cemaat araca dolan ailelerden ben pek alan görmedim zaten. Genelde onlar Nissan Kaşkay alıyor vs vs. Neyse araç size uymamıştır, aksini iddia etmekte gereksiz ama sizin eleştirdiğiniz noktaların hiçbirisine bu aracı test edip sonra almak isteyen kimse dikkate almıyor.


    @edmontdante





  • Ben bu araç hakkında motor,performans noktasındaki olumsuz izlenimleri belirttim. Bunun dışında konfor ve donanıma ilişkin bazı hususlara da değindim . Buna karşı sizin beyanda bulunmanıza dahi gerek yok. Siz beyanda bulunmayı bırak savunmaya geçtiniz. Çok lafa gerek yok siz aracın performansı hakkında söylediklerimde yada arka koltukta tavanla kafam arasında 2 parmak fark konusunda (arka koltuktan bahsettiğiniz için bunu yazdım) yanlış var mı siz onu söyleyin. Bu araçla rampada herhangi bir aracı sollayabilir misiniz örneğin? Onu geçtim gidiş gelişli bir yolda bu araca güvenebilir misiniz sollamalarda? Şehir içi kullanım için üretildiğini söylediğiniz bu araçla şehir içinde herhangi bir rampayı basıp çıkabilir misiniz? Araç gitmiyor kon bu. O bahsettiğiniz tatil için sadece 10 gün uzun yola çıkanların vay haline.

    Bir araç alırken benim eleştirdiğim noktaların hiçbirisini dikkate almayan arkadaşlar yine de bu aracı alırken benim bu bahsettiklerimi iyi bir deneyimleyin derim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edmontdante -- 6 Ocak 2021; 1:17:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabayla ilgili ilk izlenimlerimi dahili olduğum bir wp grubuna yazdığımda gruptan bir arkadaşımın tarım sektörüne filo olarak alınan bu araçlarla ilgili fikrine ilişkin görüntüyü paylaşarak kendi adıma noktayı koyayım . Başlık dışından ve yaşanılan tartışmadan bağımsız bir fikir.
    Toyota C-HR 1.8 Hybrid alınır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baştan "Dizayn vs aldanıp almayın pişman olursunuz. Bu devirde böyle performanssız araba pek anlaşılır gibi değil" Kendi görüşünü genelleyen yorumları oldum olası sevmemişimdir. Benim birşey iddia ettiğimiz yok, sizin iddianıza yanlış dediğimiz de aynı şekilde. Fakat hayat performanstan ibaret değil herkes için. Siz= tüm insanlık aynıdır algısından kurtulun gerisi birşekilde gelir. Sonuçta biz makinalar için değil makinalar bizim için vardır.


    Çok merak ediyorsanız CHR çok kez kullandım kendi şahsi araçlarım ise 4.0 lt motorlu benzinli, 2.0 lt Turbo vs 200 beygir ve üstü benzinli araçlar yani. Performans nedir az çok bilen birisiyim ama tutupta forumda bu devirde traktör motorlu Golf bu kullanılır mı diye büyük laflar etmiyorum değil mi? Pek şık olmaz çünkü bu tür şeyler medeni insanlarız yazdıklarımızın nerelere gideceğini düşünmek lazım. Bu aracı kullanan,alan kişiler için yazdıklarınız eleştiriden biraz daha öte şeyler bence.


    @edmontdante





  • Bu araçta 1000cc turbo motor olmalı. Küçük motor sayesinde bataryaya daha çok yer açılabilir veya araç hafiler. Bu da menzil demektir.
    Batarya en az 100km menzil vermeli.
    Şöför aracı terkettiğinde de motor sessizce çalışıp bataryayı doldurmalı. Sonra stop etmeli. Kapalı garaj hariç.
    5 derece ve üstü rampalarda elektrik motoru sürekli devrede olmalı.
    Kalkışlarda elektrik motoru devrede olmalı.
    Araç mümkün olduğunca hafif yapıda olmalı. 1100kg ler hedeflenmeli.

    Cahil aklımla çok umutlu olduğum hybird teknolojisinden beklediğim bunlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Açıkçası merak etmedim. Herkes birşeylere binmiştir mutlaka. Cümlelerim bu aracı alanlara saygısızlık değil,almayı düşünenlere bilgi vermek amaçlı. 5-10 dakika şehir içinde iki tur atarak aracı almasınlar diye.Zira soru “Alınır mı?” Şeklinde. Bu araç bu şekliyle bana uygun diye düşünürlerse zaten sorun yok keyifle de binebilirler. Hem donanım hemde dizayn olarak çekici bir araç zaten. Daha önceki mesajımda belirttiğim gibi benzer durum astra j 1.3cdti de de var. Araç çok yakışıklı ve iç dizayn da bir o kadar güzel. Ancak gel gelelim performans düzde idare ederken (Ayrıca kullanım 130-140 kmlerde keyifli iken) rampada hiç yok. Ben o aracı öncesinde bir hafta kullanma fırsatı bulduğum 1.3 dizel 90 brygir 6 ileri Corsa’nın performansına güvenerek ,Astra J nin yeni nesil motor oluşu ve dış dizaynının dönem için oldukça sportif oluşu sebebiyle, Corsa öyleyse bu Astra çok daha iyidiir diyerek test sürüşü yapmadan aldım.. Serviste bıraktığım bir dönem babamın arabasını alıp hergün işe gitmek için genelde tırmanış olan yolu onun arabasıyla geçtiğimde anladım ki ben bu rampaları traktör gibi tırmanmışım. O gün satmaya karar verdim aracı. Aracı aldığım günden itibaren bana aracı soranlara da her sefetinde az yakıyor diye esprili bir cevap verdim (ki aynı segmentteki diğer araçlar daha rahat hareket ettiklerinden astraya göre daha az yakıt sarfiyatı yapıyorlarmış meğer. Ben D segment bir araçtan inip Astra’ya binince bana daha ekonomik geldiydi haliyle).Astra hala bizde. Başka mecburiyetlerden dolayı kardeşim aldı benden aracı. Araç aradan geçen 9 yılda rutin eskimeler hariç tık yapmadı Allah’a şükür. Tipinden ve iç dizaynından ötürü de modelin hala alıcısı var. Ancak bu durum aracın performans düşüklüğünü göz ardı etmemizi gerektirmiyor. Daha alt segment olan Kia Rio,aynı segmentte İ30,Focus vs kat kat performanslı arabalar astraya göre. Bu yüzden bana sorarlarsa Astra bu sebeple alınmaz derim ki c-hr için de aynı yorumu yaptım. Bu arada performans manyağı biri değilim. Ancak babamın bir lafı var “Benim arabam bastı mı gidecek” der. Benim için de aynısı söz konusu. İnsanın aracına güvenmesi gerek. Ben burada yüklendim mi bu aracı sollayabilirim vs. Zaman zaman hayat kurtaran bir avantajdır bu hepimizin bildiii gibi. Tabiki araç sadece oerformans için alınmaz. Diğer etkenler de var. Kişinin hepsini değerlendirip kararını vermesi gerekir. Bunlardan en önemlilerinden biri de bence performans. Bu özellik c-hr da yok.

    Bu arada araç menzili yol bilgisayarında 15 lere düştüğünde depoyu doldurdum. 35 litre aldı. Ancak aracın özelliklerine baktığımda depoyu 43 litrelik gösteriyor. Menzil 0 a düştüğünde depoda hala 7-8 litre benzin oluyor demek ki.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edmontdante -- 6 Ocak 2021; 8:45:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha önceki teknik verilerle verdiğim cevaba yine ezbere yanıt verdiğiniz için konuyu uzatmak istemedim ama siz sürekli yazmaya devam ediyorsunuz.


    Bu araç size ne etti böyle de aracın sahibi olmamanıza rağmen sayfalarca yazı yazıyorsunuz :) Demek bir de araç sizin olsa Anayasa Mahkemesine kadar gideceksiniz :) Sürekli performanstan bahsediyorsunuz ama bu aracı performans için alan hiç kimse yok ki :) Yine de galiba okumadığınız teknik veri verdiğim mesajımda rakipleri olan araçlar ile performans açısında sadece bi tık fark var. Konuya öyle bakarsak 1-2 C Suv modeli hariç hiç bir C suv alınmaz. Hatta size göre 200 beygir aşağısı hiç bir araç da alınmaz. Piyasadaki araçların belki %70'i zaten 3 aşağı 5 yukarı bu performans verilerini sunarken sizin diğer araçlar için hiç bir yorumda bulunmayıp, sürekli bu araca birşeyler yazma gayretinizi inanın anlamakta zorlanıyorum.


    Diğer yandan bu aracı alan konforu için, donanımı için, güvenliği için, sorunsuzluğu için ve en önemlisi ekonomik olsun diye alıyor. Performans kaygısıyla bu aracı alanın zaten acil tedavi olması lazım :)


    Bu hırsınız neden kaynaklanıyor bilmiyorum ama doğru yolda değilsiniz. Sağlığınıza zarar.


    @edmontdante




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mandal3534 -- 6 Ocak 2021; 10:9:12 >




  • Şehir içinde kullanılmak için üretilmiş bir araç ve C-Suv sınıfında hyrid olarak rakibi yok. Şehir içi tüketimi 3lt/100 km çok rahat yakalanabiliyor. Kimse performans için bu aracı almaz ama performansta da kesinlikle üzmez. Ayrıca tüm modellerinde yeni nesil güvenlik donanımmları standart.

    Ayrıca CHR' ın İngiltere fiyatları çok çok pahalı olmasına rağmen inanılmaz çok satan bir araç. Chr ihracat oranı %90 . İç pazara zaten çok az araç veriyorlar.


    İngiltere aynı fiyat aralığında 2 aracın resimlerini koyuyorum. TR fiyatları arasında ne kadar fark olduğunu anlayabilirsiniz. Bu arada Chr BMW 3 ten 2 kat fazla satıyor.

    Toyota C-HR 1.8 Hybrid alınır mı?

    Toyota C-HR 1.8 Hybrid alınır mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ve yine ezbere konuşmak yerine teknik verilerler konuşursak;


    '300.000 küsür verip de ben böyle performans veren bir araca binmem' demenize istinaden. 300.000 küsür fiyatlı suvların performans verilerini değerlendirirsek;


    değerlendirmeyi tork ve beygir üzerinden bilerek yapmadım zira aracın ağırlığı, şanzıman tipi, aerodinamiği gibi kıstaslar atikliğini etkiler. Bu yüzden 0-100km olarak incelemek en sağlıklısı


    Toyota CHR --- 11sn


    Subaru XV 1.6 --- 13.9sn

    Hyundai Tucson 1.6 CRDI --- 11.8sn

    Kia Sportage --- 11.8sn

    Renault Kadjar 1.5 BlueDCI --- 11.9sn

    Nissan Qashqai 1.5 DCI --- 13sn

    Jeep Renegade 1.6 Multijet --- 10.2sn

    Ford Kuga 1.5 TDCI --- 12.4sn

    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost --- 11.6sn

    Audi Q2 30 TDI --- 10.5sn

    Seat Arona 1.6 TDI --- 11.7sn

    Fiat 500X 1.6 Mjet --- 10.5sn


    Sedan ve hatchback modellerine hiç girmedim bile. Girersem size göre piyasada alınacak araba kalmaz.


    Eğer ki araç alırken ki en önemli kıstasınız performans ise 'ekonomi odaklı' hybrid araçlar yerine üstte yazdığım ve diğer yazmadığım araçların konularında da bu yorumlarınızı görmek isterim.


    Yok 'ben bu araçlara binmedim, CHR'ye bindim, bu yüzden ona yorum yapıyorum' derseniz yine yanıtım aynı olacaktır. Araç değerlendirme kişisel sezgilere ya da arkadaşların yorumlarına göre değil, teknik verilere göre yapılır. Teknik veriler de yukarıda yazıyor. Bu araçların forumlarında da 'bu araç gitmiyor vs.' tarzı yorumlarınızı okumak isterim.


    @edmontdante




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mandal3534 -- 6 Ocak 2021; 10:54:32 >




  • edmontdante E kullanıcısına yanıt

    Ekimden beri sakir sakir solluyorum, 7bin km oldu :) ozellikle kas-kalkan, kas-antalya arasi cok keyif aldim aractan.


    Kusura bakmayin da bu araca gitmiyor diyen ya 2.0 turbolu bir araca biniyodur ya da araba kullanmasini bilmiyodur.


    Alin size karsilastirma. Soldaki 1.8 hibrit 122hp toyota chr, sagdaki 1.4 tsi 125hp vw tiguan. 140km/s hiza kadar kafa kafaya. 80-120 de chr daha iyi :) sollama diyorsun ya al sana sollama verisi


    Toyota C-HR 1.8 Hybrid alınır mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 6 Ocak 2021; 10:57:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gitmeme muhabbetini anlayamadım.araç 3 aydır bende 1.8 hibrit passion aldım.clio 4 1,5 dizelden geçiş yaptım.Önceki aracım dizel olmasına rağmen performans olarak beni dizeli aratmadı yuzde 90 sehir içi kullaımım var.

    Araç 80 km ye kadar gerçekten çok atik hatta elektrik motoru da desteklediği için ani hızlanmalarda cliodaki turbo geçikmesi yok.Benim kullanımım uzun yolda 120 sabittir şehir içi de 85 en fazla bu hız aralıklarında gayet iyi zaten.Alış amacımda yakıt tüketimi ve tasarımını beğendiğim içindi.

    3 aydır kullanıyorum performans olarak bana keşke dediren bir durum olmadı yokuşlar dahil buna.Napıyo bu insanlar şehir içi 120 ile yoluş mu çıkıyor anlamıyorum.

    Şeritten şeride makas atarak gazlayan insabı tatmin etmez tabiki ancak 0 100 ü 11 saniye bu sınıftaki çoğu araç bu değerlerde zaten 0-100 ü sanki 20 saniye gibi bir konuşma olmuş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi distortionn -- 6 Ocak 2021; 11:1:29 >
  • Bana emsal araç göstermenize gerek yok. Onlar da benzer performans veriyorsa onlar da gitmiyordur. Araç benim olmamasına rağmen sayfalarca yazıyorsunuz derken siz araç sizin olduğu için mi bu kadar savunmaya geçiyorsunuz. Kimin objektif olduğu ortada. Fabrika verisi veriyorsunuz hadi o zamsn yakıt verilerini de yakalayın. Nasıl zamanında 307 nin ilk çıkan dizel motoru yada Astra J’nin 1.3cdti motoru gitmiyorsa ve bu araçlar hala böyle anılıyorsa bu da gitmiyor. Çita-Sibirya örneği verildi. Tamam bu çita yabancıladığı Sibirya’da koşamıyor ama kendi evi Afrika’da da koştuğu söylenemez. Çok savunduğunuz aracınızla kazasız belasız sürüşler dilerim. Başlığın amacına uygun olarak “Alınır mı” sorusuna cevabımı verdim. Siz de benimle tartışacağınıza soruya direkt kendi fikrinizi yazar alınır dersiniz yeter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edmontdante -- 6 Ocak 2021; 11:6:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • distortionn kullanıcısına yanıt

    Yorumu yapan arkadas suv diyince nelerin degistiginden bi haber bence, sadece yerden yuksek saniyor. Sinifindaki diger araclari hic test etmemis zaten. Aerodinamik, agirlik, ruzgar direnci bu sinifi hep aleyhte etkileyen seyler


    Chrdaki yol tutus ve konfor dengesi suv sinifi icin tek kelimeyle mukemmel. Daha once 2018 kia sportage'im vardi, chr'in bozuk yollardaki suspansiyon konforu beni halen sasirtiyor. Sportage'dan cok daha iyi hissettiriyor. Tecrube edenler bilir, suvlerin konforu bilinenin aksine kotudur. C5 aircrossu test etmedim, onu ayiriyorum :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 6 Ocak 2021; 11:15:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edmontdante E kullanıcısına yanıt

    Ralli hayatında başarılar dilerim.

  • distortionn kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Aracınızı güzel günlerde kullanın, tekerine taş değmesin.

    Yakıt ortalamanızı paylaşabilir misiniz? Teşekkürler.

  • edmontdante E kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Araç şehiriçinde kullanılıyor sanırım.

    Yakıt ortalaması hk. bilgi paylaşmanız mümkün müdür?

    Teşekkürler...

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.